/spanien/barcelona/forum/11788.aspx/spanien/barcelona/forum/11788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 22:58
Gonzalez_Barca

Hetfield skulle mörda dig om han såg den där bilden ; )
Barcelona Barca4eva
2011-06-21 22:54
Gonzalez_Barca

Har försökt sälja Milito, skadad som vanligt, men ingen vill ha han. Hahaha
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-21 22:52
,Sami

Hahahahah!! Fyfan va sjukt! På min FM fil jag pratade om nyss om Varane.. Jag spelar med Barca och jag sålde Milito.. till Bayern Munchen.. förvisso för 4 miljoner euro men ändå. :P

Har Sport bild buggat mitt spel?
,Sami
2011-06-21 22:52
Blaugrana91
Ja barca måste direkt ta budet. Milito är väl 30 år. Och är skadad hela tiden. Har en känsla att Maxwell kommer också säljas fast till Milan då.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-06-21 22:51
6 miljoner för Milito skulle vara för bra för att vara sant. Dock får man ju ta allt med en nypa salt nu i dessa silly season tider. Milito har i alla fall gjort sitt i Barca och jag hoppas man kan göra klart med alla, inte bara värvningar men också försäljningar innan försäsongen startar i slutet av juli.
Barcelona Rambla~
2011-06-21 22:49
Tror Roma verkligen att Barca är beredda att släppa Thiago? Det borde ju tom Lucho fatta att klubben har stora planer för honom.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-21 22:47
,Sami

Om det stämmer så bör Barca sälja, €6 Miljoner får se ses som en bra summa för Milito.
Barcelona Rambla~
2011-06-21 22:45
Hetfield

En ung talang med egenskaper som påminner om Pedro. Han accepterar att alternera mellan B och A-lag nästa säsong. Ungefär som Thiago har gjort denna. En formbar spelare som Pep bara längtar att få sätta klorna i. Förstår du bättre nu? Priset är dessutom överkomligt även för en spelare i Barca B.

F_C_B

Du gör bättre i att inte lita på den spanska pressen så länge allt bara handlar om spekulationer. Först när du har officiella uttalanden kan du börja ta den på lite mer allvar.
,Sami
2011-06-21 22:45
Bayern Munich are interested in Argentinean centre-back Gabriel Milito (30), who can leave Barcelona for a fee of around 6M. [sport bild]
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-21 22:42
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.

Hehe samma sak hände mig typ, spelar online med min kompis (Han är Milan) så värvar han en Raphael Varane, född 1993 från Lens. Jag står där som ett frågetecken och undrar varför han köper honom, första gången jag hör om honom, så säger min kompis att hans scouter gav honom 4 stjärnor (av 5), jag scoutar honom också och får samma rapporter. Ett par dagar senare är flertal storklubbar ute efter honom :P
,Sami
2011-06-21 22:38
I can se dead people.
Barcelona F_C_B
2011-06-21 22:37
Rambla~

Okej, konstigt att Villareal lockas av några barcaspelare men ändå är det bara cash som gäller. Tycker 30€ miljoner för Rossi är sjukt mycket. Hade personligen inte gett mer än 20€ milj för honom.

Spanska pressen är säker på att Sanchez kommer att komma till Barcelona, där han kommer bo i välkänt hotell i stadens centrum, men det här var en kvart tidigare än Sanchez agents uttalande.
2011-06-21 22:35
Ber om ursäkt för OT men detta är lite läskigt.
Är inne på min tredje säsong med Udinese på FM där mittbacken Zapata var en av nyckelspelarna tills jag tvingades sälja han till Lyon. Första säsongen köpte jag en anfallare som heter Nolan Roux från Stade Brestais (stavning) som jag aldrig hört talas om innan (3 stjärnor, 2,5m euro, 23 år) för att min assisterande tränare sa att han var bra (ja, jag är nybörjare på FM). Han la 12 assist och 25 mål på 40 matcher, inhopp inkluderat. Vem fan har hört namnet Nolan Roux liksom? (Jag uttalar det Moulin Rogue typ, no idea).
Det första jag ser när jag går in på Svenskafans ikväll är rubriken "Inga bud på Adams eller Roux" där man kan läsa om hur Pool är intresserade av både Roux och Zapata. Kanske lite tråkigt för er utomstående men för mig är detta läskigt! Det var JAG som scoutade Roux, och så är Pool där och nallar på både han och Zapata! Följer dom mig på FM eller??
Barcelona DM1982
2011-06-21 22:35
Det ser ut som om det är första Silly Season för väldigt många här inne. Ta det lugnt, var källkritiska och acceptera att en transfer är klar när klubben säger det officiellt. Så här är det varje jäkla säsong, se till att lära er det nu.

Vi får se om Sanchez kommer. Vill Udinese ha för mycket pengar och en massa spelare kan de glömma en affär. Vi får se om Fabregas kommer. Vill Arsenal ha för mycket pengar kan de glömma en affär. Vi kan inte strö pengar över alla klubbar i Europa när vi måste ha sponsor för första gången i historien.

Sanchez är absolut inte värd några 400 miljoner, inte en chans. Så mycket pengar kostar en etablerad världsspelare, inte en spelare som har haft en bra säsong.

Så, chill the f#ck down nu.
Barcelona Rambla~
2011-06-21 22:32
F_C_B

Det finns spelare i Barca som Villarreal vill ha, trots det så vägrar de inkludera dem i affären. De vill ha cash och ingenting annat. De spelare de vill ha, köper de istället in efter en eventuell affär blir av.

Jag vet fan inte längre vilken spelare Barca lägger mest kraft på. Ibland tror man det är Cesc, men efter Rosells korkade kommentarer om honom och vägran att betala upp till en viss summa så börjar man ju undra. Ibland får jag känslan att det bara är spel för galleriet. De låtsas vilja ha honom nu bara för att se till att han inte hamnar tex i Real Madrid. De vill helt enkelt inte lägga upp summan i pengar som Arsenal värderar honom till. De väntar nog hellre någon säsong till så att summan sjunker.
Barcelona Hetfield
2011-06-21 22:29
Kan någon förklara för mig anledningen till att man köpte Kiko? Jag är nyfiken, menar inte att håna Kiko.

För det första så spelade han i laget som åkte ur, och han är väl ingen megatalang, så vad var poängen?
Barcelona Rambla~
2011-06-21 22:28
Haha, jag kan tänka mig att alla de journalister som häckar vid Chiles träningskamp fick eld i baken och genast trodde att nu drar Sanchez till Europa när han lämnade kampen. :P
Barcelona F_C_B
2011-06-21 22:27
Rambla

Jag tror knappast att Moratti pröjsar 30€ miljoner för Rossi, iallafall inte cash. Köper vi Rossi för 30€ miljoner så är jag ganska säker på att Moratti kommer att försöka få en spelare i dealen om man nu är så mycket intresserade. Jag har haft en stark känsla att Rossi hamnar i Barcelona sen 1-2 månader och jag tror fortfarande att han kommer att spela för er.

Vilka spelare är det ni tänker lägga mest kraft på som ni tror, Fabregas, Sanchez eller Rossi?
Barcelona F_C_B
2011-06-21 22:23
Sanchez agent fönekade att chilenaren skulle resa till Europa som den spanska median hävdade. "Sanchez har inte avgått för Europa, han har precis fått tillstånd från sin coach att sköta personliga angelägenheter och förbli tillgänglig för landslaget. Framtiden?(sen kommer det konstiga google översättningen) "Jag måste ta itu med Sanchez intressen i Europa, och vi har tydliga idéer om hans framtid. "
Barcelona Rambla~
2011-06-21 22:19
F_C_B

Är Inter och Juve beredda att pröjsa 30m för Rossi då? För det är vad Roig i Villarreal kräver, inte en cent under det. Det går inte att förhandla med människan. Barca har försökt få ner summan men det verkar omöjligt.
Barcelona Rambla~
2011-06-21 22:17
el Flaco

Jag är beredd att hålla med dig. Bara lägg ner alla dessa värvningar där klubbar försöker mjölka ut så många miljoner som möjligt. Behåll istället både Bojan och Jeffren. Köp in Kiko, Angel och hitta eventuellt någon billig värvning som Afellay.

Den här jävla affären med Sanchez går mig på nerverna. Jeffren kommer bli ihågkommen som den i slutändan kraschade hela affären. Samtidigt så förstår jag honom, han vill ju stanna i Barca eller åtminstone i Spanien. Titta på klubbar som Roma och Villarreal, de vill inte betala något alls nästan för våra spelare. Villarreal vill ha Jeffren, de vill säkert helst ha honom gratis medans de stoppar Rossi att fullfölja sin dröm och gå till en storklub. Jag börjar bli trött på att spelare som lämnar Barcelona tror klubbar att de inte ska betala någonting för medans spelare de själva säljer ska de mjölka ut allt de bara kan.
Barcelona Barca4eva
2011-06-21 22:16
Blaugrana91

Skulle inte lita på "agenten" heller...tidningar kan hitta på väldigt mycket. Även citat.
Men man får hoppas på att han värvas, för ett bra pris såklart.
Barcelona F_C_B
2011-06-21 22:15
Rambla~

Aa men då är det inte samma sak som att tvinga en spelare och locka en spelare genom att betala en fin årslön, för då vill spelaren dit. Ja det är synd, men jag tror att det är långt ifrån över.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-21 22:14
Kan folk sluta tjata om City, varför skulle Sanchez vilja gå dit?
Det där är bara något tramsigt rykte...
Sanchez agent eller vem det nu var sa ju tidigare idag att Sanchez till 80% var en Barca-spelare.
Barcelona F_C_B
2011-06-21 22:13
G.Rossis agent: Med Barcelona är något ännu inte färdigt men det är sant att Inter och Juventus har gjort några framsteg. Situationen är detsamma som för några dagar sedan.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 22:13
Barca4eva

Förstod det, skrattade till och med själv när jag skrev det. ha ha

Vad håller R.Madrid på med förresten, inga nyförvärv på G?

Barcelona Rambla~
2011-06-21 22:11
Blaugrana91

Det där är flera timmar gamla nyheter som fotbollskanalen lägger upp. Strunta bara i att läsa skiten.

F_C_B

Det är liksom inte längre på samma villkor när City lägger sig. De lär nog kunna övertala honom. De behöver bara locka med 1-2m euro till i årslön så är nog saken biff. Jävla klubb alltså. I vanliga fall ska de vara och slåss om överlevnad för att stanna kvar i hösta ligan och inte vara inblandade i storvärvningar som denna.
Barcelona Barca4eva
2011-06-21 22:11
Andreas - V.V [Barney S]

"Nej.. jag har aldrig varit där, "du måste bland ihop mig med någon annan" :D"

Åh fy fan vad jag garvade, hahaha!

Nä men längtar till att få känna den mäktiga känslan att bara stå där...för mig kan det räcka med att ett halvfyllt Råsunda sjunger/firar så kan jag börja halvrysa, kommer få hjärtattack!

Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-06-21 22:10
Hahaha, tyckte Pintos ibland löjliga och flummiga beteende passade bra till hela den här historien. Ha inte bråttom, jag tror att Alexis blir klar inom en vecka, slit inte ihjäl er framför datorn.

Ring en snygg och trevlig tjej, ta en promenad och en glass, gå över till vin och njut av resten. Ni kommer fullständigt skita i Alexis efter det!
Barcelona Afellay_20
2011-06-21 22:10
VAD ÄR DET FÖR FOTBOLLS TUNNERING SOM PÅGÅR I EUROSPORT?
Annons: