/spanien/barcelona/forum/11721.aspx/spanien/barcelona/forum/11721.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-06-19 17:05
elbraco

Japp. Vissa är lite av polare här inne. När någon då säger att han ska resa bort en längre tid och även se på en träningsmatch med Barcelona, önskar ju några honom trevlig resa osv. Visst, off topic kanske, men det är inget man behöver störa sig på och tvunget kommentera med en sur ton. Därför uppstår det ett litet tjafs när andra (mig inkluderad) kanske biter tillbaka och skriver en massa oviktiga struntsaker. :P

Tripplen

Förlåt då, det var inte meningen att göra sig lustig på din bekostnad. Jag tyckte bara att det var onödigt av dig att reagera så suraktigt som du gjorde. Det står jag för fortfarande, men nu glömmer vi det.
Barcelona Hetfield
2011-06-19 17:05
Soriano is willing to be part of the deal on Udinese attacker Alexis Sanchez (22). Greek club Olympiakos is another option.

Härligt! Priset lär sänkas.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-19 17:02
Att påpeka att något annat är irrelevant bidrar mest bara till att dra iväg ämnet ytterligare. Ironiskt nog.

Detta inlägget till exempel. Fyller ingen funktion för den påstådda diskussionen som visserligen inte ens existerar för tillfället. Men det blir liksom bara kaka på kaka om alla ska säga att allt något annan bidrar med för irrelevant. Alternativet är att forumet är tomt, det finns inte så sanslöst mycket att skriva om just nu. Mest massa lösa rykten om dittan och dittan.

/rant.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-19 16:59
Major WTF på senaste timmens inlägg!
Barcelona Rambla~
2011-06-19 16:59
Trippeln

"Rambla~

Viktigpetter har talat, ger blanka i din rättning"

Självklart förstod du inte piken. Jag är medveten om att det är oviktigt med min rättning. Ungefär lika oviktigt de flesta här nog tycker när du låter forumet veta vad du tycker om dittan och dattan, som tex Figetas information om att han skulle resa till USA.

Capice?
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-06-19 16:54
Bästelona,

lite sent för det om Bojan sticker till Roma på lån eller transfer överhuvudtaget
PedroRodriguez
2011-06-19 16:53
Bästelona

Bojan vill ändå inte ingå i bytesaffärer. Sen är väl det troligtvis bullcrap från tidningarna.
2011-06-19 16:49
Trippeln.

Jag skrev ett inlägg men ville ta bort det. Det går inte att göra. Därmed skrev jag bara "fel". Läs ej mitt inlägg. Det var inte ett svar...
Barcelona Capilito
2011-06-19 16:49
Figeta
Glöm inte besöka coca cola, akvariet och peach tree plaza när du ändå är där. Finns en del sevärdigheter;).
Ha en bra resa
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-19 16:47
Trippeln

Det har aldrig slagit dig att om du inte varit så otrevlig i tonen mot Figeta så hade denna fullkomligt löjliga dispyt aldrig uppkommit?

Är det avundsjuka att du aldrig själv får resa som gör dig så otrevlig att du skriver som du gjorde istället för att bara skriva något i stil med "Trevlig resa, hoppas du får se en bra match!" eller i annat fall bara ignorera texten och gå vidare och läsa påhittade Silly Season nyheter..
Barcelona Bästelona
2011-06-19 16:47
Minns ej var jag läste det men det stod i en brittisk tidning att Arsenal skulle gå med på 35€+ Bojan. För mycket enligt mig.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-06-19 16:46
Hoppas något händer med förhandlingarna så Barca värvar Aguero istället :D
Barcelona Hetfield
Trippeln

Du som satt och hånade personer som läste "sam" ska väl kunna stava till "huvudet".

Ibland är det bäst att vara lite mer ödmjuk innan det biter en i röven :P
Barcelona Trippeln

?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-19 16:45

Haha, jorå självklart. Vi är med det katalanska folket så vi kör på katalanska!
2011-06-19 16:45
fel
Barcelona Trippeln
2011-06-19 16:44
Andreas - V.V [Barney S]

"Skakar på huvdet åt en pajas som dig..."

Så du menar att du inte kan tolka det jag skrev ovanför för att jag skrev ordet huvudet fel? Då har du stora akademiska problem.
Barcelona Trippeln
2011-06-19 16:42

Sant men när idioter börjar försöka göra sig rolig på min bekostnad genom att uppmärksamma min stavning då blir man smått irriterad. Vad fan tänk om jag har inlärningssvårigheter eller härstammar från ett annat land? Idioter på hög nivå
Mascherano

Nja, det har varit riktigt bra väder den senaste tiden hos mig här i Västerås.
Idag är det dock regn men det behövs då och då.

Trippeln

Det är en fördel om man stavar rätt så vi kan uppfatta d****n (texten) du kläcker ur dig =)
Således slipper vi gissa vad du försöker förmedla oss andra.
H.Alavi

Inte Visca då? :P
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-19 16:41
Figeta

Om du fixar biljetter så får du fan inte glömma att fixa en banderoll som lyder "Viva Les Rambles!" ;)

Ha en trevlig resa culé!
2011-06-19 16:40
Hela pågående diskussion känns väl en aning pajasartad eller? Tror Hetfield är medveten om det och gör dig irriterad för detta blev off-topic än vad det var från början efter bara det första inlägget.
Barcelona Mascherano
2011-06-19 16:37
Figeta
Ha så kul på din resa. Bra du kommer bort från skit landet Sverige som bara regnar.
Barcelona Trippeln
2011-06-19 16:36
Hetfield

Om jag får fråga, vad spelar det för roll om jag stavar fel? Det säger mig ingenting det säger mig bara att du försöker hitta fel i det jag har skrivit för att göra dig rolig på min bekostnad. Typiskt en pajas.
Barcelona Trippeln
2011-06-19 16:35
Jag ger upp, orkar inte starta ett jävla tjafs här. Ni har rätt, jag har fel.
2011-06-19 16:35
Gonzalez_Barca

*Loggar in*

Du är min idol. ; )
Barcelona Hetfield
2011-06-19 16:34
"Skakar på huvdet åt en pajas som dig..."

Huvudet.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-19 16:34
Figeta

Ha så kul i staterna! Lycka till med att få biljetter till matchen, om du nu inte redan fixat det. :)

Alltid kul att höra om folk här från forumet som ser Barca spela live, så tråkigt att alltid läsa om falska transferrykten varje minut.. Vad mer ska diskuteras när alla spelare är på semester? (trippeln?)
Barcelona Trippeln
2011-06-19 16:33
Hetfield

Jag skrev ju det?
Barcelona Hetfield
2011-06-19 16:33
huvudet*
Annons: