/spanien/barcelona/forum/11857.aspx/spanien/barcelona/forum/11857.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 17:23
En flytt för Thiago Silva är i stort sett omöjlig. Milan släpper aldrig honom, speciellt inte billigt.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-01 17:22
Men se där, Tv4Sport har köpt rättigheterna till att få visa brasilianska Serie A i Sverige.

Första matchen som sänds på svensk tv kommer vara mellan Ronaldinhos Flamengo mot Corinthians. Inte illa Tv4Sport, inte illa. Ronaldinho mot Adriano. Söndag 21:00.
Barcelona Hetfield
2011-06-01 17:22
Bra! Köp en äldre herre som vet hur man gör mål, Kanoute är min favorit där. Ingen jävla Rossi.

Köp en äldre herre som anfallare och satsa krutet på att ta hit Pastore eller Cesc. Jag fattar inte varför Thiago skulle köpas, vad händer med Puyol? Jag tror knappast att varken Puyol eller Thiago accepterar bänken.
2011-06-01 17:18
Barcelona are interested in AC Milan centre-back Thiago Silva (26). Milan would ask at least 25M. Maxwell could be included. [marca]

Barcelona look for an experienced striker who'd accept to be sub: Kanoute (Sevilla 33), Forlan (Atletico 32), or Guiza (Fenerbahce 30) [as]

----

Wow, Kanoute. Hetfield kommer förmodligen åka på ett par orgasmer om det ligger sanning i det ryktet. Guiza? Hell no. Sedan tror jag inte att det ligger någon sanning i det som sprids om Thiago Silva. Han är alldeles för stor i AC Milan och prislappen lär inte vara liten, även om Maxwell går i motsatt riktning.

Det sägs även att Gabriel Milito har erbjudit Espanyol sina tjänster. Argentinaren vill inte lämna Katalonien.
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 16:52
Barcelona basaric - Say no to Fabregas
2011-06-01 16:47
Diar Iniesta Shekha

Ja, Klose delar andra platsen med Gerd Müller. Dom som skriver på aftonbladet är oerhört pinsamma.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-06-01 16:43
basaric - Julien Faubert - The old king of Madrid
Fail igen från deras sida. Där är Ronaldo från Brasilien.
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
2011-06-01 16:40
Blir irriterad på rapporterna om att Barça skulle bryta kontraktet med Milito så han kan gå gratis. Visst, det skulle underlätta för argentinaren, och det vore en fin gest av klubben som tack för Militos år i Katalonien. Samtidigt brukar det vara så att spelarna inte vill lämna som fri transfer eftersom de vill ge någonting tillbaka till sin arbetsgivare. Malaga behöver få in lite större namn, och med kontinuerlig speltid så skulle nog Milito kunna hålla ett par år till i en mindre klubb. Andaluserna är säkert villiga att komma upp med ett par miljoner för mittbacken.

Även om det inte rör sig om så mycket pengar så kan de bli viktiga i slutändan. Många bäckar små....
Barcelona Blaugrana91
2011-06-01 16:34
Barcelona10Messi

Ja för nu, men tror nog att man kommer komma överens tids nog.
Barcelona basaric - Julien Faubert - The old king of Madrid
2011-06-01 16:31
"VM:s största skyttekung alla tider, Miroslav Klose, är på klubbjakt efter det att hans kontrakt med Bayern München gått ut." - Aftonbladet.

Vet man inte vem som har gjort mest mål I VM så ska man inte ha något med fotboll att göra.

Argetina spelar ikväll mot Nigeria och jag läste precis att Messi landat i Argetina, Kommer han få spela något?
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 16:23
Jag hoppas på denna silly:

Pastore, Botia, Jose Angel och en halvdyr forward (Leandro Damiao/Willian)
Barcelona Barcelona10Messi
2011-06-01 16:22
Förhandlingarna med Angel ska väl ha gått åt pipan?
Barcelona Blaugrana91
2011-06-01 16:20
Jag tror att vi kommer värva så här i sommar:

Rossi, Fabregas, Jose Angel och Botia.

Notera att det är vad jag tror, hade jag fått välja hade det blivit Aguero eller Sanchez istället för Rossi.

Jag tror inte heller att vi kommer inkludera Thiago i någon affär, han kommer stanna och det finns plats för både honom och Cesc.

Gällande Thiago Silva- ryktet så vore det som sagt en galet bra värvning, men det känns inte logiskt att Milan skulle sälja sin bästa back.

Dock så kan det ligga något i att vi kanske förra sommaren på något sätt förhandlade oss till ett byte mellan honom och Zlatan? Jag menar eftersom priset på Ztatyn var så pass lågt så känns det som att det är något som ligger bakom det hela? Aja återstår att se...
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-01 16:09
Messidinho_10

Står ingenstans i den artikeln att det är en deal. Bara ett rykte från förra året om att Barcelona kan tänka sig byta Zlatan mot Thiago. Bra där.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 15:59
Tror knappast det ligger någon sanning i Thiago Silva-ryktet, men jäklar vad han skulle passa in hos oss...
Barcelona Pique<3
2011-06-01 15:57
skulle J.Soriano kunna få plats i alaget nästa säsong. Han borde väll acceptera bänken och har väll visat kvallité i b laget.?

sen undrar jag om inte pastore vore intressant i de tre anfallspositionerna främst (villa, Och messipositionen) Man kan ju lugnt säga att vi inte har den spelartypen i anfallet.

T.Silva ryktet hur mycket sanning ligger i det?

Om José Angel affären spricker, vad finns de för alternativa vänsterbackar att tillgå? Monreal?
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-01 15:55
Vad är det för skitsnack. Den artikeln handlar ju om att man ville byta Silva mot Ibra innan någon deal ens hade gjorts.
2011-06-01 15:52
Messidinho_10

Det är bara ett rykte och inget annat. Dra inga förhastade slutsatser. Thiago Silva ingår inte i dealen.

Med vilka glasögon läste du artikeln?
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:48
Här, men kom ihåg detta är från förra året!
2011-06-01 15:40
Messidinho_10

Källa på det.
Barcelona Jonken
2011-06-01 15:40
har du någon källa på det Messidinho? det är iaf inget som jag hört eller läst.
Barcelona Barca Barca
2011-06-01 15:37
Vampíro - Gràcies equip 2010/2011! //
Du e inte ensam om det. Mitt hjärta slog några extra slag, trodde allt var klart. Hoppas innerligt inne att det är bara en påhittad nyhet för att sälja lite extra lösnr.

Härligt att Rossi ser ut o hamna hos oss, han och Sanchez är dom ända jag hade kunnat tänka mig se i Barca tröjan. Värvar vi Thiago Silva från milan då tror jag vi har gjort en av våra bästa silly season på många år.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 15:35
LAM nr 10

Vänta och se vad som händer i sommar innan du säger att vi är sämst på Silly Season. Förra sommaren gjorde vi gör övrigt bra transfers. 2008 likaså. De flesta i alla fall.. även om Laporta inte snålade med sedlarna
Barcelona Ton
2011-06-01 15:35
Viken kanal kommer visa u21-EM?
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:34
Jo det gjorde han. Kan inte Milan betala de 250M för Zlatan kommer vi ta Silva så enkelt är det har Rosell sagt!
Barcelona Jonken
2011-06-01 15:32
Hoppas verkligen inte vi köper Fabregas med Thiago som delbetalniing. Thiago är den spelare jag hoppas och tror mest på som är påväg upp och det vore ett hån mot han att använda honom som delbetalning efter potentialen han visat upp denna säsong för en spelare som valde att lämna Barcelona en gång i tiden. Nej satsa på Thiago eller köp Fabregas för det som Arsenal vill ha säger jag.
2011-06-01 15:30
Ehm. Silva ingick inte i någon deal med Zlatan? Vad snackar du för skit?
Barcelona Vampíro - Gràcies equip 2010/2011!
2011-06-01 15:29
Fyfan, hjärtat stannade nästan när jag såg Thiago i Arsenaltröjan. Madre mia , jag hade personligen åkt ner och örfilat varenda en i styrelsen om det hade hänt. Stanna där du är Fabregas, vi klarar oss utan dig.
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:29
Thigao Silva kan vi nog få ganska enkelt utan några större kostnad, då Zlatan stack till Milan ingick Silva i den dealen!
2011-06-01 15:27
Ni kanske inte ska köpa allt som står i skvallerpressen innan ens något konkret kommit fram. Allternativt måla fan på väggarna redan nu och bryta ihop i ett hörn. Ni väljer själva.
Annons: