/spanien/barcelona/forum/12010.aspx/spanien/barcelona/forum/12010.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-15 23:50
Lost Art Of Murder

Okej, lek inte någon översittare nu.
Vi har faktiskt moderatorer eller har i alla fall haft som ska ta bort sådant här dravel.
Finns faktiskt fler av oss (ink mig själv) som stör mig oerhört på dessa tomtar som skriver skit om Real Madrid och Ronaldo.
Jag har faktiskt bråkat en hel del med forna Barcelonistas då jag lackat ut inte bara 1 gång utan säkert en 10 gånger och riskerat både bann och allt vad det heter just på grund av tjafs.

Alltså skippar jag att ens bry mig nuförtiden, trollen går inte att stoppa - jag har gett upp.
Barcelona GerardPique3
2011-05-15 23:48
Gonzalez_Barca

Hahaha sjukt!

Känns helt underbart. 3e raka liga guldet är ett faktum. Vi regerar i Spanien. Hoppas vi tar CL bucklan också. Då kommer det bli massa glädje tårar.

För övrigt vilken skön känsla för Napoli som äntligen får spela i CL. Hoppas det går bra för dom. Dom har en del intressanta spelare och spelar en underhållande fotboll. Om ni kanske kommer ihåg så ville Napolis ägare följa barcas grund filosofi.Vilket gör att man tycker om Napoli lite mer:P

Vill avsluta med en vacker låt ifrån pop stjärnan Samuel Etoó. Grande Etoó

Visca Barca
Lost Art Of Murder
2011-05-15 23:46
Men jag ska bege mig härifrån, har ytterst lite att hämta från en sån här infantil nivå. Och då det endast verkar vara jag som stör mig på hyckleriet så är det bara att fortsätta att inbilla er själv att ni beter er på ett värdigt sätt och som goda vinnare.

Ligatiteln som Barcelona vann är redan bortglömd eller? Hittat nya jaktmarker där Real Madrid råkar befinna sig som man kan invadera istället?
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-15 23:44
addeh

Jag håller med dig, en utlåning vore bra för honom. Både Afellay och Jeffren känns farligare och Bojan behöver dessutom kontinuitet för att prestera - det kan han inte få i Barca idag.
Tills nästa år känns faktiskt både Jeff (om han är skadefri) och Afellay som bra truppspelare.. men Bojan gör inte det.

Älskar Bojan och hoppas att han en dag blir något inom Barca. Men en utlåning innebär inte adjö, utan snarare en möjlighet till att en dag komma tillbaka och bli den spelare han inte blir genom bänken i Barca.
Jag tror också en utlåning känns nära. Något annat känns inte aktuellt. Varken vi fans eller Bojan själv vill skiljas från varandra för gott.
Coach pep-
2011-05-15 23:43
Hoppsan, ingen "seny" här inne inte. :P
Lost Art Of Murder
2011-05-15 23:42
Jag tror dom som läser förstår vilja jag syftar till, och dom som inte förstår om dom ska bli inräknade där eller inte ska antagligen göra det då dom med största sannolikhet är för obegåvade att själva inse det faktum.

Påståendet att Barcelonas supportrar beter sig på ett bra sätt som verkar spys ut här är inget annat än en lögn.

Bryr mig seriöst inte vem som är bäst, men att ens ha ett behov av att prata om Ronaldo hela tiden och i dessa meningar alltid skriva något negativt om honom är för mig beundrasvärt och tappert men helt jävla ologiskt.

Jag ogillar honom skarpt. men jag tillbringar inte all min lediga tid åt att smutskasta och försöka förneka för mig själv och andra hans okunskap på plan och säger att han har tur och att ligan är dålig. Det är exakt samma liga och lag Barcelona möter.
Barcelona Hetfield
2011-05-15 23:41
LAOF

Jag har inte pratat illa om C.Ronaldo, men du har rätt. Det är löjligt att skriva med Caps lock om hur illa C.Ronaldo är osv.

Vi kan väl enas om att båda är fantastiska spelare, även om Messi är bättre.
2011-05-15 23:41
Lost Art Of Murder

Dra nu inte alla under samma jävla kam.
De flesta av oss förnekar knappast att Ronaldo är en fantastisk fotbollspelare.
Bara för att vissa gör..
Lost Art Of Murder
2011-05-15 23:39
Hetfield

Bara det att ni visar upp exakt samma beteende som ni sitter och skrattar åt att Puertan gör. Det är exakt samma skrot och korn på båda sidor vilket jag har börjat inse mer och mer. Dom sitter och förminskar Messi, ni sitter och förminskar Ronaldo. Att ens ha mage och sitta och påstå att Ronaldo är något annat än världsklass efter att han gör 39 mål i Spanska ligan tyder bara på extrema försvarsmekanismer och ett desperat behov av att värja sig för verkligheten.

Jag köper inte den skiten och inläggen här sista timmen håller exakt lika mycket lågvattenmärke som Puertans sämre stunder.

Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-15 23:39
Oh le le, oh la la, ser del Barca és, el millor que hi ha!
Atlético addeh
2011-05-15 23:38
1.70

Av anfallarna tog ju Bojan för sig minst även om han inte var dålig. En utlåning kommer allt närmare. Måste dock säga att glädjen i Bojans ögon när guldet firades var priceless, han vill inte lämna, den saken är klar.
Barcelona Hetfield
2011-05-15 23:37
LAOF

Äh, man ska väl få skratta lite åt motståndaren :P Cheer up dude.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-15 23:37
GerardPique3

Exakt, vem faan var han?! Haha
Barcelona Alvés
2011-05-15 23:36
Hetfield

Nästan så att man vill hoppa ifrån en bro när man ser att Gago bär hans nummer
Barcelona GerardPique3
Gonzalez_Barca

Vem fan är han? Faubert har aldrig hört talats om honom. Har han spelat i Madrid?
Barcelona Smogen
Håller med lost of murder, för låg nivå här inne. Pep hade skällt ut mer än hälften av er. God natt
Barcelona Hetfield
2011-05-15 23:35
Mina damer och herrar, dagens sista Real Madrid Fail bild är gjord av mig. Om ni lyckas se det patetiska och "fail" i det här så får ni en brownie.

Så sorgligt och patetiskt.
Lost Art Of Murder
2011-05-15 23:35
Det är skönt med två Real Madrid forum ikväll.

Orkar ej med det här forumet, tack och hej. Vi ses efter CL-finalen kanske.
Culé - Messi
2011-05-15 23:34
Hetfield

Bilden skrämmer mig lite.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-15 23:33
Måste även länka till en av 2000-talets största WTF moments i spansk fotboll.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
Kul att Afellay, Jeffren och Bartra tog för sig idag. Dessa tre var bäst på plan i mina ögon :) För Afellay känns det perfekt att ge honom ett par matcher där han kan spela helt utan press. Blir som en lite extra lång försäsong för honom. Räknar med att han stannar och blir viktig kommande säsong!

från barcastuff:
Zubizarreta (sports director): "Speech Bojan on Friday? Don't think he was saying goodbye, just looking back with joy and pride."
Barcelona Alvés
Tror han kommer ställa upp med det lag som kommer spela mot united och det får man hoppas.
Barcelona Éluc
2011-05-15 23:32
Hoppas verkligen att det blir en nästintill ordinarie startelva mot Málaga nästa omgång. Vi kan verkligen ine flyga upp till Wembey med ett flertal startelvaspelare som inte spelat på 2-3 veckor.
Barcelona Barcadinho.
2011-05-15 23:31
Det känns som att laget har switchat off lite för länge nu. Massa med firanden och konfetti och slapp på läktaren/bänken. Många behövde vila efter många tunga matcher, men jag skulle önska mig att vilan inte skulle vara så länge.

Jag skulle boka en träningsmatch mot b-laget på onsdag eller så.
Det är dags att komma igång.

Spelarna kommer att ha ett längre vilouppehåll än juluppehållet och det är inte så optimalt. Vi brukar spela sådär efter ett långt uppehåll.
Men jag ska väl leta på tränarstaben att de vet vad de gör.

Godnatt.
2011-05-15 23:31
Jag kan acceptera att Lass har #10 även om det är snudd på sjukt, samt att spelare som Gago representerat RM men Marcelo som kapten? Den lilla barnrumpan? Tillåt mig att kräkas, Reals forna kaptener måste skämmas ögonen ur sig.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-05-15 23:30
hahahahahhahahahaha Gago av alla spelare. Det var inte igår du
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-05-15 23:30
Citerar Piqué: Visca La Masía!
Barcelona Alvés
2011-05-15 23:29
Hahahahahahahahah klockren. Han är en legend
Barcelona Hetfield
2011-05-15 23:28
Fail bilderna på Real Madrid fortsätter.

Den här bilden behöver ingen direkt förklaringen eller gissningen, failbilden är klar.
Barcelona Alvés
2011-05-15 23:26
haha L10
Annons: