/spanien/barcelona/forum/1172.aspx/spanien/barcelona/forum/1172.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-10-29 21:43
@DM1982:

SNARARE Behöver vi tempoöknings Mamma och pappa för att ta poäng i den här matchen.

Var alla som trodde att vi skulle vinna med 12-0. Eller rättare sagt det var en sån match.

Om ni kollar in mina inlägg så kommer ni läsa att jag skrev vid 19:00 att jag inte tror på att det kommer bli någon festfotboll idag för att vi inte har spelat bra hela säsongen.
Barcelona Barca4life98
2016-10-29 21:43
Problemet är att Denis måste täcka upp för Messi hela tiden. Så när vi försvarar så är vi 7 man bara. Neymar, Messi och Suarez pressar inte så mycket heller så det blir hål och vi kan inte skapa trycket som vi borde ha.
Postat via SvenskaFans-appen
Flavia
2016-10-29 21:41
Fabregas hade dock oturen att vara i klubben under samma skede som prime Xaviesta. Till och med Rakitic hade fått sitta på bänken om Fabregas var kvar i klubben.
Flavia
2016-10-29 21:40
Till och med Fabregas hade mer kreativitet i sin lilltå än dagens mittfältsuppsättning när den förstnämnde spelade för oss.
Barcelona gozo1
2016-10-29 21:37
Ni klagar på alla typ men ärligt så tycker jag att Messi måste höja sig. Alltid när vi möter sämre motstånd så går han på plan o verkar ointresserad.
Barcelona Andresito
2016-10-29 21:36
Äh, det släpper i andra. Vi har oflyt att först Neymar och sedan Suárez inte kunnat förvalta Messis chippassningar. Suárez har dessutom missat ett friläge. Chanser har funnits och fler kommer att uppstå. Granada kommer bli trötta och gå bort sig. Det är bara en tidsfråga.
Barcelona El Pistolero #9
2016-10-29 21:36
Granada have lost 7-1 at Atlético and 5-1 in Las Palmas this season, but the Andalusians have held out for 45 minutes at Camp Nou. Surprise.
Barcelona DM1982
2016-10-29 21:34
Behövs en rejäl tempoökning, det är alldeles för lätt för Granada att försvara sig. Mittfältet leverar inte mycket ikväll, noll kreativitet.
[QUOTE=Gio Style]Fatta om vi haft Xavi kvar. Då hade vi fortfarande använda oss av honom i sånna här matcher. [/QUOTE] Han hade ocksåt fått agera "städare" när mittbackarna fördelar bollen.
Barcelona neymar JR
Det är för ljummet, vill dom verkligen vinna matchen? Riktig tam inställning från samtliga förutom umtiti som är alltid 100% koncentrerad. Måste ju vara en av @lion24 favorit spelare ?!?!?
Barcelona FCB_Messi
2016-10-29 21:33
Finns mycke man kan skylla på . Tempot , för avancerade anfall , dålig rörelse , you name it. Men det finns en jävla sak som jag stör mig något otroligt på . Och det är det jävla gräset ! Varför halkar varenda spelare hela tiden ? Är de det nya hybridgräset som kan vara orsaken ? Hade våra spelare haft skridskor på sig så hade det stått 1-0.
Barcelona gulu
[QUOTE=Blaugrana91]Som tur var verkar det bara vara Strömblad, skönt att slippa Perlskog.... [/QUOTE] Ja menade bara att det oftast är nån av dem på de sena matcherna. Hemska tanke att de skulle kommentera tillsammans. Öka i andra tack!
Barcelona Shanghai
Z_Z Vilken knackning. Klart att jag ska bli arg när jag ser det här spelet på självaste Camp Nou, även om jag inte tror att vi vinner ligan så vill jag se mitt lag komma högt upp i ligan.
Dum jag är som hela veckan sett fram emot denna match mot ligans sämsta lag. Borde verkligen vetat bättre så som denna säsongen sett ut.
Barcelona Blaugrana91
Såg bra ut i början av matchen, men sen har det blivit sämre. Hoppas på en tempohöjning i andra.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-10-29 21:32
Inget stämmer i matchen mitten ser inte bra ut alltså Enrique med sina jävla mix rotationer hela tiden med elvan kostar oss poäng
Barcelona Gio Style
2016-10-29 21:32
Fatta om vi haft Xavi kvar. Då hade vi fortfarande använda oss av honom i sånna här matcher.
2016-10-29 21:31
Ok, D. Suarez.

Jag försvarar dig här. Sluta klaga å domaren och ge allt stället.

II Barca II
Om vi ska vara ärliga så är det orättvist att jämföra D.Suarez med Rafinha eftersom Rafinha är den enda som har levererat på mittfältet den här säsongen.

Jämför honom med Rakitic (som har världens mest otacksamma jobb i Barca), Busi som man ens spelade så som han gör den här säsongen i hans första säsong i A-laget. Orkar inte räkna upp.

Barcelona Gabriel
2016-10-29 21:30
Förstår inte varför inte Rafinha och Dennis byter kanter med varandra. Ingen av dem har kommit till sin rätt och bara är bättre på motsvarande kanten.
Mittbackarna agera spelfördelare, mittfältet osynligt som vanligt.
Tråkigaste halvlek på länge seriöst parkerat mur vi inte Kan tränga igenom
Barcelona Z_Z
2016-10-29 21:29
@Shanghai:

Du har ju redan avskrivit ligan flera gånger på grund av tappet mot Alaves. Vad blir du arg över egentligen?
Barcelona Carles Puyol Beast
2016-10-29 21:29
Att både Rafinha och Suarez startar på mitten är stort avbräck. Ta bort en av dem.
Barcelona Shanghai
2016-10-29 21:28
Jag blir så förbannad. Är det här ett mästarlag som ska vinna ligan? Så pinsamt! Blir arg!
Barcelona Carles Puyol Beast
2016-10-29 21:28
Umtiti jätte bra å resten skit tyvärr.
Barcelona II Barça II
2016-10-29 21:26
Jag menar inte att han är osynlig bara i den här matchen, tycker inte han har bidragit med något märkvärdigt sedan han värvades. Rafina är åtminstone mer delaktig i spelet.
2016-10-29 21:26
Suarez är fan den enda som tar djupledspassningar!

Inte bra nånstans :-(((...

Barcelona Blaugrana91
2016-10-29 21:24
[QUOTE=BARCA-més que un club]Suarez är helt katastrof ikväll... [/QUOTE] Ja verkligen
2016-10-29 21:24
Suarez är helt katastrof ikväll...
Barcelona Z_Z
2016-10-29 21:22
@Gio Style:

Neymar hade 2-3 fantastiska månader under hösten, men han var ju helt osynlig under våren medan Suarez var fantastisk över hela säsongen. Inget snack om att Messi/Suarez var topp 2 i Barca under förra säsongen overall.
Annons: