/spanien/barcelona/forum/11838.aspx/spanien/barcelona/forum/11838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:48
Här, men kom ihåg detta är från förra året!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-01 15:40
Messidinho_10

Källa på det.
Barcelona Jonken
2011-06-01 15:40
har du någon källa på det Messidinho? det är iaf inget som jag hört eller läst.
Barcelona Barca Barca
2011-06-01 15:37
Vampíro - Gràcies equip 2010/2011! //
Du e inte ensam om det. Mitt hjärta slog några extra slag, trodde allt var klart. Hoppas innerligt inne att det är bara en påhittad nyhet för att sälja lite extra lösnr.

Härligt att Rossi ser ut o hamna hos oss, han och Sanchez är dom ända jag hade kunnat tänka mig se i Barca tröjan. Värvar vi Thiago Silva från milan då tror jag vi har gjort en av våra bästa silly season på många år.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 15:35
LAM nr 10

Vänta och se vad som händer i sommar innan du säger att vi är sämst på Silly Season. Förra sommaren gjorde vi gör övrigt bra transfers. 2008 likaså. De flesta i alla fall.. även om Laporta inte snålade med sedlarna
Barcelona Ton
2011-06-01 15:35
Viken kanal kommer visa u21-EM?
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:34
Jo det gjorde han. Kan inte Milan betala de 250M för Zlatan kommer vi ta Silva så enkelt är det har Rosell sagt!
Barcelona Jonken
2011-06-01 15:32
Hoppas verkligen inte vi köper Fabregas med Thiago som delbetalniing. Thiago är den spelare jag hoppas och tror mest på som är påväg upp och det vore ett hån mot han att använda honom som delbetalning efter potentialen han visat upp denna säsong för en spelare som valde att lämna Barcelona en gång i tiden. Nej satsa på Thiago eller köp Fabregas för det som Arsenal vill ha säger jag.
2011-06-01 15:30
Ehm. Silva ingick inte i någon deal med Zlatan? Vad snackar du för skit?
Barcelona Vampíro - Gràcies equip 2010/2011!
2011-06-01 15:29
Fyfan, hjärtat stannade nästan när jag såg Thiago i Arsenaltröjan. Madre mia , jag hade personligen åkt ner och örfilat varenda en i styrelsen om det hade hänt. Stanna där du är Fabregas, vi klarar oss utan dig.
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:29
Thigao Silva kan vi nog få ganska enkelt utan några större kostnad, då Zlatan stack till Milan ingick Silva i den dealen!
2011-06-01 15:27
Ni kanske inte ska köpa allt som står i skvallerpressen innan ens något konkret kommit fram. Allternativt måla fan på väggarna redan nu och bryta ihop i ett hörn. Ni väljer själva.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-06-01 15:27
Det konstiga med den hör Cesc-sopan är att han inte ens är ett behov längre och vi behöver inte honom. Förut kanske man ville ha honom för att han var riktigt bra och Xavi samt Iniesta inte är lika formstarka som nu. För tillfället känns det dock bara som att Pep & Rosell vill ha honom för att "få hem den förlorade sonen" eller för att göra det Laporta aldrig lyckades med. En prestigevärvningen, helt enkelt. En crack som man bara köper för att köpa, lite som Madrid brukar göra.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-01 15:20
Att vi byter bort Thiago är lika mycket skitsnack som att vi kommer köpa Thiago Silva.
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:20
Aa vi är nog världens sämsta klubb på att köpa spelare, kanske inte så konstigt med tanke på 3/4 delar av laget är från La Masian :D
2011-06-01 15:18
"FC Barcelona - Världens bästa på planen, världens sämsta på silly season?"

Co-sign. Ta bara bort frågetecknet så blir det perfekt:)
2011-06-01 15:17
Valenciared skriver att de är intresserade av att köpa Maxwell. Skulle enligt mig vara perfekt. Maxwell skulle nog gilla det också och han borde kunna ta en startplats. 2 miljoner känns dock väldigt lite, men med tanke på att vi fick honom för 4-5 så är det ingen jättekatastrof.
Barcelona Rybbe
2011-06-01 15:16
Köpa in Rossi(som enligt mig är ett skitalternativ) och slänga med Thiago(?!?!?!?) i en Fabregas-deal, fy fan, må det bara vara rykten...

FC Barcelona - Världens bästa på planen, världens sämsta på silly season?
2011-06-01 15:12
Figeta

Enligt mig borde vi värva en riktigt bra ytter som gör sin gubbe, precis som du säger. Vårt ordinarie anfall är alla väldigt målfarliga och gör minst 15 ligamål, då kan vi ta in en superdribbler som rotationsspelare. Drömmen har för mig i flera månader varit Alexis Sánchez, men han ser ut att bli ruskigt dyr. Neymar har vi inte ens varit intresserade av och han kan vi nog avskriva. Den här Willian är väl snabb och känns på förhand väldigt spännande. Sen vet jag inte så mycket om hans dribblingsförmåga eller målfarlighet.
Barcelona Messidinho_10
2011-06-01 15:11
Jag hoppas fan inte vi köper Rossi?? För vart fan är det tänkt han ska spela? Messi och Villa lär knappast låta han spela som C..
2011-06-01 15:09
Nämen va fan. Rossi tredje bästa spelare i La Liga den här säsongen? Jag orkra inte ens kommentera.
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 14:57
Ganska kul att RAC1 har hand om både Rossi och Willian ryktena.

elbraco

Hoppas det går bra för vår käre kapten!
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-01 14:50
..och nu håller alla tummarna för just nu opererar man i Puyols knä...
Barcelona tarrak
2011-06-01 14:47
Jobbig syn med Thiago i Arsenaltröja på Spaniensidans löpsedel. Måtte den mardrömmen aldrig besannas!
Barcelona Visca Barca #14
2011-06-01 14:47
Jag anser köpet av Rossi väldigt intressant. Och som ni säger att han är en Villa/Bojan gör det ännu bättre, han kommer alltså växla med Villa och öka konkurrensen på den position. Och det kommer självklart tillföra mycket mer utveckling för båda som kämpar om en plats i startelvan. Och ska vi tänka tillbaka på matcherna som Villa var mållös några matcher. Varför inte ha en likadan spelare som Rossi som kanske gör mål dom matcherna
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-01 14:44
Rossi, hmm.. nää..

Med det sagt är det inte säker att det skulle bli en flopp, det får tiden utvisa.
På förhand gillar jag dock inte värvningen, känns som det finns bättre alternativ.
Barcelona Lionel Messi n10
2011-06-01 14:24
Thiago silva-Pique jag ryser. Angående Rossi så är jag faktiskt på Samis sida jag känner att vi inte behöver han och tycker hellre vi ska satsa på Affelay. Sen ska jag va ärlig om han nu kommer så tror jag att han kommer floppa och inte kommer spela alls mycket. Men tycker Mister att han ska in så är det bara att hoppas att jag har fel.
Barcelona Figeta
2011-06-01 14:22
L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London

Som du skrev så tycker jag också att vår tunna trupp är förstorat. Vi vann ju dubbeln och ändå klagar folk för vår tunna trupp. Att många spelare kan spela på olika positioner gör att vår trupp blir bredare och det var nyckeln till dubbeln denna säsongen.

Rossi är jävligt bra men som jag sagt flera gånger så är han en Villa/Bojan typ. Jag föredrar en som kan dra 2-3 spelare och lägga på avslut eller passa någon fri. Därför föredrar jag Aguero men verkar inte som att Barca e intresserade av honom. Men vi har ju option på Neymar så varför inte honom?? snälla så länge det inte är rossi typen vi värvar.
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-06-01 14:16
Football Italia har tagit ut säsongens lag i Italien

Och såhär skriver dem om Sanchez:

Alexis Sanchez, Udinese:
Chilenaren är otroligt teknisk, lurig och snabb. Har gjort utomordentligt bra i från sig. Kan göra nästan vad som helst med bollen. Tolv mål samt tolv assist.

Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 14:14
Hetfield

Ååh, Pastore..
Annons: