/spanien/barcelona/forum/11773.aspx/spanien/barcelona/forum/11773.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Figeta
2011-06-06 22:15
1.70-ligan

Precis som du säger så känns han som en Rivaldo/Ronaldinho typ och det har vi saknat dem senaste åren. Jag har verkligen saknat en sådan spelartyp och det är också en av orsakerna varför Sanchez är min favorit av alla som ryktats till oss.

Barcelona dios-maradona
2011-06-06 22:14
läste nyss på en chilensksport sida att enligt gazzetta så har Barca erbjud 40 milj dollar plus Jefrén & Thiago Alcántara.

Kan någon bekfräfta detta? läst det på någon sida?
Barcelona basaric - Say no to Fabregas!
Barcelonistas

Lugn nu, Hur mycket har du sett av Sanchez? Det är trots allt hans första säsong då han gör det bra ifrån sig, så att kalla honom för en av världens bästa position är o ta i.
Barcelona Éluc
Fast Zlatan var på förhand (i alla fall i mina ögon) en ganska osäker värvning med tanke på att han är orörlig och inte heller sliter för laget i defensiven.
Barcelona Hetfield
2011-06-06 22:12
Zlatan är också en av de bästa på sin position. That went well....
Barcelonistas
2011-06-06 22:10
Hetfield

Sanchez kommer aldrig floppa i Barca, han är lätt en utav dom bästa på sin position. Det är helt klart den bästa värvningen vi kan göra.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-06 22:10
Hetfield

Är beredd att hålla med där. Cesc är den enda spelaren jag kan tycka är OK att ge 30milj euro för. Förutsatt att inget händer med Thiago och Afellay. Då är Cesc välkommen. Truppen ska trots allt breddas.
Barcelona Hetfield
2011-06-06 22:06
Jag kommer att örfila Rosell om han tänker lägga 25 miljoner plus Bojan, ifall det inte gäller lån. Seriöst, Sanchez är bra men det är trots allt hans första säsong i Udinese som han har slagit igenom, han är inte värde den summan. F*ck no.

Det finns bara en spelare av de som ryktas hit som är värd en stor summa och det är Cesc, det säger jag inte pga. att jag gillar honom, jag säger det pga. att det är en färdig stjärna. Sanchez kan floppa totalt.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-06 22:04
Jag tycker Sanchez känns väldigt spännande, samtidigt är det inte den spelartyp jag efterlyser mest. Det är en otroligt intressant spelare med en enorm potential och att värva honom nu känns "rätt" på alla sätt, innan han slår igenom på allvar. Han kan bli riktigt stor i Barca om han tar det sista klivet här. Dessutom är det en spektakulär spelare som gärna blir ihågkommen lite extra. Som Rivaldo, Ronaldinho, m.fl.
Bara inte klubben struntar i att tillsätta lite tyngd/längd i truppen tills nästa säsong får Sanchez jättegärna komma. För det behövs också, enligt mig. Sen har vi en fullkomligt makalös trupp.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-06 22:02
fel
Atlético addeh - Cada minuto de Thiago se Cesc distancia
2011-06-06 22:01
Canaletes

Tack för den, sevärd intervju helt klart. Hoppas Muniesa tar ytterligare ett steg i utvecklingen nästa säsong. Förhoppningsvis får han mer speltid centralt då också.
Barcelona Éluc
2011-06-06 21:50
Om förhandlingarna med Sanchez har kommit så långt som det ryktas borde affären bli klar om bara någon dag.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-06 21:47
Hoppas rykterna om Sanchez stämmer, föresten borde inte Silly Season bloggen uppdateras lite? ;)

Figeta

Jeffren kanske ingår i någon deal för att Barca ska få Rossi eller Fabregas?

Salle_

"Pedro borde lämna om Sanchez kommer "

Men snälla du....
Sanchez är grym ja, men varför skulle Pedro lämna för det? Pedro är otroligt viktig för Barcas spel. Lär finnas speltid för samtliga.

Barcelona Éluc
2011-06-06 21:46
Salle_

Absolut. Vi säljer Messi och Villa också och köper in Rossi och Neymar.
Salle_
2011-06-06 21:41
Sanchez är sjukt bra. Pedro borde lämna om Sanchez kommer för Sanchez har en potential som är lika hög som Messis och Ronaldos!
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-06 21:39
Barcelona has positive reports on Leandro Damiao, who would only consider an offer if he hears first hand Guardiola believes in him. [sport]
Barcelona Canaletes
2011-06-06 21:23
Intervju med Marc Muniesa

Verkar va en trevlig kille. Roligt när dem frågar om Pique o Puyol :P
Barcelona Figeta
2011-06-06 21:06
elbraco

Hoppas det stämmer!

Tycker inte att Jeffren bidrar med något och borde också säljas. Han är 23 år i år och är bara skadad hela tiden. Får vi Sanchez har vi en spelare som är lika gammal som honom och klasser bättre.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-06 21:04
En resume av La Liga i canal plus nu. Sevärd!
Barcelona emilio___
2011-06-06 21:00
Ja tror inte att de andra klubbarna jar erbjudit mer än vad barca har gjort egentligen. Sanchez är inte värt mer än vad barca erbjudit och kommit överens med agenten om vad som borde erbjudas. Ja minns att madrids di maria var värt 300 enligt deras president. Men perez köpte honom för 250 bara. Och då var han lila het som sanches. Ursäkta min grammatik :p
Postat via SvenskaFans-appen
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-06 20:49
Diar Shekha Iniesta

"Udineses Alexis Sanchez närmar sig Barcelona. Nu uppges Barca ha lagt ett bud på 265 miljoner kronor plus ett lån av Bojan Krkic."

Snuskigt bra deal. Vi kommer ändå få betala mycket för Sanchez eller någon annan spelare och Bojan kommer iväg på ett lån. Ruggigt bra.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-06 20:49
addeh

Hehe, jag vet att Pep inte alltid varit klockren när det gäller värvningar. Men han har bättrat sig och lärt sig av sina misstag. På senare tid har alla hans värvningar varit lyckade och jag tror han idag vet ganska bra vad som verkligen behövs att köpa och inte.

Dessutom känns Zubi och Rosell tryggare och bättre än sina föregångare när det gäller transfers. Jag kan ju bara gå på min egen "feeling", men som det känns just nu litar jag faktiskt på att Barca kommer göra bra transfers. Åtminstone tills jag blir motbevisad igen.
2011-06-06 20:45
1.70

"Pep och Zubi vet bäst"

Ja, Peps stora värvningar har ju verkligen blivit lyckade. Chygrynskiy och Ibra inte minst...

Nej, är det någon "feeling" jag inte litar på så är det den gode Guardiolas.

Om bara klubben hade anställt mig som värvningsansvarig skulle allt bli så himla bra.
Real Madrid Plovdiv
2011-06-06 20:43
Andreas -

Jag tycker inte att det är samma låga nivå på Sportal som det var för ett par år sedan. De är väldigt snabba på internationell fotboll och har också börjat göra lite eget...det är helt klart bättre än tidigare.

jag tycker btw att Pastore behöver ta ytterligare ett kliv för att kunna ta en plats i Barca. Han är alldeles för upp och ner och den prislappen känns helt obefogad!
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-06 20:42
Lite tråkigt att 5 spelare från Barca B lämnar på fri transfer i sommar. Hade nog fått att få en slant för dem.
2011-06-06 20:39
Oleguer Presas-King of Barcelona

De officiella hemsidorna har inte skrivit någonting om en eventuell affär och jag har väldigt svårt att tro att Llorente är så korkad att han siktar in sig på Klose, även om han skulle gå på fri transfer. Vore roligare att se Kevin Gameiro än en avdankad tysk i ligan nästa säsong.

Bara för det värvas Klose och smäller in 20 baljor...
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-06 20:37
Andreas - V.V [Barney S]

Tycker precis som du. Pastore är min drömvärvning i sommar!

Han är den spelare jag hoppas man lägger den största pengen på i sommar. Om inte han kommer bryr jag mig inte särskilt mycket om av vilken utav de cracks som ryktas hit det blir i slutändan. Tror både Sanchez eller Rossi kan lyckas bra här. Pep och Zubi vet bäst!

Utöver en crackvärvning vill jag gärna att ytterligare en offensiv spelare ansluter. En som kan tillföra fysik och rutin, typ Forlan eller Kanoute. Ingen av dem hade kostat skjortan direkt.
Köps ingen av dom hoppas jag på Leandro Damiao, som förvisso inte har rutin, men som å andra sidan är ung och spännande. Och inte heller svindyr.

Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-06-06 20:23
"Udineses Alexis Sanchez närmar sig Barcelona. Nu uppges Barca ha lagt ett bud på 265 miljoner kronor plus ett lån av Bojan Krkic.
Det har spekulerats i att Barca vill ha Sanchez och nu kan man konstatera att så är fallet. Och Udineses stjärna har själv sagt att han vill till den spanska storklubben."

Hittade det här på fotbollskanalen.

Om det här stämmer och Udinise tackar ja till det (Jag tror inte det..) så är det ju jävligt bra och om Bojan går med på lån förstås.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
barca111

Har bara en känsla att dom kommer kräva överpris för Sanchez.
Vi får väl se, jag sitter fortfarande och hoppas på Pastore :)

Plovdiv

Sportal?? Finns det kvar än? Sist jag läste där var det bara en massa ungar som hoppades på att Messi skulle bli skjuten och en massa annat, trodde dom lagt ner skiten.
Vad är förresten syftet med att rösta där? Vem fan bryr sig ärligt talat om Sportals lag?? Ursäkta tonen men förstår verkligen inte.
Real Madrid Plovdiv
Kom igen nu, rösta fram Messi!!! Ronaldo och Gomez leder före världens bäste...
Annons: