/spanien/barcelona/forum/11888.aspx/spanien/barcelona/forum/11888.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sano97
2011-07-09 15:36
barca löver

Nej sämre lag är inget för mig, jag föredrar storlag eftersom man tappar motivationen med sämre lag så lätt.

Men som sagt Inter eller Chelsea vad tycker ni? Det är FM08.
Barcelona Larsson1333
2011-07-09 15:27
Elbraco Tycker du borde vara nöjd istället om vi får ut den summan ;) Nej, men jag håller med dig fullt ut, kan förstå att många lag skulle vilja ha en Keita i truppen, en perfekt truppspelare, men åldern och summan går inte riktigt hans i hans känns det som
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-09 15:23
Rybbe

Inget slår ju tv3 när dom tog "Falcon" reklam under pågående period.
När man dessutom kom tillbaka så hade Sverige gjort mål.
Hockey-VM alltså, några år sedan.

FAIL
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-09 15:21
Milan, Inter, Juventus, Bayern, Atletico and Valencia have made enquiries about Barcelona midfielder Seydou Keita (31), valued at 14M. [md]

Vad är grejen med att storlag vill ha Keita? Jag är ingen anti-Keita men att en 31-årig mittfältare utan speciella kvalitéer är värd 14 m euro och intresserar lag som Milan (okej, dom är alltid på jakt efter avdankade Barcaspelare men ändå), Inter, Bayern och Valencia är ganska konstigt minst sagt.
Barcelona Rybbe
2011-07-09 15:11
Kul att ni uppmärksammat Canal+-grejen, hände samma för mig inatt, längesen jag blev så jävla arg, vilket sjukt jävla skämt.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-09 14:58
barca löver

Kan tänka mig svårigheterna med ett lag direkt ifrån superettan.
Jag är uppväxt med Aik trots att jag inte riktigt följer något lag med riktig passion, får väl ta och försöka spela med dem. Målet att vinna lligan och ta mig ut i europa får väl ändå ses som ett hyfsat svårt mål att uträtta.

:P
Barcelona Napao
2011-07-09 14:48
Ezequiel Lavezzi baaah hoppas det inte är sant ,jag läst att Cavani är skadad och ska missa resten av Copa america är det sant?
barca löver
2011-07-09 14:42
ride the big one spelar fm08 och tog upp mitt kära degerfors till allsvenskan (bor där) och tog mig sedan vidare till champions league. måste säga att första säsongen är svår i allsvenskan :)
2011-07-09 14:30
barca löver

Vill man bli grym på spelet ska man ta något sämre lag, men hur håller du upp motivationen med att träna ett svenskt lag?

:P
barca löver
2011-07-09 14:09
sano97 du ska ju lira med nåt sämre lag tycker jag :) jag brukar spela med degerfors och ta upp dom till allsvenskan :=)
Barcelona Frodo
2011-07-09 14:08
Det där med Abidal är falskt. Det är bara ännu grej de katalanska tidningarna hittar på nu under SS. Om man använder hjärnan lite så fattar man att det bara är bullshit. Arsenal erbjuder bara spelare över 30 kontrakt på ett år och dessutom kan de inte konkurrera lönemässigt med Barcelona. Abidal vill avsluta karriären i Barcelona och är omtyckt av spelarna, fansen och Pep. Det handlar bara om att få ihop kontraktet just nu.
Barcelona Shanghai - ¿Por qué?
2011-07-09 13:42
Paraguay har ju bra spelare. Jag hoppas att de slår överskattade Brasilien, men dock så har brassarna ett stark försvar så det blir svårt.

Kommer man att se Larissa Riquelme ? :D
Barcelona barca de Corazon
2011-07-09 13:36
skulle vara kul om paraguay vinner över brasilien
Barcelona Sano97
2011-07-09 13:32
Lite off topic men jag är ändå tacksamt för ett svar.

Vilket lag tycker ni jag borde träna på FM? Chelsea eller Inter?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2011-07-09 13:09
Messi, med Argentina. 4.28, den där genomskäraren kan vara bland de finaste jag har sett!
Atlético addeh
2011-07-09 12:47
H.Alavi

Jag har samma problem. Klockan 01:00 börjar SF-kanalen visas istället för Canal+ Sport 1. Har ringt och frågat men inte fått någon nyttig hjälp. Riktigt trist alltså. Enda matcherna man kan se hela är de som börjar 21:00.
2011-07-09 12:41
H.Alavi

Skojar du? Jag har en sån box där Canal + växlar mellan sportkanalen och filmkanalen om du förstår. Ibland är det sport, typ under La Liga matcherna, och ibland kör den bara svenska filmer. Igår gick en film som hette "Jack" igång i andra halvlek.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-09 12:37
"Vet inte vad resultatet blev dock, för Canal + valde att skita i andra halvlek och visa en pissig svensk film istället. Kul.."

What the? Canal+ sände hela matchen.
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-07-09 12:37
Valencia-spelarna hade tur att inte Ibra gav sig in i fighten. Tror seriöst han kunnat skada någon allvarligt.
2011-07-09 12:36
Abidal skrev väl framför allt nyss på ett kontrakt till typ 2015? Dessutom har han sagt att han vill pensionera sig i Barcelonatröjan. Att Maxwell skulle komma att inkluderas in en Fabregasaffär är mycket mera logisk då det är allmänt känt att han kommer lämna i sommar. Anyway, tydligen är senaste nyheten att Arsenal rejectade ett bud på 34.9 m men skulle kunna acceptera ett bud på 39.4 m. Allt under 35 och möjligtvis en spelare vi inte behöver (läs: Maxwell) tycker jag får ses som ett bra pris.

"President Rosell is interested in Napoli attacker Ezequiel Lavezzi (26) "
Måste bara ge tummen upp åt det. Diggar Lavezzi och andra sydamerikanska spelare som fan! Chile - Uruguay igår var ett praktexempel på varför sydamerikansk fotboll är så bra. Chille och Sanchez imponerade verkligen, passningsspelet i laget var nästan Barcastil. Trodde Uruguay skulle ta den matchen ganska enkelt. Vet inte vad resultatet blev dock, för Canal + valde att skita i andra halvlek och visa en pissig svensk film istället. Kul...
2011-07-09 12:33
Cataloniaboy

Vad pratar du om?
Det var Navarro som sprang in ifrån bänken och knockade Burdisso.
Gör inte så stor grej av detta, väldigt vanligt att man tjaffsar lite efter en dålig match.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-09 12:32
Cataloniaboy

Det var Navarro som slog Burdisso.
Barcelona Cataloniaboy
2011-07-09 12:29
Denne Burdisso verkar ha en järncell för lite. För några år sedan knäckte han Navarros näsben.
2011-07-09 12:27
truten

Inget är 100% såvidar inte en händelse som denna händer igen.(länktips)
Spanien truten
2011-07-09 12:25
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Jag säger absolut inte att ryktet är sant, som du säger är det väldigt mycket som pekar emot ryktet. Det är med största sannolikhet falskt, det är inte 100% dock vilket har varit min poäng hela tiden.

Barca4eva

De har ungefär lika mycket koll som du och jag.
2011-07-09 12:24
Utifrån vad jag har läst och uppfattar saken så är de engelska och spanska tidningarna helt usla, men de italienska brukar vara hyfsat seriösa.
Barcelona Barca4eva
2011-07-09 12:20
Barcastuff är inget man kan förlita sig på..men de har väl ändå koll.
Postat via SvenskaFans-appen
2011-07-09 12:20
truten /Hetfield

Abidal har ju blivit intervjuad tidigare om hans önskan att spela här tills han lägger skorna på hyllan. Hans familj trivs här dessutom, varför skulle han vilje flytta till england och ta ut sina barn ifrån skolan dessutom?
Räcker inte det som grund stark nog att aldrig lämna?
Han är given med ikon status, tjänar bra med pengar, älskad av fansen, vinner titlar vad kan locka honom till kalla England vid 31-32?

Har även gjort en 180 sen sin sjukdom, pengar har ett mycket mindre värde för honom(citerar Abidal själv) han skrev att han gett bort en massa förmögenheter till välgörenhet och ser annorlunda på saker och ting efter sin sjukdom. Så att mer pengar teorin kan man redan nu slänga ut genom fönstret, han har det för bra för att göra en sån chansning, om han var 10 år yngre och 2 barn mindre och läget inte såg ut som det gjorde idag perhaps.

Det var den officiella hemsidan som hade artikeln om hans längtan att spela kvar tills han lägger av, det var några veckor sen så det ska finnas kvar.

Mina 2 cents om detta.
Spanien truten
2011-07-09 12:16
100% är en tydlig förnekelse av spelaren/klubben/agenten, inte en bedömning av ett twitter-konto. Speciellt inte ett som inte har några alls "inside-sources". Oavsett om de har haft rätt innan.
2011-07-09 12:10
Barcastuff har alltid haft rätt om deras 100 % fake saker, så jag litar på de tills vidare. Jag vet inte om det är deras subjektiva åsikt eller om de gör en research.

Anyways, det viktiga är att Abidal aldrig kommer att gå till Arsenal och därför är den 100 % fake. Simple as that.
Annons: