/spanien/barcelona/forum/11733.aspx/spanien/barcelona/forum/11733.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-06-18 10:10
Jag sa ju grabbar, Bojan verkar vara bort från Barcelona (lån) med köpoption.
Barcelona Hetfield
2011-06-18 10:06
Jag tror att vi kan stryka bort Neymar till Chelsea då de verkar vara ytterst nära att få Lukaku. Bra köp, den grabben kan bli hur stor som helst, nästa Drogba.

"Inter Milan has problems finding a coach because he'd only join for one year since in 2012, Guardiola would become Inter coach."

Lol.

Varför skulle Guardiola gå till det äckelklubben.

Barcelona el Maestro!
2011-06-18 10:04
Test!
Kaljic 40 year old virgin
2011-06-18 02:56
Mourinho spetsade Tottenham och Lyons vattenflaskor med råttgift, han gjorde de även med våra spelare men de räckte fortfarande inte till. Dessutom måste han ju ha mutat domaren i både matcherna, att Adebayor, Carvalho, Alonso, Ramos m.fl. fick vara kvar på planen är ju helt otroligt
Barcelona Messidinho_10
2011-06-18 02:52
Världens bästa spelare, Mou kan ta sitt skitsnack o slänga sig i väggen!!

Visca Messi y Visca Barca
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-18 02:30
I stället för att klaga på Barcelona och anklaga de så borde UEFA och spanska fotbollsförbundet titta närmare på Real Madrid och deras spelare. Jag vet inte om det är dopning eller det är sponsorn bwin - men att de just förra säsongen lyckades ta sig förbi åttondelen får mig att ana att en hund är begraven...
Barcelona Gio Style
2011-06-18 00:22
Cataloniaboy/
De verkar ju också ha glömt Mourinhos uttalanden om att CL skulle vara uppgjord till vår favör :S Riktigt grova anklagelser
Barcelona Éluc
2011-06-18 00:18
Culé - Messi

Helt enkelt att de närmar sig varandra angående Alexis Sánchez.
Culé - Messi
2011-06-18 00:16
''Barca y Udinese acercan posturas por Alexis''
Så står det på SPORT.es framsida idag. Kan någon översätta och förklara tydligt. Använde Google Translate fast det hjälpte inte så mycket. :P
Barcelona Antonio Puerta
2011-06-18 00:13
Verkar vara Officielt att Jeremy Toulalan är klar för Malaga från Lyons sida intressant och grymt !
Barcelona Cataloniaboy
2011-06-17 23:59
1.70-ligan
Trevlig resa! Ska själv dit i början av augusti.
- - -
Pinsamt Madrid, pinsamt Kaljic! De verkar ha glömt alla anklagelser om doping, attacker från Mourinho mm. Behöver inte säga så mycket mer om Kaljics artikel då det mesta redan har sagts om både honom och själva artikeln.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-17 22:36
Förresten, jag åker ned till Barcelona imorgon. :) Första gången jag är där utan att se på en match
Barcelona Rambla~
2011-06-17 22:09
DM1982

Nästa match går i morgon, även den borta. Då kan Barca avgöra. Annars har de en avgörande match hemma.på söndag.
Barcelona DM1982
2011-06-17 22:07
Futsalmatchen är riktigt rolig, hetsig stämning på läktaren är det också. Nästa match spelas på söndag tror jag, Barcelona kan avgöra på hemmaplan. Har för mig att det blir den 16:e titeln för klubben Barcelona, vilket innebär nytt rekord. Om nu inte den 15:e titeln var rekord.
Barcelona Rambla~
2011-06-17 22:06
Haha, målvakten deltar i pressspelet när de inte har bollen på Barcas planhalva, han hinner inte tillbaka när Barca avgör i öppet mål. 1-4 nu och Barca vinner matchen välförtjänt. Galen puplik. :P
Barcelona Rambla~
2011-06-17 22:05
Caja jagar mål, tror ni att de tar ut målvakten? Nej, utan han deltar i anfallspelet medans målburen står tom. :P
Barcelona Rambla~
2011-06-17 22:02
Jag kollar futsal-finalen i Spanien. Barca leder borta mot Caja Segovia med 3-1 med några få minuter kvar. Då står det i så fall 2-1 i matcher till Barca. Nästa match, även den borta, kan Barca avgöra matchserien och ta titeln. Om inte så går den avgörande matchen i Barcelona nästa helg. Fan vad roligt att kolla på. Det går snabbt och jävlar vad skickliga de är i passningspelet.

Går på Eurosport 2
Barcelona Sano97
2011-06-17 21:30
Den där Kaljic borde skämmas över sin existens.
Barcelona el Flaco
2011-06-17 21:16
Det senaste jag hörde om Fabregas var igårnatt från Punto Pelota där Carme Barceló sa att dealen kanske skulle bli av någon gång mellan den 7-10 juli.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-17 21:13
President Rosell will on Monday travel to London to hold talks on the transfer of Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24). [cadena ser]

Är inte cadena lite pålitliga, med spansk medias mått mätt?
AndreD - Winning!
2011-06-17 21:04
Andreas

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA tack för den.

Schysst att du laddade upp den :)
Barcelona Valdés
2011-06-17 20:35
Capitan Puyi; och själv tycker jag som sagt att det är oerhört viktigt att klubbpresidenten inte bara sträcker ut en hand och lägger allting bakom sig utan tydligt markerar och ställer krav på att den här typen av äckligt skamfyllt beteende inte får upprepas och ALDRIG kan tolereras.

Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-17 20:27
Där har du bilden, ; )
AndreD - Winning!
2011-06-17 20:24
Vad är det för bild? Har varit Madridredaktionsfri i 3 månader nu så klickar av förklarliga själ inte på deras skit.

Förlåt, hittade till scrollningsknappen precis.
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-17 20:14
Valdés

Visst är det viktigt att markera sin ståndpunkt. Personligen tycker jag inte att något Rosell säger är fel men det känns väldigt onödigt och dra upp alltihop igen när man börjat lägga allt bakom sig. Sättet han sa det på var också väldigt odiplomatiskt.

Det han hade kunnat säga var att han beklagar händelserna som avsevärt försämrat relationerna mellan klubbarna och skadat den spanska fotbollen. Han borde sagt att det som händer på plan ska stanna på plan och att allt utanför planen är under klubbarnas värdighet (tydlig pik till Mourinhos skitsnack). Han borde sagt att våran klubb står för fair-play, föredöme för barn och allt det andra snacket som politiker brukar köra. Istället så gick han till angrep och ställde krav på Madrid, på sig själv och på Barca. Han pekade finger istället för att skicka en passning.

Att det här kommer hända igen är ett faktum alla är medvetna om. Kommer han verkligen ha balls nog att bryta relationen med Madrid? Tveksamt. Madrid och Mourinho kommer fortsätta vara som de är och nu har vi (Rosell) satt krav på oss att agera väldigt drastiskt. Fokus kommer ligga på det istället för att lägga fokus på de eventuella kontroverser som kan dyka upp med Mourinho som tränare. Mediastormen och oron kommer vara värre och det gynnar bara Mourinho.

Rosell säger inget fel men jag är inte imponerad över sättet han sa de på.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-06-17 20:03
Fail bild xP
Barcelona Rambla~
2011-06-17 20:02
Kaljic skämmer ut sig dag för dag.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-06-17 19:57
Dessutom har Mourinho blivit av med sitt hemmarekord, har smakat på sin största förlust i karriären, en stor legend som Valdano har sagt upp sig pga just Mourinho, de har vunnit 1 av senaste 9 mötena mot Barca.......

All anledning att fira med champagne för madridistas. Det är fest hela sommaren...
Barcelona Valdés
2011-06-17 19:56
El Flaco; Själv tycker jag att det är oerhört viktigt att klubbpresidenten markerar att man inte kommer att acceptera den typen av äckligt skamfyllt beteende en gång till.
Barcelona Hetfield
2011-06-17 19:49
Haha skrattar fortfarande åt bilden....
Annons: