/spanien/barcelona/forum/11735.aspx/spanien/barcelona/forum/11735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-06-16 19:59
Hetfield

Det roliga var ju att journalisten som pratade i radioprogrammet och var den som hintade om att källan var någon inom Real Madrids organisation efteråt inte längre var säker på var han fått informationen från. Haha, snacka om att göra bort sig.
Barcelona Hetfield
2011-06-16 19:56
el Flaco

När doping anklagelserna kom fram så var Rosell snabb med att förneka det och hota med att ta det till domstolen, vilket fick radiokanalen att s*ita på sig.

Kaljic 40 year old virgin

Seriöst, byt nick. Personangrepp är lite onödigt.
Barcelona Rambla~
2011-06-16 19:54
el Flaco

Något säger mig att Sandro kommer att få sina tillfällen att "man up" för vad är oddsen på att Mourinho får en munkorg på sig av Florentino under hela säsongen? :P
Barcelona Rambla~
2011-06-16 19:52
L.A.M

Det också, men framför allt när det sas att Real Madrid hade läckt uppgifter till den där radiostationen som tog upp detta med doping. Rosell menar att han hade gått till botten med det. Nu vet vi ju inte om det verkligen var så att det var någon inom Real Madrids organisation var ansvarig. Det är rykten som ej går att bevisa i dagsläget.
Barcelona el Flaco
2011-06-16 19:50
Rambla/

Precis, att stå och hålla en presskonferens nu känns lite betydelselös. Han motiverar visserligen detta genom att påstå att han ville vänta tills både fotbollssäsongen och basketligan var över för att inte störa förberedelserna för respektive lag, men jag känner trots allt att antingen pratar man direkt efter något har inträffat, eller så pratar man inte alls. Särskilt när Rosell inte sa något av större betydelse under presskonferensen. Styrelsen kunde lika gärna ha nöjt sig med en klassisk kommuniké.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-06-16 19:44
Menar han om någon hade betett sig som Mourinho gjorde?
Barcelona Rambla~
2011-06-16 19:41
el Flaco

Det känns som om Sandro bröstar upp sig 2 mån för sent. Nu är ju allt tjafs överstökat att hans tal mer uppfattas som whining. :P

Visserligen, det hade ju knappast hjälpt laget att förbereda sig inför CL-finalen om han haft en presskonferens då och uttalat sig om allt som hänt.
Kaljic 40 year old virgin
2011-06-16 19:38
Hoppas verkligen ryktet om Aguero stämmer, hade varit underbart att få se honom i klubben!
Barcelona el Flaco
2011-06-16 19:37
Rosells uttalanden idag är inget som som imponerade på mig. Vi får se om han menar allvar om det här med att bryta relationerna med Real Madrid ifall de går över gränsen återigen nästa säsong. Prat i all ära, men jag bedömmer folk utifrån deras agerande. Får se Om Rosell håller sitt ord.
The Special Five
2011-06-16 19:36
Har Franco några avlägsna släktingar i Sverige? Isåfall tror jag ett par av dom har hittat sin väg till Puertan där yttrandefriheten är totalt förbjuden.

Hahah blev avstängd av oskulden Kaljic som har spenderat hela sin sommar framför datorn och i ett forum, hur tragiskt är inte de?
Barcelona Rambla~
2011-06-16 19:31
"I can assure you that if someone, in the name of FC Barcelona, had made an accusation of this kind we would have acted with firmness, denying it immediately and taking those responsible to court," Rosell said.

Angående dopninganklagelserna tidigare i våras. Rosell menar att om det vistat sig att någon inom Barcelonas organisation hade läckt sådana uppgifter, så hade han kastat ut vedebörande ur klubben och tagit allt till domstol. Heh, jag hoppas att han är ärlig när han påstår det. Det är lätt att snacka när det inte är aktuellt.
Barcelona Rambla~
2011-06-16 19:16
Hetfield & Blaugrana91

Trovärdiga? Inte vet jag. Precis som TT och andra nyhetsbyråer så samlar EFE ihop nyheter från olika medier och sammanställer dem lite kort. Ungefär som text-tv skulle man kunna säga. Det är liksom inte några undersökande topp-journalister avlönade av EFE som har grävt fram världens scop.

Ta och kolla om ni hittar något på EFE's sajt.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-16 19:12
Haha. Dessa män som styr känns ju som riktiga idioter. De visste för fem år sedan att FA skulle fylla 150 år 2013. De visste de för tio år sedan också.

Varför kunde de inte hoppa över 2011-finalen och låta någon annan arena få den?

Welcome to politis. Nu kommer väl alla engelska lag att försöka ta sig dit och vinna. En repris på Barelona - Manchester hade varit något.
2011-06-16 19:08
Capitan Puyi

Haha nä det är väl inte så troligt i och för sig:)
2011-06-16 19:08
Då får vi väl se till att vinna den igen :-)
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-16 18:53
Arsenal betala pengar? :O
2011-06-16 18:44
Pinsamt om finalen spelas på Wembley igen. Med motiveringen att FA firar 150 år. Jag skiter i hur gammalt Fa är, man spelar inte två finaler på tre år på samma arena. Det finns många andra bra och fina arenor i europa som inte haft CL-final på ett tag.

Frågan är om inte Chelsea, United, Arsenal och City gått i hop till sammats och betalat lite till Uefa?:)
Barcelona comprende
2011-06-16 18:28
Vafan är detta för skit, att Cl-finalen 2013 skall spelas på Wembley !

Nu nämner dom inga jävla mutor va, men så fort det handlar om rika araber/ryssar så grinas det för fullt.

Det är riktigt dåligt om så är fallet att finalen spelas där igen
2011-06-16 18:05
DavMessi.

Bielsa är klippt och skuren för spanska ligan. Hade det inte varit för hans naivitet så hade jag velat se honom i Barcelona någon gång. Men vete fan om Bilbao är rätt klubb för honom. Atletico Madrid eller Sevilla passar in honom, främst Sevilla. Han under deras guldera hade nog fanimej vunnit ett ligaguld tror jag.
DavMessi
2011-06-16 18:00
OT:

Enligt rapporter så har Biesla tackat nej till Inter och är överraskande på väg till Bilbao...
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-16 17:47
Go Rosell!
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-16 17:20
Sports director Zubizarreta last week rejected an offer by an intermediary to sign Real Madrid winger Pedro Leon (24). [as]

Jag hade faktiskt gärna sett Barca ta Leon och låta han lyckas här istället för att sitta i Mous frysbox. Det är en bra spelare.
2011-06-16 16:55
Vanlig media brukar väl inte skriva om trovärdiga rykten? Vad är det mot att bara hitta på, mycket roligare:)
Barcelona Blaugrana91
2011-06-16 16:53
Rambla~

Aha där ser man. Då är dem med andra ord ganska trovärdiga då.

Det enda konstiga är att inga andra medier rapporterat om det.
2011-06-16 16:53
B-Guden

Ber om ursäkt. Tittade mest på vad andra skrivit innan mig.
Barcelona B-Guden
2011-06-16 16:50
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.

Thiago valde att stanna och kämpa för att få spela för Barca Cesc blev lockad av en fet bunt med pengar och proffskontrakt. Så värvar man Cesc för att sedan låna ut Thiago Så hoppas jag Thiago blir världens bästa och vägrar återkomma till Barca och sedan spottar på Rosell-
Vad är det för singnal man sänder om man skickar iväg spelare för att sedan ta tillbaka spelare för 300 miljoner + som valde att lämna ?
Sedan att Cesc är skadad hela tiden vore drömmen om han svek Thiago fast jag vill ju endå att Barca ska vinna ;O

Ber om ursäkt för mitt språk lite irriterad då bilen pajat ser att jag skriver svordomar i var och varannan mening.
Barcelona Hetfield
2011-06-16 16:47
Rambla

Då är det väl hyfsat seriöst?
Barcelona B-Guden
2011-06-16 16:46
Vart fan har jag skrivit att det är skitspelare ?

"Sedan har vi fan värvat "skit mycket" dom senaste säsongerna."

Alltså vi har värvat spelare för flera 100 miljoner jag har inte skrivit att det är skitspelare någonstans.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-16 16:45
Rosell: "Selling Thiago? Every talented homegrown player who'll leave will only do that on loan or with a buy-back option.

VÄL TALAT señor Rosell! Detta ska gälla Bojan med. Lyssna inte på hans "agents" snack!
,Sami
2011-06-16 16:39
Blaugrana91
Ohhh Aguero i Barca tröjan Mums!!!
Annons: