/spanien/barcelona/forum/11770.aspx/spanien/barcelona/forum/11770.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ezequiel Garay #19
2011-07-07 05:04
javisst men han blir aldrig bäst genom tiderna.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-07 05:01
godnatt, så länge han dominerar i Barcelona så är jag överlycklig.
CR-seven
2011-07-07 04:59
Gonzalez_Barca

Ditt lilla mönster föll som ett korthus, när du drar såna "skämt" se till att veta hur gammal Messi är först.

Blaugrana91

Enögda ögon? Messi var bra mot Bolivia? Nu sover jag!

Alvés - Por Que?

7 år är det vi pratar om, inte 1-2.
2011-07-07 04:57
CR-seven

Kom ihåg att när Messi börjar komma till åren så kommer han nog gå ner ett steg och spela mittfältare, för hans spelintelligens och vision är sjuk och han slår passningar så dom flesta playmakers inte kan slå.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-07-07 04:57
CR-seven

Inte när den inleds ;D
Barcelona Blaugrana91
2011-07-07 04:56
CR-seven

Messi gör så gott han kan, men vad mer ska han göra? Det verkar inte finnas några tränare som kan använda honom på rätt sätt förutom Pep...
Batista kan dessutom inte heller ta ut rätt lag...

Messi gör så gott han kan som sagt och har spelat bra i samtliga matcher med Argentina sen Batista tog över tills idag.
Messi är oftast den som ligger bakom det mesta i anfallsväg för Argentina och så var det även i VM också.
Man kan inte begära att Messi i varje match ska göra ALLT, ska inte övriga i laget ta något som helst ansvar eller är det BARA Messi som måste göra allt hela tiden?

Ta och öppna dina enögda ögon...
CR-seven
2011-07-07 04:56
Gonzalez_Barca

Messi är 27 nästa vm :).

moedinho

Spelare som har spelstilen som Messi kan inte spela i toppnivån när dom är 32 år gamla, och även om Argentina skulle vinna VM om 7 år så skulle det inte vara tack vare Messi. Vi pratar om 7 år här.
2011-07-07 04:54
CR-seven

Håller med att Messi inte presterar i landslaget, men om han ska börja göra det måste han få en tränare som har lite fotboll i skallen, som tar ut en offensiv playmaker som kan fördela lite bollar framåt så Messi inte behöver gå ner till mittlinjen för att sedan driva upp, och det förklarar väl att han inte gör några mål. Hur enkelt är det att hämta boll från mittlinjen och sedan göra mål varje gång. Plus att man kan inte skylla Argentinas dåliga spel på honom då han har spelat som Zanetti Banega Mascherano Cambiasso Tevez Kun Lavezzi Higuain, inga dussin lirare direkt.. Men jag håller med att han inte har presterat HITTILS och för att hans dåliga trend i landslaget ska försvinna så behövs en ny tränare som gör så att dom spelar som ett lag och inte ett spel där individuella prestationer ska avgöra som Kuns mål i matchen mot Bolivia.
Barcelona moedinho
2011-07-07 04:54
CR-seven

Vad är det som får dig att tro att han inte spelar vm vid 32?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-07-07 04:53
CR-seven

Maradona i VM86 - 26 år
Zidane i VM98 - 26 år
Messi i VM14 - 26 år

Ser du mönstret?
och tror du verkligen han lägger av innan VM i ryssland när han är 30 år då den spelas??
CR-seven
2011-07-07 04:52
moedinho

Messi har 1 vm kvar, sen är det kört för hans del.
Barcelona moedinho
2011-07-07 04:51
Nolito

Idiot, det typ 10 år kvar av killens karriär. Han kan säkert vinna ett vm under den tiden.

CR-seven
2011-07-07 04:50
Fernando Gago - King Of Barcelona

Messi har inte lyckats med Argentina sofar, det måste väl du kunna erkänna? Jag menar, han har 7 mål för Argentina när det har varit tävlingsmatch, dvs ingen friendly med över 45-50 matcher spelade.

Hur ska du kunna försvara det? Alla vet att Messi måste börja bevisa något i Argentina för detta håller inte.

Btw, varför får man inte skriva sina åsikter här? Jag ser inget fel i det Nolito eller jag skriver. Bryter inte mot några regler eller finns det regler här som säger "Snacka inte dåligt om Messi?".
Barcelona Rybbe
2011-07-07 04:50
Knappt så man märkte att Messi var dålig idag med tanke på hur resten i argentina skötte sig.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-07 04:49
Nolito

Du är en sån som leter tillfällen att gnälla på Messi och eftersom det inte händer så ofta att han gör en dålig match så kommer ni nu in som desperta idioter klockan 5 på morgonen och snackar massa skit.

Du har inget att komma med! Så försvinn ditt lilla as...
Peshmerge
2011-07-07 04:48
Argentina kan glömma Copa America. Det kommer aldrig att fungera för Argentina om dom spelar så här.

Tror faktiskt på Chile-Brasilien i final. Argentina och vår käre Leo kan glömma Copa America.
Mesudine Zizil
2011-07-07 04:48
---------Pastore
Messi-Higuain-Aguero

Enligt mig bästa sättet för Argentina att spela, med Pastore på plan så kan Messi kanske börja göra mål istället för att vara spelfördelare, Higuain löper sönder försvaret och Aguero är enligt mig hetare än Tevez just nu.
2011-07-07 04:47
Nolito

Skönt att veta att du bedömer Messi utifrån att han ska göra allting ensam för Argentina trots att han spelar med spelare som Tevez, Lavezzi, Higuain, Zanetti, Aguero. Det är ändå Messis fel allting personlingen?

Du tittade inte ens på VM uppenbarligen. Så att du ens försöker dig på ett uttalande om Messi och Argentina är bara idioti.
Real Madrid Nolito
2011-07-07 04:46
Alves & Gago

Att ni tar illa upp säger ju en hel del. Btw så är jag uppe av samma anledning som ni, och har all rätt i världen att uttrycka min åsikt på vilket forum jag vill. Sitter till skillnad från er inte här dag in och dag ut. Messi buades ut idag, och med all rätt så. Bäst genom tiderna, HA! Får mig ett gott skratt varje gång jag hör det. Go´natt
Barcelona Blaugrana91
2011-07-07 04:45
Nolito

Men lägg ner, om det är någon som skämmer ut sig så är det du!

Visst Messi var dålig idag, men du måste misstat förra matchen? När Messi var den som gjorde ALLT. Det är inte hans fel att Batista inte kan ta ut rätt lag. Messi kan inte göra exakt allt i varje match, Resten av laget måste prestera också.

Vm-fiasko? Visst han gjorde inga mål, men menar du på allvar att Messi var dålig under VM. Haha korkade människa...

Du är säkert ett äckligt Realfan eller en idiot som letar efter tillfällen att gnälla på Messi...

Försvinn härifrån!
2011-07-07 04:44
CR-seven

Typ allt han skrev? Eller har du lässvårigheter?
2011-07-07 04:43
CR-seven

In och diskutera på puertan om hur bra Gago var. Godnatt
2011-07-07 04:40
Nolito

1 Meddelande ser jag och född 1920. Troll har du inget annat för dig än att skriva omogna saker i ett forum kvart i 5 på natten. Inget liv.
Atlético addeh
Maradona hade i alla fall karaktär. Batista har ingenting.
Nolito

Du är ett troll va? Han var fortfarande Argentinas bästa spelare i VM. Och mot Bolivia var han rätt dominant men en jävla massa otur gjorde att det inte gick vägen. Idag såg jag dock inte.

Dra till Benfica-forumet istället, det är väl där Nolito spelar nu.
2011-07-07 04:39
Mesudine Zizil

Bara att hålla med. Behövs verkligen någon som kan ta ut det rätta laget och förstå att man inte kan kopiera något annat lag som batista försöker göra med barca.. Alla lag har sin egen spelidé.
Real Madrid Nolito
2011-07-07 04:38
Messi har skämt ut sig. Helvete vad dålig han är i den blåvita tröjan, pinsamt. Går fan inte att försvara längre. VM-fiasko och nu Copa... Kan glömma bäst genom tiderna titeln då han aldrig kommer vinna VM.
Mesudine Zizil
Trodde aldrig att Argentina skulle få en sämre tränare än Maradona.
Atlético addeh
Gago var knappast bäst på plan sedan han kom in. Han tillförde ingenting. Ser inte poängen med att byta ut en defensiv mittfältare mot en annan som bidrar med noll kreativitet. Att ta ut Banega är än märkligare.

Nåja, Argentina lär inte vinna så länge Batista inte väljer att ändra i sin startelva. Aldrig att de hänger med i det tempot Uruguay & Chile visade upp.
Barcelona Rybbe
2011-07-07 04:36
Vilken prestation av Gago, sällan skådar man någon göra allt fel i en fotbollsmatch.
Annons: