/spanien/barcelona/forum/11874.aspx/spanien/barcelona/forum/11874.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
2011-05-29 12:45
"Hoy rua, celebración con los nuestros y después al concierto de @_danielmartin_ y shakira, @3gerardpique tiene una sorpresa.. Moc moc"

Från Puyols twitter. Piqué ska alltså leverera en överraskning, om det hela inte är en hämnd eftersom Piqué skrev liknande om Puyi på sin twitter för ett tag sedan.
Atlético addeh
2011-05-29 12:42
Äh gubbar, måste ni nämna Cristiano i dessa tider? Vad har han med saken att göra? Skippa honom nu och njut ordentligt istället.
Barcelona NoGo™
2011-05-29 12:39
kev

Lösenord till rarfilerna är redwater
Barcelona Figeta
2011-05-29 12:38
En hungrig spelare som kan hålla motivationen uppe skulle sitta bra som värvning.
Barcelona kev
2011-05-29 12:31
Attans... Jag missade matchen igår. nån som har en länk där jag kan ladda ner matchen? Har laddat ner några men det är jätte dålig kvalite. HEEEEELP
AndreD - Winning!
2011-05-29 12:30
Har aldrig sett Cristina dominera en match som Messi gjorde igår. Aldrig. Ni som kommer med den jävla diskussionen och menar att Cristina är bättre måste helt ärligt söka hjälp. Någon sjukdom måste ni ha.

Ride_The_Big_One

Hehe :P
Atlético addeh
2011-05-29 12:30
Åh, vilken fantastisk morgon. Tror jag aldrig haft så svårt att somna.

Nu blickar vi med brinnande ögon fram mot en spännande Silly Season, en försäsong, och en ny säsong där vi har chans att plocka hem sex titlar.
Barcelona Hetfield
2011-05-29 12:28
Där har ni skillnaden mellan Man U och Real Madrid. Man U erkänner nederlag, går vidare och ser vad de kan göra åt saken. Real Madrid kommer med bortförklaringar och konspirationsteorier istället för att fixa problemet.

Skillnaden mellan en vinnare och en förlorare.
Barcelona Barca4eva
2011-05-29 12:27
Fan vad skönt det är att vakna efter en så magisk kväll
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Figeta
2011-05-29 12:25
Rambla

Lag som erkänner sig vara sämre och inte klagar är ett av de bästa jag vet inom fotbollen. Kommer ihåg när vi vann mot Real i första åttondelen och hur alla forum skrev skit om oss. Då kändes vinsten som luft! aja nu är vi CL mästare! Grande PEP!
Barcelona Rambla~
2011-05-29 12:23
United må vara hatade av sina konkurrenter i PL (det brukar bli så när ett lag är så bra som United), men jävlar vilken klass de visar vid sidan om i nederlagets stund. Inga bortförklaringar, inga konspirationsteorier och annat svammel. Man måste lyfta på hatten för en sådan klubb.
Barcelona Riiio!!
2011-05-29 12:22
Säger bara HELVETE (som Simon i Big Brother) va skönt med vinst igår!! Missade matchen men vill se repris på den. Finns det någon sida eller något där man kan se den i sin helhet?
Barcelona el Maestro!
2011-05-29 12:15
Grattis till alla er som hejar på Barça. Det var en mäktig kväll vi har upplevt. Jag är mer än överlycklig själv. Bättre än så här kan det inte bli.
Nu ser vi framemot en intressant försäsong där Barça möter Real Madrid och Porto.
Jag åker till Barcelona för att se el clasicon, om jag har tur.
Tack Man United. Ni är verkligen en klubb med klass med ordet rätta mening. Det finns få sådan kvar nu förtiden.
Barcelona Rambla~
2011-05-29 12:14
Hetfield

Ja, bajs-snack är ju väldigt fyndigt. De personerna sticker ju verkligen ut intellektuellt. :P
Barcelona Siempre Barça
2011-05-29 12:13
när kommer våran grabbar hem till cataluen ?
Barcelona Rambla~
2011-05-29 12:12
Igår satt jag och tänkte att hade Bojans mål i semi-finalen godkänts, så hade Barca nu ståtat med 3 CL-titlar i rad.

Fast å andra sidan, hade Barca vunnit det året är det ju inte ens säkert att man gått till final denna säsong. Tanken kittlar dock.
Barcelona Hetfield
2011-05-29 12:12
Hur många vill slå vad om att Perez kommer att presentera en spelare de närmsta dagarna bara för att få spotlighten på sig? :P

Rambla

Haha, om man ska dissa någon så får man vara lite mer kreativ än "Bajselona". Seriously..
Barcelona Rambla~
2011-05-29 12:10
Hetfield

Ja, han sticker väl ut mer än andra. Ständigt också. :P
Barcelona Hetfield
2011-05-29 12:07
Rambla

Antar att du syftar på "Daniele De Rossi" grabben? Oroa dig inte, han är SF skamfläck, killen kan inte ens stava. Inte ens de i forumet gillar honom :P

Ignoremode: On :P
Barcelonistas
2011-05-29 12:06
Barcelonas titlar dom senaste åren helt sjukt är det. Em,Vm, 2 Cl, 3 Liga, 1 cdr, ( och då har jag inte ens tagit med klubblags vm etc. Helt sjukt vilket spel vi spelar, har det någon sin funnits ett mer överlägset lag!?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-05-29 12:05
AndreD - Winning!

Du kunde inte hålla dig ifrån att citera Charlie va?
:P

2011-05-29 12:04
Rambla~

Nej då, hade förhoppningar om att få ner den snabbare via torrent bara. Det är min iver som är problemet :-).
Barcelona Rambla~
2011-05-29 12:04
Ibland undrar jag hur det står till med vissa ungdomar i det här landet. På vissa forum kan man fortfarande läsa om äckliga Bajselona med Messi i spetsen. Seriöst, kan det vara nyttigt för själen att bära så mycket hat och bitterhet inom sig? Allvarligt, om man efter gårdagens insats inte kan se vilken fantastisk spelare Messi är och öppent erkänna det, då har man stora problem med sig själv. När tom konkurrenter nere på planen kan vara så stora i nederlagets stund och öppet erkänna att de mött ett bättre lag, jämfört med vissa personer på de här forumen trots det inte kan ge den kred som är befogad.

Abbe:

Aha, på så vis. :) Förresten så har jag fått tag på MUTV Matchday Live, både pre och post-match. Kan vara intressant vad deras egna fans säger på deras tv-kanal.
Barcelona NoGo™
2011-05-29 11:59
Så jävla underbar bild så det finns inte! <3
Barcelona Rambla~
2011-05-29 11:59
Abbe

Tyvärr, har inte hittat den som torrent någonstans. Vadå, är det problem att få ner den?
Barcelona Hetfield
2011-05-29 11:55
Jag tycker även att man ska en gång för alla slopa hela Messi vs C.Ronaldo debatten, det är två spelare från två olika planeter. Man kan inget annat än att hylla Messi, han höjer sig ett snäpp när det gäller som mest. Man ser sällan Messi stå still och vänta på bollen, om han vill ha bollen så jagar han bollen. Man ser aldrig heller Messi gnälla och slå ut med armarna om han inte får bollen.
Messi har alltså vunnit 3 CL titlar och han är endast 23 år.

Messi vs C.Ronaldo debatten är lika korkad som Messi vs Robinho/Robben.
2011-05-29 11:53
Rambla~

Du råkar inte sitta på en torrent-fil till post-match som du laddade upp?
Barcelona Figeta
2011-05-29 11:48
Vi kommer nog aldrig få ett så här överlägset lag någonsin som spelar på detta sätt. VISCA BARCA!!! vi har visat hela jävla världen hur bra vi är och att uppleva detta som supporter kan jag inte beskriva med ord.

Vill bara skrika just nu så jävla glad är jag!!
+ till hela laget. Alla var grymma och gjorde vad som krävdes. Men man måste ju ändå hylla Messi som den avgörande faktorn. Han är utan tvekan världens bästa genomtiderna. Att jämföra honom med Ronaldo är som att.... finns inte ens ord för de haha så jävla stor skillnad är de.
Barcelona Hetfield
Barcelona Hetfield
Ja, vi kan nog konstatera att detta är Barcelonas bästa upplaga genom tiderna. Det finns inget lag i världen som kan dominera såsom vi gör. Det finns inget lag som kan ta upp talangerna från egna ledet och göra de till stjärnor, det är bara Barcelona. Det är så otroligt vackert på många nivåer, men att se Abidal lyfta pokalen trots att läkarna sa att han inte skulle få spela till nästa säsongen är bland det mest underbara jag har upplevt som culé.
Så grande!

Ni kan läsa Simon Banks euforiska beskrivning av Barcelona.
Annons: