/spanien/barcelona/forum/12009.aspx/spanien/barcelona/forum/12009.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
TiTTi
2011-07-22 05:11
// Oleguer Presas-King of Barcelona
Lägger de andra ribban så lågt att de frågar när datumet för cl-final 2006 så kan man ju också vara lite ironisk och ifrågasätta ordet "VI" ;)
TiTTi
2011-07-22 05:08
//älska barcalåna
Kolla de jag skrev så ser du där att jag skrev att jag värderar han men en spelares värde ökar ju markant beroende på erfarenhet och meriter eller hur?
Barcelona Gabriel
2011-07-22 04:42
Mitt i all insomnia såg jag precis reprisen av en Gothia Cup match mellan Brommapojkarna - Landskrona, P17. Måste bara säga att BP har en kille som imponerar otroligt mycket. Yanko Marrah. Otroligt teknisk och spelskicklig med bollen, bra passningsspelare och en riktig underhållare. Född 95.

Vet inte om nån här inne vet vem det är men denna killen imponerar stort! Såg deras förra match också och där var han lika bra. Tycker att de som har tid borde försöka följa detta BP lag som faktiskt spelar väldigt bra fotboll, men mest för att kolla in denna killen. Kan garantera att ni kommer att impas av han.

Har Sverige sånna här spelare på uppgång kan det bli riktigt bra för det svenska landslaget i framtiden!
Barcelona comprende
2011-07-22 04:40
TiTTi

Så med andra ord är han lika titellös som alla Arsenalspelare? Dock undantag Cesc men hur mycket bidrog han till ett VM, EM-guld egentligen.

Sen anledning till att Rossel co. gick så hårt ut efter Sanchez, är pga att han passar perfekt in i vårt spel. Och att vi var i behov av en klass forward/yttermittfältare.
Barcelona Trippeln
2011-07-22 04:24
TiTTi

Sluta kladda ner vårt forum med Gunner skit ditt **** Arsenal fan!
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-07-22 04:23
TiTTi

Nu är du bara löjlig. Det är inget nytt att säga vi.
Barcelona älskabarcelona
2011-07-22 04:23
TiTTi
Med tanke på att Udinese inte är så stor klubb så är top 4 nog riktig bra ? Alexis storspelade mot serie a bästa lag trots att han är bara 22 . Sen förstår jag inte hur titlar ökar spelarens värde ?:S Googla inte fram statistik utan titta på hans matcher och förstå varför han värderas så högt .
TiTTi
2011-07-22 04:12
// Alves
Spelade du eller förstår mig inte på VI?
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-22 04:08
b-guden, vi vann den 17 maj
Postat via SvenskaFans-appen
TiTTi
2011-07-22 04:06
//B-guden
Herr: Besserwisser.. something caught your tongue
Barcelona B-Guden
2011-07-22 03:55
är det någon som kan säga mig vilken månad och datum vi vann cl 2006
TiTTi
2011-07-22 03:45
För det första så bör vi prata om prislappen för chilenaren Alexis Sanchez 250milj cash som kan stiga till 350 milj är detta rimligt? That's crazy!! Det är inte att jag inte värderar spelaren utan när man köper en spelare så kollar man på vad han har åstadkommit. Då kollar vi: Sanchez har spelat väldigt bra för sin landslag, men är man kunnig inom fotboll så vet man att landslags fotboll inte kan jämföras med Champion League fotboll. Klubbfotboll då: Har han vunnit serie A: Nej: har han vunnit cupen : Nej. Han hjälpte Udinese till champions kval, bra gjort. Men återigen ska man inte glömma att Di Natale var den stora orsaken till det. Så vad har han visat på den högsta nivån. Om jag inte minns fel så spelade han 12 Europa-cupmatcher utan att göra ett enda mål. Han har talang men har har inte åstadkommit något än.. och därför borde inte barcelåna betalt så mycket för sån spelare. Man vill inte betala £40 milj för Cesc men man är villig och betala så mycket för en spelare som inte åstadkommit något. Cesc kanske inte vunnit något men är EM-mästare, Vm-mästare, lagkapten, och har flest assister i Europa de senaste 3 åren av topp-ligorna.
Barcelona B-Guden
2011-07-22 03:40
Denyo

Alla summor som sägs i media är inte sant,hade det fatast 5 miljoner så hade nog rosell slängt upp de, men jag vill inte ha cesc,
Barcelona Denyo
2011-07-22 02:06
Det är bara ge Arsenal dem där 5 miljonerna extra
så vi kan hämta hem pojkvaskeln någon gång innan någon annan gör det!
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-07-22 02:03
westinho - Sergio #16

Tror faktiskt kommer slanta upp, bara en känsla jag har!
Vi fick ju trots allt 5 för Romeu nu med största sannolikhet, hehe.

Köper vi Cesc kommer jag få orgasm innan säsongen ens har startat, vilket jävla lag då alltså, helt jävla galet.

Trodde inte el Clasico kunde toppas men detta år blir det bara mer världsstjärnor, otroligt kul!
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-22 01:54
Arsenal started the talks on Cesc taking Torres as reference and asking 60M. At this moment, Arsenal ask 40M, Barcelona offer 35M. [sport]

...snart släpps bomb nr 2 ;)
Barcelona Gabriel
2011-07-22 01:51
Ganska så sen men hellre sent än aldrig. Bienvenido al Barça, Alexis!

Underbart!
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-07-22 01:51
Heywood

Efter att ha läst din artikel så kan man med hänsyn till situationen just då, förstå hur du tänkte, men hade du skrivit den artikel idag hade du platsat på ett mentalsjukhus :P
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-22 01:49
Att Romeu ska spela för a-laget var förresten inte min egna åsikt utan fakta enligt barcastuff! Vill bara påpeka det :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona haeger
2011-07-22 01:43
Riktigt härligt i alla fall att Sanchez blev officiellt klar idag, jag räknar med att den medicinska undersökningen på måndag går felfritt.

Är väl inte helt klart ännu med Oriol Romeu eftersom ingen av Barcas eller Chelseas hemsida har gått ut med det, men de lär väl göra det imorgon antar jag.
Jag hoppas att återköpsklausulen används för jag är ganska så säker på att Romeu kommer bli en riktigt bra spelare i framtiden.
Det kanske blir en perfekt timing till då Mascherano lämnar klubben.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-22 01:40
Bojan will tomorrow be in Rome for medical tests. He could for the first time train with his new team Roma on Saturday. [sky italia]

Om Romeu lämnar för Chelsea så kommer han spela för A-laget och inget annat! Chelsea är tydligen ute efter en backup till Essien, vilket kan innebära rätt mycket speltid för vår yngling.
Barcelona haeger
2011-07-22 01:33
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Fast du hade ju ändå rätt under den perioden, Xavi och Iniesta var inte så bra tillsammans som de är nu. Jag kommer ihåg många diskussioner om just det, tur att de tillslut blev riktigt bra tillsammans. :)
Men du överdrev om att en av dem skulle behövas säljas. ;)
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-07-22 01:31
Thiago.

Varsågod! :)

Haha. Jag tror sällan Cesc kommer att skriva på ett sådant kontrakt. :)
Barcelona barcetia
2011-07-22 01:27
Denyo

Yup, laste ockso om det.
Galliani: "Its the climax now, we either go for him, or we dont ANYMORE."
Vilket betyder, det ar upp till Arsenal och Cesc nu, vi har lagt fram ett bud. Laste detta pa ett Milan forum.
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-07-22 01:25
Heywood

Skulle du kunna lägga upp den? Blir roligt och se hur du resonerade då.
Barcelona barcetia
2011-07-22 01:23

Ryser bara av tanken. Det dar acklet passar bra in i Real och kan lika garna stanna dar tills han ruttnar!
Barcelona Denyo
2011-07-22 01:20
heywood

Tänkte om någon känner någon i staden barcelona som kanske känner någon i klubben som kan läcka lite information :)

är det ingen annan som hört milan ryktet det är rätt konkret och arsenal har dessutom tackat ja!
2011-07-22 01:19
barcetia.

Ja, plus att de finns de på forumet som dreglade över Mourinho 2008 :-) De är värre i min bok.
Barcelona barcetia
2011-07-22 01:18

Kudos till dig som erkanner misstaget. Har gjort liknande tabbar haha.. Valdes borde saljas.. Busquets vardelos.. "Zlatan will be the best since sliced bread"...
2011-07-22 01:16
Haha! Jag är ledsen alltså, jag måste ha varit påverkad av någonting.

Jag är glad att de kunde bevisa mig fel.
Annons: