/spanien/barcelona/forum/11968.aspx/spanien/barcelona/forum/11968.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-22 19:19
För er som inte vet vad ni ska göra ikväll rekommenderar jag att slå på TV4 Sport och se Udinese-Milan. 20.45 börjar matchen. Själv tänker jag studera Sanchez lite extra ;)
Barcelona DM1982
2011-05-22 19:18
Riccardo, mr. Calcio

Det där var ta mig tusan det klokaste jag har sett en maräng skriva. Du måste ligga på den övre skalan av marängernas intelligensreserv.
Riccardo, mr. Calcio
2011-05-22 19:16
usch
Barcelona Hetfield
2011-05-22 19:15
Cigge

No offense, men ingen bryr sig om C.Ronaldo. Jag bryr mig mer om vad Lady Gaga äter än C.Ronaldo.
Cigge
2011-05-22 19:12
Andreas - V.V [Barney S]

Visst, i de senaste matcherna har flera spelare sökt Ronaldo med fler passningar än vanligt eftersom han hade chansen att slå rekordet. Hur ofta är det inte att målspottarens medspelare söker honom lite extra slutet av säsongen om han t.ex. har chansen att vinna skytteligan?

Att det sedan är så enkelt att göra så många mål på slutet av säsongen som Ronaldo gjort stärker väl inte direkt La Ligas status, men jag har heller aldrig varit med om att en spelare gjort så många mål på "beställning" som Ronaldo gjort. 40 mål, bara under ligaspelet, är för mig helt sinnessjukt.
Barcelona DM1982
2011-05-22 19:09
Figeta

Håller med dig. Jag bryr mig inte särskilt mycket om Arsenal annars men deras fans är väldigt irriterande. Anklagar oss och laget för det ena och det andra, tröttsamt. Tycker bara det är kul när de misslyckas.

Eftersom det verkar som om Fabregas ska köpas in till Barcelona no matter what så får jag för mig att priset borde gå ner för varje säsong som de inte vinner något. Skulle de även missa CL så känns det som om priset borde sänkas ännu mer. Jag menar, varför skulle vi betala dyrt för en spelare som inte har varit med om att vinna ett skit på många år?
Barcelona Hetfield
2011-05-22 19:09
Det finns en skillnad. Arsenal som klubb och filosofi är fin, sen att deras tränare är en skithög är en helt annan femma.

Man C är skit, allt är skit. Period.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-22 19:04
Hetfield

Jag ogillar både City och Arsenal,
City eftersom dem just nu är värsta klassens köplag och Arsenal för att dem försöker sno alla spelare som finns i La Masia., dessutom är deras fans arroganta och otrevliga.

Så jag väljer ändå City framför Arsenal, även om jag som sagt ogillar City starkt också.
AndreD - Winning!
2011-05-22 19:03
Figeta

Spot on.

addeh

Inte helt säkert att alla de lagen seedas. Förra året seedades t.ex inte Sampdoria.
PedroRodriguez
2011-05-22 19:01
Det är bara lustigt hur Arsenal år efter år går titellösa. Wenger envisas med att enbart satsa på fräscha unga spelare och det går aldrig hem. ''Nästa år, då jävlar är vi bättre och vinner allt''. Den är ju legendarisk.
Barcelona Figeta
2011-05-22 19:01
Hetfield

Tror att många här hånar Arsenal pga deras snack om hur äckliga vi är osv... Jag är faktiskt jävligt trött på deras skit snack om oss och vill därför att City tar en 3:e platsen och många här delar nog samma åsikt som mig.
Barcelona Hetfield
2011-05-22 18:57
Jag fattar inte varför man hånar Arsenal, de vill ju spela fint. Jag väljer Arsenal före Shitty alla dagar i veckan. Pisslag som leker CL-utmanare pga. ett par rika schejker som finansierar onödigt dyra köp som skapar inflation.

Dessutom otroligt tråkiga.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-22 18:49
Glöm inte att titta på Udinese-Milan där Udinese lär kriga som få för att få med sig en poäng vilket innebär CL-spel. Det blir även Pirlos sista match i Milantröjan. Kommer bli sjukt stort.

Ibra är ej uttagen och har inga chanser att ensam vinna den interna skytteligan.

edit: Arsenal, HAHA!
Atlético addeh
2011-05-22 18:47
Hetfield

Precis, numera är det ingen gratisbiljett till CL om man kommer på fjärdeplats i någon av de stora ligorna. Dock lär Arsenal, Villarreal, Bayern München, Lyon & Udinese vara i seedgrupp 1 i kvalet vilket gör att de inte kan möta varandra.
Barcelona el Flaco - "Luca Brasi sleeps with the fishes"
2011-05-22 18:40
Det här senaste vulkanutbrottet kan inte bara påverka laget negativt, men även försvåra situationen för de tusentals culés som planerade att åka till London för att se följa finalen. Fan vilken usel timing! Bäst för Pep och resten av klubben att börja planera ett alternativ resemetod och omstrukturera hela planeringen för att spelarna ska lida så lite som möjligt av en eventuell längre och mer slitsam resa.
Atlético addeh
2011-05-22 18:39
Arsenal hamnar på kvalplats till Champions League nästa säsong. Hur epic vore det inte om Villarreal slog ut London-klubben i kvalet? Vid närmare eftertanke kan nog inte Arsenal & Villarreal mötas.
Barcelona Hetfield
2011-05-22 18:39
Det är inte precis ett lag från albanska ligan som Arsenal får möta, de kan möta t.ex: Udinese eller Villarreal.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-22 18:34
Haha Fulham leder med 2-1 över Arsenal, samtidigt som City leder sin match mot Bolton med 2-0, vilket betyder att City blir 3a och Arsenal får kvala till CL.
Roja y Azul - FCB
2011-05-22 18:32
OT men skön match som spelas för tillfället , Man U - Blackpool. snart kommer även förhoppningsvis VDS bytas ut så man får hylla honom för hans sista match i Old trafford.

3-2 till Man utd. Blackpool är ute från PL för tillfället.

4-2 - Owen
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-22 18:09
Angående Ronaldos målexplosion på slutet, större skämt får man ju leta efter.
Vill inte ta det ifrån han men när spelare har öppet mål och väljer att passa Ronaldo som får ett "sämre" läge bara för att han ska få göra mål säger allt.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-22 18:06
Om det där askmolnet stoppar min Barcelonaresa på fredag så kommer jag flippa ur, okej!? ..

Jävla dålig tajming alltså =(
Barcelona B-Guden
2011-05-22 18:04
Barcelonito / Lucho Enrique 21

wow dom har gjort typ 50 pål på 10 matcher dom sen har dom varit jävligt ojämn mot bättre lag
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-22 17:58
Madrid har gjort över 100(!) mål i ligan den här säsongen och ställer upp med tidernas defensivaste lag utan anfallare mot Barcelona.

Måste vara säsongens EPIC FAIL.

(Ville bara ta en Fail-bild men en sådan fail behövde en hel hemsida)
AndreD - Winning!
2011-05-22 17:51
Barca4eva

Haha sorry :P
Barcelona Pep.G
2011-05-22 17:45
Roja

Tack så mycket min vän !
Barcelona GerardPiqué3
2011-05-22 17:40
Åsikter om de nya tröjorna för nästa säsong? Tycker de blir snyggare och snyggare för varje gång jag tittar på bilderna. De smalare ränderna vänjer man sig nog vid :) Dock stort nedköp iom Qatar Found. på magen istället för Unicef, men det vänjer man sig nog vid det med. Blir att beställa en så fort dom släpps !
Roja y Azul - FCB
2011-05-22 17:34
Pep.G

here it is !

http://www.dailymotion.com/video/xisg9e_insolite-opel-se-moque-du-real-madrid_sport#from=embediframe
Barcelona Pep.G
2011-05-22 17:30
Är det någon som har den parodi-videon där en kille föreställande Messi driver förbi 4-5 får ? Den ska föreställa Messis 2-0 mål.
Barcelona Barca4eva
2011-05-22 17:28
Okej, lite för mycket Charlie nu grabbar :p
Postat via SvenskaFans-appen
AndreD - Winning!
2011-05-22 17:18
Ride_The_Big_One(6)

Nja, lite tveksam till Sheen. Det är inte en friggin' rockstar from Mars med bränd 7 gram rock hjärna vi behöver. Hellre anställa Stoichkov, han har ju lite kunskap om fotboll och är dessutom rapp i flabben. Stoichkov har hand om alla presskonferenser, våt dröm! :P
Annons: