/spanien/barcelona/forum/11890.aspx/spanien/barcelona/forum/11890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dani Alves=The King
2011-05-29 00:45
Lost Art Of Murder //

Van der saar va gryyym idag rädda Man U ett antal gånger. Han kan ju inte rädda allt. Messi skott studsa precis innan väldigt svårt att ta såna skott.

Tyck synd om Ibra istället Zlatam hade jag unna denna tite med ossl..
Barcelona Forza Espana
2011-05-29 00:44
Är det ingen mer än mig som tänker Bosquets borde fan nämnas bland världens bästa defensiva mitfältare killen va helt magisk. O Xavi måste men ändå hylla ännu mer han är nog denbästa mitfältaren genom tiderna. Xavi o Bosquets herregud va bra dom är.
Barcelona Rybbe
2011-05-29 00:43
Klockrent Andreas.

Zlatan vet verkligen hur man "dodgar" CLtitlar.
Mesudine Zizil
2011-05-29 00:43
Barca-nist // Hur fick ni tyst på alla konspirations älskare? Om nåt så gav ni dem en Megafon.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-29 00:42
Hetfield

Ja, precis.
Drog nyss iväg ett email till en vän till mig, du kanske känner honom (Arsene Wenger)

Tipsade han om att köpa Zlatan Ibrahimovic, gå ett titelfritt år till mötes men det är ju Arsenal rätt vana vid ändå så ett år till kan dom ju stå ut.
Sälj Zlatan året efter och vips, så får dom en CL titel.
Detta är kassaskåpssäkert.
Barcelona Barca-nist
2011-05-29 00:41
känns äckligt gott nu när han (Zlatan) lämnade/kickades, ännu bättre att Barca slog ut Mous Real och bäst av allt få tyst på alla Barca-hatare och konspirations älskare.

Den lyckan är obeskrivligt
Mesudine Zizil
2011-05-29 00:40
Andreas // Det är lugnt hans näsa kan även användas som snorkel.
Barcelona Hetfield
2011-05-29 00:39
Andreas

Haha, good one. De säger ju "Sälj Zlatan och vinn CL" :P
Lost Art Of Murder
2011-05-29 00:38
Lider en aning med Van Der Saar idag. Hade unnat honom en CL-titel till i sin karriär. Tråkigt att faktiskt göra en ganska medemåttig insats i en så här viktig sista match som han gör. Han agerar en aning klumpigt på båda de första målen.

Barcelona samot
2011-05-29 00:37
RM fanatico, Håller med dig helt och hållet! hoppas verkligen att Pep stannar en lååång tid framåt.
Barcelona GerardPique3
snälla MOD kan ni inte bara spärra forumet så bara barca fans kan skriva? tycker de förstör för oss. vi vill fira vår seger!
Barca-nist

Senaste uppgifterna jag hörde om Zlatan var att han var på väg rakt ut i medelhavet iklädd en Barcelona tröja med texten "Por Que?" på ryggen.

Har inte hört något mer tyvärr.
Lost Art Of Murder
2011-05-29 00:35
Pep är dock en extremt prestigefylld person och väldigt nyfiken på världen. Han gillar att utmana sig själv och testa nya saker. Han kommer vilja testa att träna ett annat lag i en annan liga. Möjligt att han kommer tillbaka till Barcelona efter en sejour utomlands. Men tror han kommer testa lyckan i Italien om ett par år.

Barcelona Barca-nist
2011-05-29 00:34
Messis firande är bäst vid 3-1 målet helt underbart ;)

förresten vart är ZLATAN?
,Sami
Ni får inte glömma när Pique var nära på göra självmål. Fi fan hjärtat stannade i 10 sekunder. Valdes rädda oss där.
Real Cule

Haha, antingen är du:

1. Hjärnskadad som spelar 1000 kr på ett matchresultat
2. Troll.
3. Rik som ett troll.

Edit: Trodde jag var galen när det gäller spel, flera tusen i månaden men 1000:- på ett matchresultat, vem fan gör något sånt.. lol
Real Madrid RM fanatico
2011-05-29 00:33
Kommer inte in hit för att tjafsa!

Hoppas att Pep stannar många år framöver hos er. Han passar som handen i handsken i Barca. Som fisken i vatten!. Precis som Ferguson gör i United. Vet att det finns många som säger att typ Messi måste byta liga innan han kan klassas som bäst i världen. Ser ingen anledning för honom att byta klubb lag. Han har Barca i sitt hjärta och står för det barca är. Skulle dock vilja se honom vinna VM för att få död på allt snack.

Pep är en liknande typ. Hoppas han gör en Ferguson och tränar Barca en långtid fram över. Bara han orkar hålla motivationen upp så ser jag ingen anledning för honom att byta klubb.

Barca ligger långt före de flesta toppklubbarna.

Personligen gillar jag inte sidleds rullet barca spelar men när de väl går fram så är det effektivt. Har man spelat fotboll så vet man även att det tar mycket på krafterna att jag boll.

Real kan neutralisera Barca men det är en lång bit kvar till att kunna dominera mot er. Tack för i år kära rivaler!

Hoppas dock att ni får 0 titlar nästa säsong. Men de oddsen är nog låga.
Barcelona Hetfield
2011-05-29 00:33
Gonzalez_Barca

Så fint leende, man vet att trots allt han får utsätta sig för att laget ska spela så bra så gör det honom lycklig.
Barcelona Andresito
2011-05-29 00:32
Guardiola: "Puyol was out for 3 months. In semis he helped us to get to the final. He accepted not to play and he gives the cup to Abidal."
Barcelona Forza Espana
Ingen hatar er efter en sån här match som ni gör. Helt magiska o guds gåva till fotbollen Messi. Hela världen hyllar er o många tror jag tyckte detta va det bästa lag vi någonsin har sett o bästa spelaren någonsin. För det borde erkännandet vara nu ni är världens bästa lag någonsin o har dom bästa spelarna någonsin o särskilt Messi. Detta är kanske den största dagen i Kataloniens historia o just idag när det har vart problem i Katalonien. Fotbollen räddar Katalonien. MAGISKT BARCA
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
¿Por qué?!

Campeones campeones oee oee oeee!

Andreas

Ladda ner appen Dropbox på din mobil, finns för både iphone & android och sedan överför du bilden till dropbox via datorn sen loggar in på dropbox via mobilen så har du den trådlöst :).
Snart kommer målet på Viasat Fotboll, 1-0 målet alltså.

Känns som man kommer se denna match xx antal gånger i repris, hehe
Atlético Almer/skribent för Åtvidabergs FF
Bloggen uppdaterad nu med 188-foto och alla målen. Såg att ni efterlyste målen från matchen. Hoppas det duger.
Barcelona Real Cule
2011-05-29 00:31
hahahah ole ole ole... jag verkar vara den enda culen här som mår riktigt underbart idag först och främst underbart med ännu en CL-Titel plus att jag sasta 1000 spänn på 3-1 och fick ut 17387 kr exakt:D fyfan vad braaaaaaaaaaaaaaa ole ole ole visca el campeoneeeeeeee barca ohhh barca :D
2011-05-29 00:29
Gonzalez_Barca

Kan du skicka den till mig över mobilen? Har ingen sladd.. eller rättare sagt, jag ligger i sängen och orkar inte gå upp och hämta en sladd ; )

Äsch, sparar ner den för senare tillfälle.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-29 00:28
Mobilbakgrund ASAP på länktips!

Barcelona GerardPique3
true_barca_fan

Hahahaha klockren! por que? :P
Barcelona Barca 1899
Någon som hittar en schysst bild när abidal lyfter bucklan? Vill ha en fin bakgrundsbild att vakna upp till imorgon.
Barcelona H.Alavi - Magico!
Lost Art Of Murder

Det enda skottet han fick jobba med gick i mål. Men annars gjorde han en fläckfri match då han var ute och räddade laget i början då Rooney sprang sig fri i straffområdet. Första gången Valdes flög så mycket under en match.

Barcelona Hetfield
2011-05-29 00:27
Valdes behövde inte få några skott på sig för att han var alltid ute och stoppade alla bollar.

Valdes har gått från "Wtf gör han?" till en av världens bästa målvakter.
Annons: