/spanien/barcelona/forum/12017.aspx/spanien/barcelona/forum/12017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-05-15 23:20
Fail bilder på Real Madrid fortsätter.

Ni får en kaka om ni lyckas säga vad som är det största felet på bilden.
Barcelona Alvés
2011-05-15 23:19
Por que por que por que por que
Coach pep-
Åh herregud, pissluffarn Marcelo med kaptensbindeln. The botten is nådd.
Lost Art Of Murder
Varför diskuterar ni en klubb ni ogillar så jävla skarpt? Är det värt er tid?
Barcelona Blaugrana són els colors!
2011-05-15 23:18
Hetfield, att en människa som Marcelo bär på en kaptensbindeln förmodligen, ingen högoddsare haha.
Barcelona Barca4eva
2011-05-15 23:18
Visca Barça!

Bona nit!
Culé - Messi
2011-05-15 23:17
Fille S

Piqué.. skön grabb.

Milito, Messi och Mascherano skulle ta bild tillsammans. Alla 3 är ju från Argentina. Men sen så kommer Pinto. Haha. :P Grande Pinto

Visca el Barca!
Barcelona Mangi
Nu tycker jag aterigen det ar lag niva har inne;(

Ronaldo ar en fantastisk fotbollspelare punkt slut, sedan kan tycka att han ar en diva som faller latt osv. Men han ar fortfarande en av varldens basta spelare.

Men alla har inne vet att vi inte skulle byta vara stjarnor emot honom sa varfor ska vi odsla tid med att diskutera Ronaldo pa varat forum.

Fan, lat varat forum vara ett forum dar vi diskuterar viktiga sakfragar gallandes Barcelona OCH inget annat!
Barcelona Rambla~
Iniesta Lujan#8

Avgjorde en CL-final? Knappast han gjorde, han missade ju tom sin straff och kan tacka Terry som halkade annars hade de förlorat tack vare Ronaldos missade straff.. Visst, han gjorde 1 mål på nick, men det målet kvitterade ju Chelsea senare.
Barcelona Barca4eva
2011-05-15 23:16
Hetfield

Kaptensbindeln?

Lol, too late.
Barcelona Hetfield
Ni får alla en kaka :)

Vad har hänt med klubben? Man hade lagkaptener/vicelagkaptener som Hierro, Helguera, Roberto Carlos, Zidane, Raul, Redondo osv. spelare med klass. Nu har man Casillas, Ramos och Marcelo som lagkaptener/vicelagkaptener.

Barcelona Gonzalez_Barca
Hetfield

Pinsamt att en sådan barnslig brasse (har fortfarande inte släppt hans beteende mot Getafe) får bära samma kaptensbindel som legender som Raul, Hierro, Casillas har bärt. Men det säger nog bara hur lågt Real Madrid har hamnat som klubb.

Ifs ger man Lass Diarra nr 10 och har fotbollens största svinhycklare som tränare så är allt möjligt i den där pissklubben.
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-05-15 23:15
Hetfield

Haha, ja. Ungefär som att ge Ronaldo kaptensbindeln i landslaget. Eller, ajuste...
Barcelona Rambla~
Hetfield:

Kan detr vara armbindeln? Snacka om epic fail.
Barcelona Alvés
Är han vicekapten?
Barcelona El Soap
Hetfield: Jag tror jag fattar...
Iniesta Lujan#8
Andreas-

Håller inte med där, Messi och Ronaldo gör typ lika många mål. Men det stora skillnaden är spelet på planen, Messi har en dimension i sitt spel som ronaldo ej har.

Sen är påståendet felaktigt att cristina inte presterar i stora matcher, i man united avgjorde han cl final, och topmöten i pl.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-15 23:14
Vem bryr sig om Ronaldo vinner skytteligan och slår något rekord? Han tänker enbart på sig själv, när Real har chans till att vinna något så blir han lika blek som tröjan han bär, men när det handlar om honom själv och något han kan vinna, ja då presterar han och kämpar som en galning för att göra mål, samt ber hela laget att passa till honom hela tiden så han kan göra mål....
Pinsam diva är vad han är...

Sen oj så duktig han är, hur många av hans mål har varit på straffar? 10 st?
Hur många har av hans mål har gjorts pågrund utav att lagen Real mött spelar ett försvarsspel som man enbart kan skratta åt?

Ronaldo ska inte nämnas i samma menning som Messi ens, Messi är klasser bättre än den där divan. Ronaldo är inte ens top 3...

1. Messi
2. Iniesta
3. Xavi

Sorry ingen plats för lilla Ronaldo där inte!
Barcelona Hetfield
2011-05-15 23:14
Detta måste vara bland det mest patetiska och sorgliga jag har sett inom fotbollen. Ni får en kaka om ni lyckas gissa vad jag syftar på.
Barcelona Alvés
2011-05-15 23:13
Sluta snacka om Ronaldo, det får dom i puertan göra dom verkar ha vunnit CL... njut istället av liga titeln..

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom:
Barça, Barça, Baaarça!

Jugadors, seguidors,
tots units fem força.
Son molt anys plens d'afanys,
son molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, i s'ha demostrat,
que mai ningu no ens podrà torcer.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom:
Barça, Barça, Baaarça!
Barcelona Rambla~
2011-05-15 23:13
Andreas-

Sluta nu, Pedro var faktiskt offside även om det för ett männsligt öga var väldigt svårt att upptäcka. På reprisen ser man att han med en väldigt liten marginal är offside.
Atlético addeh
2011-05-15 23:12
2-3 veckor utan spel är på tok för mycket och det är Pep väl medveten om. Tror därför vi kommer få se, i alla fall till stora delar, samma elva mot Málaga som i CL-finalen mot United. Puyol spelar förmodligen inte mot analusierna, och någon annan spelare kan tänkas vila, annars tror jag fullt manskap matchas.
Barcelona Fille s
Haha man såg för ett tag sen Bojan och Valdes hålla i bucklan framför kameran så springer Puyol förbi med händerna över huvudet. sekunden efter kommer Pique rusandes efter honom och kastar paprikor efter han :D
Culé - Messi
Sweet Angel Di Maria

''Det måste ju finnas lite avundsjuka i det ni skriver jag har sätt hur många inlägg som helst om Ronaldo såg en som önska att fick ett nackskott till och med.'

Lite avundsjuka? Vi har precis vunnit ligan. Er spelare blev skyttekung. Vad väger mest? Pichici är en individuell pris. De nog bara Ronaldo som är glad. Medans ligan får hela FC Barcelona bli stolta och glada.
Andreas-
2011-05-15 23:11
Alltså Ronaldo är inte bra. Det är så jävla mycket hybris på den sopan. Han har inte gjort en enda bra match när det gäller.

Enda anledningen till att han blev "hjälte" i cupen är för att domaren felaktigt dömmer bort Pedros mål för offside. Annars var han, som vanligt helt värdelös.
Barcelona Rambla~
2011-05-15 23:10
Svårt att göra de målen Ronaldo gjort de senaste matcherna när lagen de möter inte bryr sig om försvarspel. Lägg till att Madrid efter att de insett de var chanslösa till ligan enbart har spelat för att kunna spela fram Ronaldo till fler mål. Knappast någon merit som jag ser det.
Barcelona Mangi
2011-05-15 23:10
@ Smogen 2

Varfor ska man gora skillnad pa Fab bara for att en ggn i tiden tillhorde oss. Hade det funni

Hade han platsat i var A-trupp da hade han varit har idag. Tycker istallet vi ska vara glada att han ar den spelaren han ar idag och att vi har mojlighet att knyta honom till oss.

Ar han en spelartyp vi behover sa anser jag att man sla till givet anledningarna som jag tidagare angav! Sedan kan man endast beklaga att marknadspriserna ser ut som dom gor!
Iniesta Lujan#8
2011-05-15 23:08
Shet komedi inne i la puta, dom tror på alvar att cristina är bättre en Messi.

Messi har gjort 50 + mål och 20 + assist på en säsong, han har lett sitt lag till liga vinst och en cl final. Va fuck har ronaldo gjort? oj juste han vann ju Cdr HAHAHAHAHA

Nej men båda 2 är otroligt bra spelare, men jag håller messi som den bättre spelaren. Messi har en dimension i sitt spel som Ronaldo inte är närheten av, ingen spelare är det för den delen.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-15 23:08
Sweet Angel Di Maria - Real Madrids Future

Tror mest folk är förvånade till vilket LÅGVATTEN märke Real Madrid sjunkit.

Från att ha varit världens största klubb i princip till att fira som att man vunnit CL när en spelare i egna laget tar hem skytteligan..

Allvarligt? Det är skrattretande och pinsamt.
Barcelona Barcelona10Messi
2011-05-15 23:07
Fan va bortskämda vi har varit dem senaste tre säsongerna hehe,, vacker fyrvärkeriepjäs!
Annons: