/spanien/barcelona/forum/11896.aspx/spanien/barcelona/forum/11896.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 11:24
El Kaiser de Michoacán

Haha, ja Rogge lär ju inte jobba för NASA i framtiden i alla fall.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-06-21 11:19
Rogge//

"Också snyggt att säga att en spelare inte är värd det pris som Arsenal sätter på honom. Jättesnyggt."

Du kan ju inte ha förhandlat många gånger själv. Hur ofta tror två parter är överens om priset från början? Självklart vill den säljande parten casha in så mycket som möjligt medan den köpande parten vill betala så lite som möjligt. Inte direkt raketforskning....
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 11:17
Rogge

Jag träffade en dam med en tom barnvagn idag, hon hette Kristina..
Heter din mamma Kristina?

F*ck Cesc, vi har Thiago som kommer bli bättre.
Rogge
2011-06-21 10:58
Jag måste säga att Rosell sköter Cesc-affären mycket snyggare än Laporta. Verkligen ett föredöme den där Rosell. Snyggt att gå ut och säga att en spelare man inte vill betala för gör allt för att komma till Barcelona. Också snyggt att säga att en spelare inte är värd det pris som Arsenal sätter på honom. Jättesnyggt. Hade jag varit Cesc så hade jag känt mig väldigt uppskattad. Verkligen. Också snyggt att man säger att man inte kan köpa Cesc då man har dåligt med pengar samtidigt som man köper Sanchez för en bra slant. Wenger blir säkert jättesugen på att sälja Cesc till Rosell nu. Smart förhandlingstaktik. Kanske vill han inte ens köpa honom, man kan nästan tro det så som han håller på.
Barcelona Qanii
2011-06-21 10:55
Om man nu får Alexis Sanchez för 28M + 5M variabler + Jeffren så är det ju riktigt bra!! Udinese uppskattar Alexis värde runt 45 vilket betyder att Jeffren är värd 17M (45m - 33m) vilket inte är troligt?! 80 procent klart my ***! Silly silly season
Barcelona SaM__-
2011-06-21 10:53
Apprå på Pique så är han inte Jude, som någon nämnde brukar han göra korstecknet innan matcher och är katolik. Jag har själv varit i Jerusalem och vid klagomuren och det är ett krav på att bära kippan, man får en vid ingången, för att besöka muren.
Barcelona Myrran
2011-06-21 10:04
Bästa ryktet jag läst denna silly season. Sport kan verkligen.

Barcelona's last offer for Udinese attacker Alexis Sanchez would be 28M + 5M variables + Jeffren to Udinese + Soriano to Granada [sport]
Barcelona NoGo™
2011-06-21 09:55
Barcelona's last offer for Udinese attacker Alexis Sanchez would be 28M + 5M variables + Jeffren to Udinese + Soriano to Granada [sport]

Hoppas att det löser sig snart!
Real Madrid RM King
2011-06-21 09:14
Canaletes//

"Tror inte heller att Sideshow Bob ska lämna efter ett halvår..."

Jag tror faktiskt att du syftar på David Luiz...
Barcelona Canaletes
2011-06-21 09:01
Enligt Punto Pelota så sägs det att Varane är 80% klar för Real Madrid. Zidane snackade tydligen med killen och övertygade honom + att Madrid redan överfört ca$hen till Lens. Fast som sagt, enligt Punto Pelota.

Tror inte heller att Sideshow Bob ska lämna efter ett halvår...
Barcelona Deulofeu
2011-06-21 08:37
nu vet jag att vi kanske inte ska köpa en mittback och vi har en hel del på gång i canteran.Men för mig finns det fem backar som sticker ut David Luis Chelsea,Kompany Man City,Thiago Silva Milan samt Sakho i Psg.Det finns även en talang Varande i Lens som kommer bli hur bra som helst han är redan enorm efter endast en säsong.Real och United verkar vara på gång efter just Varane som är 18 år och drygt 1.90 lång.Jag skulle gärna se att vi jagar Sakho eller Varane.Tror det vore perfekt nu när Abidal gått så bra i Barca och han kommer vara kvar ett par år och se till att de kommer in väl i klubben.NI kommer väl ihåg för ett par år sedan när alla fransmän per automatik blev dåliga då de kom till barca.

Sakho är kapten i PSG och ett riktigt monster och även vänsterfotad. Tror de två kommer vara Frankrikes mittbackspar i framtiden.Två backar båda över 1.90 båda under 21 ser ljust ut för storbacken Blancs backlinje.

Barcelona el Flaco
2011-06-21 08:08
Det är med Piqué att han tar seden dit man kommer är inget nytt. Under VM för klubblag för två år sen följde han med Abidal och Keite när de gick till moskén för att fira en islamisk högtid. Antar att han är väldigt nyfiken av sig.
Barcelona moedinho
2011-06-21 07:41
Jag har varit borta några dagar. Är Alexis Sanchez klar för?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-06-21 06:22
Jag såg hans länk, förstår fortfarande inte.. Undervisar pique om judendom eller?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2011-06-21 06:01
Kolla Hetfields länk så förstår du nog :p
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-06-21 06:00
Alvés - Vadå "undervisade med Shakira"? Vad undervisade han om och för vem?
Barcelona Barca4eva
2011-06-21 06:00
Antonio Puerta Använd gärna punkter oftare.
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-06-21 05:33
Piqué är knappast jude. Han gör ju kors-tecknet varje gång han byts in.
Barcelona Hyder
2011-06-21 03:40
Hetfield

Av det jag har läst så var han i Jerusalem på besök med Shakira och bestämde sig för att "ta seden dit man kommer". Således ska han tydligen inte vara jude. Är inte helt säker på saken dock.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-06-21 03:39
Härligt med Alexis!
Hopppas vi inte köper Cesc, tycker det är onödigt när vi har Thiago, om han får tillräckligt med stöd och sjävförtroende kan thiago bli nästa Xavi, och läste också att Real är efter Thiago, få hoppas det är BS
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-21 02:05
Barcelona Alvés
2011-06-21 01:58
Hehe, han var där och undervisade med Shakira läste jag någonstans kommer ej ihåg var..
Barcelona Hetfield
2011-06-21 01:54
Haha. Jag visste inte att Pique var jude.

Coolt.
Barcelona Hetfield
2011-06-21 01:42
Rosell (president): "I'm sure Cesc wants to return. He is doing what he can to make it happen, for as much as his position allows it" [c33]

Se där Frodo :P
Barcelona Antonio Puerta
2011-06-21 01:29
Hallå är ni dumma eller, Alexis Sanchez är den bästa spelaren Barca kan få just nu han är Snabb,etrigg, stark han har allt för en ytter i Barca ska ha okej det har Sergio Aguero med. Men jag tror ni är lite hjärntvättade efter en match mot ALBANIEN hur bra är dem !, Alexis Sanches är mer av en grovjobbare hemåt han jobbat kopiöst det gör inte Aguero det är han heller inte van vid i Atletico Madrid men det är Sanchez för han kommer ha samma position som han hade i Udinese

Hit med ALEXIS SANCHEZ låt Atletico ha kvar Aguero !
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-06-21 01:25
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/06/20/2540801/manchester-city-make-last-ditch-attempt-for-barcelona-bound

Canaletes, det kanske ligger någon sanning i det du säger! Vi får hoppas på det och att City lägger 60 miljoner euro på honom istället, så de får honom 100% säkert
Barcelona Canaletes
2011-06-21 01:21
Allt kommer säkert sluta med att Sanchez stannar i Udinese eller går till en annan klubb som betalar det Udinese vill ha och Agüero kommer till Barca. Messi o Co håller på att övertyga Agüero...
Barcelona Napao
2011-06-21 01:16
Sanchez spelade match mot Estland igår natt hur ska han skrivia på idag?
Men var det inte så han skulle åka idag måndag till Barcelona?
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-06-21 01:15
,Sami

Bra nyheter ju! Lägga 40 miljoner på Aguero istället!
Barcelona Canaletes
2011-06-21 01:15
Thiago Alcantara^^

Älskar den videon!!! :D
Annons: