/spanien/barcelona/forum/11728.aspx/spanien/barcelona/forum/11728.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-16 17:20
Sports director Zubizarreta last week rejected an offer by an intermediary to sign Real Madrid winger Pedro Leon (24). [as]

Jag hade faktiskt gärna sett Barca ta Leon och låta han lyckas här istället för att sitta i Mous frysbox. Det är en bra spelare.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-06-16 16:55
Vanlig media brukar väl inte skriva om trovärdiga rykten? Vad är det mot att bara hitta på, mycket roligare:)
Barcelona Blaugrana91
2011-06-16 16:53
Rambla~

Aha där ser man. Då är dem med andra ord ganska trovärdiga då.

Det enda konstiga är att inga andra medier rapporterat om det.
2011-06-16 16:53
B-Guden

Ber om ursäkt. Tittade mest på vad andra skrivit innan mig.
Barcelona B-Guden
2011-06-16 16:50
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.

Thiago valde att stanna och kämpa för att få spela för Barca Cesc blev lockad av en fet bunt med pengar och proffskontrakt. Så värvar man Cesc för att sedan låna ut Thiago Så hoppas jag Thiago blir världens bästa och vägrar återkomma till Barca och sedan spottar på Rosell-
Vad är det för singnal man sänder om man skickar iväg spelare för att sedan ta tillbaka spelare för 300 miljoner + som valde att lämna ?
Sedan att Cesc är skadad hela tiden vore drömmen om han svek Thiago fast jag vill ju endå att Barca ska vinna ;O

Ber om ursäkt för mitt språk lite irriterad då bilen pajat ser att jag skriver svordomar i var och varannan mening.
Barcelona Hetfield
2011-06-16 16:47
Rambla

Då är det väl hyfsat seriöst?
Barcelona B-Guden
2011-06-16 16:46
Vart fan har jag skrivit att det är skitspelare ?

"Sedan har vi fan värvat "skit mycket" dom senaste säsongerna."

Alltså vi har värvat spelare för flera 100 miljoner jag har inte skrivit att det är skitspelare någonstans.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-16 16:45
Rosell: "Selling Thiago? Every talented homegrown player who'll leave will only do that on loan or with a buy-back option.

VÄL TALAT señor Rosell! Detta ska gälla Bojan med. Lyssna inte på hans "agents" snack!
,Sami
2011-06-16 16:39
Blaugrana91
Ohhh Aguero i Barca tröjan Mums!!!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-06-16 16:37
Sports director Zubizarreta last week rejected an offer by an intermediary to sign Real Madrid winger Pedro Leon (24). [as]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2011-06-16 16:34
Blau91

EFE är en spansk nyhetsbyrå, ungefär som TT i Sverige eller Reuter i Storbritannien.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-16 16:26
Hmm kom en grej jag läste gällande Aguero igår, jag var inne och läste lite kommentarer på AS och då var det många som kommenterat att man sagt att Kun ska gå till Barca.

"the agency Efe are talking about the star signing of the Barca is kun is more is said to have had bespoken for several months, also said that alexis and rossi are a cover, which also have been tied and fabregas, and international central defender, but have not the name, as truth often agency Efe great team going to the Barca."

Vet inte vad Efe är? Är det en radiokanal eller en tidning? Aja det ska vara källan allafall.

Barcelona Rambla~
2011-06-16 16:26
Vad händer i Inter. Nu tycks Samu vilja dra där ifrån till PL.

'A return to Barcelona would seem impractical, something impossible.'
Barcelona Rambla~
2011-06-16 16:22
L.A.M

Är du tokig? Var fick du 400 miljoner från för Henry? Han kostade ungefär hälften, 16 miljoner pund. Vid den tidpunkten så var väl det ca €22m på sin höjd.

Ah, ursäkta. Var lite för ivrig och såg inte att El Kaiser redan tagit upp det. :)
,Sami
2011-06-16 16:17
El Kaiser de Michoacán
Pga allt han hade gjort för klubben? Tycker det är perfekt. Varför kan inte Wenger också släppa i väg Fabregas till Barca:P
Fast billigt då...
2011-06-16 16:14
El Kaiser de Michoacán

Aha. Trodde han gick för runt €40 miljoner, men det var tydligen mindre då. Hur som helst hade han stor press på sig då han vid den tiden fortfarande var en riktigt duktig spelare och hade varit stjärnan i PL flera år. Står fast vid att han får godkänt för tiden i Barca.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-06-16 16:11
L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London//

Henry kostade knappast 400 miljoner utan summan låg runt 220 miljoner. Arsenal släppte honom billigt pga allt han hade gjort för klubben.

Barcelona Deulofeu
2011-06-16 16:04
Alves är nästan Ronaldinho klass på han ligger bakom massor i Barca ger alltid gärnet och en mer teknisk back tror jag inte det finns i världsfotbollen just nu.Att vara så bra bakåt som han är och ändå göra 15 assist borde inte finnas på kartan.Han är det närmaste Roberto Carlos man kan kommit de senaste åren.Maicon är bra men på väg nerför, sedan han blev frånsprungen av Bale kommer han aldrig igen helt knäckt blev han tror jag.
2011-06-16 16:03
Zlatan var en skitvärvning. Henry får man tycka vad man vill om. Han gjorde en supersäsong och två ganska dåliga, och köptes för 400 miljoner. Från mig får han ändå godkänt då han betydde mycket trippelsäsongen. Alves är ju en av de bästa köpen vi har gjort någonsin enligt mig, grymt bra spelare och världens bästa ytterback. Villa är det lite för tidigt att säga något men hittilis klart godkänt.
,Sami
2011-06-16 15:59
Hetfield
Haha eller hur? Hur fan kan man tycka att Alves har varit en skit värvning.
Helt sjukt!!
Alves är kung.

Henry började väl inte så bra första säsongen. Men höjde sig rejält andra. Och sänkte Real. Gillar han mycket.

Villa har inte alls varit dålig som många tycker. Han har gjort det helt bra. Och kommer bli starkare.

Vad ska vi säga om Zlatan? Skönt att han lämna.
Barcelona Hetfield
2011-06-16 15:52
Alves, vilken skit lirare. Springer aldrig och glor på när alla andra gör nytta för laget. Sälj skitet och köp in Arbeloa. Där har vi en ytterback av klass!
Barcelona Éluc
2011-06-16 15:41
Nej, varför fan värvade vi en spelare som nu är världens i särklass bästa högerback...
,Sami
2011-06-16 15:37
B-Guden
Villa och Alves är väl inga skit värvningar? Kom igen nu.
Barcelona B-Guden
2011-06-16 15:29
Tycker fan de räcker ska vi värva en spelare ska vi fan inte värva Rossi -.-
Fan ska man värva en spelare som vill spela centralt och använda honom på kanten ? Kolla Villa alla hade högre förväntningar på honom och hade han spelat centralt hade han säkert slängt in en 25-30 mål
Ska vi värva en anfallare ska det vara en som trivs på kanten och har gjort det.
1 Messi 2 Villa 3 Bojan det är den centrala anfallet vi behöver ingen till där för messi spelar näst intill alla matcher.
Sedan har vi fan värvat skit mycket dom senaste säsongerna.
Alves Henry Zlatan Villa för att nämna några...
Vi kunde fan ha vunnit trippeln i år om vi inte missat så mycket i cupen.
,Sami
2011-06-16 15:19
16 juni: Enligt lokaltidningen El Periodico Mediterraneo ska Barcelona under gårdagen ha lagt ett bud på Giuseppe Rossi. Budet ska ha legat på 18 miljoner euro + ytterligare 7 i olika klausuler. Villarreal är klara med att de vill ha 30 miljoner direkt, och ska ha avvisat budet utan vidare.

Tycker 30 miljoner är mycket för Rossi.
Real Madrid romario11
2011-06-16 14:58
Sköna uttalanden av Rosell på länken.

Barcadinho, håller med. Jag tror vi får vänta till Copa America är slut - då kommer det regna bomber.
Barcelona Barcadinho.
2011-06-16 14:46
På tal om officiella värvningar, alltså värvningar som kommer upp från klubbarna i frågan och inte genom andra källor.
Många namn som cirkulerar nu i transferen är sydamerikaner som t ex Kun Aguero, Pastore, Sanchez, Neymar och tom mindre trovärdiga rykten so Thiago Silva med flera.

De flesta av dem är i hemlandet och är på väg att samlas i resp landslag inför Copan.
Det innebär att det kommer att dröja tills någonting blir officiellt. Kun själv sa att inget kommer att bli helt klart innan Copan är slut. Han vill inte bli störd under turneringen. Samma sak gäller nog också de andra.

Sen finns det många som är på semester i Ibiza eller vart de än är. Man kan naturligtvis bryta semestern, men man kan också vänta lite.

Agenterna är så klart igång, men det kommer att dröja med officiella presentationer för vissa.
,Sami
2011-06-16 14:39
Messi Vs Aguero.
Atlético addeh
2011-06-16 14:36
Rambla

Det förstod jag också. :-)
,Sami
2011-06-16 14:21
Rambla~
Aha okej. Då vet jag det. Thanks:)
Annons: