/spanien/barcelona/forum/11994.aspx/spanien/barcelona/forum/11994.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-06-26 09:15
Rogge

Jag läste också kommentarerna och ni är ju totalt ute och cyklar i vissa frågar på arsenalforumet vill jag påstå. Vilket pinsamt forum sen. Bara en massa hat och cyniska åsikter. Bläh...
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-06-26 03:57
Kom hem lagom till Gold cup finalen! Fyfan vad skön Dos Santos är!!!!
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-26 03:48
Såg ni Thiagos mål igår eller? Fyfan vilken kasse :D
Barcelona Blaugrana91
2011-06-26 03:06
Rogge

Vanliga ekonomitramset? Jag sa bara det Barcas ekonomiansvarig satt och sa på en PK för några veckor sen...
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2011-06-26 03:04
Thiago Alcantara, så jävla bra killen är. Sent ute, men bättre sent än aldrig?
2011-06-26 02:51
addeh

Visst är det så! Hellre försöka förhandla med Atletico Madrid, 35 miljoner + Gabriel Milito & Jeffren, ojojoj vilket underbar bud
Rogge
2011-06-26 02:46
Blaugrana, det var ju inte så att du rättade någon, snarare drog du så fort frågorna inte kunde besvaras med det gamla vanliga ekonomitramset.
Barcelona Katalano
2011-06-26 02:43
Jag tycker Lopez varit dålig varje gång han haft bollen utom när han tryckte in målen. Blev ju ett par mål förstås också, men som turneringens bästa har han inte an chans tycker jag.
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-06-26 02:31
Barca4eva

Marquez är ju inte helt avdankad än han har sin teknik kvar, detsamma kan inte sägas om Milito, får rysningar bara av att skriva hans namn.
Barcelona Barca4eva
2011-06-26 02:27
Thiago Alcantara^^

Han lär nog få spela lite också...det kan ju hjälpa han lite med att komma igång, likt Márquez med Mexiko.
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-06-26 02:20
Relaunch..... Kommer han ens få sitta på bänken?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-26 02:19
Adrian Faija (lawyer Milito): "Gabriel wants to stay at Barça. He hopes that the Copa America can relaunch his career." [rac1]

........... Inga kommentarer.........
Atlético addeh
2011-06-26 02:02
Hetfield

You can count on me!
Barcelona Barca4eva
2011-06-26 01:55
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Ahahaha I'm cracking up!
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-26 01:47
addeh

Då får du också bajsa :P

Barca4eva

Speciellt om man har fajita och tacos kväll :P
Atlético addeh
2011-06-26 01:47
Får Juventus Kun för €35 miljoner kommer jag bli förbannad. Skulle vi samtidigt värva Sánchez eller någon annan spelare för lika mycket eller mer skulle jag förmodligen spricka av ilska.

Inte för att Sánchez är en dålig spelare, utan för att Kun är så fantastiskt mycket bättre och att det inte finns någon som skulle passa in bättre hos oss.

Hemska tanke.
2011-06-26 01:46
Varje dag hoppas jag att detta ska dyka upp på goal.com "OFFICIAL - SERGIO AGUERO COMPLETES MOVE TO BARCELONA"
Barcelona Barca4eva
2011-06-26 01:40

Stackars toa, den lär inte se bra ut :p
2011-06-26 01:39
Barca4eva

Som sagt, det är ifall det sker. Annars så släpper jag loss i toan istället :P
Atlético addeh
2011-06-26 01:22
Hetfield

I Athletic spelar Muniain nästan alltid som yttermittfältare, oftast till vänster, så detta var inget nytt för honom.

Jag hoppas likt dig att Bilbao plockar hem EL nästa säsong, det vore extremt kul för klubben och staden.

Med passningsskickliga spelare som Javi Martínez och Ander på det centrala mittfältet tror jag Bielsas spel skulle fungera utmärkt. Även om man inte lyckas rulla ut alla lag har man alltid sin reservplan, dvs fysiskt spel. Angående Llorente tror jag knappat man skulle gå miste om hans bästa egenskaper bara för att man får Bielsa som tränare. Det kommer inte bli något Barcelona-likt spel där man försöker rulla in bollen över mållinjen varje gång, det förstår till och med en blind höna. Med Llorente, en av världens bästa huvudspelare, på planen kommer bollar lyftas in. Dessutom är nästan varenda kugge i Athletic riktigt stark på huvudet så det är garanterat något som kommer användas oavsett tränare.

Jag tror Bielsa i Athletic hade blivit succé.
Barcelona Barca4eva
2011-06-26 01:21

Jag vet att du skrev "OM" :p
Men det är ändå jäkligt fult att snacka i förväg, but maybe that's just me.
2011-06-26 01:19
Barca4eva

Jag skrev "OM". Bajsandet kommer ifall det sker :P
Barcelona Barca4eva
2011-06-26 01:19

Spara det tills det sker. "Jävla Zubi" och "vad gör klubben, börja värva"-snack kan man väl inte börja säga utan att veta vad som händer bakom kulisserna...även om det är "OM".
2011-06-26 01:15
Juventus har lagt ett bud på 35 miljoner för Kun.

Seriöst, jag kommer att bli helt galen om Juventus får Kun för det priset medan vi betalar 40 miljoner för Sanchez. Jävla Zubi.

Ursäkta för orden nu, men om Kun köps för den summan så kommer jag att åka ner till Barcelona och bajsa i Zubis mun.
Med all respekt.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-26 01:10
Like a boss
2011-06-26 01:04
addeh

Spanien spelade ju med en ensam spjutsanfallare, annars så är Munain en anfallare. Sjukt spännande vibbar, känns som en yngre Kun.

Jag är riktigt taggad att få se Athletic Bilbao, det är mitt "andralag" i Spanien. Jag hoppas de tar EL.

Jag vet inte om Bielsa skulle vara så bra i Athletic då de spelar väldigt fysiskt med Caparros, och det var ett lyckats koncept. Det känns nästan som att Llorentes bästa egenskaper försvinner om man ska spela "tiki-taka" som Bielsa gillar.
s.eto
2011-06-26 01:01
Hetfield

Antagligen för att dom vill sälja så mycket tidningar som möjligt.
Atlético addeh
2011-06-26 01:01
Hetfield

Glömmer inte av Llorente, tänkte för en gångs skull lämna honom utanför diskussionen när vi var inne på Athletic och därför bara nämna deras mittfält som ser oerhört starkt ut nästa säsong. Nu kanske Muniain visserligen räknas som en anfallare, men i klubblaget och även nu i U21-EM agerar han mer yttermittfältare än anfallare.

Llorente är fortfarande, tillsammans med Javi Martínez, Athletics överlägset både bästa och viktigaste spelare. Känns ändå kul för klubben att flera klivit fram och att de värvat en spelare som Ander. Nu kanske man kan utmana de stora lagen nästa säsong med en ordentlig tränare och lite flyt på sin sida. Vore häftigt att se Aduriz tillbaka i Bilbao också, ryktas ju om att han står överst på Urrutias önskelista om han vinner presidentvalet.
Atlético addeh
2011-06-26 00:56
Barcaholic

Äh, så länge wikipedia är källan vågar jag inte lita på det till hundra procent. Tycker det vore konstigt om Adrián, som var totalt osynlig i de två kanske största och mest prestigefyllda matcherna för Spaniens del, den mot England i gruppspelet och finalmatchen mot Schweiz. En sådan spelare förtjänar inte att bli utsedd till turneringens bästa. Nåja, han gjorde fem mål och det är ofta folk stirrar sig blinda på enbart vem som hittade nät flest gånger.
Barcelona Barca4eva
2011-06-26 00:56

It's all about money and attention. You could always ignore them.
Annons: