/spanien/barcelona/forum/11739.aspx/spanien/barcelona/forum/11739.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-06-15 00:03
addeh

Griezmanns utköpsklausul ligger på 30 miljoner, jag tror knappast att hans pris kommer att hamna där. Det är nog max 10-15 miljoner.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-14 23:50
HA! "Jag valde Real Madrid före Barcelona" Cristiano, vi har redan Messi i laget. Vad i helskotta skulle du tillföra?

Däremot var vi nära på att värva honom 2003 innan United. Rosell var imponerad av honom och var för en värvning. Men ingenting blev av den transfern. Tacka gudarna!
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-14 23:45
Sagna (Arsenal): "Compared to last year, it's more likely Cesc will leave. He wants to return to his country, his hometown, his family."

Aja baja Sagna, man får inte tala om övergångar sådär. Då kommer Arsenaltrollen och äter upp dig!

Griezmann har gått ut och sagt att han inte vill spela för Barca, eller någon annan storklubb. Han är bara 20 bast och i den åldern är det bra att få mycket speltid, varför han stannar i Sociedad.
,Sami
2011-06-14 23:30
Härligt klipp med Pedro. Slutet är juh bäst:)
Atlético addeh - Cada minuto de Thiago se Cesc distancia
2011-06-14 23:29
€30 miljoner för en talang som Griezmann är bara löjligt. Annars tycker jag det är en duktig spelare med stor potential. Hellre fransmannen än Rossi.
Barcelona Frodo
2011-06-14 23:27
Maykii

Barca har aldrig varit ute efter Ronaldo. Jag vet inte varför han skulle säga något sådant. Det kanske har misstolkats i pressen.
Barcelona Barca4eva
2011-06-14 23:23
Maykii

"Jag valde Real före Barcelona av en anledning; jag trivs i staden och även med hur befolkningen behandlar mig."

Sen när kan man trivas i en stad och bland en befolkning om man inte ens har bott/spelat där tillräckligt länge...

Förmodligen har han misstolkats, för det luktar rent BS.
Barcelona Pique<3
2011-06-14 23:17
Är piatti med i argentinas landslagstrupp nu till sydamerikanska cupen (ledsen har glömt bort namnet) haha :D
Barcelona Maykii
2011-06-14 23:17
Kan någon förklara mig detta??????? Detta är sagt från Cristina (fake) Ronaldo.

”Jag kommer inte att lämna Real Madrid, i alla fall inte för tillfället. Jag valde Real före Barcelona av en anledning; jag trivs i staden och även med hur befolkningen behandlar mig. Det är en väldigt viktigt aspekt. Jag skulle kunna förlänga mitt kontrakt med tio år och gärna pensionera mig i Real. Möjligheten till att ansluta till Barcelona eller andra lag fanns. Jag valde dock Real Madrid eftersom att jag gillar klubben mer än övriga klubbar. Pengar är inte den viktigaste saken och jag vill stanna i klubben kontraktet ut”.

Jag kommer inte ihåg att Barca ville ha Cristiano eller är det jag som har fel?? Snälla, kan någon berätta för mig när Barcelona ville ha Cristina i sitt lag
Barcelona Éluc
2011-06-14 23:08
Betala 30M för Griezmann? Varför inte byta Messi mot Ronaldo while we're at it...
Barcelona Blaugrana91
2011-06-14 23:04
Griezmann kommer inte komma, det är något pajas tidningen AS har hittat på.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-14 23:01
Jag vet inte inte särskilt mycket om Griezmann, men han ser onekligen spännande ut efter att ha läst lite om honom. Dock vore det katastrof att betala 30milj euro för honom :P
Barcelona Hetfield
2011-06-14 22:52
Griezmann? Nja....inte ens hans "best of" video är särskilt imponerande :P
Barcelona LaMasia
2011-06-14 22:23
Verkar som det är gratis för barn upp till 4 år. Blir alltså till att köpa 4 biljetter. Det lär man ju inte hitta på barcas officiela biljettsida.
Blir till att spara mer till resan.
Barcelona LaMasia
2011-06-14 22:14
Klippt direkt från Barcas officiela hemsida: We remind you that children aged up to 7 years can enter the stadium free of charge as long as they are accompanied by an adult.

Jag tolkar detta som att barn upp till 7år går in gratis tillsammans med vuxen.
Tolkar jag rätt?
Ska skicka ett mail till medlemsansvarig hos barca och kolla läget. Kan bli svårt att få tag på 4 biljetter om man inte vill betala onödigt mycket, och det vill man ju inte
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-14 22:07
Bäbisar går såklart gratis då det i princip räknas som en väska men så fort barnet blivit lite större, ska vi gissa på runt 5-6 så måste denne ha egen biljett.
Hur i helskotta dom avgör detta vet jag inte :P
Barcelona LaMasia
2011-06-14 22:06
1.70-ligan
OK! Fär göra lite efterforskningar hos Barcelona på deras egen hemsida. Mina barn är 6 och 8 år. Känns dyrt om man ska gå hele familjen eftersom jag bara har rabatt på "min" biljett. Men Camp nou är ju alltid Camp nou!
Tack för hjälpen.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-14 21:58
LaMasia

Ska inte säga 100% säkert men de måste nog ha en egen biljett. Kanske går de att få billigare till barn på plats! Jag har som lägst haft med mig en 10-åring på Camp Nou och då betalade vi fullpris för henne
Barcelona LaMasia
2011-06-14 21:54
1.70-ligan

Tack för snabbt svar, misstänkte det.
Vet du hur det funkar att ta med barn på match? Måste man köpa egen biljett till dom eller kan dom sitta i knät?
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-14 21:51
Helt obegripligt om ingen av dem köps...

LaMasia

Brukar släppas i mitten av juli!
Barcelona LaMasia
2011-06-14 21:45
Någon som vet när spelschemat släpps för kommande säsong??
Man vill ju planera in en match i höst...
Barcelona Blaugrana91
2011-06-14 21:44
Håller med samtliga gällande Botia och Jose Angel, jag menar här kan vi få två riktigt duktiga spelare till ett totalt pris ungefär €6 Miljoner och så håller man på och tjatar om någon ynka Miljon hit och dit...

Dem hade varit perfekta som back-up till vårt försvar.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-14 21:29
Rambla

Håller med dig helt och hållet. Trodde dessa tider var förbi..
Barcelona Rambla~
2011-06-14 21:28
vanbasten_9

Ja precis, som vanligt är man snabb med att komma med det klassiska "han blev felciterad". Jaha, hörde de fel när han sa vad han sa i ett tv-program? En typisk efterkonstruktion för att inte göra de egna fansen förbannade.

Du kan vara lugn, han vill knappast lämna Milan och Barca är knappast så där jätteintresserade heller. Han är för dyr.
Barcelona Rambla~
2011-06-14 21:24
Sånt här med Botia gör mig så jävla förbannad. Vi ger bort spelaren gratis, Sporting har ju inte råd att betala det marknadsvärde Botia faktiskt hade. Det kan väl tyckas okej när vi ser till att få en låg återköpsklausul inbakad. Någon säsong senare är vi sen intresserade av deras Angel och det tjafas om någon miljon. De står på sig och tänker minsann inte ge efter något och det får man väl acceptera, för de har en ansträngd ekonomi. Samtidigt är de lite väl fräcka när de vill ha spelare som Muniesa och Bartra förutom att behålla Botia.

Barca står med kepsen i handen och bara bockar och bugar. Blir så trött.
Real Madrid vanbasten_9
2011-06-14 21:23
Som vanligt så har jornalister felciterat mm. Han stannar i Milan.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-14 21:17
Tycker också det börjar bli lite irriterande att ingenting händer. Har förståelse för att de större transferna tar tid och man vill jobba i det tysta, men Botia och Jose Angel? Oavsett om man vill behålla Botia eller ej borde man köpa hit honom. Vi skulle tjäna pengar på honom vid en försäljning oavsett. Och Angel, är han fortfarande en prioritet för klubben eller har de sabbat allt? Man vet ju ingenting längre.

Är många gånger man verkligen tror att klubben ska göra saker som för mig verkar helt självklart och smart på alla sätt. Men istället har de struntat i det... Dåligt formulerat, men skit samma. Jag begriper mig inte på Barca ibland :P
Barcelona Frodo
2011-06-14 21:16
Ibland har jag svårt att förstå hur klubben tänker. Varför inte köpa tillbaka Botia för endast 1,8 miljoner euro. Han har varit en av ligans bästa försvarare i år och man kan få bra med betalt om man inte vill behålla honom i truppen. Man skulle kunna få 4 gånger mer pengar om man vill sälja vidare honom.

Dessutom kan jag förstå att våra ungdomar inte vill gå på lån. Nu var ju Botia inte utlånad men han har gjort enorma framsteg och ändå verkar klubben inte ens intresserade av att köpa tillbaka honom för kaffepengar.

Super_Milan

Nej.
Barcelona Shanghai
2011-06-14 21:15
Skit i Cesc. Köp Gago och Granero istället.
Barcelona Rambla~
2011-06-14 21:13
Super_Milan

Nej, inte en chans. Barca behöver honom heller inte. De har andra prioriteringar än att värva dyra mittbackar. Dessutom så vill han knappast lämna heller som det verkar.
Annons: