/spanien/barcelona/forum/11931.aspx/spanien/barcelona/forum/11931.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-07-03 14:55
För att de är då Rosell kommer tillbaka från Argentina...enligt de alltså.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-07-03 14:47
Ryktas från vilken källa? Varför just tisdag?
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-03 14:24
Barca<3

Båda två är klara för den ryska storklubben Anzhi Makhachkala.

Nej, men det ryktas om att de ska bli presenterade som Barcelonaspelare på tisdag, ta det med en skopa salt.
Barcelona Barca<3
2011-07-03 14:18
Vad är dt senaste om Fabregas o sanchez ?
Barcelona barcetia
2011-07-03 13:57
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Adriano 12.5
Afellay 4.5
Villa 40

knappast så att han misslyckats på något sätt. 3 spelare som på sitt eget sätt bidrog till en ny dubbel för ynka 60 miljoner euro.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-03 13:57
Barca4eva

Ja det är ju fel. Men i det här fallet känns det faktiskt som att ledningen har agerat klantigt. Men som sagt, eftersom man inte vet helt säkert vad som hänt ska man inte döma någon heller.

Adriano gjorde det förvisso väldigt bra som VB under våren men jag ser honom helst som högerback. Varför? Han är mer lik Alves än Abidal. Och den dagen Abidal inte längre finns på vänsterbacken som ordinarie vill jag inte ersätta honom med ytterligare en liten lirare på 170cm. Det är så jäkla perfekt att ha en stor, nicksäker och defensivt stark spelare på vänstersida i backlinjen som gör Alves offensiva raider möjliga. Jose Angel kanske inte riktigt är en ny Abidal men han känns åtminstone lite åt det hållet..
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2011-07-03 13:56
Varför vill ni ha en vänsterback. Vi har framför allt Abidal. Om inte han har vi både Adriano och Maxwell på samma position. Varför en till?
Barcelona Barca4eva
2011-07-03 13:50
1.70-ligan

Det är ju precis det jag menar...allt går genom median och ändå väljer folk att döma, bl.a Zubi.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-03 13:48
Barca4eva

Varken du eller jag vet ju hur nära han egentligen har varit. Men veckan innan Wembley kändes han väldigt nära och Botia m.fl. pratade som att han var klar för Barca
Atlético addeh
2011-07-03 13:46
Hade det inte varit för Montoyas prestationer på sistone hade jag varit riktigt irriterad på att ingen vänsterback värvats. Nu känns det som Montoya kan agera backup åt Dani Alves och att Adriano kan göra detsamma åt Abidal.

Hoppas mycket på Muniesa nästa säsong. Om ingen vänsterback värvas hoppas jag han får ett par chanser på den positionen i A-laget.
Barcelona Barca4eva
2011-07-03 13:45
1.70-ligan

"om man har varit så nära oss som det har ryktats"

Som det har ryktats..där brister det.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-03 13:42
Oavsett hur Zubi skötte det hela, är det jävligt tråkigt att Jose Angel inte gick hit. Och om man har varit så nära oss som det har ryktats måste man ha rätt att ifrågasätta ledningens agerande i det här fallet.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-03 13:29
Nej, det enda han gör är att dra ut på förhandlingarna så att priset går upp hela tiden. En bra sportchef ska kunna åka in, förhandla och bli klar. Så enkelt är det.

Det enda hans osäkerhet gjorde var att öka priset på Jose Angel och dra till sig andra intresserade klubbar.
Barcelona barcetia
2011-07-03 13:27

Det är ju just det han inte är?

- "Vi vill ha 5 miljoner för Jose Angel"
- "Vi ger bara 3.7"
- "Men då kan ni inte få honom"
- "Okej. Hejdå"

Han visar att vi inte längre kan köras med..
Barcelona Barca4eva
2011-07-03 13:26
Hetfield MEN, är du ens säker på siffrorna? Är du säker på att det är någon mille som stör Zubi? Probably not...allt går ju genom media.
2011-07-03 13:25
När det handlar om 1 miljon hit och dit så kan man tycka att man ska kunna ge det, annars så går man bara vidare.

Jag tycker bara inte om när sportchefen är så osäker och osäker hela tiden.
Culé - Messi
2011-07-03 13:06
barcatia

Co-sign.
Barcelona barcetia
2011-07-03 13:04

Fattar inte vad du har emot Zubi? Vänsterback är inte den position vi behöver fylla på som mest, vi har redan två vänsterbackar i Adriano och Maxwell om vi antar att Pep kommer flytta upp Abidal till mittbacksrotationen samt ha honom som vänsterback i svåra matcher. Sluta gnäll på Zubi, hellre snåla än att ge 10 miljoner euro för Keirrison.
Barcelona Trippeln
2011-07-03 12:26

Men du bryr dig tydligen eftersom du ska rätta folk hela tiden, jag vet att han skrev dynga men du behöver inte svara honom.
2011-07-03 11:38
Förövrigt så ser det ut som att Jose Angel är en done deal, Sabatini bekräftade själv att affären blir klar på måndag. Där har ni en effektiv sportchef, inte Zubi.
2011-07-03 11:30
Trippeln

Jag bryr mig inte om någon stavar fel, det är snarare innehållet som är viktigt. Men när du beter dig som en douchebag så kommer jag att agera likadant.

Du får stava fel om du vill, jag bryr mig inte.
Barcelona el Maestro!
2011-07-03 11:23
Test
Barcelona Sano97
2011-07-03 10:54
Sevilla har köpt en grym spelare.
Man_U
2011-07-03 03:45
Oleguer Presas-King of Barcelona

Aja A.Sanchez om D.Villa e bättre, de kan nog bli mycket roterande mellan villa och sanchez.
men de iaf för många anfallare
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-07-03 03:13
Man_U

Villa på bänken? Nice joke man.
Barcelona Barca4eva
2011-07-03 03:11
Man_U

Precis, ifall Alexis eller någon liknande anfallare anländer så blir det inte mycket speltid samtidigt som Messi är en "falsk 9:a". Det är just därför man tycker att en utlåning kan vara bra..men jag vet inte riktigt vad Guardiola har tänkt sig göra med lille Krkic.
Man_U
2011-07-03 03:06
Barca4eva

Ja hans neutrala position e Centralt men asså ska han bli utlånad till ett lag där han antagligen kommer fortsätta spela centralt för tror inte nåt lag köper/lånar han för att använda han på kanten liksom. men köper ni sanchez så e det nog lika bra att sälja/låna ut honom.

David Villa
Bojan
Afellay
det blir för mycket på bänken tror jag.
Barcelona Barca4eva
2011-07-03 03:00
Man_U

Bojan har inte kunnat prestera med den speltiden han har fått, det är väldigt svårt för honom när man spelar med den taktiken som man gör. Han är inte bra på kanten, vilket Pedro är, och det finns ingen central anfallare i Barcelona vilket gör det värre...han är ju trots allt en central anfallare.

Alltså, Bojan har ingen position i Barca till skillnad från Pedro, som inte heller har några stora konkurrenter.

Menar inte att man ska släppa honom men han behöver mer speltid för att växa.
Barcelona Frodo
2011-07-03 02:51
B-Guden

Jag tror inte att spanska klubbar kan göra så mycket åt saken. Det är väl snarare en spansk lag som försöker skydda ungdomar så att de går klart skolan etc. Jag är inte helt säker men jag tror att det är nåt sånt. Det spanska fotbollsförbundet kan säkert försöka göra nåt men de är alldeles för lata för att arbeta.
Man_U
2011-07-03 02:33
Hallå Bojan e bara 20 år varför ha bråttom? ni gör ett stort misstag att släppa honom jag menar varför skulle inte han kunna bli som pedro om 2 år?
Annons: