/spanien/barcelona/forum/11966.aspx/spanien/barcelona/forum/11966.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-05-21 22:07
Siempre_Maravilla

Saken är så här "vännen", varje år ska det hajpas så oerhört mycket bara för det inhandlas en massa spelare. Det är solklart att ni blir bättre nästa år, om ni har kvar era bästa spelare samt tränare så är det solklart att det kommer se bättre ut.

Men det är bara OM ni behåller spelare eller tränare, du kan inte vara självsäker på det då det sett ut som det gjort med era tränare. Ni har en stark trupp och en tränare som vinner titlar. Det jag inte förstår är att varje år ska ni komma in hit och visa oss, eller rättare sagt tala om för oss hur det kommer se ut. Det räcker inte med att ni skriver på er forum om hur ni ska göra si eller så, ni måste försöka övertyga oss till fullo?

Barcelona el Maestro!
2011-05-21 22:06
Barca4eva//
Nej, det är väl ändå den sammanlagda antalet mål som räknas. Nu pratar jag inte om den utmärkelse som Marca delar ut.
Barcelona Hetfield
2011-05-21 22:06
F*ck.

Real Sociedad- Getafe 0-1
Barcelona Barca4eva
2011-05-21 22:05
Sou_Ronaldo

Jag håller med om allt förutom det sista, då jag aldrig hann se Ronaldo i sin prime.
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
Getafe 1-0. Typiskt.
Barcelona Visca_Barca
Siempre_Maravilla

Nej kompis , du har redan värvat 2 nya spelare , när ligan är igång så har du värvat 8 nya spelare =) , kom ihåg vem somn sa detta först .
Barcelona Trippeln
2011-05-21 22:04
Ett par punkter alla patetiska madristas kan läsa när de kikar in, ni är inte välkomna härinne ska tilläggas.

*Messi har gjort mest poäng för sitt lag
*Barca vann ligan
*Barca spelar i Champions leauge final
*Real Madrid har vunnit 1!!! av sina senaste 9 möten mot Barca, imponerande...
*Messi kommer vinna guldbollen
Real Madrid Sou_Ronaldo
2011-05-21 22:04
Alltså sluta snacka om Messi vS C-Ronaldo. Båda är dom två bästa i världen just nu.

Jag ser Messi som mer talang eftersom allting han gör är väldigt naturelt och är´fenomen.

C.Ronaldo är också bland dem bästa i världen bara det att C-Ronaldo är intränad. Allt han gör är intränat han har nog en fysik ingen i världen kan jämföra sig med.

Luiz nazario de lima är bättre en både Messi och Ronaldo där har ni genom tidernas bästa spelare och jag tror att många utav er håller med om vi snackar rent talang mässigt PUNKT
PedroRodriguez
2011-05-21 22:03
Och Negredo har slagit till mot Espanyol. 0 - 1 Sevilla.
Barcelona Hetfield
2011-05-21 22:02
Haha, satsar man på kontinuitet så kör man inte med en tränare som drar efter 1-2 säsonger.
Barcelona ElTriplete
2011-05-21 22:02
Hoppas Getafe åker ut! Snälla Sociedad, vinn matchen.

Barcelona anno 2010/11
Spanska Supercupen
La Liga
Champions League 2a eller 1a

Real Madrid anno 2010/11
Spanska Cupen
Pichichi

Barcelona Barca4eva
2011-05-21 22:01
el Maestro!

Guldskon gäller bara ligamål, där leder Cristiano och den tar han nog.

Guldbollen, Europas bästa spelare, lär dock Messi ta hem.

Det finns alltså inget pris för totalt gjorda mål under ett år.
2011-05-21 22:01
Deportivo ligger redan under med 1-0 mot Valencia. Inte bra. Vill verkligen ha kvar Coruña-laget i La Liga.

Vamos Depor!
Barcelona Blaugrana91
2011-05-21 22:00
1.70-ligan - Anims Abidal!

Men snälla du ge dig...

Wow Real presterar när säsongen är slut och dem vinner stort för att dem andra lagen knappt ens försöker kämpa...
Jag menar Valencia gav upp på förhand, likaså Sevilla och Almeria har redan åkt ur ligan.

Dessutom har dem en diva i laget som gör vad som helst för att få vinna skytteligan, klart det blir många mål då...

Skulle Real försöka spela offensivt mot oss så vet vi alla hur det går och det vet dem också. ;)
Barcelona DM1982
2011-05-21 22:00
Siempre_Maravilla

Det bästa är att inte säga något faktiskt.

Tror inte ni satsar på kontinuitet, ni kommer sälja och köpa spelare i vanlig ordning.
Real Madrid Siempre_Maravilla
2011-05-21 21:58
DM1982

Så vad tycker du att jag ska säga? Att ni kommer o promenera hem ligan nästa säsong med eller?

Oroa dig inte vännen, ni kommer o få bra motstånd denna gång. Är helt säker på d. Då nu äntligen vi satsar på kontinuitet.

Det blir jämnt i classico matcherna nästa säsong. You got My word.
Barcelona el Maestro!
2011-05-21 21:58
Messi behöver bara göra två mål i finalen för att vinna the golden boll. Guldbollen för mesta gjorda gjorda mål i Europa.
Ceistiano har gjort 53 mål sammanlagt medan Messi har gjort 52.
PedroRodriguez
2011-05-21 21:57
Ronaldo var väl inte bra i cupfinalen? Han har fortfarande inte gjort en enastående match mot Barcelona. Och han ska vara bättre än Messi......
Barcelona DM1982
2011-05-21 21:57
RM King

Vad målskillnad har med saken att göra? Det visar balansen i laget, det offensiva kontra det defensiva. Vi har ett bättre lag sett defensivt och offensivt, det är för mig väldigt viktigt.

Ja du har rätt, det är bara mot oss som ni är defensiva. Sedan tokar ni offensivt mot Almeria och Malaga. Grattis.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-21 21:56
ElTriplete

Ja visst är det så. Vi är i förarsätet, men det vill till att fortsätta utvecklas för att inte Real ska komma ikapp. Vi har turen att ha så hungriga spelare och en tränare som är mästare på att motivera, men varje säsong är en ny fajt och vi får hoppas att vi drar det längsta strået även då :)

För övrigt hoppas jag att de övriga topplagen höjer sig lite också, så att ligan blir jämnare. Det har ändå känts lite jämnare i år än ifjol. Men trots det så finns det mer att önska ifrån vissa topplag som inte riktigt har rätt mentalitet. Lyckas lag som framförallt Atletico och Sevilla, men även Villarreal och Valencia höja sig ett snäpp blir La Liga ytterst intressant att följa nästa år. För annars är ligan för närvarande väldigt intressant.. jag säger bara årets bottenstrid :D
Barcelona Capilito
2011-05-21 21:55
Hur många gånger har man inte fått höra att nästa säsong, ja det är då vi ska vinna allt. Slutar dock alltid på samma sätt.
AndreD - Winning!
RobertHansson16

Champions League?

För övrigt så sög han i cupfinalen.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Om nu Bojan lånas ut, vad tycker ni om spelande anfallaren/högermittfältaren Gervinho ifrån Lille?

Kan man fynda där månne och håller han måttet?

Barcelona Hetfield
RobertHansson16

CdR = Coca Cola cup
Real Madrid RobertHansson16
2011-05-21 21:53
Hetfield
Spanska cupfinalen?
2011-05-21 21:53
RM King

Real Madrid gjorde även 102 mål när Pellegrini tränade, och då var man ett betydligt mer offensivare lag. Så det är knappast motsägelsefullt att säga att Real Madrid är ett defensivt lag bara för man har lyckats göra 102 mål den här säsongen, varav 29 har kommit i dem sex senaste omgångarna.
Barcelona DM1982
2011-05-21 21:52
Sempre_Maravilla

Alltid nästa säsong med er.

Nästa år har vi också förbättras, det är bara naturligt.
Real Madrid RM King
2011-05-21 21:52
DM1982//

Vad har det med saken att göra?
Du sa att vi var ett DEFENSIVT lag, vilket jag påpeka att vi inte är (förutom matcherna mot er då) då vi gjort fler mål än er, och flest i La Liga.
Real Madrid Sempre_Maravilla
2011-05-21 21:51
Det blir ett annorlunda Madrid nästa säsong. Ni kommer och få ett bättre motstånd nästa säsong kan jag lova er. Hala siempre Madrid.

Grattis till liga segern.
Blaugrana1990
2011-05-21 21:49
1.70 - ligan

Du menar förutom Zaragoza och Gijon förlusterna på hemmaplan?
Annons: