/spanien/barcelona/forum/11702.aspx/spanien/barcelona/forum/11702.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gio Style
2011-06-20 15:23
DaviMessi

Skitsnack, jag har läst precis den raka motsatsen i chilenska medier, vilka bör ha bäst koll på vad landslagstränaren säger i sina presskonferanser, till det du påstår.

Han vill till Barcelona
DavMessi
2011-06-20 15:17
Barca4eva

Håller med dig. Jag var helt säker på att allt var bullshit men många vågade tro på Sport, EMD och canal 13 som ofta snackar skit. Ha inte stora förhoppningar, vi är inte nära att roa hem värvningen i land, inte på lång väg.

Sport vrider och vänder på allt, övertygar er att han bara vill till Barcelona. Jag har läst agenten och landslagstränarens (Chile) kommentarer och han är villig att gå till VILKEN klubb som helst, men att han skulle gärna föredra Barcelona pga. språket. Folk här är övertygade att han hatar City och United och älskar Barcelona. Tänk pa att det är SPORT som skriver.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-20 15:14
Barca4eva

Svårt att veta vem du syftar på när du skriver "ni" om ett helt forum. Du får gärna vara mer precis med ditt inlägg med vilka du åsyftar.

Barcelona Hetfield
2011-06-20 15:09
Gunners confirm that Barca have established contact and spoken of a move for the 24-year-old midfielder, whereas the north London outfit insist that no offer has been made so far.

Arsenal chairman Peter Hill-Wood has confirmed that Barcelona have made contact with the Gunners concerning a potential move for their skipper Cesc Fabregas.

Nu hoppas jag att alla dryga Arsenalfans slutar säga att ingen har försökt förhandla om Cesc bara för att Wenger pratade nonsens.
Barcelona Barca4eva
2011-06-20 15:07
Alltså, ni måste skämta med mig. Absolut inget har sagt att någon spelare är klar, vilka spelare vi är ute efter eller om det pågår förhandlingar...varför gör ni så stor sak av medians skitsnack?

Jesus Christ, någon form av källkritik måste ni väl ändå ha kvar. Vad fan är det med folk under Silly Season.
2011-06-20 15:05
Det är fortfarande tidigt på silly season, det i kombination med att Sanchez är en av de mest eftertraktade spelarna den här sommaren och att det dessutom ploppat upp nya rika klubbar de senaste åren gör allt så mycket svårare.
Barcelona true_barca_fan
2011-06-20 14:56

Svårt att hänga med vad är det som händer, Sagan om Sanchez fortsätter fotfarande. Trodde att han skulle skriva kontrakt idag men det är långt ifrån klar.

Det kommer bli tufft om vi ska värva sanchez och fabregas den här sommaren. Hoppas bara vi värvar minst en av dem.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-06-20 14:43
Abbe. - Gràcies Equip!

Bojans utvecklingskurva kan inte peka sämre än den är nu så vart han än går så börjar den nog peka åt rätt håll :P
2011-06-20 14:43
true_barca_fan

Varför säger du så?

emilio:

Vad har Thiago med Sanchez att göra?
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
2011-06-20 14:34
Bojan 2008: Uttagen till EM-slutspelet i Schweiz och Österrike men tackade nej.

Bojan 2011: Bänkad i U21-EM i Danmark.

Roma vore en bra destination för Bojan, tror jag. Lucho kan säkert få hans utvecklingskurva att börja peka åt rätt håll igen.
Barcelona true_barca_fan
2011-06-20 14:14
Årets sillyseason är den sämsta någonsin.
Barcelona Hetfield
2011-06-20 13:42
Men spelarna är inte boskap som man kan byta mot andra saker, de är ju också människor. Leta efter andra alternativ så kommer Udinese att sänka priset, vad är poängen att vara så kåt när det gäller Sanchez?
Barcelona emilio___
2011-06-20 13:39
förstår mig inte på att alexis ska komma till barcelona förr när inget är ens bekräftad. och pozzo säger att de inte har kommit fram till något ännu. vad ska alexis säga eller göra? i barcelona då?

Jag hoppas pep och ledningen har en plan för thiago de borde ta och kolla på hans u 21 matcher. det är en spelare för framtiden. thiago kanske inte får lika mycket boll i barca som han får i u21 att jobba med. det är bara för att spelarna i a laget är fortfarande lite ovana vid honom. när han slår in sig som pedro i laget om han väl gör det! kommer vi se en helt annan thiago i barcelona. Man vågar ju inte ens tappa bollen som debutant :P
Barcelona F_C_B
2011-06-20 13:38
Japp. Pozzo är en känd för sina affärer. Han går ut på att köpa in billigt för att senare sälja dyrt och det har varit Udineses strategi i många år. Pozzo bryr sig i princip inte hur det går för de i ligan så länge han får som han vill så att säga.
Barcelona Rambla~
2011-06-20 13:28
F_C_B

Pozzo, japp han kan göra affärer det är tydligt. Jag klandrar honom inte heller, ska storklubbar hela tiden sno åt sig de lite mindre klubbarnas bästa spelare ska de fan få pynta upp också. Sjukt vilka summor de går vinst när man tänker på att Sanchez kostat typ 2m att värva in. :P
Barcelona Rambla~
2011-06-20 13:26
Det är vid sådana här stora värvningar man ska dra fördel av att man har spelare som Soriano och Jeffren i klubben om de ändå inte har någon framtid där. Spelare som inte kostat klubben någonting i transferpengar. Se bara till att få dem högt värderade så att summan pengar blir så låg som möjligt.
Barcelona F_C_B
2011-06-20 13:25
Rambla

Det stämmer att det är euro men det spelar ingen roll då han ändå i sin värld värderar honom för en sån sjuk summa. Pozzo, där har vi en som kan göra affärer.
Barcelona Rambla~
2011-06-20 13:23
Dessutom, Pozzo säger knappast att man kräver 50m pund för honom, utan det han säger är ungefär att i normala fall så är värdet för en spelare som Sanchez 50m. Typ om det varit en storklubb som Barca som hade sålt honom. Han säger också att det är svårt att få ut detta värde när man också måste ha hänsyn till spelarens vilja. Jag är också ganska säker på att han talar om euro och inte pund.
Culé - Messi
2011-06-20 13:20
Tror det blir Rossi som kommer och inte Alexis. Bara jag som har den känslan? Även fast jag föredrar Alexis Sanchez.
Barcelona westinho
2011-06-20 13:12
Pozzo: "Sanchez' normal value is minimum 50M, but then there's the player's wish. We're not looking for cash, but for players included."

Pozzo: "Barcelona made offers and the boy prefers to be able to speak his mother tongue, plus it's a club that has won everything." [sky]

Pozzo (owner Udinese): "Although we want to keep Sanchez, it's dificult when big clubs are interested. But the right bid didn't yet arrive."

Med största sannolikhet kommer alltså Soriano/Jeffren eller båda vara en del i avtalet..
Barcelona MVP - 2011
2011-06-20 13:11
Ok. för jag hittade inget angående det på Skysports hemsida som oftast uppdaterar sånt.
Barcelona F_C_B
2011-06-20 13:06
MVP

Se länktips
Barcelona Hetfield
2011-06-20 13:01
Seriöst, vad håller Barcelona på med? Jag trodde att Rosell skulle vara skickligare än att ge sådana fantasisummor för Sanchez. Udinese håller på att äta upp oss.

Fan, varför anställde man en mes som Zubi? Gör som Galliani, gå efter andra alternativ och låtsas vara ointresserad och köp spelaren i sista sekunden. Det är så man förhandlingar, inte genom att få kåtslag varje gång man förhandlar med det andra laget. Seriously, for f*ck sake, detta är inte bra.
Barcelona westinho
2011-06-20 13:01
Jösses, både Sport och EMD gör narr av Thiago i deras "cartoon of the day". Känslan jag får är att båda de tidningarna dör för Cesc Fábregas...
PedroRodriguez
2011-06-20 12:59
Barcelona offer "2.6M+1M when joining 1st team+variables based on games played" for Sporting left back Jose Angel (21). Sporting ask 4M [as]

Senaste rapporter om Jose Angel. Hur blir det nu med den entusiastiske vänsterbacken, helt överrens är man tydligen inte än.
Barcelona MVP - 2011
2011-06-20 12:55
F_C_B

Har du någon källa på det? :) bara nyfiken.
Barcelona F_C_B
2011-06-20 12:46
Pozzo säger så här på Sky Sport: Det är svårt för oss att behålla våra bästa spelare som Sanchez. Vi väntar på rätt erbjudande men för tillfället har det inte kommit något. Avtal med Barcelona? Nej, vi är fortfarande långt ifrån varandra. Värdet på 50m pund men vi är villiga att acceptera kompenserade spelare.
Real Madrid Robert16
2011-06-20 12:45
test
Real Madrid HataBarca
2011-06-20 12:39
Deulofeu 1 var ju inte bäst det var ett inlägg den han chippade över spelarna var bättre !
Culé - Messi
2011-06-20 12:38
Det är väl idag Alexis Sánchez ska skriva på för världens bästa klubb, Barcelona? Så han är i flygplanet nu?:P
Annons: