/spanien/barcelona/forum/11951.aspx/spanien/barcelona/forum/11951.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-05-23 20:30
Barcelonito

Callejon är garanterat en värvning likt Arbeloa, en spelare som de kan kalla "egen produkt" i ett desperat försök att likna... Barcelona...
Nej, men ärligt, jag kan inte se att den förre Espanolspelaren skulle göra någon som helst nytta.

Likadant med Altintop. Var de rädda att något annat spanskt lag skulle värva honom och var rädda för konkurrensen? Man börjar undra...

Sahin kan jag förstå, om inte annat är det en värvning för framtiden. Och han har ändå visat att han har potential för en hög nivå.

Kanske är det Valdano som jävlas lite med Mourinho :-p
Eller så värvar de för B-laget som inte lyckades ta klivet upp...

Bilden lär väl klarna så småningom, speciellt när de börjar sälja av.
Barcelona Rambla~
2011-05-23 20:28
Sopan Callejon tas enbart tillbaka för att inkludera honom i någon värvnnig. Det kan jag nästan garantera. De gjorde likadant med Negredo.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-23 20:20
Kan inte förstå att Madrid har köpt både Callejon och Altintop. Vad ska det tjäna till? Och jag är helt överlycklig över deras värvningar. Med stor sannolikhet försvinner spelare som är bättre än dessa herrar. Och Sahin är ingen spelare som höjer ett lag som Madrid till en nivå som blir bättre än Barcelonas och bidrar till framgång i CL. Hans bänkplats är nog redan reserverad i de viktiga matcherna.
The Special Five
2011-05-23 20:19
Borell har nog ingen vidare kunskap när det gäller spansk fotboll, tvivlar på att han har sett Kun lira fler än 1-2 matcher. Kun är förmodligen ligans tredje bästa offensiva spelare efter Messi och Cristiano. Men känns inte som att Juventus hade varit en klubb som passar honom, varför byta ner sig liksom?
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-23 20:09
Hoppas KUN stannar där han är.
Sänker bara ligan enormt om Barca & Madrid tar alla bra spelare..
Barcelona Barcelona10Messi
2011-05-23 20:04
Transferfönstret har inte äns officiellt börjat och antagonisterna har redan köpt 3 spelare haha, nice!

Kun hade jag inte sagt nej till Barca :D men det nog lite för bra för att vara sant.
Atlético addeh
2011-05-23 19:47
Borrel säger att han inte ser Agüero som en spelare med kalider att kunna lyfta Juventus. Jag säger tvärtemot, Juve drar hela Europas största Silly Season-vinstlott om man lyckas knyta till sig Kun. Så bra är han.

Förhoppningsvis stannar han och bildar ett fruktat anfallspar med Piatti i Atléti nästa säsong. Med Luis Enrique som tränare.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-23 19:34
Skulle seriöst inte kunna tänka mig Kun i en annan klubb än Atlético Madrid. Det känns inte som vi har värsta behovet av honom. Och jag vill verkligen inte att han går till PL då han skulle mobbas för sin grymma teknik, och Real Madrid är ju rivalklubben. Stanna Atlético säger jag.
Barcelona Hetfield
2011-05-23 19:22
Kun Aguero kommer aldrig gå till Real Madrid av lojalitet, om han skulle gå dit så vore det som att spotta Atletico rakt i ansiktet.

Det blir nog Juventus. De har mer eller mindre gjort klart med Bastos.
Atlético addeh
2011-05-23 19:20
Mycket transfersnack i dagens Euro Talk. Jag har sagt det förr men jag säger det igen, lämnar Kun Agüero Atlético för Juventus eller ännu värre Real Madrid kommer jag allvarligt börja gråta.

Får man bara in en ordentlig, disciplinerad tränare som kan få lite struktur på Atlético kommer Kun vara den stöttepelare som kan lyfta dem till toppen. Vore synd för ligan om han lämnade.

Fast ja, lämnar han finns det bara ett alternativ och det är Barcelona. Någon annanstans får han inte gå. Skulle bli livrädd.
Barcelona Barca o Mort!
2011-05-23 19:11
Blaugrana91

Njae, har inte sett Callejón spela nu, men det finns smarta värvningar utan ett stort namn inblandat :)
Barcelona Messidinho_10
2011-05-23 18:48
Inget snack att Alex Sanchez hade passat perfekt hos oss, men vi har redan Pedro som gör det jävligt bra. Jag tycker vi ska köpa Fabregas(300), och sen de där spelarna från sporting, då e jag nöjd!
barcarobin
2011-05-23 18:42
: Blaugrana91
Jaså köper dom för köpandes skull? det tror jag inte dom gör, löjligt påstående.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-23 18:42
Blaugrana91

Okej det låter bra, hoppas de åker redan imorogn och laddar i London! Och slipper oroa sig vad som händer med askmolnet..
Barcelona CULEEEE- mrfaariis
2011-05-23 18:41
B-Guden

http://www.youtube.com/watch?v=jQJq6HU939U
2011-05-23 18:39
Blaugrana91

Låter bra.. men alla stackars fans då?? =( =(
Barcelona Blaugrana91
2011-05-23 18:37
Messidinho_10

"Guardiola: "Volcano eruption? We'll see what the authorities say. If needed, we can travel tomorrow or on Wednesday"
Barcelona Blaugrana91
2011-05-23 18:35
"Giampaolo Pozzo (president Udinese): "For me, Alexis Sanchez is worth as much as Messi. We already rejected a 35M bid." [sky]"

Haha, då är det väl bara att glömma Sanchez då....

Har dem dessutom nobbat ett bud på €35 miljioner så är det nog ingen idé att försöka få honom....
Undra vilken klubb som kommit med det budet. Barca eller City tror jag, kan vara Inter också.
Fc Barcelona en mi corazón!
2011-05-23 18:30
Messidinho

Precis hände samma sak förra året när man tog bussen till Milano i Cl-semifinalen mot Inter.

Lotina lämnar Deportivo.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-23 18:28
Hur går det för askmolnet är d påväg mot Spanien, det känns som Pep och spelarna borde ge sig av senast imorgon, annars kan de tvingas ta bussen?!?
Barcelona Blaugrana91
2011-05-23 18:28
Köplaget är igång som sagt, dock köper dem ganska mediokra spelare nuförtiden, värvningarna känns som sagt konstiga och osmarta, men man kanske köper för köpandets skull?... :)

Real Madrid-Mer än en ett köplag

City är ett köplag men dem köper allafall för att bli bättre, Real köper för köpandes skull som sagt.
Barcelona Hetfield
2011-05-23 18:27
Wtf, italienska tidningar skriver att Mazzarri kan få sparken.

Bara i Italien :P
Barcelona tikitaka
2011-05-23 18:24
Addeh

du glömde özil

lite sen..

Andreas

haha i så fall så :)
Atlético addeh
2011-05-23 18:23
Visste att jag hade glömt någon. Komiskt att det var lagets bästa mittfältare jag glömde. :P
Fc Barcelona en mi corazón!
2011-05-23 18:23
addeh

13* , du glömde Özil.
Barcelona tikitaka
2011-05-23 18:19
Ju fler talanger han köper upp och förstör desto mindre konkurrens i framtiden... = Lättare för madrid att vinna titlar. Skulle inte förvåna mig ifall fallet var så!
Atlético addeh
2011-05-23 18:18
Lass, Gago, Khedira, Alonso, Granero, Özil, Sahin, Hamit, Kaká, Di María, Callejón, Pedro León & Canales.

Madrid har just nu 12 mittfältare i truppen. Vissa lär väl försvinna, men enligt mig gynnar det knappast laget att ha så många spelare. Det är bra med bredd, men så länge Mourinho, som inte har rotation i sin vokabulär, sitter vid rodret kommer det förmodligen bli ett antal spelare som likt denna säsongen kommer hamna i frysboxen. Inte mig emot dock.

För övrigt blir nog Dani Parejo klar inom kort, Madrid behöver trots allt lite bredd på mittfältet.
2011-05-23 18:18
tikitaka

Ja, om Lufthansa betalar hotell dvs, jag är inte sugen på att sova på flygplatsgolvet, vilket jag redan gjort i Barcelona och det var SVINKALLT när dom drog på luftkonditionen =P
Har fan övernattat på många flygplatsgolv genom åren, inget att rekomendera.

Dock är det personalbrist på jobbet och då jag jobbar med en sak där jag kör en "linje" så blir det bara problem om det kommer någon gröngöling och fuckar upp allt, vill inte ha kaos när man kommer tillbaka. Hade nog med kaos att fixa upp när jag borta nyligen och då bara i 9 dagar.
Barcelona Hetfield
2011-05-23 18:17
Hur många lovande karriärer har Real Madrid tänkt att förstöra? Canales, Pedro Leon, Benzema och nu Callejon.

Snacka om att Perez har en liten penis, han måste köpa allt innan någon annan gör det.
Barcelona tikitaka
2011-05-23 18:14
Andreas

Ähh extra vacation som du inte kan göra något åt, perfekt! :)
Annons: