/spanien/barcelona/forum/11976.aspx/spanien/barcelona/forum/11976.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2011-06-28 20:03
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Nu vet jag inte i vilket land dos Santos underhöll sig med prostituerade men prostitution är faktiskt inte olagligt i alla länder. I Grekland är det lagligt (lagliga bordeller) men även Tyskland och Holland har jag för mig. Sedan finns det många andra länder med.

Att det sedan är väldigt olämpligt att ha sex med en prostituerad är en helt annan sak med en moralisk aspekt. Att stänga av spelare för det är enligt mig bara fjantigt men å andra sidan kanske det fanns klara regler från förbundets sida från början. Då är det bara klantigt av grabbarna.
Barcelona Smogen
2011-06-28 20:00
Misstänker att dom har en lite annan syn på prostitution i Mexiko än vad vi har är i Sverige. Men det gör det ju inte mindre omoraliskt för det....

Rambla

ok, tack, då är jag med
Barcelona haeger
2011-06-28 19:57
JDS är 21 år, ska man begära att han ska vara en kyrkpojke som inte får göra ett piss på sin lediga tid?
Om han visste att de var prostituerade och gjorde något med dem så är det dumt eftersom han är en fotbollsspelare, han har ögon på sig och representerar sitt land och sin klubb. Annars så fan vad löjligt.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-28 19:54
Juvenil A players to be promoted to Barcelona B: Espinosa, Oriol, Rafa and Deulofeu. Last 2 will still be registered as Juv players. [sport]
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-28 19:31
Rambla

Man blir väl inte straffad om man dansar och pratar med prostituerade? Det är inget olagligt med det. Det är däremot olagligt att ha samlag med de, det är kanske därför han blev straffad.

Annars så är det väl knappast relevant om det är en "vanlig" tjej eller en prostituerad.
Barcelona Rambla~
2011-06-28 19:29
Smogen

Det kom fram senare när det visade sig att en massa iPhones hade blivit stulna. :P
Barcelona Rambla~
2011-06-28 19:28
Andreas

Nej jag menar det. Det rör sig tydligen om 8 personer som varit inblandade. Precis som du är inne på, vem visste att de ens var prostituerade. Vi vet ingenting, ändå sitter vi här och dömer folk.

Fast jag tycker fortfarande att det är korkat att ens hamna i denna situation. Jag hade förstått det mer om det varit Giovani för han verkar mer vara ett problembarn jämfört med Jonathan.
Barcelona Smogen
2011-06-28 19:26
När jag läste om JDS händelsen stod det ingenting om prostituerade, stod att dom träffat "kvinnor". Fast verkar ju lite misstänkt...
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-28 19:25
Rambla~

J.D.S kanske inte ens visste att de var prostituerade? ; )

Man ska väl inte sitta här och döma andra utan fakta.

Hetfield

Ja, förmodligen har han gjort nåt.
Det är alldeles för hårt annars :)
Ingen av Dos Santos pojkarna är någon favorit hos mig sen innan i alla fall.
2011-06-28 19:25
Jag tror knappast att man får böter och blir avstängd i 6 månader för att man stod och läste bibeln medan alla andra strulade med prostituerade tjejer. Han måste ha gjort något, sen om han gjorde mer eller mindre låter vi vara.

Douchebag.
Barcelona Rambla~
2011-06-28 19:23
Hetfield

Det var fler stycken spelare det handlade om. Vad är det som säger att han varit den som utmärkt sig mest? Han ingick i en grupp, that's it. Självklart är det sen han som får mest skit pga sitt namn.

Annars håller jag med om att det bara är korkat att ens vara inblandad.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-28 19:22
Måste säga att JDS sjönk lite i mina ögon där. Jag har annars tyckt han har varit väldigt mogen, förståndig och bra på alla sätt.
2011-06-28 19:19
Jonathan Dos Santos är avstängd i landslaget för att han festade med prostituerade. Idiot :P

Nej, Dos Santos familjen är inte de mest intelligenta personerna i världen.
2011-06-28 18:37
Barca4eva

Hans dator kanske saknade kalkylator också :P
Fast det är nog svårare att använda kalkylator än att räkna det där i huvudet, haha
Barcelona Barca4eva
2011-06-28 18:19
Andreas - V.V / Crackòvia!

Hahahaha

That's all I gotta say.
Gogogo
2011-06-28 18:10
Deulofeu

Jag beundrar modet på den gulklädde som ändå försökte hoppa upp och nicka Koemans frispark i början av klippet... Eller så visste han att han aldrig skulle nå fram och bara hoppade för att se bra ut. Det är nog ingen tillfällighet att försvarskollegan inte rörde en fena, utan snarare såg redo ut att ducka. Hade inte velat stå i vägen för de där rökarna.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-28 18:02
1.70-ligan

Det stämmer. JDS är avstängd och kommer inte att delta i Copa America.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-06-28 18:02
Sami

10% av 7 300 000...

Man lär sig det när man går i 4an eller 5an.
Det är 730 000 :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-28 17:59
JDS avstängd från Mexikanska landslaget efter att ha träffat prostituerade? Eller vad äre det står på MD?
2011-06-28 17:56
,Sami

?? 0.73M..
,Sami
2011-06-28 17:47
Tottenham want to sell Giovani dos Santos (22) for 7.3M. As agreed in 2008, Barcelona will get 10% of any tranfer fee. [daily mail]

Hur mycket är det?
Barcelona Deulofeu
2011-06-28 16:19
När jag ändå är inne på frisparkar...Någon sådan spelare kommer vi aldrig någonsin få se igen det törs jag lova.En mittback som vinner skytteliga i cl mäktigt!
2011-06-28 16:17
Någon som funderar på att åka på Supercup matchen mot Porto? Spelas i Monaco..26 Augusti.

Eller mot Madrid på Camp Nou, 17 Augusti.
Barcelona F_C_B
2011-06-28 16:16
Rivaldo <3
Barcelona Deulofeu
2011-06-28 16:09
Helt ot jag vet men jag minns när det blev klart att Ronaldo skulle lämna Barca och ersättas av Rivaldo.Jag lyckades hitta hans mål han gjorde i Depor säsongen innan han gick till Barvca vilka frisparkar vilken bössa helt sanslöst.Det är någo vi idag saknar ett riktigt bra långskott och frisparksmål är det för lite av.Jag tror Messi gör ett par nästa år men i Rivaldo klass knappast.
Barcelona Canaletes
2011-06-28 16:00
Gagos uttalande diskuteras på Punto Pelota. Kolla hur arg Hermel är hahahaha
Barcelona barcetia
2011-06-28 15:47
Vill även lägga till på Aguero att han sade att han vill stanna i Spanien för att slippa England. han kan gå till Italien också.

Jose Angel (Sporting): "I'm at the margin of the talks, I don't know what's going on. It takes long, but I'm optimistic."
2011-06-28 15:44
Det finns bara två spelare som kan göra något så här vackert, det är Guti & Gago.

Så vackert att man gråter.
Barcelona F_C_B
2011-06-28 15:44
Agueros agent går ut och säger att hans klient kan hamna i Juventus:

Juventus are very serious about signing Sergio Aguero from Atletico Madrid, the player’s agent claims.

Juve have been heavily associated with the Argentine for the last six weeks and talks have taken place.

“Contact with the Bianconeri has been constant,” representative Bruno Satin told Tuttosport on Tuesday.

“Aguero wants to move to a big club and Juventus fits this profile,” he added.

“We are aware of the club’s rejuvenation plans but that isn’t enough to impede an agreement.

“The chances of seeing Aguero wear the Juve jersey are concrete.”
2011-06-28 15:40
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

+1

Mina ögon blöder.
Annons: