/spanien/barcelona/forum/11879.aspx/spanien/barcelona/forum/11879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-21 20:21
Dragon Blood

Lol.. Som jag sa för ett par dagar sedan, lita och lyssna inte på något under silly season.
Spanien Dragon Blood
2011-06-21 20:20
Fernando Felicevich (agent Alexis Sanchez): "Alexis won't travel to Barcelona today." [ona fm]

Det svänger snabbt, om man nu väljer att tro på allt detta.
Barcelona Frodo
2011-06-21 20:19
Vissa borde sluta spamma forumet med en massa skräp. Så länge inget har blivit officiellt så kan man dämpa förväntningarna istället för att tro på allt de katalanska tidningarna skriver. Slutligen finns det något som heter caps lock på tangentbordet. Använd det!
PedroRodriguez
2011-06-21 20:11
Mascherano

Dra inga förhastade slutsatser. Vi har sett ett dussintals liknande påståenden, men inga direkta framsteg har gjorts.
Barcelona emilio___
2011-06-21 20:07
MESSI & SANCHEZ = SOULMATES TROR JAG.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 20:05
emilio___

För i helvete, lär dig stava!
Du skriver sämre än min systerdotter som är 4 år.

Vet att du kanske är glad för eventuell transfer men snälla.
Barcelona Mascherano
2011-06-21 20:02
Udinese attacker Alexis Sanchez (22) has left the Chilean national team hotel and will in a few hours take a flight to Barcelona. [ona-rac1]
Sanchez på väg till Barcelona. JAAAAAAAAAAA
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-06-21 20:02
Hatabarca

Gå tillbaka till skolan din dumma fan.
Importskräp!
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-06-21 19:58
Messi är så sjukt överlägsen Ronaldo. Som sagt, det finns en anledning att Ronaldo jämförs med Messi och Messi jämförs med några av tidernas bästa spelare.
Barcelona emilio___
2011-06-21 19:57
ja hoppas DET OCKSÅ. asså sanchez kan verkligen utmana. blir härligt och se när han RUNDAR RAMOS I EL CLASSCI ELLER MARCELO hahahah:D

om vi får sanchez NU OCH GAS KOMMER SENARE. PUERTAN kommer SVÄLJA UPP SINA COJONES HAHAHA. och ronaldo kommer ytterligare få en skön citat som inte kommer gå i uppfyllelse. vi borde skriva en ARTIKEL OM RONALDOS CITATER HAHAHAHA :D kalla den RONALDO = NOSTRADAMUS :P
PedroRodriguez
2011-06-21 19:54
HataBarca

Tråkigt i TrollVille?
,Sami
2011-06-21 19:45
emilio___
Haha ok då. Hoppas du har rätt:) Vill se han i Barca som in i helvete!
Real Madrid HataBarca
2011-06-21 19:41
Eminem ganska bra blev den endå
Barcelona basaric - Say no to Fabregas!
2011-06-21 19:39
Dagens talanger är väldigt kaxiga och säger massa dumma saker. Balotelli tex gick ut och sa att han är näst-bäst i världen, att det bara fanns en spelare som var bättre än han och det var Messi.

Neymars tränare gick också ut och sa en konstig sak. Att Neymar var världens bästa spelare efter Lionel Messi, och att han kunde bli lika bra om några år.

Hur dum dom än är så är det ingen som säger att dom är bättre än Leo och det bevisar ju att det bara är madridare som vågar säga att Ronaldo är bättre än Messi.
Barcelona FC Barcelona #10
Criff -Llourinho

HAHAHAHHAHA XD
Real Madrid HataBarca
Mitt namn säger väll det mesta, Jag tänker inte fläska, jag är bara 1 av de, bästa de mEsta, 9 CL titlar, och ni bara tittar, tittar, NI tror ni är bra bara för ni doppar det mesta, sluta doppa och börja soppa, soppa upp ert skräpp. för ni är barcelona skräpp, skräpp .

OPS (SJUNG HIP OCH HOP*)
Barcelona F_C_B
2011-06-21 19:36
ANSA) - MADRID, 21 jun - La Liga i trubbel: och "på randen till konkurs, översvämmas med nästan 4 miljarder i skuld, varnar Mark. Reality "- bakom den astronomiska överföring av" galaktiska ", stratosfärisk löner stjärnorna, Messi Cristiano Ronaldo - och" oroande. Minst 21 företag "första och andra divisionen har använt sig av" Ley Concursal ", som gör att du kan skjuta upp betalningen av skulden utan att försättas i konkurs. Men spelarna hotar att strejka.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-06-21 19:34
12 kan han nog få om inte Jeffren eller Bojan flyttar. Annars kan ju Villa byta till 9:an då han ändå är i grund och botten en striker, även om han har haft 7 hela karriären. Då kan Sánchez få sitt favoritnummer 7. Annars tror jag inte chilenaren bryr sig nämnvärt, han vill nog helst bara få till en övergång till CL-mästarna.
Barcelona Criff -Llourinho
2011-06-21 19:34
Madridista? hahaha
Barcelona F_C_B
2011-06-21 19:32
Sky: Barcelona och Rom har fortfarande inte nått en överenskommelse.

"Detta är för ett låneavtal med rätt till inlösen på 10 miljoner euro.
De två sidorna är fortfarande långt efter vad gäller controriscatto:
Rom vill fixa det vid 20, företaget azulgrana till 12-13"

Barcelona emilio___
2011-06-21 19:30
hahahaha. sami,, ens sån här lögn kan man inte hitta på. alla andra gånger har de kört sin förvirring taktik men detta är för konkret. om det inte är sant kommer sport tappa ansiktet för alltid :D
Barcelona *klappklapp* Pique!
2011-06-21 19:25
Haha skön reklam från bilmärket Opel.

Inte kul att vara Madridfan...
,Sami
2011-06-21 19:23
emilio___
Låter bra. Men tyvärr så tror jag inte på det ryktet. Jag minns ju att han skulle komma till Barcelona på Måndag och skriva på kontraktet.
Hade varit i stan och när jag kom hem tänkte jag nu jävlar är Sanchez klar för Barca.
Sen kommer jag hem och de står inget. Och blev sjukt besviken! Det bästa är att vänta tills hemsidan skriver något.
Barcelona emilio___
2011-06-21 19:16
Alexis travels tonight at 21:50 from Santiago de Chile on a flight from Air France will stop in Paris, where he is scheduled to arrive about 11:30 on Wednesday. Then take another flight to Barcelona.

enligt sport :D
Barcelona F_C_B
2011-06-21 19:08
Gazzetta dello Sport skriver att om nu Jeffren lämnar så skulle man föredra Villareal, Valencia och Liverpool.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-21 19:04
En detalj i värvningen är väl också vilket tröjnummer han ska få. Alla "bra" numer är ju tagna. 9 + 11 är ju de nummer som är attraktiva att ge honom. Och de numren tillhör Bojan och Jeffren.

Därför vill de nog låna ut/sälja någon av de.
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-21 18:53
Hetfield

Ironi?
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 18:47
Shanghai

Ingen tar en sån där kommentar seriöst, källa krävs för att jag ens ska lyfta ögonbrynen :P
Barcelona Hetfield
2011-06-21 18:45
Jeffren vägrar flytta till Udinese. Bra, stå på dig!
Barcelona haeger
2011-06-21 18:44
Man har verkligen lärt sig under åren att inte tro på ett dugg som skrivs i tidningarna, det borde ingen göra.
En hemsida skriver en sak och en timme senare skriver en annan hemsida helt tvärtom, riktigt irriterande och ibland skrattretande. Men som sagt, man ska inte bry sig om vad tidningar skriver även fast det är rätt så svårt att motstå det.

Man ska gå efter officiella uttalanden endast.
Jag kommer inte tro på att Sanchez är klar förens Barcelonas hemsida går ut och skriver det eller att någon representant från klubben går ut officiellt och uttalar sig om det.

Nu får man läsa att Jeffrens far har sagt att hans son vägrar bli inkluderad i en Sanchez affär.
Jävla skittidningar som alltid ska skriva en jävla massa dynga.
Annons: