/spanien/barcelona/forum/11854.aspx/spanien/barcelona/forum/11854.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-28 11:25
Missade matchen igår men herregud vilket MÅL thiago gör! Hans samspel med Afellay också...vilken stjärna!

I länktips finns en bra sammanfattning av matchen igår, tyvärr är kommentatorn rätt dålig (tysk) och han blandar ihop Soriano med Villa fler än en gång. Dessutom verkar han tro att Thiago är någon äldre Thiago då han snackar om Benfica och Chelsea och diverse lag (min tyska är inte jättebra :P)
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-07-28 11:02
Vet inte om ni redan skrivit om det men tänkte bara länka o visa att allas vår Ronaldinho kan än!! :D

Se och njut..
Barcelona Svenne Banan
2011-07-28 10:51
Tompa:

Jag håller med. Det hade blivit en upprepning av Villa-affären som kändes lite onödig när Bojan avslutat säsongen fint när han petade Zlatan.

Lägger man 40 mille på Cesc ska det ju mycket till för att ha honom sittandes på bänken till förmån för en ung talang (återigen kan man göra en liknelse med Villa som fick starta 10-11 matcher i rad utan att göra mål i vintras). Pep är ju inte känd för att rotera spelare i onödan direkt...

Sen tycker jag också att det hade varit ett bra statement mot de talanger som vill lämna för England att inte köpa hem Cesc. Förr snackades det om en policy om att man inte köper hem sina talanger som lämnat (om det inte var som i fallet Piqué till ett vrakpris) för att få dem att stanna så länge som möjligt.
Barcelona Tompa
2011-07-28 10:23
Det finns säkert de som inte håller med mig men:

Hade jag varit Pep eller Sandro Rosell hade jag avslutat jakten på Fabregas. Det är en brutal misshandel av pengar att pröjsa minst 40 milj euro på Cesc när vi har framtidens superstjärna på mittfältet i form av Thiago. Han ska matchas in i laget successivt och när Xavi väl lägger av/varvar ner om några år har vi en fullgod ersättare. Är övertgad om att Tiago kan bli hur bra som helst. Och om han nu inte ingår i Peps planer för kommande säsong - för guds skull, låna ut honom så han får speltid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Svenne Banan
2011-07-28 10:01
1.70-ligan:

Det står att det är MARCA som kommit med uppgifterna och de brukar man ju få ta med en nypa salt eller två när det gäller FCB.

Skulle nu Cesc mot all förmodan värvas hade ju Atletico dock varit en bra utlåningsdestination för Thiago. Det hade nog varit bättre för hans utveckling än att nöta bort några år på Peps bänk.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-28 09:24
vad är det jag läser på atleticos sillyblogg? Thiago nära dom? Bekräftade uppgifter? Dra åt h-lvete om det stämmer. Oavsett om det är om en utlåning bara, det ska inte vara aktuellt... Och det är det formodligen inte heller.

Soriano kunde de kanske ha fått låna. Det hade inte varit dumt. Intresset fanns tydligen ,men nu går inte det heller..
Barcelona B-Guden
2011-07-28 04:22
J.Guardiola- King

Nej,
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-07-28 02:09
Spelarna sitter sedan någon timme tillbaka på planet mot Washington. : )

Stekigt och vara fotbollsproffs, sannerligen.
2011-07-28 01:37
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Messis 2-0 mål ger mig sådana rysningar i kroppen att jag börjar frysa i mitt rum som annars har en temperatur på 40c
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-28 01:24
Thiago en mi corazón!

Nostalgi!
Barcelona Chilexis
2011-07-28 01:18
Tja grabbar läste och såg att det var några frågor ang om Alexis Sanchez ifall han skulle med till USA, men att han inte ska de pga semester. Iaf, bara så ni att ni vet så är Sanchez i Chile och tränar med landslaget då vi ska lira mot Frankrike den 10 aug. Det var lite snack om han skulle kallas eller ej eftersom han ansluter till Barcelona två dagar efter Chile matchen (eventuell skadar sig)
Postat via SvenskaFans-appen
Thiago en mi corazón!
2011-07-28 00:53
Kolla på Puyol vid 18:30 på klippet vilken krigare han är! Även han som startade anfallet.

Även Leo 2-målsskytt vid bara 19 års ålder då!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-28 00:45
Hehe fan va läckert man måste ju streama denna match och se Pep dominera ett mittfält igen, knappast så han har tappat sin känsla.

"e, Barça will stay on one more day in the U.S. capital. It will be a day when we will be able to see Pep Guardiola and Andoni Zubizarreta relive, albeit briefly, their times as players. Both will take part in a charity match at Kastles Stadium, organized by former player Mia Hamm, the U.S. ambassador for FC Barcelona. It is also expected that Kobe Bryant, the Lakers player and self-proclaimed Barça fan, will take part in this charity match"
Redaktionen
2011-07-28 00:36
Senaste timmens oseriösa inläggar har raderats. Skärp er och höj nivån!
2011-07-28 00:36
barca löver

Med en härlig frukost hoppas jag verkligen.
Barcelona Abbe.
2011-07-28 00:30
Thiago blev, föga överraskande, matchens lirare idag igen.
2011-07-28 00:28
Hetfield

Håller med dig om att han bör matchas långsamt. Hur ser du på mittfältet, anser du att det räcker som det är eller vill du ha in the lost son?
barca löver
2011-07-28 00:19
hur starta vi idag ?
Atlético addeh
2011-07-28 00:17
Armando & Espinosa, som egentligen skulle återvänt till Barcelona istället för att följa med på USA-turnén, kommer nu att följa med. Förmodligen beror det till största del på att Sorianos skada vilket gör att han inte kommer kunna åka med.

Oriol Rosell & Gustavo gör Soriano sällskap hem till Barcelona och följer alltså inte med till USA.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-28 00:15
That's why you don't smoke crack and have babies.

Resultat: HataBarca
Real Madrid HataBarca
2011-07-28 00:06
Spärrad./Red
Barcelona Thiago - Next no.1
2011-07-28 00:04
Checka in den här snubben, han lägger upp hela fotbollsmatcher. Inte dom bästa, Bla finns Barca-real 03-04 Barca-Milan 04 Barca-Getafe 07
Barcelona Denyo
2011-07-28 00:00
Fernando gago king of barcelona

jag tar tillbaka min kommentar angående trollet
det här blev för mycket!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-27 23:54
Namn: HataBarca
Sänt: 2011-07-27 23:50
Fernando Gago - King Of Barcelona
vet Fernando Gago att du svek real och bytte till barca

Jag tror du blandar ihop mig med den karaktären inne på Puertan. Eller så driver du bara. Vet inte riktgit vad.
Culé - Messi
2011-07-27 23:52
Frodo

Hahahaha!
Barcelona Frodo
2011-07-27 23:50
Fabregas kan bära på Thiagos vattenflaskor när han kommer. Eller bli utlånad till Tottenham.

Väntar på att alla Cesc-lovers ska attackera mig. 1...2...3...4....
Atlético addeh
2011-07-27 23:46
Hetfield

Äh, Thiago har presterat ända sedan han började få chansen på riktigt i A-laget förra säsongen. Han blir bara bättre och bättre & kan prestera mot vilket motstånd som helst.

Instämmer i det som flera skrev här inne tidigare, att inte ge Thiago #4 vore rent ut sagt ett hån - oavsett om Fábregas värvas.
Barcelona Messidinho_10
2011-07-27 23:42
Thiago har gjort det jävligt bra så här långt, fortsätter han så här blir det svårt att hålla han från startelvan.

Är faktist lite chockad hade absolut inte räknat med att han skulle vara så här bra nu.
2011-07-27 23:40
addeh

Skulle behöva växla några ord med dig på ansiktsboken.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-27 23:40
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Ja, men då får det ske med rätt takt. Jag vill inte slänga in honom i hettan som Bojan. Vad hände med honom? Han bränner ut sig själv.

Sakta men säkert är nyckelordet.
Annons: