/spanien/barcelona/forum/11836.aspx/spanien/barcelona/forum/11836.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona JohnGalt
2011-05-30 18:31
Transfermarkt värderar Busken till 30m €.
Barcelona Éluc
2011-05-30 18:26
Hetfield

En av världens absolut bästa defensiva mittfältare, om nu inte den bästa. Skulle vi sälja honom, vilket jag absolut inte tror eller hoppas vi gör så borde han ändå gå för 300 miljoner +, och det med tanke på att defensiva spelare oftast inte kostar lika mycket som offensiva pjäser.
Barcelonistas
2011-05-30 18:23
Detta Barca är helt klart mycket högre upp i listan. 3-5 plats inget snack om saken, sen hur fan kan han ha med Arsenal,Inter,Torino på listan?
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-30 18:21
Borell är sjukt subjektiv. Torino nummer ett, Ajax bara 10 och att Inter ens är med är ett skämt.
Barcelona Hetfield
2011-05-30 18:21
Hur mycket tror ni att Busquets skulle vara värd i dagens marknad om vi skulle sälja (vilket inte lär hända)?
Barcelona Hetfield
2011-05-30 18:17
Jag kan acceptera de andra i listan, men fan inte Inter. De är en one hit wonder, de kommer aldrig mer att vinna CL. De lyckades ta trippeln på tillfälligheter och hjälp från Lazio.

Äh, han är ett troll.
Barcelona Joan Gamper 1899
2011-05-30 18:14
Den där idioten har Inter förre Barcelona. Är han verkligen seriös ? bryr mig inte om han (Borell) rankar dom andra lagen bättre än Barca, men Inter ? som vi skulle slå ifjol, men hade domaren på sin sida i två matcher och precis som en skriver här att det tog 2 år för Mou att vinna CL så rankar han ändå dom förre Barca kanske världens bästa lag genom tiderna.

Han är endast ute för att provocera, och det har han lyckats med. Grattis Kristian Borell !
Barcelona Éluc
2011-05-30 18:13
Det roliga är att Borell och många menar att man ska jämföra respektive lag med deras samtid. Real Madrid under Di Stefano-eran hade ett fantastiskt lag sett till framgångar och titlar (och säkert även den spelmässiga delen, men där är jag alldeles för ung för att uttala mig) men man kan inte stirra sig helt blint på antalet titlar som respektive lag plockat hem under sin era. Fotbollen är som allra bäst och allra jämnast just nu, oavsett hur tråkigt det än må vara att det nuförtiden alltid är 5-6 lag i Europa som egentligen har en chans att ta hem Champions League. Men hur var det under Di Stefanos era och under de andra erorna som är listade i Borells top 10? Att dominera fotbollen både titelmässigt och framförallt spelmässigt när fotbollen är som allra bäst och jämnast för den delen skjuter Guardiolas manskap in på en top 5-placering, om inte ännu högre.

För att man ska kunna kalla sig allra bäst genom tiderna krävs en likadana framgångar inom de närmsta 1-2 åren för Barca för att helt välförtjänt kunna titulera sig som världens bästa klubblag genom tiderna, men inte fan ligger vi på en 9:e plats i nuläget.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-30 18:11
Jag fick detta på min twitter nyss grabbar:

@Carles5puyol will have surgery on Wednesday to deal with the problems in his left knee #fcblive
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
2011-05-30 18:08
Det var för övrigt snack om att Puyol skulle opereras på torsdag. Operationen tycks ha flyttats fram en dag då FC Barcelona går ut och meddelar att kaptenen ska lägga sig under kniven imorgon, onsdag. Hoppas allt går som det ska!
Barcelonistas
2011-05-30 18:07
Ta bort Torino, Arsenal, Inter ( mou eran)

och sätt in Juventus eran och Barcelonas 90 tals, och Rauls madrid ( när dom vann cl). Dagens Barcelona är utan tvekan top 3-5.

Och vi är 2000 talets bästa lag, inget snack. Helt överlägsna faktiskt.
Barcelona Essienesque
2011-05-30 18:05
Haha, Mourinho Inter bättre än detta Barca. Grisar flyger med andra ord.
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
2011-05-30 18:05
Äh, inget att bry sig om. Han vill åt uppmärksamheten. Slår vad om att han sitter på Les Rambles och njuter av all skit som kastas på honom. Varför ens bry sig om vad en grå parentes tycker om den här upplagan av Barça? När vi snackar om världens bästa lag genom tiderna så finns det betydligt mer kompetenta personer än Borell, och de rankar den här upplagan i toppen.

Som sagt, han sitter säkert här inne och läser allting, njuter åt skiten han får och knåpar ihop nästa inlägg med liknande ingredienser.
Andreas-
2011-05-30 18:01
Nackskott på Borell!
Barcelonistas
2011-05-30 18:00
Top 5 ( ingen ordning)

Barcelona, Real Madrid, Milan, Liverpool, Bayern

Dra åt helvete bögrell
Barcelona haeger
2011-05-30 17:59
Vem fan bryr sig om vad han tycker, det enda han verkar kunna något om är Serie A och hans Barca hat lyser igenom gång på gång.
Han är pinsam och totalt subjektiv.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-30 17:58
Myrran

Tack.
Han måste ha brukat tyngre droger sen ung ålder alltså, herregud..
Den där listan var ju ett skämt, hur kan han ens vara anställd? Allvarligt? av EUROSPORT dessutom..

Okej om det hade varit hans Kalle Anka blogg någonstans men en så pass stor sida som Eurosport, my god.
Barcelona Myrran
2011-05-30 17:56
Andreas

Där har du honom.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-05-30 17:55
Borell ar dum i huvudet. Inter-laget ska inte vara med pa listan, inte heller Arsenal eller Torino.

Jag sager inte att FC Barcelona ar det basta laget genom tiderna, med tanke pa att fotbollen ar sapass konkurrenskraftig i dag. Men det ar 2000-talets basta lag.

Asch, lat oss njuta nu och nar eran over kan vi diskutera.
2011-05-30 17:55
Borell ar dum i huvudet. Inter-laget ska inte vara med pa listan, inte heller Arsenal eller Torino.

Jag sager inte att FC Barcelona ar det basta laget genom tiderna, med tanke pa att fotbollen ar sapass konkurrenskraftig i dag. Men det ar 2000-talets basta lag.

Asch, lat oss njuta nu och nar eran over kan vi diskutera.
Barcelona Hetfield
2011-05-30 17:53
Pep har vunnit 2 CL titlar, och trippeln under hans första år. Mourinho "eran" vann bara 1 CL titel och det tog honom 2 år.

You do the math here.Vilken korkad människa.
Barcelona Visca Barca-Messi#10
Bara 9:e plats? Haha skojar han?

Skulle vara kul om många av er skrev vilka som är topp5 bästa lagen genom tiderna + en liten motivering. Skulle vara intressant att få se vad ni själva tycker.
Barcelonistas
Barca4eva

Inter? Arsenal? Torino? Före detta Barcelona är gubben hög elr?
2011-05-30 17:51
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA. Borell rankar Mourinhos Inter fore Guardiolas Barcelona?

Borells avundsjuka lyser lika klart som tomtebloss i julemorkret.
2011-05-30 17:50
Barca4eva

Hahahahahahahahaha, vem är han? finns det en bild? Har hört så mycket om han men kollar aldrig Eurotalk längre.
Jag skrattade dock rejält i länktipset som du bifogade..
Vad har han tagit?
Bara 9e plats?, herregud.
Barcelona Hetfield
2011-05-30 17:48
Haha Torino som världens bästa lag genom tiderna?

Vad röker Borell, och hur kan jag få samma weed?
Barcelona Barca4eva
2011-05-30 17:45
Om folk undrar varför vissa tycker att Borell är en utvecklingsstörd hater, varsågoda. Länktips förklarar det mesta.
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-05-30 17:40
Addeh

Jag är inte helt hundra men julledigheten kommer inte vara längre utan ligan startar tidigare för att avslutas tidigare, va något med EM, och att landslagen skulle samlas tidigare.
Barcelona Denyo
2011-05-30 17:31
Andreas V.V

Jo det gjorde jag =P men jag kom på att det var i helt fel tajming rätt oväsentligt när alla var så glada ingen som sitter och läser statistik då, nu när folk har lugnat sig något så kan det vara kul och läsa lite statistik.:)
2011-05-30 17:29
Denyo

Skrev du inte samma sak igår? =P
Aja, fina stats hur som haver.
Annons: