/spanien/barcelona/forum/11803.aspx/spanien/barcelona/forum/11803.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-03 01:03
Vad är Perez förhandlingsknep? Att tömma spanska banker på pengar och bjuda överpriser på alla spelare man vill ha så att klubbarna bara tackar och tar emot?
Barcelona Barca4eva
2011-06-03 01:02
Los mejores

Länktips om du vill se konferensen.
Barcelona Barca4eva
2011-06-03 01:01
Los mejores

Nej. Mourinho trodde att han gjorde det, men när Pep fick sitt "första utspel" innan semifinalerna förklarade han att han aldrig kritiserade det.
Barcelona Rambla~
2011-06-03 01:00
Los mejores

Jag har aldrig påstått att Barcleona agerar fläckfritt. Det är snarare du som påstår det.
Barcelona Rambla~
2011-06-03 00:59
Barcelonistas

Du har glömt att Mourinho nu försöker ändra spelordningen när Barca och Madrid ska mötas i supercupen nu i augusti. Han vill att Madrid börjar borta istället för som reglerna från förbundet säger hemma på Bernabeu.
Real Madrid Los mejores
2011-06-03 00:58
Rambla

Kanske för att det inte finns någon så duktig förhandlare som Perez? han kan sin grej så att säga. Sen förstår jag inte detta med att Mou säger till sina spelare hur de ska yttra sig i media. Du tror inte våldstäkts försöken av Cesc var och annan vecka inte på något sätt har med uppmaning av klubben att göra?

Du är sylvass på att se andra klubbars fel, men din egen klubb är naturligtvis fläckfri.
--
Barca4eva

Jah, självklart var jag det. Ironi, för er andra som inte förstod..

Men Pep kritiserade väl domarens beslut efter Pedros rätt offside dömda mål?
Barcelona Blaugrana91
2011-06-03 00:58
Los mejores

Man City får pengar från sin rika ägare, ni får pengar från bankerna..Ser inte riktigt skillnaden?

Nej jag känner inte Kun personligen..... jag refererar bara till det jag läst och hört, precis som du gör. Men visst du kan få en källa:

"Both Atletico as the entourage of the player have in the past days offered Atletico Madrid attacker Sergio Aguero (23) to Barcelona. [md]"

"Although Barcelona at first didn't plan to try to sign Aguero this summer, the coaches and the club are now looking at the option. [md]"

Så där har du, och idag hade klubben plötsligt ett möte med Atleticos sportchef, som sagt det är mycket möjligt att det handlade om Aguero.

Och om Aguero fick välja mellan Barca och Real, vilken klubb tror du han hade valt?

Om Atletico hade fått välja vilken klubb hade dem valt?
Barcelona Rambla~
2011-06-03 00:57
Los mejores

Tala om för oss när Pep har kritiserat korrekta domslut. Så när Mourinho påstår detta så måste det stämma?

Vad var det Chendo fräste åt Mourinho när denne tvingade upp honom att gå fram till fjärdedomaren för att sätta press på honom? Varför stod Figo bredvid fjärdedomaren under mötet på Camp Nou mot Inter mer än han satt på bänken?
Barcelonistas
2011-06-03 00:56
Los Mejores

Haha det var exakt det han gjorde efter 0-2 på bernabeu. Där han kritiserar det gula kortet som ramos fick ( Hur kan man ens göra det). Och självklart utvisningen ( som domaren dömer helt korrekt efter fifa reglerna). Han kritiserar spelschemat, Planen, tiderna, motståndarna där han anser att dom inte ger 100, ( ännu mer komiskt)

Haha vafan har jag glömt?..
Barcelona Rambla~
2011-06-03 00:54
Los mejores

Det är knappast så att Perez är ensam om denna stategi. Jag är säker på att även Barcelona försöker få sina targets att säga samma sak. De är bara inte lika bra på det som Perez. Titta bara på hur de har misslyckats med att få Cesc att tala klarspråk.

Det där med att kyssa klubbmärket är säkert något som fotograferna alltid tjatar. Som du säkert är medveten om så tidningarnas journalister/fotografer väldigt pro Barcelona och Real Madrid i respektive stad.
Barcelona Barca4eva
2011-06-03 00:50
Los mejores

"Okej, men Mou tillhör i alla fall inte den gruppen som kritiserar korrekta domarbeslut. Där huserar Pep, by himself:P"

Du måste väl ha varit ironisk?
Barcelona Hetfield
Nej nej. C.Ronaldo kysste ju inte Real Madrids emblem för att Perez stod bredvid och nickade lite svagt när det var dags.
Fernando Gago - King Of Barcelona
Los Mejores

Nej, Mourinho kritiserar exakt alla domslut. De korrekta ännu mer. Men han kritiserar exakt allt. han och Wenger. Och Haglund i Elfsborg.
Real Madrid Los mejores
2011-06-03 00:48
Okej, men Mou tillhör i alla fall inte den gruppen som kritiserar korrekta domarbeslut. Där huserar Pep, by himself:P
--
Rambla
Var det inte Ibra som gick ut i media och sa att Barcelona folket tvingade honom att kyssa emblemet vid presentationen?
Vadå alla vet om det? det är väl snarare ditt agg mot Real Madrid som får dig att tänka i dessa banor. Men aja, du verkar ju av allt att döma sitta på någon slags insideinfo.
Barcelonistas
2011-06-03 00:44
Los Mejores

Seriöst dagens Madrid är ett skämt med MR POR QUE i spetsen. Han tvingar sina spelare att kritisera en domare som gör ett helt korrekt domslut. Och det mest komiska av allt är att Mou kritiserade Guarrdiola efter cdr matchen där han menade att guardiola tillhör den nya eran där man kritiserar korrekta domslut.

ahahah seriöst kan inte bli mer komiskt,
Barcelona Rambla~
2011-06-03 00:44
Frodo

Det många tycks glömma när det gäller Lucho. Han tog laget upp till Segundan via ett synnerligen besvärligt och svårt kvalspel efter att de vunnit Segunda B. Efter det så har han gjort en kanonsäsong i Segundan under sin debutsäsong i den ligan. Alltså kan man konstatera att Lucho är en grym lagbyggare. Det är han som värvat in de viktiga lite äldre och rutinerade spelarna och det är han som valt vilka unga talanger som bäst har passa in i hans lag. Det är sådana saker som Romas ledning har tittat på, att bygga från grunden, det är jag övertygad om.
Barcelona Rambla~
2011-06-03 00:40
Los mejores

Vadå förakt? Det handlar inte om det. Det är Perez strategi, alla vet om det, förutom du då tydligen. Inte tvinga, utan säger åt honom, instruerar. Han håller ingen pistol mot hans huvud. Vill Coentrao få till en övergång till Madrid så kan du vara övertygad om att han lyssnar på de instruktioner han får, det kan du hoppa upp och sätta dig på.

Aftonblaskan? Nej, jag läste en intervju av Perez i Marca, ja eller om det var AS. Fast det kanske är ungefär samma sak?
Culé - Messi
2011-06-03 00:40
Los mejores

''Det är väl snarare ett beteende likt din klubb, som i stort sett styr vad era spelare ska säga och göra''

Haha, säker? Seriously...
Skönt att vi inte har en tränare som tvingar sina spelare att kritisera domarna.
Barcelonistas
2011-06-03 00:39
Länk.
Barcelonistas
2011-06-03 00:37
Tw Alves: "With Robinho at the national team!!!
Barcelona Frodo
2011-06-03 00:37
Man står högt i kurs om man är tränare i Barcelonas ungdomslag. På grund av vår lyckade akademi blir våra tränare och andra verksamma inom La Masia eftertraktade och får bra jobb. Fatta att gå från Barca B till Roma och få en lön på 1,8 miljoner euro som Lucho ryktas få.

En annan före detta tränare Oscar Garcia går till ryska (?) ligan och blir huvudcoach där. Kan bara anta att hans lön också blir bra.
Real Madrid Los mejores
2011-06-03 00:36
Rambla

Haha, snacka om att känna förakt gentemot Real Madrid;-) priceless!

Men snälla du, varför skulle Perez tvinga Coentrao till något sådant. Det är väl snarare ett beteende likt din klubb, som i stort sett styr vad era spelare ska säga och göra.

Skjuta sig själv rakt i foten, indeed!
--
Lovande är väl ändå att gå i överdrift, det var väl snarare så att man sa att man skulle ge sitt allt för att ta hem titlarna till huvudstaden. Men låt mig gissa, du läste rakt av rubrikerna på aftonblaskan?
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-06-03 00:33
Aguero till Barcelona, Aguero - Villa
Messi!
Känns lite för bra! :D Får hoppas på det bästa
Barcelona Rambla~
2011-06-03 00:30
Los mejores

Man behöver inte vara raketforskare för att begripa att Kun hade valt Barcelona före Real Madrid om båda lagen visade samma intresse att värva honom. Dessutom, Perez policy och taktik gåt alltid ut på att spelarna de vill ha ska gå ut offentligt och säga att de endast vill till Madrid.

Ta tex Coentrao, tror du han hade vägrat en annan toppklubb i Europa om det visade sig att det inte blir något av med Real Madrid?
Culé - Messi
2011-06-03 00:28
Barcelonistas

''Varför tror du det för jag fråga? När allt tyder på att han kommer hit.''

Kun är en av världens bästa fotbollsspelare i mina ögon. Att se han göra tummen upp utanför Camp Nou känns för mig overkligt...
Men du verkar vara j*vligt säker på att vi får se Kun i Barcelona-tröjan. Tror fortfarande dem diskutera Forlan och inte Aguero.
Kom igen, Messi övertala Sergio Aguero att komma till F.C. Barcelona.

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-06-03 00:25
Barcelonistas

Barcelonas nya farmar klubb?
Jag menar ynglingarna kan inte vara sämre än vissa av spelare som tar på sig tröjan vecka in och vecka ut.
Real Madrid Los mejores
2011-06-03 00:25
Hetfield

Den enda logiska anledningen jag får fram är väl att materialet tydligen inte håller, kanske behöver vi en mångsidig forward likt Kun.

Blaugrana91

Varför skulle vi vara ett vidrigt köp lag? det är inte så att vi är identiska med Man City som finansierar sig med svarta pengar, medan du förmodligen vet hur det ligger till med vårat.

Du får även gärna hänvisa till dina inre nyheter Angående Kun. Är ni släkt eller polare, för visst var det så att han drog iväg ett SMS om att hans entourage tagit kontakt med Barca.
Barcelonistas
2011-06-03 00:22
AS Roma will on Monday announce they have a 2-year deal with Luis Enrique who'll become their new manager. He'll earn 1.8M per season. [sky]
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-06-03 00:21
Hetfield

Baserar man alla sina beslut efter ha köpt cracks på fm11 så kan det bara gå bra, eller hur var det nu igen?

:P
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-03 00:20
Rambla~

Ronaldo lovade trippeln har jag för mig, Ramos, Casillas m.fl. garanterade att de skulle vinna el Clásico i ligan osv. Det jag försöker komma fram till, they don't keep promises in Madrid.
Annons: