/spanien/barcelona/forum/11777.aspx/spanien/barcelona/forum/11777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hercules Onur Ultras Inter
2011-06-08 00:02
Kära vänner I Italien är dom ganska övertygad om att Sanchez är Inter spelare snart och Rossi är Barca spelare.Om inte Sanchez väljer oss hoppas han väljer er pga att ni är dunder klubb.Grattis för CL titeln, ni förtjänade allt!
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-06-07 23:59
FCB
Jag hoppas du har lika fel som ett klipp jag såg innan där en blond brud trodde att Paris va ett land..

1.70 ligan
Jag kanske överdrev lite haha men fan jag vill inte se rossi i Barca tröjan..
Barcelona Riiio!!
2011-06-07 23:56
Hahahahahaha
Barcelonistas
2011-06-07 23:53
Vet inte riktigt om det här stämmer men tydligen ska Udinese gett Inter en stor fördel i juni om att förhandla om Sanchez när man misslyckades att köpa honom i Januari fönstret. Sanchez ska även ha gått ut och sakt att han vill stanna i Italien och föredrar den än dom andra ligorna.

Zamorano ( Sanchez idol) sägs även ha snackat med honom och rekomenderat Inter.

F_C-B förklarar det hela bättre.
Barcelona F_C_B
2011-06-07 23:52
Nu vet jag inte hur det slutar, men jag kan skriva det igen för er som inte har läst mitt första inlägg om Sanchez här och ni kanske får en lite klarare bild.

- Inter har en mycket stor fördel här och har alltid varit i pole position för att signera Sanchez. Anledningen till varför Inter och Moratti har en stor fördel är att man försökte köpa Sanchez redan den 1 Januari och visade mest intresse för spelaren av alla lag, man försökte och försökte, men Pozzo ville vänta fram till Juni för att han ansåg att Sanchez värde skulle öka, och därför lovade han Inter att komma igen tillbaks i Juni.

- Pozzo och Inters sportchef Branca är mycket goda vänner vilket kan underlätta affären

- Sanchez agent berättade för någon vecka sedan att Sanchez vill till Italien och Inter

- Sanchez gick ut i median när han var i Chile för någon vecka sedan då hans far gick bort, och sa att han vill stanna i Italien framför alla andra ligor och vill vinna titlar i landet som vilken annan spelare i världen.

- I samma artikel berättar han att Zamorano(som spelat i Inter) är hans stora idol, hur mycket han betyder för honom och att han en dag vill bli lika stor som honom. Han fortsätter med att säga att den Italienska fotbollen är mycket stor i Chile mest pga Zamorano och Salas.

- För två veckor sedan blev Moratti intervjuad där han man frågade chanserna om Sanchez, där han svarade att det finns 40% chans till att han kommer(enligt mig mycket mer)

- Man frågade Moratti igen för några dagar sedan vad chanserna är att Sanchez kommer, och då svarade Moratti med en tillökning på 20%, alltså 60%(Jag tror på 99%)

Jag kan ha mycket fel, men mycket talar för att det är Inter som får Sanchez, och jag är ganska säker på att Barcelona får Rossi, som Juventus också är intresserade av.
Messi._.10
2011-06-07 23:48
Asså jag får rysningar när jag kollar på denna videon och tänker efter att INGEN i hela VÄRLDEN kan spela som vi. vi har ett unikt spelsätt där vi äger alla lag in och ut INGET lag i hela VÄRLDEN kan spela som oss. det e helt sjukt asså.
Tänk er att inga människor i hela världen kan spela som oss förutom våra spelare...
Helt sjukt asså och tro mig massa lag försöker...
Barcelona >The Reporter<
2011-06-07 23:47
Arbeloa och Albiol, hur blev dessa spelare proffs?
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-07 23:47
tikitaka-GOOL

"Nää fan, detta tar mer på ens psykiska hälsa än vad el-clasico orgien gjorde"

Pfft, nu ljuger du ;) Själv tar jag det hela med ro. Är väl kul när spelare man gillar ryktas hit. Hela soppan är ganska underhållande! Man får bara ta alla rykten med en rejäl nypa salt.
I slutändan vet man att Barca kanske kommer göra 2-4 värvningar. Och jag är ganska säker på att Zubi, Rosell och Pep vet vad som behövs och kommer göra allt för att truppen ska bli ännu bättre/bredare tills nästa säsong. Det är egentligen det enda som betyder nåt. Sen är det bara skoj att följa alla mer eller mindre galna rykten under sommarens gång. Vissa tänkbara transfers gillar man mer än andra, såklart. Men man får utgå från att de inte blir av så blir man istället glad om de gör det. Så gjorde jag med Afellay i vintras, t.ex :)
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-06-07 23:45
Eluc

Va snackar du om, när Messi va 19 va han fan kung. Viktigare och bättre än ronaldinho.
Blev 3 bäst i världen efter Ronaldo och kaka som vann
Barcelonistas
2011-06-07 23:44
Aa vi får helt enkelt se vad som händer framöver. Hoppas på att det blir Sanchez tillslut, men tror det blir Rossi vi köper.
Barcelona Éluc
2011-06-07 23:41
Känns faktiskt som att Cesc känns mer given i Barca nästa säsong än Sánchez.
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-06-07 23:41
Fan vad sillyseason suger, känns som media mer och mer för varje år som går skriver allt för att locka läsare. Sen sitter man däri med datorn, eller mobilen o snappar upp nyheten.. Även fast man vet att det är jävla sillyseason, så blir man ändå lite glad, och får förhoppningar.. Förhoppningar som spräcks, för att på nytt byggas upp....
Nää fan, detta tar mer på ens psykiska hälsa än vad el-clasico orgien gjorde.
Barcelona Éluc
2011-06-07 23:40
Kommer Cesc så måste Keita gå. Dessutom bör Pep i det fallet rotera en hel del på mittfältet och låta Xavi/Iniesta vila en del så att Cesc och framförallt Thiago får mer speltid. Men något jag gärna vill upplysa är att Thiago endast är 19 år gammal och vid den tidpunkten fick inte Messi heller så där jättemycket speltid. Man måste helt enkelt låta Thiago matchas in långsamt och egentligen var det ju inte tänkt att han skulle spela med A-laget förrän kommande säsong, så låt honom få speltid, men lägg inte alltför mycket press på honom så tidigt.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-07 23:39
Det betyder ju dock inte till 100% att Barca inte är efter Sanchez. Kan ju faktiskt vara så att Rosell tyckt det varit för mycket snack i media och man försöker tona ned det på det här viset. Det är helt omöjligt att förutspå vad som kommer hända i sommar. Sanchez kan mycket väl dyka upp, men det kan likaväl bli en helt annan. Vi får helt enkelt vänta och se.

Visst vill man att något ska bli klart snart, men samtidigt är det faktum att det tar tid ett tecken på att Rosell inte tänker låta sig luras att betala överpris på någon spelare (vilka det nu rör sig om).
Och det känns bra! Tids nog får vi några bra värvningar. Rosell sitter knappast och rullar tummarna i dessa dagar.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-07 23:37
Barcelonistas

Lugn nu, Sanchez har sagt att han gärna skulle vilja komma till Barca och Barca har ju trots allt visat intresse, även om man inte kommit överens med Sanchez.
Sanchezs agent har ju varit i Barcelona, det stämmer allafall.

Vi får se hur det blir. ;)
Barcelonistas
2011-06-07 23:34
1.70

Aa fan läste precis nyheten.

Senaste om Sanchez! Statement Udinese president Soldati: "Statements attributed to me have no foundation. There's no deal with Barcelona on Alexis Sanchez."
Barcelonistas
2011-06-07 23:32
Blaugrana91

Fan det är gammal skit, inget av det vi hört har allså stämt. Allt har varit Bs...
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-07 23:30
Barcelonistas

Det stämmer inte. Det senaste är att Udinese via sin hemsida har förnekat både att Barca är överens med dom eller att man ska ha ett möte med klubben. A silly season it is!

Angående Cesc-ryktet känns ju oerhört långsökt att catalonia radio ska sitta inne på sådan inside information om vad som händer i London.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-07 23:28
Barcelonistas

Är det där något nytt eller är det gammla nyheter? :P
Barcelonistas
2011-06-07 23:25
Soldati: "We're now starting talks with Barcelona. We know Alexis' wish is to join Barça but we'll see if we can also find a deal with them"

För helvete vad väntar vi på!?
Barcelona Hetfield
2011-06-07 23:25
Jag illustrerar hur jag känner inför den nyheten med den bilden.

Enough said.
Barcelonistas
2011-06-07 23:24
At the end of this week, Barcelona representatives will meet with David Dein, the agent of Cesc Fabregas (24). [catalunya radio]
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-07 23:20
During a meeting a few days ago, Arsenal coach Wenger has promised midfielder Cesc Fabregas he can join Barcelona this summer. [cat radio]
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
2011-06-07 23:16
Xabi bänder in en frispark. Läckert.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-07 23:15
Spanien 3-0 Xabi Alonso, snyggt mål! :)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-06-07 23:15
Man borde fan anmäla Spanien, de har 2 landslag i princip.
:P
Barcelonistas
2011-06-07 23:07
Dani Alves

Håller med där, man blir fullständigt galen..
Barcelona MVP - 2011
2011-06-07 22:57
Cataloniaboy

Tror inte de allra största gör 3 mål i varje match men jag förstår vad du menar ;)
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-07 22:56
stream
Barcelona >The Reporter<
2011-06-07 22:54
Någon med stream till Spanien matchen? Har letat på veetle osv, hittar inte.
Annons: