/spanien/barcelona/forum/11839.aspx/spanien/barcelona/forum/11839.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-07-14 00:39
Denyo

Dock är han en av få som man kan ta på allvar.
Barcelona comprende
2011-07-14 00:38
Att du behöver ställa den frågan är ett större mysterium, än att vi inte kan värva Cesc.

Det är så här att på andra sidan bordet, så sitter en gråhårig gubbe som har svårt att släppa sin första erövring från La Masia
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-14 00:38
Cigge

Jag kan svara. För att Arsenal helst vill behålla honom, och för att de vill ha mer pengar än vad Barca vill ge.
Barcelona Denyo
2011-07-14 00:37
Ännu en kväll med en madridsta som inte har mycket och komma med...
Barcelona tarrak
2011-07-14 00:37
Cigge

Priset.
Barcelona Lionel Messi n10
2011-07-14 00:35
Arsenal fans om det nu inte er sant so kan han ju go ut i media o neka det men so lenge han inte gor det so kanske det finns non sanning.

ps utomlands
Cigge
2011-07-14 00:35
Kan någon svara på frågan varför ni ännu inte har värvat Cesc?
Barcelona Rambla~
2011-07-14 00:31
CR-seven

Du ville ha en video där han säger att han vill spela för Barca. Varsågod, här har du en video. Nu är frågan, är det verkligen Cesc där eller är det någon skådis från Crackovia? Vad är ditt expertutlåtande?
Barcelona Blaugrana91
2011-07-14 00:31
CR-seven

Haha men Cesc har ju ett flertal gånger sagt att hans dröm är att få spela i Barca, det borde väl även du ha fattat?

Och som sagt Xavi har ju pratat med Cesc, och Cesc säger då till Xavi att han vill till Barca.
Om du sen tror att Xavi sitter och ljuger, visst gör det jag kunde inte bry mig mindre om vad du tror.

För övrigt gör du helt rätt med att säga adjö.

Adjö!
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-14 00:30
Udinese attacker Alexis Sanchez (22) will join Barcelona for four seasons, with an option for a fifth year. [md]
Barcelona comprende
2011-07-14 00:29
Att Fabregas vill till Barcelona är lika säkert som att Özil ville hit med !

Vafan t om Real Madrid legenden Gago ( pga en match för Argentina ) vill hit med ! haha
CR-seven
2011-07-14 00:26
Blaugrana91

Nej men ärligt talat, varför är det "sanningen" bara för Xavi säger det? Hittar du video där Fabregas säger att han vill spela för Barca så är det sanningen, tills då, adjö!
Barcelona comprende
2011-07-14 00:23
Shanghai - Hat är brist på fantasi

Hm en bra trupp spelare eller en spelar som kan gå direkt in startelvan, ja du välj själv.
Atlético addeh
2011-07-14 00:20
Rondón gör 1-0 till Venezuela mot Paraguay. Tänk om de vinner gruppen.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-14 00:18
real is my bitch,,arsenal too

En resetävling.
Barcelona real is my bitch,,arsenal too
2011-07-14 00:17
kan någon berätta vad det va för överskning som don andres vill säga idag
Barcelona Rambla~
2011-07-14 00:09
Äh, CR-seven är väl inte något troll? Han är bara en liten mus, helt harmlös och obetydlig. Jag förstår inte att ni ens lägger märke till honom. :)
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-07-14 00:06
Kolla vem som är tillbaka ännu en gång. Varje dag kl 00:02 så är han här för att trolla.
Barcelona Shanghai - Hat är brist på fantasi
Rambla~

Jag hoppas verkligen att han bevisar för de som tvivlar på honom att han kan lira i Barca. En bra trupp spelare helt enkelt. Jag håller med dig att det kommer bli tufft med speltid för hans del, då Afellay går före i kön och kanske Bojan om han (hoppas) stannar kvar.
Barcelona Blaugrana91
CR-seven

Jag bara väntade på att du skulle komma in och dela med dig av dina smarta kommentarer....

Går inte en kväll utan att "CR-seven" kommer hit och diskuterar...

Enkelt svar, eftersom Cesc sagt till Xavi att han vill lämna och komma till Barca så utgår jag ifrån att det är sanningen.
Barcelona Antonio Puerta
2011-07-14 00:05
Arsenal fans sluta vara avundsjuka, Han vill till oss orka att ni ska komma hit och skräpa ner forumet. Barcelona är i stort sett hatade av alla eftersom dem är så bra !
Barcelona Rambla~
2011-07-14 00:05
CR-seven

Hur vet du att det inte är det? Påstår du att Xavi ljuger? Du tror inte att han träffat Cesc på Ibiza?
CR-seven
2011-07-14 00:02
Blaugrana91

Hur vet du att det är "sanningen"? Enkel fråga.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-14 00:01
nr8

På vilket sätt har Xavi snackat skit om Arsenal? Han sa bara sanningen om att Cesc vill lämna. Vad är problemet? Svårt att höra sanningen?

Jag tror ingen här bryr sig om du eller någon annan inte respekterar Barca längre. Jag kan dock säga att jag har noll respket för Arsenal numera. Ogillar den klubben nästan lika mycket som Real.
Barcelona Rambla~
2011-07-13 23:56
Shanghai

Tyvärr, men Jeffren besitter inte den talangen som Messi gör. Han är inte så utvecklingsbar helt enkelt, som jag ser det. Det är en viss skillnad på potential för att tala klarspråk.

Jag har inget emot Jeffren, han får gärna stanna men det lär inte gynna honom eller hans karriär då jag tror Pep inte kommer att ge honom så många chanser.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-13 23:56
Arsenalsupportrarnas tårar smakar ljuvligt :)

Mmmm....
Barcelona Blaugrana91
2011-07-13 23:55
SRN

Roligt att ett Chelseafan (Enligt din profil) kommer in hit och snackar om FFP.
Barca kommer klara dem reglerna bra, men frågan är hur det går för ditt Chelsea? Du förstår Uefa vill inte att klubbar ska få försörjas av rika ägare. Så både Cheslea och City ligger illa till.

Hur mycket pengar drar Chelsea in på egen hand? Inte så mycket om man jämför med klubbar som Barca, Real och United.

Chelsea hade varit ett mittenlag utan ryssen.
2011-07-13 23:55
comprende

Jag hypar inte honom för han spelar i Barca. Läs (Pedro) så förstår vart jag vill komma fram till.
Barcelona Rambla~
2011-07-13 23:54
nr8

Personligen så anser jag att du verkar bra mycket drygare än vad Xavi någonsin varit. Har han snackat skit om Arsenal nu också?

Tror du det är många som respekterar er klubb då?
2011-07-13 23:53
Barca4eva

Jag älskar alla Barca spelare lika mycket. Spelar ingen roll om man heter Messi eller Bojan. Och jag är en medlem på Les Rambles som är imot dessa svindyra överbetalda stjärnor. Visst ska vi värva 1-2 spelare, men det ska vara för rätt pris inte ska det kosta 40-50M£.

Om jag skulle välja av de alternativen som ryktas till Barca, så är det Kun. Atletico vill sälja honom för 45M£ och detta gör så att jag är imot såna värvningar. Visst är han en världsstjärna, men för den summan gör mig så att jag vill spy.

Rambla~

Visst har han det, tror dock med tiden så kommer han att förbättra dessa attributer som du nämnde. Ta Messi exempelvis. Var han en bra avslutare säsongen 2007-08, var han bra spelfördelare under trippel året? tror inte det. Killen har förbättrat det med bravur. Så varför är ingen optimistisk för Jeffren ska vara kvar i klubben och visa att han kan lira boll.
Annons: