/spanien/barcelona/forum/1200.aspx/spanien/barcelona/forum/1200.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2016-02-11 11:39
Såg Douglas live förra året i sista matchen mot Depor han var fantastisk faktiskt men nu är han iskall.

Fattade aldrig den värvningen.Den dagen Alves lämnar bör vi jaga Bellerin men jag är inte säker på att han vill tillbaka.

Pengakåt jäkel men oj så bra han är bästa högerbacken i PL.
Barcelona Katalano
2016-02-11 11:37
neymar JR & DM1982

Så illa, och sen sitter han med relativt hög lön i truppen också. Varför gjorde vi oss inte av med honom redan i januarifönstret för, eller tidigare än så t o m. Antar att vår ledning har någon lurig överenskommelse gällande honom. Ryser lite när jag tänker på det. Inkompetenta ledning som ska syssla med fuffens vid sidan...
Barcelona DM1982
2016-02-11 11:32
[QUOTE=Katalano]Deulofeu Du som följer B-laget bra mycket mer än jag. Har Douglas fått visa upp sig något som helst där? Har du någon bild av Douglas kvaliteter som spelare? Edit: Eller sitter han bara och ruttnar på bänken med A-laget? [/QUOTE] Douglas får inte spela med b-laget, hans kontrakt är med a-laget. Frågan är väl om han ens platsar där?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2016-02-11 11:27
Katalano Googla samba Douglas vs almeria i cupen förra året, den tekniska briljansen han visar upp där är magnifik Tyvärr har småskadorna förstört hans karriär....
Barcelona Katalano
2016-02-11 11:20
Deulofeu Du som följer B-laget bra mycket mer än jag. Har Douglas fått visa upp sig något som helst där? Har du någon bild av Douglas kvaliteter som spelare? Edit: Eller sitter han bara och ruttnar på bänken med A-laget?
Barcelona Deulofeu
2016-02-11 11:10
Dags för den årliga toalettrenoveringen som alltid sker samma vecka som copa del rey finalen...

Inte Barcas bästa match igår men vi ska inte underskatta betydelsen och harmonin att alla får spela och känna sig delaktiga.

Semifinal på bortaplan för reserverna i en betydelselös match hur många får uppleva det? Overderlig erfarenhet för våra ungdomar som Douglas och Mathieau he he
Barcelona Katalano
2016-02-11 10:19
@enkos:

Kan sätta mitt högra ögonbryn på att Real kommer att stoppa oss från att spela på Bernabeu också. Undrar bara vilken ursäkt de ska komma med i år, om någon alls.
Barcelona enkos
2016-02-11 10:06
Barcelona ska spela cupfinalen för tredje året i rad något som inte hänt på 20 år.. 1996, 97, 98 var det sist

Varför avslutar du inte med punkt? Jag har full förståelse för att man missar det nån gång men om du kollar igenom dina senaste 10 inlägg så har du avslutat med punkt 1-2 gånger. Att man ska behöva säga till folk att dom ska använda stora bokstäver när man inleder en mening och efter punkt eller att man ska avsluta meningar med punkt är helt otroligt, sånt sitter i bakskallen på nästan (!) alla. Varning! /Mod
Barcelona Katalano
2016-02-11 09:51
@neymar JR:

Av ärlighetens namn så har jag alldeles för dålig koll på Douglas själv. Har knappt sett honom spela och definitivt inte tillräckligt för att få en uppfattning. Men han har ju varit hos oss i snart 2 säsonger och har inte fått chansen att visa upp sig så LE ser nog inte något speciellt i honom, sen med tanke på Douglas lön så instämmer jag att han borde skickas iväg under dessa omständigheter.
Barcelona neymar JR
2016-02-11 09:30
Katalano Jo visst, men Douglas har absolut ingen framtid i klubben varför ens spela honom. Han kommer tjäna sina pengar ändå
Barcelona Katalano
2016-02-11 09:29
@neymar JR:

Jag tyckte startelvan hade en bra balans, men jag hade mycket hellre sett Alena kliva in istället för Camara och Douglas, men nu var ju alla 3 inhoppare delaktiga i vårt mål så det är svårt att säga att LE gjorde fel utifrån den synpunkten förstås. Mer generellt så tyckte jag att LE gjorde sina byten lite för sent i matchen.Första bytet borde skett runt matchminut 65 tycker jag.
Barcelona neymar JR
2016-02-11 09:21
Kaptoum: "Scoring the goal was really special. Just imagine - in a semi final, at Mestalla. I'm very happy." #fcblive Förklaringen till att lucho gjorde rätt igår, det överväger allt. Han borde ha låtit än fler ungdomar spela, speciellt Alena
Barcelona neymar JR
2016-02-11 09:18
Messi, iniesta, pique, busken, Alves, suarez och neymar i den rangordningen är dom som tjänar mest Hur kan Alves tjäna mer än neymar& suarez? Rangordningen efter förmodan förläggningar kommer att se ut så här Messi, neymar, iniesta, busken, pique, Alves och suarez Busken tar ett välförtjänt kliv
Barcelona Katalano
2016-02-11 09:16
När jag såg startelvan inför matchen igår så förväntade jag mig en förlust. Väldigt starkt att inte förlora matchen, men det finns några spelare som jag ändå hade förväntat mig mer utav. Samper och Vidal framförallt. Utöver dessa 2 herrar finns det också spelare som spelade dåligt, men som jag personligen inte har några direkta förhoppningar på längre (Läs: Mathieu och Adriano). Jag bryr mig egentligen inte om rekordet i antal matcher utan förlust utan tyckte LE gjorde helt rätt i laguttagningen inför matchen där han luftade i stort sett hela vår ordinarie startelva, Rakitic är undantaget och jag tolkar det som att Arda kommer att få chansen att visa vad han går för på riktigt framöver nu. Edit: Med detta sagt så är det kul för LE att han slog Peps rekord trots allt med den startelvan som mönstrades igår.
Barcelona neymar JR
2016-02-11 07:53
Barcadinho Dom 2 umgås mycket privat och verkar vara likasinnade. Om man tyckte att Tito var ett taktiskt komplement till Pep så har nog unzue än större påverkan på lucho 70/30 % fördelning mellan dom minst
Barcelona Barcadinho.
2016-02-11 07:22
@Stright outa Barca:
Det känns att de två har ett riktigt bra samarbete. Jag var alltid hypad hur de två sitter ihop och bollar saker ihop varenda match. Utifrån och från tv känns det som att de har bra kemi, tom riktigt bra. Och mycket snack betyder att Unzue har en del att säga, samt att LE är öppen på att lyssna.
Barcelona Gabriel
2016-02-11 07:16
Kul med ett rekord men helt ärligt så skiter jag fullständigt i det, för att säga sanningen så hade jag inte ens en aning om det här rekordet förens det sattes igår (visar väl hur mkt vikt jag lägger på sånt). Det viktiga är att laget vinner titlarna inte att vi efter säsongen refererar till "29 raka utan förlust". Det där är madridstilen!
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2016-02-11 07:02
Hoppas inte att denna rekord är någon sorts "vi kommer vinna allt i vår väg bara för att vi går 29 raka matcher utan förlust" säsong. Blir vi titellösa i slutet av säsongen så kommer många dra ner brallorna på oss medan vi står där och försöker referera till "men vi hade 29 raka juuu:( ". Precis det som hände marängerna förra säsongen när de gick 22 raka vinster (än idag försöker de referera till de rekordet). Högmod är väldigt farlig dödssynd. VISCA Barca!
Barcelona TomCarroll
2016-02-11 00:29
Kul med Roberto! Undra vad som händer när Rafinha är tillbaka. Rafinha känns inte som en spelare som ifall han blir bänkad en del kommer acceptera det.

Samper tror jag inte kommer ha en framtid i klubben tyvärr, känns solm han är lite för långsam att spela CM?
Barcelona Barcelonistas
2016-02-11 00:21
TomCaroll - Roberto var bäst på plan enligt mig han var otroligt bra. Sen tycker jag att Munir gjorde det bra första 45. Dessa va dom som stack ut mest.

Bartra fortsatt dålig.
Barcelona B-Guden
2016-02-11 00:19
@TomCarroll:

i första var roberto och munir klart bäst på plan, i andra tyckte jag hela laget gick ner sig, besviken på samper,
Strötittade bara i andra
Barcelona TomCarroll
2016-02-11 00:10
Hur skötte sig det yngre samt Roberto idag?
Barcelona Stright outa Barca
2016-02-10 23:18
Luis Enrique: "Assistant coach Unzue on the sideline? In the first place because of my voice. I can't be there shouting every three days." haaahahahaha
Flavia
2016-02-10 23:11
Fint samarbete som Douglas, Camara och Kaptoum hade. I fortsättningen borde man kalla dom för DCK, ingen dålig trio direkt :P Men det hade förstås inte varit helt fel om man inkluderade in Iniesta också, då hade bildats en farlig kvartett :P
Barcelona BlueRed
2016-02-10 23:00
@Andresito:
Haha, Bam!
Barcelona Andresito
2016-02-10 22:59
@Barcelonistas:

Orkade inte leta alltför länge, men hittade rekordet för engelska klubbar.

40 matcher - Nottingham Forest (1978)
33 matcher - Man Utd (98-99)
28 matcher - Arsenal, Everton, Preston

Kan tänka mig att rekordet i topp 5 ligorna ligger mycket högre än så.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-10 22:58
29 raka matcher utan förlust. Låt oss gå för 50 raka matcher utan förlust.
Barcelona enkos
2016-02-10 22:54
Underbart med rekordet.. Det målet var som ett segermål. .
Barcelona Liunil Masse
2016-02-10 22:53
[QUOTE=Rambla~]Bättre att rekordet ryker i kväll kan jag tycka. Annars kommer en förlust allt närmare efter denna match. :P [/QUOTE] Förlust? Vad är det för något? :P
Barcelona Barcelonistas
2016-02-10 22:52
Någon som vet vad rekordet utan förlust i alla turneringar är?
Annons: