/spanien/barcelona/forum/11851.aspx/spanien/barcelona/forum/11851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic kung fabregas
2011-08-09 21:12
i fotbollsvärlden ser det inte riktigt ut så min vän.
Barcelona Canaletes
2011-08-09 21:11
FC Barcelona: Oier, Rosell, Sergi Gómez, Lozano, Grimaldo, Gustavo, Espinosa, Rafinha, Gerard, Saúl y Cuenca.

RCD Espanyol: K. Casilla, Luis García, Galán, Javi López, Clerc, Canal, Thievy, Zou, Cristian Alfonso, C. Gómez i Pirulo.

Grimaldo är 15 år!
Barcelona Thiago - Next no.1
2011-08-09 21:11
kung fabregas

Så om du anställd är det inte då du som bestämmer om du vill fortsätta jobba där eller inte?
Samma med Fabregas.
Athletic kung fabregas
2011-08-09 21:09
Hetfield - Sanchez is the next star

"men om chefen bestämmer då ska man stanna."
vet inte hur det är vanligtvis. men brukar inte en Chef bestämma?
Athletic kung fabregas
2011-08-09 21:05
man kanske ska betala det han är värd ? barca har ju inte snålat någon annan gång varför ska dem göra det när det gäller Fabregas?
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-09 21:04
Blaugrana91

Arsenal är ju lite som ett fängelse. Det spelar ingen roll vad man vill, men om chefen bestämmer då ska man stanna! :P

L'equipe tv är väl från Frankrike. Nu kan de inte skylla på spanska tidningarna :P
Barcelona Blaugrana91
2011-08-09 21:01
Hetfield - Sanchez is the next star

Arsenalfansen kommer såklart inte tro att Chamakh sagt något sånt, det är såklart påhittat av Sport och MD, inte kan det väl vara så att Cesc vill lämna Arsenal...

kung fabregas

Ja för att han vill lämna kanske? Eller ska Arsenal tvinga honom att vara kvar mot sin vilja?

Barcelona 1.70-ligan
2011-08-09 21:00
En sak jag ser fram emot om Barca köper Cesc är vad Barca Toons hittar på för ankomstfilm. Själv hade jag gillat något Robin-Hood inspirerat:

"Puyol och Pique får loss Cesc ur Wengers fasta grepp medan denne ligger och sover"

Men det finns många varianter :)

Barcelona Viva Barcelona <3
2011-08-09 20:58
Ser ut som att Galatasarays Arda Turan lämnar och går till Atletico Madrid, roligt att se honom i La Liga! Själv är jag Besiktas fan :D
Barcelona Klint
2011-08-09 20:57
Grimaldo, endast 15 år gammal, kommer spela från start i kvällens match!
Athletic kung fabregas
2011-08-09 20:56
blaugrana91

varför skulle arsenal "bara låta Cesc gå"?
Barcelona Kingleo
2011-08-09 20:55
stream till dagens match?
2011-08-09 20:54
Haha ser man på, när Xavi säger det självklara så är han elak. Hur ska de säga när till och med deras egna spelare säger att Cesc vill bort?
Barcelona Blaugrana91
2011-08-09 20:46
Chamakh (Arsenal): "Cesc and Nasri are about to leave. It's not a money issue but the coach can't find substitutes. It's a bit embarassing."

Chamakh (Arsenal): "The right thing would be to let only one go - Cesc - because he already wants to join Barcelona for years" [l'equipe tv]

Kan Arsenal bara låta Cesc få gå...Det är ju så uppenbart att han vill lämna.
Barcelona Ivey
2011-08-09 20:34
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-08-09 20:25
Xavi#6

Behöver inte be om ursäkt, blir lättare för andra att läsa ens inlägg.
Ha det gött.
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-08-09 20:23
Thank U!

Bara jag som tycker redaktionen här på svenskafans varit riktigt usla med att redovisa försäsongens spelschema samt tider för avsparkar osv? jag kanske missat det totalt men har alltid fått gå via barcastuff(twitter)/totalbarca.com
Barcelona Xavi#6
2011-08-09 20:21
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
Ber om ursäkt blir lätt så när jag sitter på jobbet och stress skriver för att chefen inte ska hinna se :).
Ska försöka ta det lugnare framöver.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-08-09 20:19
Rivaldo

21.45 kör matchen igång.
ala.RAMBO
2011-08-09 20:19
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Folket säger det, men hade faktiskt aldrig hört den tidigare :P
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-08-09 20:18
ala.RAMBO

Den är lika gammal som Reals CL-titlar... men ff ganska kul :-)
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-08-09 20:17
Tid för matchen?
ala.RAMBO
2011-08-09 20:17
Håller inte med, tycker att det är Xavi och insiesta som behöver messi för att glänsa men det är ändå kul XD.

Lite småskämt bra!
ala.RAMBO
2011-08-09 20:16
Lionel messi skulle sätta på en brud,han tar hem
henne...i rummet säger bruden "gör det bekvämt för dig,jag är strax
tillbaka".när hon kommer tillbaka är det två nakna män bredvid messi och
hon skriker "vad i helvete är detta?!" messi säger nervöst " jag
är ledsen men jag kan inte prestera utan xavi och iniesta".
2011-08-09 20:15
Xavi#6

Inget illa menat men din text är jobbig att läsa, behöver väl inte byta rad så ofta ser väldigt osammanhängande ut.

Men visst ska vi blicka framåt.
2011-08-09 20:13
Essienesque

Ja, stackarn måste klippa gräsmattan för att kunna försörja familjen. Han har den högsta lönen i Serie A om jag inte missminner mig.

Dessutom så är han fortfarande en toppspelare, att dra till ett pisslag bara för att få mer pengar är bara äckligt.
Barcelona Essienesque
2011-08-09 20:10
Hetfield -

Varför tappar du respekten för en man som vid en flytt till Ryssland skulle säkra framtiden för sin familj, barnbarn osv.? Men visst, du hade inte bytt arbetsplats för en högre lön du heller, eh..
Barcelona Xavi#6
2011-08-09 20:05
Varför lägger alla ner så mycket tid på den krönikan? Det är hans syns på fotbollen inte vår här inne.
Vi vet ju vad vi gillar och det räcker väl där?
Sen kanske det är som vissa säger han kanske ville ha en reaktion och det har han väl fått nu? Han känner att han har medvind då det är populärt att skriva en massa strunt emot barca i dessa tider.
Men varför ska vi lägga ner tid på att svara de?
Känns det inte bättre att ignorera de bara?
Nu vet jag inte vad han ville ha ut av sin krönika för jag fattar inte det iaf för de han skriver stämmer ju inte med verkligheten.
Kanske som alla premier league fantaster som bara hackar på Barca och Real även om de inte ens följer la liga eller ens kollat på en la liga match förutom el claisco, Då menar jag självklart när de säger det är så ojämnt i la liga osv.
Känns som om att vi lägger ner för mycket tid på att svara folk som hackar på Barca.
Inte långt kvar nu :) Mot nya framgångar Visca Barca!
2011-08-09 20:03
love the haters

Eto sa själv att han skulle återvända till klubben som gav han första chansen efter att Madrid inte trott på honom, den klubben är ingen annan än Mallorca. Hans ord inte mina, "Jag återvänder till Mallorca för att avsluta min karriär"

Om han nu drar till den ryska ligan så går han emot det han sagt tidigare inte sant? Han har ju en massa välgörenhet att ta hand om, kanske vill han tjäna några extra slantar för en större sak?

För att sedan återvända till Mallorca, något säger mig att Eto kommer ha fysiken kvar precis som Henke och Zanetti, möjligtvis försvinner hungern. Tror det var anledningen till att Hetfield blev ställd, om jag inte misstagit mig.

Angående Valencia krönikan, big deal?

Han har väl all rätt att utrycka sig gott han vill, det betyder väl inte att de stämmer för det, sen att en person som håller på ett lag som i grund och botten var känd för sin ultra defensiv ala kontra ska man ta med nypa salt. Calm down people, inget att bry sig om så länge ni tycker om Barcelona vem bryr sig om vad andra har att säga?
2011-08-09 20:02
love the haters

Eto sa själv att han skulle återvända till klubben som gav han första chansen efter att Madrid inte trott på honom, den klubben är ingen annan än Mallorca. Hans ord inte mina, "Jag återvänder till Mallorca för att avsluta min karriär"

Om han nu drar till den ryska ligan så går han emot det han sagt tidigare inte sant? Han har ju en massa välgörenhet att ta hand om, kanske vill han tjäna några extra slantar för en större sak?

För att sedan återvända till Mallorca, något säger mig att Eto kommer ha fysiken kvar precis som Henke och Zanetti, möjligtvis försvinner hungern.

Tror det var anledningen till att Hetfield blev ställd, om jag inte misstagit mig.

Angående Valencia krönikan, big deal?
Han har väl all rätt att utrycka sig gott han vill, det betyder väl inte att de stämmer för det, sen att en person som håller på ett lag som i grund och botten var känd för sin ultra defensiv ala kontra ska man ta med nypa salt. Calm down people, inget att bry sig om så länge ni tycker om Barcelona vem bryr sig om vad andra har att säga?
Annons: