/spanien/barcelona/forum/11866.aspx/spanien/barcelona/forum/11866.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Larsson1333
2011-05-31 17:40
3 sketna miljoner för en såpass bra back som Caceres. Helt skandal att släppa han såpass billigt, minst det dubbla borde vi kunna få ut om inte ytterligare en miljon.

Hade hellre sett Caceres kvar hos oss då för att agera backup
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-05-31 17:37
Läste en intressant artikel om Messi här.

Men tanken slog mig; i artikeln framgår det att han inte gillar att shoppa, han tittar knappt på fotboll, han festar inte. Vad gör Messi på sin fritid?

Någon som vet?
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-05-31 17:25
Sedan såg jag att Xavi inte kom med i årets La Liga-lag och hans plats togs inte mindre av Xabi Alonso. Man undrar ju vad det är med fotbollsvärlden egentligen.
2011-05-31 17:23
Det är väl antagligen lättförtjänta pengar. Jag ser inte hur Svilla inte ska komma till CL de närmsta fyra säsongerna. Samtidigt så är det småpengar vi säljer uruguayanen för, han kom för 15 och nu lämnar han medan vi troligen får fjuttiga 4.5 miljoner euro. Rån.
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-05-31 17:22
NNågon som har koll på hur det ser ut i ett spanskt Barca forum? Vilka värvningar dem vill ha? Hur snacket går där?
Barcelona Myrran
2011-05-31 17:19
Riio!!

De måste spela CL minst 1 gång de 4 närmaste åren.
Barcelona comprende
2011-05-31 17:19
Dom måste nå CL, inom fyra säsonger för att Barca skall få pengarna !
Barcelona Riiio!!
2011-05-31 17:17
Herregud haha dem måste spela CL de nästkommande 4 säsongerna för att Barca ska få fjuttiga 1.5 mille Euro eller?? Dem spelar ju inte ens nu nästa år så fattar ingenting hur dem i så fall menar.... herregud 1.5 mille euro också. Fan va vaaagt
2011-05-31 17:17
Pinsamt av Spanien Red att placera Iniesta som den nionde bästa spelaren i ligan den här säsongen. Enligt de har lirare som Borja Valero, Aguero, Marcelo och Özil varit bättre. Inget ont om Özil men det går inte att jämföra honom med Sán Andrés. Alla som kollat på Barcelona och framförallt CL-finalen ser att Iniesta definitivt är topp 3 i världen och enligt mig är han tvåa efter Messi. Det är alltså i världen, i La Liga kommer han på nionde plats. Vet inte om man ska skratta eller gråta.
Barcelona Hetfield
2011-05-31 17:16
Fair enough, Rossi är inte överskattad då han aldrig nämns med de allra hetaste spelarna. There is a reason for that....
Barcelona Myrran
2011-05-31 17:14
The club will receive 3 mil euros from Sevilla for Martín Cáceres, plus 1.5 if Sevilla plays the Champions League during the next 4 season.

@BarcaTheOffside, twitter
Barcelona VizzlA^^ "Gracies Equip"
2011-05-31 17:03
Chygrinskiy räknas som ett kap om man jämför med Caceres hur i helvete kan man sälja honom för 3milj euro efter att haft honom på lån i två säsonger..Köpte honom för 16.5milj euro.
Barcelona Frodo
2011-05-31 17:02
Deulofeu

Har Rafinha skadat sig? Läste nåt om att han och Valencias Alcacar blir borta. I den trupp som togs ut var Muniesa, Gomez, Roberto, Rafinha och Deulofeu uttagna för Spanien.
Barcelona Alvés
2011-05-31 16:54
Länktips, detta vore en supervärvning hehe
Barca4ever1
2011-05-31 16:53
Vet ni något nytt angående Williams rykte till barcelona? det säga att pep vill ha honom. Jag tror faktiskt det skulle vara en kanon värvning. Bara 22 år, har en massa talang! Han skulle kunna utvecklas till en stor spelare i barcelona..
Barcelona Deulofeu
2011-05-31 16:52
U-19 ikväll Deulofeu är uttagen start klockan 19 se till att hitta schysst stream ; )
PEP.,G
2011-05-31 16:51
Hetfield

Att kalla honom för överskattad är väl att ta i eller?
Han gjorde ju trots allt 32 mål den här säsongen, men visst håller jag med dig om att prislappen är lite väl för hög, men att kalla honom för överskattad är ju helt fel även om man föredrar t ex att få in Sanches istället för Rossi.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-31 16:51
After next season, Guardiola will take a sabbatical year. In 2013, he could become NT coach of Qatar, who offer him 36M net a year. [marca]
Barcelona Frodo
2011-05-31 16:47
5 spelare i vårt lag har vunnit CL 3 gånger. Dessa är Valdes, Puyol, Xavi, Iniesta och Messi.

Pep har vunnit 27 titlar i Barcelona som spelare och tränare. Snacka om att vara klubblegend.
Barcelona comprende
2011-05-31 16:47
Figeta

Det jag menar, jag har inte sett han göra en enda bra match ännu. Och har kollat på alla omgångar i serie a. Han är en KAKA, asså en KAKA med dagens form HAHA
Barcelona Figeta
2011-05-31 16:45
comprende

Pastore är jävligt överskattad precis som du säger. Men tyvärr är vissa här lite förälskade i honom och vill därför ha hit honom. Han om någon passar verkligen inte in i vårt system. Offensiv innermittfälltare bakom en anfallare finns inte hos oss.
Barcelona comprende
2011-05-31 16:42
Hetfield ¨

Sluta spela över för fan. Så jävla dålig är inte Rossi, utan han är riktigt bra faktiskt. Det är bara summan det är fel på.

Pastore; överskattad; CHECK
överpris; CHECK
oprövad; CHECK CHECK CHECK

Kommer att lyckas? Aldrig i livet, det om någon är en medelmåtta i serie A
Barcelona comprende
2011-05-31 16:39
Fyfan vad snåla ni är med betyget på Adriano, han har haft en riktigt lyckad vårsäsong. Två riktiga bra matcher mot Real, som han faktiskt räddade oss några gånger
Barcelona Figeta
2011-05-31 16:25
L.A.M Nr 10

Jag är på samma spår som dig! ser hellre en som kan dra 1-2 gubbar med sin teknik och dra på avslut. Neymar,Aguero,Sanchez är sånna typer och inte Rossi som är en Villa/Bojan typ. Ser hellre att vi isåfall har kvar Bojan än att lägga ut 30 milj euro på Rossi för en likadan spelartyp.
Barcelona BlaugranaBarcelona
2011-05-31 16:23
Fyfan vad nice att Rossi är på väg till Barcelona. Vadå överskattad?
Barcelona BB
2011-05-31 16:00
Att cesc är på ingång igen är perfekt för oss då jag har svårt att se Xavi hlla i mer en en-två säsonger till, cesc kan verkligen fylla hans roll. Thiago är visserligen en spännande spelare som säkerligen kommer att bli en stjärna men han är fortfarande lite för ung och orutinerad för att komma in direkt, men i enstaka matcher så visst.
Barcelona Alvés
2011-05-31 15:56
Vi får hoppas på att det blir Alexis Sanchez till ett rimligt pris då han är den spelaren vi behöver, en som kan dra sin spelare då våra yttrar är mer naturliga strikers än dribblers, bara Messi som är den som verkligen gör sin gubbe 9/10
Barcelona Hetfield
2011-05-31 15:38
Vi får nog acceptera att Rossi blir Barcelonas köp den här säsongen, allt luktar Pep värvning:

Överskattad? Check
Average? Check
Överpris? Check
Osäkert köp? Check

Det roliga är att varken Man C eller Real Madrid har visat intresse för Rossi, det visar väl hur ointressant han är i dagens marknad.
2011-05-31 15:33
Ingen jävla Rossi till Barca. Jag skulle knappt ta honom gratis, vad skulle han tillföra? Om man betalar 30 miljoner för italienaren är den värvningen i klass med Zlata, Chygrynskiy, Hleb etc. Äh vad fan, ska man slänga upp så mycket pengar så ska det vara för en riktigt duktig spelare som kommer prestera och verkligen tillföra något till oss. Sánchez? Han blir nog troligen väldigt dyr men får man honom för under 30 är det drömmen. Neymar är en fantastisk talang och jag skulle kunna se honom komma också.

Sen skulle det vara kul med en billig spelare det inte snackats någonting om. En ung snabb ytter som inte kostar mer än 10. Tänker inte på någon speciell, men skulle va kul och värva en sådan typ av spelare, som kan få sitt genombrott här.
Barcelona Essienesque
2011-05-31 15:32
Jag tror nog att Rossi blir klar inom kort, eftersom det är den klart sämsta värvning som det har ryktats om och det luktar Pep på länga vägar.
Annons: