/spanien/barcelona/forum/11711.aspx/spanien/barcelona/forum/11711.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-21 15:50
Aguero blir bra mycket dyrare än Sanches. Bara lönen är nästan 3 gånger högre.
Barcelona Hetfield
2011-06-21 15:38
Jeffren for now doesn't want to be included in the deal on Udinese attacker Sanchez. He prefers to stay or join another Spanish club. [ona]
Barcelona emilio___
2011-06-21 15:35
Om barca inte vill värva gas för 40 mille kommer de verkligen inte värva sanchez för 40.
Postat via SvenskaFans-appen
,Sami
2011-06-21 15:35
THIS IS HOW ALEXIS WILL BE SIGNED

28 million + 5 in variables + Jeffren to Udinese + Jonathan Soriano to Granada
The player, waiting on the definitive OK to travel to Barcelona
Barcelona dios-maradona
2011-06-21 15:08
Tydligen hade Sanchez lovat sin nyligen bortgågna morbror som han såg som sin far att skriva på för Barca

Till alla här inne som pratar hit o dit om värvningar, d känns som Barca har bättre koll på vad som passar dom, o att dom gör allt för Sanchez beror på något eller hur? säg att Sanchez och Kun ligger på 40 milj euro var, men vad tror ni Kun skulle vilja ha i lön? nöja sig med 3 milj euro som sanchez gör?
Barcelona Hetfield
2011-06-21 14:42
Jag fattar inte varför Barcelona värderar Sanchez till runt 40 miljoner euro, så varför kan man inte bara erbjuda Atletico samma summa? Ja visst, nu betalar man inte 40 miljoner för Sanchez, en del av det betalas med spelare och bonusklausuler, men för mig så är Agero värd 40 miljoner i pengar.

Barcelona Canaletes
2011-06-21 14:40
Atlético har sålt Ujfalusi till Galatasaray och nu verkar också Reyes va klar för dem.
De Gea och Aguero verkar ju också lämna, snacka om att laget kommer få problem nästa säsong...
Barcelona B-Guden
2011-06-21 14:37
Shanghai

ja han har fin teknik men värdelösa avslut dåliga passningar
Barcelona Shanghai
2011-06-21 14:01
Ska man vara ärlig så är di Maria jävligt bra. Han kan dribbla förbi 3-4 styckna, men det som jag hatar med honom är att han filmar så f**king mycket.
Barcelona B-Guden
2011-06-21 14:00
Kan vi sluta spekulera när Sanchez skriver på ? Vänta till det är officielt tidningrna hittar bara på når något konkret kommer ut kommer det komma från klubben och inte från nån "Källa när barcelona"

Det kanske inte ens blir nån Sanchez i Barca...
Barcelona Hetfield
2011-06-21 13:59
Di Maria vill tydligen ha löneökning.

Seriously, hur fan spelar killen i Real Madrid och startspelare i landslaget? Springer bara runt som en vilsen kyckling och gör något vettigt 1/10 försök.

Jag börjar nästan undra om han har nakenbilder på Mourinho och Batista som han utpressar de med.
,Sami
2011-06-21 13:49
Jeffren for now doesn't want to be included in the deal on Udinese attacker Sanchez. He prefers to stay or join another Spanish club. [ona]
Barcelona Rambla~
2011-06-21 13:39
Gratulera Chelsea? Aldrig i helvetet. :P
Varför måste de jaga tränare som har kontrakt hela tiden? Precis som Inter nu gör. Helt galna och ska tvunget plocka en tränare som i nuläget är uppbunden hos en annan klubb. Visst, det kanske är jag som är naiv. För spelare finns det ju transferfönster där man kan värva. Jag har väl kanske inte räknat in tränare på samma sätt. De rör man liksom inte, de anställer man när de är tillgängliga typ. Hm, inser nu att det var lite väl naivt. :)
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-21 13:28
Villas-Boas verkar träna Chelsea nästa säsong.

Fan, jag som ville möta honom i europeiska supercup-finalen. :(

Chelsea gör iaf ett riktigt jävla kap. Och stämmer det att Hulk följer med honom till Premier League så blir det otroligt bra.

Gratulerar, Chelea (om det stämmer!)
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-21 13:24
Såja, spänn av :P lillkillen har haft sitt roliga, ignorera nu. På puertan vill man ha bastos, är inte han klar för Milan sedan typ 2-3 veckor?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2011-06-21 13:12
geegii

2:an says what?
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-21 13:11
Fascinerande att storebror Real Madrid alltid ska ha något att säga till oss om allting. Varje dag. Varje sekund. Deras besatthet vid lillebror Barcelona är fantastisk.
2011-06-21 13:10
Por qué? Por qué? Por qué? Por qué? Por qué? Por qué? Por qué?

Ni är ju mer hjärntvättade efter att ha lyssnat på Mourinhos utspel i en säsong nu. Sanningen är att ni fick fler straffar än oss under säsongen. Ganska mycket fler straffar. Vad säger det om att domarna i spanska ligan "hjälper" Barcelona?
Barcelona Rambla~
2011-06-21 13:09
geegiii

Jag skulle kunna säga det samma om dig och Real Madrid.

Förresten, jag säger det samma. Allt dravel du just skrev, kan vi med lätthet applicera på maränger och Real Madrid.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 13:05
geegiii

"Att det skulle finnas vissa individer som sugit upp all skit som er klubb propagerar har jag alltid haft med i beräkningen. Men att varenda culè står som hjärntvättade på led är ju fullständigt hysteriskt."

HAHAHAHA!

Vad ni än rökt på så vill jag fan ha samma alltså, vad är det för grönt man får på posten när man blir medlem i Real Madrid?
Är det några som är helt hjärntvättade är det somliga Real fans. Mourinho har totalt hjärntvättat er och halva fotbollseuropa.
Rogge
B-guden

Så du tror på fullaste allvar att det inte förekommer några pengar när spelare kommer till Barcas akademi? Lite cash under bordet så där. Det tror i alla fall jag, och inte bara när det gäller Barca. Vissa spelare jagas av massor av klubbar, man gör väl vad som krävs för att få killen att välja just det lag man representerar. Jag säger inte att Arsenal är bättre än någon annan här, jag tror att alla är lika illa. Så är verkligheten.
Barcelona B-Guden
geegiii

Ska ni säga nå eller som tror att mou säger är sant ? snälla stick för real supportrar har Mou lyckats smusta hjärnan på...
2011-06-21 13:04
dubbel.
2011-06-21 13:04
geegiii

Det där inlägget stämmer rätt bra in på ditt så kallade forum. Ni om några beter er som hjärntvättade koalabjörnar till The Special One. Ni om några tänker inte själva när ni ifrågasätter helt solklara domslut endast för er paranoid portugis till tränare gör det.

Ni verkar vidare ha gått med på att Real har blivit en dryg och infantil klubb som sysslar med mediaretuschering, propaganda, lögner och annat. Ni brukade vara en klubb som företrädde med gott exempel. Den stämpeln är fan helt bortblåst i och med er underbara tränare.

Han gör det iallafall otroligt lätt att tycka extremt illa om er. Inte för att jag har något behov av det men det finns ytterst lite att tycka om med Real Madrid anno 2011. Gago är ett undantag.
Real Madrid geegiii
2011-06-21 13:02
Då tackar vi för dina nyanserade och tänkvärda inlägg och ber dig att återgå till att krossa glashus i Puertan istället. Spärrad! / Red
Rogge
2011-06-21 13:01
Ja, och det är det ju ingen tvekan om att han vill, förr eller senare. Nu tror jag dock att han tycker att det är ok att vara kvar. Kommer det några tunga namn i sommar så kan det bli riktigt roligt nästa säsong. Som ni vet lyckades vi ju t o m slå er i en match:), så kvalitet finns redan. Behöver dock spetsas till lite.
Barcelona B-Guden
2011-06-21 12:59
Skillnaden är att Arsenal snor spelare ja det gör dom tro vad fan nu vill men så är det.
Arsenal lockar spelarna med pengar. ex Toral som gick nydligen fick 30 gånger mer pengar i Arsenal 30 gånger inga små summor alltså.

Barca dom erbjuder spelarna Utbildning och fotbollsakademi ungefär som ett gymasieium med inriktning på fotboll men du får även gå i skola.

Men ni andra kan leva i eran lilla bubbla och aldrig ta in det så ni behöver itne komma hit öfr vi vet hur det är.
2011-06-21 12:58
Rogge

Ja, för många spelare är det nog det. Men för Fabregas som är katalan och växte upp med Messi och Piqué. Som spelade i samma ungdomslag som dom är det nog rätt jobbigt. jag tvivlar inte på att Fabregas har det bra, men han är spanjor och spanjorer och sydamerikaner brukar föredra att flytta hem/spela i Spanien igen i sin karriär.

Barcelona har väl haft samma filosofi men faktiskt erkänt för sig själva och omvärlden att man måste värva ett par stjärnspelare för att fortsätta vinna. Zlatan, Henry, Villa, Dani Alves, Eto'o samtidigt som man plockar upp egna spelare. Knappast någon klubb som kan vinna på det konceptet Arsenal försöker sig på, jag beundrar principen och försöket men jag anser det vara naivt när de andra klubbarna i England som både är rikare och större köper spelare varje säsong.

Dortmund har dock mer eller mindre lyckats, det är intressnat. Men troligtvis blir Dortmund utplockat i sommar. Real snodde ju första stenen i bygget i Sahin.

Det svåra blir dock för en sådan klubb med så unga spelare som inte vunnit på ett tag att ta nästa steg. Att etablera sig som den stora fisken i ligan. Det är svårt, något jag tvivlar på att man klarar av utan stjärnspelare och något jag verkligen inte tror att Dortmund kommer klara av tyvärr då man även ska spela CL. Nu är väl Arsenal mer etablerade där uppe än Arsenal men tror problematiken kan vara ungefär densamma.
2011-06-21 12:57
Rogge.

Precis. Ni är nästan där. Känns som att det saknas två-tre spelare och sen är laget helt färdigt. Men då får man inte förlora spelare. Arsenal är en fantastiskt klubb som utvecklar unga spelare, men det fattas någonting. Etablerade spelare som håller de yngre i handen när det blåser.

När ni tappade Adebayor, Hleb, Flamini, Gallas och Henry var det ju yngre spelare som fick ta på sig ett par skor som var för stora. Lämnar Fabregas, lämnar väl Nasri också? Då ska två nya spelare ta på sig deras roller.

Respekterar verkligen Wengers filosofi. Vi har jobbat med vår i nästan 20 år. Vi gick ju igenom riktiga torra perioder under 2000-2005.
Rogge
2011-06-21 12:56
Gago

"Är väl bättre att tvinga kvar honom och låta honom förbli miserabel medan hans barndomsvänner radar upp segrar pga att man har en tränare som vägrar sälja spelare som inte vill vara kvar."

Åter igen, vi känner inte Cesc och att säga att han är miserabel i Arsenal är ju bara löjligt och väldigt snävt. Man kan vara lycklig i andra klubbar än Barca. Det är nog inte helt fel att bo i London och vara lagkapten i ett lag som alltid slåss i toppen av ligan och alltid spelar CL. Den där typen av kommentarer är tyvärr den som många förknippar med Barcafans.

Annons: