/spanien/barcelona/forum/12008.aspx/spanien/barcelona/forum/12008.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Canaletes
2011-06-25 14:46
el Raval
hahahaha!!! asg :D
Barcelona el Raval
2011-06-25 14:43
Fernando Gago, connecting people.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-06-25 14:41
Gago lärde Oleguer detta.
Länktips!
Barcelona Canaletes
2011-06-25 14:35
Tycker vi att från och med idag ska kultförklara Gago precis som andra spelare från både Barcelona och Madrid
Vem kommer tex inte ihåg Gravesen (han toppar väl listan) eller Oleguer? :D

Gravesen:
Länktips!!!! :D

Oleguer:
http://youtu.be/InlVRBJTwNs

edit:
Glömde såklart Faubert:
http://www.youtube.com/watch?v=1OGpK4uTcqI
Barcelona el Raval
2011-06-25 14:34
Barcelona förbereder ett bud på 100 miljoner euro + Messi i försök att få loss Gago från Madrid.
Barcelona Messidinho_10
2011-06-25 14:33
Va i helvete Gago hyllar oss??
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-25 14:30
Hetfield

Låter rimligt enligt mig.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-25 14:25
Jag har en liten teori när det gäller Gago, se om det håller. Jag tror att Barcelona betalade och fixade så att Gago skulle bli en fotbollsspelare, men han är egentligen en spion.
Vi har lyckats lura Real Madrid.

Så Real Madrid köper honom för en stor summa, och vad gör Gago då? Floppar och är helt värdelös mot oss. Gago är en agent som vi har anställt, han kommer att försvinna en dag och byta identitet.
Vem vet, vi får kanske se Gago i Real Madrid en vacker dag med en helt annan identitet och efter ansiktsoperationer.
Visca Gago.
Visca spionen.
Barcelona Essienesque
2011-06-25 14:20
Haha, efter Gagos uttalande kan man påstå annat än att hyllningarna till Gago de senaste dagarna på forumet har varit befogade och att han sakta vuxit till legendstatus i Barcelona lägret. Visca Gago !
2011-06-25 14:11
Zamboza

Gago kommer ändå återvända till Boca, så han brushar fansens kritik gentemot honom ganska snabbt. Låt de lätt manipulerade psyke ventilera, ny taktik varje säsong, nya sätt att skada spelare, nya inköpta spelare. I say bring it Real City.

Det är som någon använt sig utav jedi mind tricks och de tror på varje ord.
Sekt varning.

Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-25 14:06
Läste precis Gagos deklaration om sin kärlek för oss.. Respekt är det enda man kan säga om honom. :)

Sen så reagerade jag också åt det sista stycket på Goals artikel: "Gago, who moved to Madrid in 2006 for €20.4 million"
Var han verkligen värd så där lite?!?! :O
Barcelona Barca4eva
2011-06-25 14:00
Va onödigt av Gago, why state the obvious? :p
Barcelona Zamboza
2011-06-25 13:52
Jag har alltid älskat Gago haha, men efter senaste uttalandet älskar jag honom ännu mer. Han säger vad han tycker. Nu är han plötsligt hatad av puertan. Det svänger snabbt där som vanligt. Minnet är inte precis deras starka sida. Precis som deras gud till hycklare.

Barcelona FC Barcelona #10
2011-06-25 13:33
Kolla länktipset.

Började skratta när man ser vad Puyol och Pique gör med Fabregas :PP
2011-06-25 13:26
Mata (Valencia), Willian (Shakhtar), Hazard (Lille) and Pastore (Palermo) är alternativen ifall Sanchez inte går.

Mata stryker jag bort direkt då jag vill se honom bli en fanbärare i Valencia, dessutom så känns han rätt så alldaglig. Willian är otroligt riskabelt då han är så ojämn. Hazard gillar jag väldigt mycket, han vann ligan med Lille och kan bli väldigt bra i framtiden. Pastore är en av mina favoriter, men han löser ju inte direkt problemet med kantspelet.
Även om det skulle vara intressant att få se honom som ytter då han har bra snabbhet, jag ifrågasätter dock konditionen.
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-25 13:02
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Inte för att sitta och vara pessimistisk. Men Pelligrini behöver minst 2 år för att göra Malaga till ett lag att räkna med. Sen så värvar Sevilla och Valencia ofta smart och man tror att man kan räkna med de. Glappet mellan 1-2 och resten av ligan kommer vara precis som förra året och året innan. Barcelona vill förstärka sitt redan utomjordiska lag och Real fyller på med pusselbitar och blir mer samspelta. Under andra platsen i La liga är det alltid jämt.

Jag tror dock Villareal kniper tredje platsen, Valencia fjärde och Athletic Bilbao femte. Bilbao kanske tar fjärde platsen med tanke på deras lag och eventuella tränare. Malaga hamnar nog på en sjätte plats som bäst om Atletico och Sevilla fortsätter floppa.
Real Madrid BB
2011-06-25 12:58
Väldigt intrerssant att Arsenal är på väg att köpa Ricky Alvarez från Velez Sarsfield, möjligt att wenger vill säkra upp lite ifall fabregas är på gång till oss. Alvarez beskrivs i engelska media som den nye fabregas ohc visst har han lite kvaliteer.
Barcelona Canaletes
2011-06-25 12:53
Både Barcelona och Barcelona B vann priset för fair play i ligan
2011-06-25 12:40
Hur tror ni rangordningen ser ut mellan lagen för nästa säsongs upplaga?
Malaga värvar till sig en saftig bredd,Real värvar på, Valencia värvar smart.

,Sami
2011-06-25 12:37
Mata (Valencia), Willian (Shakhtar), Hazard (Lille) and Pastore (Palermo) are the alternatives if Barcelona can't sign Alexis Sanchez. [md]
Barcelona Smogen
2011-06-25 12:34
Kung borel

Du har helt fel, enligt sport har han varit signad o klar inom 1 vecka i 3 års tid.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-25 12:27
Hetfield.

Jag säger inte att Messi kommer att gråta och börja sparka på saker och ting. Men Messi är untouchable i Barcelona. Hans vardag ska gå så smärtfritt som vanligt.

Milito blev ju förfrågad om han ville stanna i vintras. Han kommer nog bli ombedd om det nu också.
Real Madrid BB
2011-06-25 12:27
David Villa har nyligen gått ut och sagt att det vore en dröm att få spela ihop med mata han säger även att han gärna får cesc och sanchez till klubben.
Barcelona MVP - 2011
2011-06-25 12:25
lite Gago-nytt på länktips!!!
2011-06-25 12:18
Heywood

Messi har förlorat viktigare vänner än så, Ronaldinho och Sylvinho var som hans "föräldrar" i laget.

Messi är 24 år, om han inte kan klara sig utan Milito så har han psykologiska problem.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-25 12:17
Hetfield.

Jag har faktiskt inga problem med om Milito stannar. En av Messis bästa vänner i klubben och vem är det han alltid kramar när han gör mål?

Milito gör Messi bättre.
Barcelona Bästelona
2011-06-25 12:15
Show me your skills, and I'll show you Gagos!
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-25 12:06
, Sami

Hur vet de det? Avlyssnar de hans telefon eller har han själv sagt det till de? Ingen idé att tro på någonting förrän det är över.
,Sami
2011-06-25 11:34
Guardiola called a few days ago with Udinese attacker Alexis Sanchez (22) to discuss his situation and ask him to be patient. [md]

Tror ni på det här ryktet?
Spanien Kung Bore(ll)
2011-06-25 11:14
Om det är sport som kommer med nyheten kan man med säkerhet utgå ifrån att den är påhittad. Enligt de har ju Cesc varit signad och klar inom en vecka i över ett års tid.
Annons: