/spanien/barcelona/forum/11860.aspx/spanien/barcelona/forum/11860.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capilito
2011-05-29 03:52
Grabbar, är det någon som har en länk på firandet efter signal?
Missade det, då tv:n på lagfesten stängdes av efter signal.
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTAREE FYFAN VA SJUKT!!!!!!!!!!!!
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-05-29 03:42
Det känns helt fantastiskt! Kan inte sova. Helt sjukt att vi har vunnit CL ännu en gång!
Atlético addeh
2011-05-29 03:14
Hoppas någon duktig redigerare fixar ihop en rejält njutbar film om hela säsongen. Detta kan knappast bli bättre.
Klumpfot
2011-05-29 03:02
Grattis.
Barcelona Canaletes
2011-05-29 03:02
Canaletas ikväll!
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-29 02:58
Är otroligt packad och baren jag var på stängde av matchen direkt efter avblåsning men tre saker att kommentera:
1. Puyol gav kaptensbindeln till Abidal? Helt otroligt. Båda två är legendarer. Jag älskar dom båda.
2. Är Busquets bara 22?? Icke-Barca supportrar kanske hatar honom, eller ogillar, men han är lika vital som alla andra spelare i Barcelona. Jag kanske klagar på han själv då och då men just nu älskar jag honom. Han är och förblir en ledare och kung på sin position. Grande Busquets.
3. Vrålbra match. All cred till domaren. Utd var farliga och dom kommer antagligen vinna ligan nästa år igen. Ett värdigt motstånd.

CHAMPIONS LEAGUE! PEP GUARDIOLA! LIONEL MESSI! CARLES PUYOL!
Barcelona Alvés
2011-05-29 02:55
Någon som har länk där man kan ladda ner matchen igen+
Barcelona Canaletes
2011-05-29 02:40
Beskriver madridistas rätt bra nu haha
Atlético addeh
2011-05-29 02:37
Andreas

Det klart det har hänt förut, men det är ändå helt galet. Piqué, vilken man!
Barcelona Culé hasta la muerte
2011-05-29 02:36
Underbar kväll!

Ignorera alla bittra Ronaldomadridistas. ca 3-4 miljarder spenderade dom senaste åren och en liten inhemsk cuptitel, bra jobbat.

Vi har historia och vi fortsätter att skriva historia.

Skönt att vi har spelare som presterar i dom stora matcherna också!
Barcelona Messidinho_10
2011-05-29 02:35
FYFAN GRABBAR VI ÄGDE !!!
Barcelona Canaletes
2011-05-29 02:27
Ricardo-Kaka #8 !

Vi pissa inte på RIkjaard. Klubben och han var överens och slutade "el ciclo" på ett fint sent
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-29 02:27
addeh //

Angående nätet där, är nog inte så ovanligt..
Jag minns denna match (länktips)
AIK hade chansen att säkra sin plats till Allsvenskan och flera tusen AIK fans hade rest från Stockholm till Västerås.
Se klippet, drygt 30 sekunder in i det ser du folkmassorna och massa bengaler, riktigt mäktigt och jag var cirka 14 år, då var det skitfränt vilket jag tycker än idag, haha..

Hur som haver, efter matchen som AIK vann med 1-2 så klippte massor av supportrar nät från målen, hörnflaggor togs med osv, jag har nog aldrig sett en sån vandaliserad fotbollsplan i mitt liv..

Tror dock AIK fick rätt saftiga böter efter detta men vad gjorde de, dem gick ju upp i Allsvenskan..
Ja, menar .. planinvasionen som börjar i minut 5 är helt sjuk, haha
Största matchen som varit i Västerås på 2000-talet, garanterat. good times =)

Nu dog batterierna i datan, härligt för då kan jag äntligen sova, jävla databeroende som man är =P

Ciao
Atlético addeh
2011-05-29 02:18
Rambla. Aha, ändrar väl igen då. Rätt ska vara rätt, och det är katalanska som är rätt i det här fallet!
2011-05-29 02:15
Personliga favoriter: Wiener Sport Club & Hvidvore.
2011-05-29 02:13
Hahahahahahaha, hann precis se pajasens inlägg innan jag skulle sova:

När Madrid tog sina plast-titlar spelade lag som:
Stade de Reims, Rapid Vienna, Antwerp, Vasas Budapest, Wiener Sport Club, Odense, Jeunesse Esch, Dukla Praque, Kilmarnock, Hvidvore, Limassol och IBK Keflavik..

I SLUTSPELEN!

Det var fan en jävla B-turnering på den tiden, ungefär samma tid som Hitler och Franco levde.

50% av alla Real Madrid fans har garanterat blivit det för dom har googlat på vilket lag som har mest titlar, haha. Sätter båda mina pungkulor på det, obs.. procenthalten kan vara ännu högre, uppemot 75-80% ..

Återigen, plast-titlar.

Nu ska jag sova på riktigt, var bara tvungen att vänta in ett riktigt stolpskott så jag kan skratta mig själv till sömns :D
The Special Five
2011-05-29 02:12
Hahah vad är du för inavlad jävla nolla? Din bitterhet lyser igenom
Barcelona Barca-nist
2011-05-29 02:12
Ricardo-Kaka #8 !

Jag är 37 år gammal och skulle knappast vara en medgångsfans, hejat på laget sedan 1989. Ska du börja snacka om Real och deras framgångar så föredrar jag se på History channel. Lägg ner det va stor nog och acceptera förlusten.
Ska visa skillnaden mellan de flesta Real fans och andra fans .

"Postat av pickboaa den 29 maj 2011 kl 01:04
Trist för oss som håller på United att dom gör sämsta matchen för säsongen ikväll men samtidigt får man ju lyfta på hatten för Barca och framförallt för Messi! Stor gest också av Puyol att låta Abidal lyfta bucklan först. Orkar inte läsa allt som skrivits här men jag tycker även det är skönt förlusten till trots att vi efter matchen inte pratar om domare och filmningar som efter Real matcherna.
"
Barcelona Rambla~
2011-05-29 02:10
Ricardo-Kaka #8 !

Du är en plastsupporter, så enkelt är det. Lycka till med skithögen Por Que. Ni förtjänar verkligen varandra.

Adios!
Barcelonistas
2011-05-29 02:09
Ricardo Kaka

Ja fast 5 utav dom är franco titlar, men snälla kan du nu lämna forumet och gå och snacka om ditt Franco Cf i la puta istället. Ingen här bryr sig om hijo de puta.

o btw så var pedrag mijatovic 1-0 mål i cl finalen mot juventus för många årsen OFF FUCKING SIDE
Barcelonistas
2011-05-29 02:05
dubbel
Ricardo-Kaka #8 !
2011-05-29 02:04
Rambla~

Visste att nån härinne skulle nämna det men hade inte orken att skriva det men det kvarstår ändå.

Vi har mer CL TITLAR ÄN ER.
Jag undrar när du börja heja på FC UEFA.

När Ronaldinho byggde grunden till att ni är ett topplag ?
När Reijkaard (stavning ?) gjorde det och sen pissa ni på honom..

Förstår inte på spelare som vill spela i Barca , det är en sekt om man inte är från katalonien så får man inte spela så enkelt är det.
Barcelonistas
2011-05-29 02:03
Vi är världens mest framgångsrika lag under 2000 talet, vi har vunnit 3 Champions League Titlar, 5 liga titlar, och en Copa del rey titel.

Ricardo Kaka

Fanns ingen färg på tv när ni vann era cl titlar
.
Ricardo-Kaka #8 !
Rambla~

Visste att nån härinne skulle nämna det men hade inte orken att skriva det men det kvarstår ändå.

Förstår inte på spelare som vill spela i Barca , det är en sekt om man inte är från katalonien så får man inte spela så enkelt är det.
Ricardo-Kaka #8 !
Rambla~

Barcelona Rambla~
2011-05-29 02:00
addeh

Campions på catala. :)
Barcelona Rambla~
2011-05-29 02:00
Ricardo-Kaka

Förresten.

Vuestra envidia es nuestro orgullo!
AndreD - Winning!
2011-05-29 01:59
Barcadinho.

Well said.
Atlético addeh
2011-05-29 01:59
Rambla. Eller Campeones, råkade sätta dit ett i.

Éluc. Den är uppe nu.

För övrigt stämmer jag in i kören bland er andra att det kommer bli väldigt intressant att höra vad herr Borrel har att säga till sitt försvar i nästa program av Euro Talk. Eller ja, nästan gång han medverkar. Han tar väl ut semester nästa program för att slippa stå ut.
Annons: