/spanien/barcelona/forum/1202.aspx/spanien/barcelona/forum/1202.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2016-02-08 11:33
Messi: "Without me, Barca will be the same, without Barca i would be nothing."

Den ödmjukheten.. :/
Barcelona A good coach is everything!
2016-02-08 11:25
Rambla~ Vår ledning är inte klok!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2016-02-08 11:10
Har han högre lön än bravo? Kan väl ändå inte stämma
Barcelona Rambla~
2016-02-08 11:07
Visste ni att Lord Douglas har dubbla lönen av Sergi Roberto, 7 ggr mer än Munir, 10% mer än Bravo och nära samma lön som Rafinha?

Detta för att göra praktiskt taget ingenting. Det är ju fan inte klokt.
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-02-08 02:31
@messiooooxavii:

Hur Kandu vara så säker på det?
Barcelona messiooooxavii
2016-02-08 01:58
Marcelo e inte mycket bättre än Danilo plus så kommer Nacho lira Vb
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-02-08 01:52
Marcelo kan bli borta ett par veckor. Inte för att jag vill att en spelare ska bli skadad spelar ingen roll om det är Real Madrid spelare. jag hoppas Marcelo återhämtar sig för hans och reals skull. Men visst vattnas det i munnen att Danilo kommer att spela flera matcher nu hehe
Barcelona messiooooxavii
2016-02-08 01:38
Håller på Broncos lite känner jag :)
Barcelona A good coach is everything!
2016-02-08 01:24
Jävla skit försvar Carolina har Newton får inte ens en sekund med bollen!
Barcelona älskabarcelona
2016-02-08 01:16
Tw Pique: "10-0.. Still a lot left, but that Broncos defense reminds me of ours, no? @Mascherano ??????
Barcelona messiooooxavii
2016-02-08 00:59
Superbowl e fan riktigt kul
Barcelona Busquets
2016-02-07 23:56
Vad är man utan en ungdomsakademi med egna talanger som slår sig in a-aget? Madrid! 1 ligatitel på 7 år, en cl på 13 år. Barca är exemplet på att talanger som brinner för klubben är modellen för framgång. Det är vad tyskarna upptäckte efter deras landslag fiasko för ett tag sen. Bundesliga har gjort till lag att varje klubb ska han en ungdomsakademi. Det gav tyska landslaget VM guld och ligan spottar ut talanger på högvarv. Mina vänner vår bästa era någonsin i klubben har kommit under våra egna talanger när de fick en mer betydande roll och framträdande av Pep Guardiola Puyol, xavi, Iniesta, Messi och ni kan själva resten. Till och med våra tränare är x Barca legender eller la masia spelare som kan vårt spel. Det snackas mycket om att Barto missköter La masia och det gör mig orolig för att beviset har vi framför oss av lag som kört med egna talanger de når framgång och motsatsen ser vi varje dag i psg, city och Madrid där man tror att köpa stora etablerade spelare är svaret. Kanske ett kortvarig svar. Alla över hypade spelare från Portugal eller andra ligor har misslyckats grovt. Jag väljer odla egna spelare som brinner och krigar för klubben på ett helt annat sätt. Precis som Cruyff sa. Och krydda med spelarköp som vi alltid har gjort.
Barcelona Ribohn Fan
2016-02-07 23:54
Jag känner mer och mer att prio ett är en ny innermittfältare av klass. Busquets och Iniesta får dra ett för tungt lass just nu. Rakitic och Arda tycker jag faller ihop för lätt. För långsamma i fötter och huvud. Sergi gör det bra tycker jag, men för tidigt ännu att ställa några högre krav på honom. Mascherano har pluss på allt som Rakitic och Ardan saknar, men saknar passningsspelet och att lösa trånga situationer. Vi skulle behöva en spelare av typ Ramsey. Fan vad jag saknar Xavi.
Flavia
2016-02-07 23:37
Jag tror att Madrid tappar poäng mot Málaga och Atleti.
Barcelona Nemesis 10
2016-02-07 23:36
@Liunil Masse:

Plus att dom har CL spel mellan dessa matcher, är hundra procent säker på att dom kommer att tappa minst 3 poäng under den tuffa perioden.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-07 23:31
Man kmr tappa hemma mot Atletico tror jag.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-07 23:23
Reals kommande fyra matcher i ligan: Bilbao (hemma) Malaga (borta) Atletico (hemma) Levante (borta) Tufft. Haft riktigt enkla matcher under Zidane o då har man ändå tappat 2p mot Betis som är ligans sämsta hemmalag.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-02-07 23:18
[QUOTE=Barcelonistas]Granada skulle för fan haft straff också. Blir så jävla arg när jag ser Real glida på en räkmacka. [/QUOTE] Om du syftar på när Navas träffade med handen först är det absolut inte straff. Det många glömmer är att det inte är dessa matcher real ska förlora, så onödigt att ens bli arg. Deras poängtapp kommer i stormatcherna.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-07 22:42
Granada skulle för fan haft straff också. Blir så jävla arg när jag ser Real glida på en räkmacka.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-07 22:35
Längtar tills Real gästar Camp Nou!
Barcelona enkos
2016-02-07 22:34
@El Tridente:

Bilbao spelar alltid uselt och naivit mot Real, så de kommer släppa 5 mål ..
Barcelona Barcelonistas
2016-02-07 22:32
Real tar sin sedvanliga tur seger som vanligt. Att vi spelat lite dåligt de senaste kan bero på att vi spelat 12 matcher mer än dom.
Barcelona Nemesis 10
2016-02-07 22:29
Aymeric Laporte: I would reject an offer from Barcelona

Då är det bara att skita i honom i fortsättningen då.

Barcelona El Tridente
2016-02-07 22:26

Nu när Bilbao har sett hur jävla överskattade dessa sopor är så hoppas jag att dom krigar för det kan ge 3p om dom pressar Real ordentligt.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-02-07 22:23
Varför förväntar ni er att real ska tappa hahahaha gå sov killar. Dessa matcher tappar inte real poäng utan nästa vecka kommer dem tappa.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-07 22:17
väldigt synd om Granada
Barcelona Erik Satie
2016-02-07 22:16
Real Madrid kan fara åt helvete rent ut sagt.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-07 22:15
Ingen match jag förvänta mig att Real skulle tappa poäng i heller. Tuffa matcherna kommer härnäst för Zidanes manar.
Barcelona neymar JR
2016-02-07 22:14
Isac succés har haft lekstuga med Marcelo och ramos Granda har fört matchen och jagat efter mål så kommer en pärla från modric. Enda spelaren som hade tagit en startplats i Barcelona
Flavia
2016-02-07 22:12
Snyggt mål av Modric tyvärr....
Annons: