/spanien/barcelona/forum/11972.aspx/spanien/barcelona/forum/11972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid King Pepe
2011-05-21 18:58
Ni får tolka det lite som ni vill men nog syns det att han spenderat lite tid med Busquets och Alves på träningarna. Att dessutom söka motspelaren och knuffa han i bröstet. Vidrigt. Men det är vad jag tycker...
Barcelona Messidinho_10
Bojan har varit skit bra!!
Barcelona Barcadinho.
Sergi Roberto och Bartra, båda var usla.
Känns som att en A-lagmatch var en för stor uppgift.
Barcelona Hetfield
2011-05-21 18:57
elbraco

What? Jeffren har varit kanske matchen lirare hittills, vilken match kollar du på?
Barcelona Siempre Barça
2011-05-21 18:56
kommen bojan ett mål
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-05-21 18:55
The Special Five

Han har spelat som en tvättäkta junior, väldigt upp och ner. Kan inte begära så mycket av honom, det här är en nyttig erfarenhet för grabben.
Barcelona Barcadinho.
2011-05-21 18:55
Ärligt, jag blev mer sur på kommentatorn än Duda.
Snackar om filmningar och marknadsvärde och bullshit.
Jag är helt säker på att han läser för mycket AB och inte alls några andra utländsk material.
Lika pucko och trångsynt som många andra.
The Special Five
2011-05-21 18:54
Tycker att Sergi Roberto har varit urusel idag, tar alldeles för lång tid på sig med bollen
PedroRodriguez
2011-05-21 18:54
elbraco

Hold it right there. Jeffren är väl bäst i första? Utmanar varje gång och kommer ofta till skottläge. Han har varit bra.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-05-21 18:52
Det som stör mig är att Pep håller fast vid att spela center forwarder på en kant i gott och ont, varför justerar han inte till den gamla uppställningen när det inte fungerar som det ska?

Man vet vad man får med en bra forward på sin position, kan det vara så att Messi inte klarar press spelet?
Barcelona VizzlA^^ "Gracies Equip"
Vill att Pedrito gör ett inhopp ikväll, han behöver lite speltid nu innan finalen. Troligtvis har pep redan planerat att slänga in han. JDS ska också få komma in.
Barcelona Rambla~
Fontas spelar ju pivote. Det känns ju så där med 3-backslinje.
s.eto
2011-05-21 18:51
Bojan borde bygga lite mer muskler tycker han faller väldigt lätt ofta även fast denna situationen var straff så har det varit så varje gång han fått chansen denna säsong. Inte att han filmar men han är helt enkelt för klent byggd.
Barcelona Gabriel
King Pepe

Japp. Han stod på sig och stod upp för sig själv som man ska göra när idioter försöker trycka ner en. Jävligt bra uppfostran, håller med!
Barcelona Rambla~
King Pepe

Och vad menar du med det?
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-21 18:50
Individuellt sett tycker jag försvararna har varit bra men som en hel backlinje tycker jag inte alls dom har imponerat. Alla B-lagsspelare har varit klart godkända hittills, Adriano har dessutom varit riktigt bra.

Framåt tycker jag bara Bojan har varit bra, men så pass bra som han har varit väger nästan upp för de andra. Förlorar knappt en boll, är teknisk som få, virrar inte bort sig med bollen. Fan vad skönt att han är kapten med!
Straffen kändes rätt billig. Luktar rött kort på Malaga i andra halvlek?

Såg ni hur Adriano försvarade Bojan vid straffen? :P Han gick emellan och Fontás såg askylig ut när han höll tillbaka Malagaspelarna. Riktigt kungligt av Fontás. Tycker straffen var rätt billig.

Mata för tusan mer bollar till Bojan! Man spelar ju hela jäkla tiden utmed högerkanten och Jeffren har knappast varit bra!
Real Madrid King Pepe
2011-05-21 18:49
Han verkar ha fått en god uppfostring den gode Bojan ;)
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
Rambla
"Allvarligt Pep, när fan ska du fatta att det inte går att spela utan centerforward i alla matcher".

Håller med där. Varför inte ha ett spel med en centerforward som en plan B, i alla fall?
När inte Messi spelar har vi ju en hel drös med spelare som fungerar bra i den rollen. Tror t.o.m att den formationen passar barca bättre ibland. T.ex om Villa och Bojan är på plan samtidigt, då är det snudd på tjänstefel att inte låta någon av dem spela centerforward.

Och liksom , det var ju knappast så att Barca var dåliga med en central striker. Både Etoo och Zlatan (så länge han spelade i den rollen) gjorde bra ifrån sig i den positionen. Bojan och Villa skulle också kunna göra det.

Ibland saknar jag faktiskt vårt gamla anfallsspel med Messi ute på kanten. Det var stundtals helt magiskt.. tycker åtminstone inte man gör rätt i att lämna det spelet helt.
Barcelona Rambla~
el Flaco

Ese Portugués, fille de puta es. :P
2011-05-21 18:47
Straffen ser lite billig ut, men Elishu(stavning?) kommer in lite klumpigt in i Bojan. Måste fan se om det där.
Var det samma Duda som låg i gräset efter ha tappat bollen i en lätt närkamp för att sedan filma? Sportslig som Jeffren är så spelar han ut bollen när laget anfaller.

"Skön" kille denna Duda
Barcelona Gabriel
2011-05-21 18:46
Är Eliseu och Malagaspelarna helt jävla efterblivna eller vad handlar det egentligen om? Mer solklar straff går det inte att bli. Bli arga på er själva istället, inte på Bojan. Sjukt skönt att se att Bojan "maned up" mot dom äckliga, töntiga Malagaspelarna. Skönt att han firade på det sättet också, det förtjänar idioterna.

Wellington, Dunga, Apoño... USCH!

Bra Bojan!
Barcelona Barca o Mort!
2011-05-21 18:46
Messidinho_10

Varför det? Dålig förlorare?
Barcelona Barca4eva
2011-05-21 18:45
Härligt!

Messidinho_10

Allvarligt, lite seriösare kan du väl ändå vara.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
Var ju förfan en solklar straff.. Patetiskt att vuxna män ska bete sig såhär på en fotbollsplan.
Postat via SvenskaFans-appen
PedroRodriguez
För övrigt leder B-laget med 1 - 0 efter självmål av mittfältaren Marcos Tebar.
Rambla/Hetfield

Efter allt denna man har hjälpt till att vinna så glömmer man bort ibland att han är relativ orutinerad, han har helt klart några steg som han kan ta framåt för att utvecklas ännu mer. En sak är säker och det är att han är väldigt envis!
AndreD - Winning!
2011-05-21 18:44
Bara uppläxningen mot Duda räcker för att jag vill ha kvar Bojan :D
Barcelona Rambla~
Vad är det för j-a idioter och forsätta att tjafsa om straffen? Tur matchen gäller något sen också. Bryt ihop och gå vidare för fan. Alla straffar i Spanien är billiga inse det. Reality check!
Barcelona H.Alavi - Magico!
Förstår inte varför Malaga flippar ut totalt. Han sparkar ju klart och tydligt på Bojans ben.

Skönt för Bojan!
Barcelona el Flaco - "Luca Brasi sleeps with the fishes"
Onödigt av Eliseu och Duda att agera på det där sättet i samband med straffen med tanke på att det står ingenting på spel i den här matchen. På reprisbilderna kunde man dessutom se att det var kontakt.
Annons: