/spanien/barcelona/forum/11870.aspx/spanien/barcelona/forum/11870.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid RealAFF
8/19/2011 15:35
Messi visar att han är en idiot precis som de 20 andra spelarna på planen. Bara Cristiano och Iniesta som inte höll på som idioter. Länktipset är nog anledningen till att några real fans också vill att han bryter benet. Varför ska han starta upp ett nytt bråk precis när de stora nyss har avslutats?
Barcelona Barca4eva
8/19/2011 15:31
Vem fan bryr sig om vad de skriver?

Anywh*re.

Gampern verkar bli av trots allt?
Barcelona Barcelona10Messi
8/19/2011 15:30
Nolito:

Vidrigt att bara gå in på det forumet för att inte nämna det som skrivs..
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
8/19/2011 15:29
Haha, Madrid fansen är roliga de flesta av dem inte alla. Kan inte betona det tillräckligt många gånger, trots alla nötar så finns det normala bland alla clowner. Samma gäller Barcas fans, vi har rötägg vi med går inte att blunda för. Det roliga är att trots allt man sett ifrån Mourinho,Pepe,Ramos önskar jag dem inte skada eller dylikt. Jag önskar ilband att vi hade någon som Yaya kvar som kunde sätta Pepe på sin plats, men inte att skada honom. Sjuka människor det finns i världen.

Real Madrid Nolito
8/19/2011 15:23
Vidrigt många i puertan som skriver att Ramos/Pepe nästa gång bör paja Messis korsband eller bryta benet på honom... tragiskt.
Barcelona westinho - Sergio #16
8/19/2011 15:22
Jag har full förståelse för att Madridfansen vill att Messi ska bli skadad. 13 mål på 15 matcher mot dom sätter nog sina spår. Varenda el clásico är det Messi som avgör, det är nog rätt jobbigt för dom.
Barcelona FC Barcelona #10
8/19/2011 15:20
DM1982

Mm verkligen.
Vidrigt att överhuvudtaget vilja se NÅGON spelare eller människa skadad..
Barcelona DM1982
8/19/2011 15:19
Lägg inte ner någon energi på Jag heter Patrick, det är ett litet troll från helvetet. Det enda han vill är att Barcelonas spelare ska skadas, vidrigt av honom att tycka det.
Fernando Gago - King Of Barcelona
8/19/2011 15:17
Jag heter Patrick

Är det inte du som brukar kalla Messi för en fuskande hormonanvändande dvärg? Du har ingen talan i vad som är okej och inte, du har gått över den gränsen för längesedan gällande acceptabelt beteende.
Barcelona Frodo
8/19/2011 15:17
Rätt märkligt hur man klagar på filmningar i Barcelona när ens eget lag har lirare som Cristiano, Di Maria, Marcelo, Callejon och Higuain med flera. Det känns så surrealistiskt på något sätt.

Att Mourinho klagar på filmningar är inget nytt. Under hans ledning var Porto det största filmarlaget som skådats under 2000-talet. Det är bara att fråga Celticfansen vad de tycker om honom samt lag som Deportivo som stötte på honom i CL.

När han var i Chelsea klagade han på att van Persie, Ronaldo med flera filmade samtidigt som han vidhöll att hans lag aldrig gjorde det. Detta trots att han hade Robben, Drogba, Joe Cole med flera som dök utan kontakt vid första bästa tillfälle.

Han körde på samma taktik när han var i Inter också. Klagade på filmare i Italien och att alla var emot honom. Hans bullshit gick självklart inte hem i Italien och det gör det inte i Spanien heller.

Han har alltid grinat över filmningar hos sina motståndare trots att hans lag håller på med minst lika mycket teater och lägg till våldet som de utövar också.

Rogge

Hur sker det på olika sätt? Menar du att Real Madrid med spelare som Ronaldo, Di Maria, Marcelo etc inte filmar? Menar du att Arsenal inte filmar? Gervinho visade ju prov på sina konster senast va? Alla lag filmar. Det är så fotbollen ser ut. Dock spelar Real alltid över gränsen mot Barcelona.

Men som vanligt ska du leka moralens väktare där onda Barcelona inte ska få komma undan. Man tycker ju att ett Arsenalfan som sett Eduardo, Diaby och Ramsey åka på långtidsskador pga idioter ska ha lite förståelse för allvaret med tacklingar som exempelvis Cesc åkte på men du vill självklart inte missa möjligheten att hacka på Barcelona.
Barcelona westinho - Sergio #16
8/19/2011 15:15
Just nu har jag en bakgrundsbild på när Ronaldo glider på knä efter Messi vid dennes 2-1 mål. Jag hoppas få tag i en bild där Tito ger Mourinho en lavett :).

Jag heter Patrick

Lättprovocerad much?
8/19/2011 15:08
DM1982

Så mycket spekulationer,ironi,sanning,lögner, och en dos manipulation på detta forum just nu att man skulle kunna tro att detta var Matrix.

Neo: What is the Matrix?
Trinity: The answer is out there, Neo, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.

Lite så känns det just nu.

;P
Jag heter Patrick
8/19/2011 15:06
FC Barcelona #10

Jasså va? Så denne Gago - King Of Barcelona som vill ha en bakgrundsbidl av Villa när han slår Özil är helt ok?
Barcelona Cape
8/19/2011 15:06
DM1982

:)
Barcelona Més que un Esport
8/19/2011 15:05
Jag förstår mig inte på fotbollsfans ibland.

Hur är det ens möjligt att man försvarar folk som kapar motspelare i knähöjd.

Varför bagatellisera något som att peta ut ögat på folk.

Jag kan ge mig faen på att om vi hade en omvänd situation (Pique slaktar CR7, Tito petar Mou i ögat) hade det varit _ramaskri_ i Puertan.
Varför inte bara fördöma det?

Detsamma gäller för oss Barcafans. Jag avskyr då Alves överdriver och slänger sig. Jag Står fast vid att Valdes orsakade en straff i första mötet, tex.

Det är faen förkastligt att en fotbollsplan på något sätt kan existera utanför samhällets lagar. Begår du misshandel (Pepe nån?) så ska du straffas för det. Nej, det ska inte behövas att någon blir invalidiserad/dör innan detta är åtgärdat. Bryter du benet på en motståndare med en vårdslös tackling ska du inte få spela under HELA den tiden ditt offer inte kan spela.

Blir så trött på dubbelmoral och hatstämning. Kom igen nu...
Barcelona DM1982
8/19/2011 15:00
FC Barcelona #10

Nej. Men det kanske stämmer ändå, vad vet jag.

[notera ironin]
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
8/19/2011 14:59
Rogge

För att Mourinho provocerade fram det där genom sitt munluktsgestande. Sedan är det skillnad på en vanlig spelare och en kapten. En kapten ska visa genom exempel och vara den "visa" i laget. Om en kapten går ifrån det andra laget när de firar, där de egentligen ska vara närvarande och gratulera(som vi gjorde i CdR, en match vi tyckte vi förtjänade att vinna) så är det förjävligt.

Skyddade förövrigt inte hans puttande, tycktei nte det var särskilt fint.
8/19/2011 14:57
DM1982

Finns det någon källa till det? :P
Barcelona DM1982
8/19/2011 14:56
Stämmer det att Özil spottade på krucifixet som finns i kapellet på Camp Nou? Trist beteende om det stämmer.
Rogge
8/19/2011 14:56
Barcetia/ Varför är Casillas gest värre än Messis gester och puttande? Förstår verkligen inte hur du tänker där. Jag anser att både lagen är lika goda kålsupare; Real genom fult spel och Barca genom sitt gnäll, försök till påverkan av domare och sitt filmande och förstärkande. Inget lag beter sig korrekt, dock sker det på olika sätt. Av det jag sett är Benzema en av få som kan lämna med huvudet högt.
8/19/2011 14:53
Kan någon skicka bilden där Villa slår till Özil i ansiktet? Vill ha den som bakgrundsbild :)

FC Barcelona #10

Säger rätt mycket om hur rädda de är för Messi och att de är medvetna om att de inte kan slå Barcelona med Messi på plan.
8/19/2011 14:52
Roligt att de i Puertan önskar att Messi blir skadad..
Att man ens kan önska att en spelare eller överhuvudtaget en människa ska bli skadad är sjukt, idioter hela bunten.
Barcelona moedinho
8/19/2011 14:52
8/19/2011 14:51

Game set match!
Låt oss blicka framåt nu.
8/19/2011 14:46
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!

Vad har något utav det med etnicitet att göra? Du verkar ha en väldigt klar bild av att du ser allt som rasism. Jag bryr mig inte ett skit om raser eller etniciteter. Men om du tycker att Mesut Özil är ett tyskklingande namn så är det upp till dig.

Jag röstade på Vänsterpartiet i senaste valet kan jag förövrigt avslöja och är kommunist. Men nog om det. Därför jag håller på Barcelona. Jag tror på folks lika värden, annars hade jag kunnat hålla på Real Madrid. Skämt åsido. Där har du mitt svar, sluta nu snacka skit.

Anledningen till att jag sa att Özil är turk är för att förklara varför han kanske är muslim. Men det verkade du inte fatta. Förstår inte ens varför jag ödslar tid på en sådan brick of shit som du.

Du ahde fel, hur förklarar du att du hade varit på tillräckligt med forum för att känna igen SD:are. Varför ljög du?

Ungefär samma logik som att kalla Zlatan för en genomsvensk med familjer från Balkan. Är det rasism eller bara sanningen?

Jag är ledsen men om du inte tål verkligheten så behöver du inte skrika och peka rasism. Tänk till nästa gång istället.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
8/19/2011 14:46
Mesudine

Vafan spelar det för roll vad han är utanför planen? På planen är han tysk, oavsett hur mycket din vänder och vrider på det. I alla fotbollssammanhang är han tysk. Punkt slut.
Barcelona Mujje
8/19/2011 14:45
Diar iniesta shekha Ansträngde mig lite och grävde fram detta. http://www.soccerway.com/matches/2011/08/17/spain/super-copa/futbol-club-barcelona/real-madrid-club-de-futbol/1105924/ Så finns det flikar där o klicka runt på... Bra?
Postat via SvenskaFans-appen
Rolle_D
Asså snälla är ni helt invalida Villa har inte hånat Özils religion tror ni på fullaste allvar att david Villa 1. Vet att han är muslim då han är tysk, 2. Att han skulle göra det då hans lag är fullt av muslimer
barcetia

Om klippet riktar sig mot Coentrao så ser man nog att de förolämpar varandra, sen att Messi ger han en putt är inte på något sätt okej.

Mesudine

Ja vi skriver en massa om Mourinho, efter allt dramatik har vi inte rätt till det?
Det roliga är att ni är här och skyddar honom, vad säger det om er egentligen?

"When i say jump you say how high GET IT"
Känns lite så när Mou pratar med sina spelare,ledare,fans.
Sekt varning!
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
8/19/2011 14:41
Ska dra ut nu så jag kan tyvärr inte fortsätta diskutera med er, men innan jag går vill jag bara säga detta så att alla med utländsk bakgrund vet : Fernando Gago King Of Barcelona är största rasisten, varje gång jag sett någon ta upp något om etnicitet eller nationalitet så ska han hoppa in. Typ att Özil är inte tysk det hörs ju på namnet, eller när han bad någon som sa att han bodde i rosengård att gå hem och slå sin syrra sen gå ut och sno en cykel.

Förneka det hur mycket du vill, men jag har sett tillräckligt med sverigedemokrater på internetforum för att känna igen dem:)
Annons: