/spanien/barcelona/forum/11701.aspx/spanien/barcelona/forum/11701.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-06-21 18:45
Jeffren vägrar flytta till Udinese. Bra, stå på dig!
Barcelona haeger
2011-06-21 18:44
Man har verkligen lärt sig under åren att inte tro på ett dugg som skrivs i tidningarna, det borde ingen göra.
En hemsida skriver en sak och en timme senare skriver en annan hemsida helt tvärtom, riktigt irriterande och ibland skrattretande. Men som sagt, man ska inte bry sig om vad tidningar skriver även fast det är rätt så svårt att motstå det.

Man ska gå efter officiella uttalanden endast.
Jag kommer inte tro på att Sanchez är klar förens Barcelonas hemsida går ut och skriver det eller att någon representant från klubben går ut officiellt och uttalar sig om det.

Nu får man läsa att Jeffrens far har sagt att hans son vägrar bli inkluderad i en Sanchez affär.
Jävla skittidningar som alltid ska skriva en jävla massa dynga.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-21 18:28
Sami.

Ja, klubben ville ju offra Jeffren (med all, rätt. Ser inte honom som en framtida Barcelonaspelare), men han vill ju inte. Han vill stanna i Spanien. Då kanske Granada (som samarbetar med Udinese) kan vara ett alternativt.

Nu riktas det in, precis som du säger, på Soriano. Varför inte liksom? Men få klart det innan Copa America. Priset kommer ju att höjas!
,Sami
2011-06-21 18:20
Heywood Jablome - Por qué, Messi?
Det är juh inte Jeffren som ingår i dealen. Kanske Soriano?
2011-06-21 18:07
Udineses Spanienrepresentant säger iaf: "At the moment, Barcelona are on the verge of completing the final details of the move and we could say that it's basically a done deal. The deal is 80 per cent done and we're working on the remaining 20%"

Han jobbar med Granada.

Vad är det som fattas då? Jag gissar på vilken spelare som ska ingå i dealen. Säga vad man vill om Laporta, but he got the job done.
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-21 18:06
Det där är fan som att skrika "BOMB" på en flygplats
Barcelona Shanghai
2011-06-21 18:04
teddycule

Enligt min pappa som är kompis med Sanchez far. Nej, jag skämtar bara försökte bara lura er.
2011-06-21 18:02
Shanghai.

Haha, vafan. Borde vara fängelsestraff för att skriva sånt under silly season.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-21 18:01
teddycule

Finns nog ingen för att det inte är sant, kollat igenom alla de stora tidningarna nu och ingenting..

Är väl någon som trollar på twitter :)
Barcelona teddycule
2011-06-21 17:50
Shanghai

källa tack!
Rogge
2011-06-21 17:49
Frodo

På tal om sånt man inte har koll på; det inlägget handlade om att alla stora klubbar plockar unga spelare från andra klubbar, inte huruvida de säljande klubbarna tyckte att sättet de kontaktades på var ok eller inte. Så din avslutningsfras kan ju passa bra även här.
Barcelona Shanghai
2011-06-21 17:45
Extra! Alexis Sanchez har landat i Barcelona.
Barcelona Frodo
2011-06-21 17:20
Rogge

Du snackar nonsens om saker du inte har koll på. Leeds hade inga problem med hur Barcelona kontaktade Elliot Kebbie. Dessutom är inte killen värvad av klubben och lär inte bli det heller. Han har provspelat med klubben och tyvärr verkar det som att han inte är bra nog. Tills nästa gång kan du väl uttala dig om sånt du vet något om?
Barcelona Riiio!!
2011-06-21 17:16
Fan kan inte någon bara länka en bild på Sanchez i Barcelona påväg till Camp Nou så att man kan sova lugnt och invänta fabregas :P
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-06-21 17:09
Sano97

Jag vill inte se den killen i närheten av Barca, ingenting imponerar mig hos honom.
Barcelona Sano97
2011-06-21 16:51
Barcelona vill ha Fenerbahces vänsterback André Santos. Brassen uppges vara intresserad av att testa spel i storklubben, från eurosport.

Intressant.....
Barcelona Gabriel
2011-06-21 16:39
Som vanligt en otroligt bra och läsvärd krönika av El Flaco. Du bidrar med så mycket till denna sidan och det är bara att hoppas på att du har både viljan, lusten och orken till att fortsätta med ditt skrivande.

Gracias!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-06-21 16:32
Förstår inte varför Cristiano måste i en intervju säga att "Madrid kommer ta ner Barca på jorden"

Hur kan det vara samma sak varje år? Varför inte göra det istället för att snacka och höja sig själva till sjunde himmelen för att senare åka på 5-0 o 6-2 matcher?

Det är märkligt att de gång på gång gör samma sak utan att lära sig det lilla minsta.

2011-06-21 16:20
Nu får det fanimej se till att vara klart snart. Får vi bara in Alexis Sanchez så är sommaren räddad.
Barcelona Gio Style
2011-06-21 16:16
L.A.M

Ne men nu nämns ju 28 miljoner + Soriano och Jeffren.
Skulle det vara en massa bonusar så skulle väl de stå med, så som det har tidigare gjort. Så om det nu skulle vara sanning så är det inte 5-10 miljoner i bonusar i och med att det inte står. Men det är ju fortfarande spekulationer.

Jag slutar själv att spekulera och läsa rykten i media fr.o.m nu, börjar bli tröttsamt med alla rykten. Nu inväntar jag besked från officiella sajter.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
2011-06-21 15:53
Både Soriano och Jeffren plus 28 miljoner är otroligt mycket. Lägg då till att det finns 5 miljoner i bonusar som troligen betalas om vi vinner fler titlar. Jag tror både Udinese och Granada kommer ha grym nytta av de båda spelarna, Jeffren kommer om han får vara skadefri att ta en startplats i Udinese. Soriano vinner skytteligan i Segundan och blir en viktig spelare för nykomlingarna Granada.

Ett problem är ju om Jeffren inte vill gå med på detta. Han borde nog precis som Bojan inse att det här är hans chans att bli något riktigt bra. Jeffren har en grym potential vilket han ofta visar när han i Barca inte är skadad, vilket inte är så ofta. I Barcelona kommer varken Bojan eller Jeffren ta någon startplats och bli ett stort namn innom fotbollen, därför är det bästa för båda att gå vidare i karriären.
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-21 15:50
Aguero blir bra mycket dyrare än Sanches. Bara lönen är nästan 3 gånger högre.
Barcelona Hetfield
2011-06-21 15:38
Jeffren for now doesn't want to be included in the deal on Udinese attacker Sanchez. He prefers to stay or join another Spanish club. [ona]
Barcelona emilio___
2011-06-21 15:35
Om barca inte vill värva gas för 40 mille kommer de verkligen inte värva sanchez för 40.
Postat via SvenskaFans-appen
,Sami
2011-06-21 15:35
THIS IS HOW ALEXIS WILL BE SIGNED

28 million + 5 in variables + Jeffren to Udinese + Jonathan Soriano to Granada
The player, waiting on the definitive OK to travel to Barcelona
Barcelona dios-maradona
2011-06-21 15:08
Tydligen hade Sanchez lovat sin nyligen bortgågna morbror som han såg som sin far att skriva på för Barca

Till alla här inne som pratar hit o dit om värvningar, d känns som Barca har bättre koll på vad som passar dom, o att dom gör allt för Sanchez beror på något eller hur? säg att Sanchez och Kun ligger på 40 milj euro var, men vad tror ni Kun skulle vilja ha i lön? nöja sig med 3 milj euro som sanchez gör?
Barcelona Hetfield
2011-06-21 14:42
Jag fattar inte varför Barcelona värderar Sanchez till runt 40 miljoner euro, så varför kan man inte bara erbjuda Atletico samma summa? Ja visst, nu betalar man inte 40 miljoner för Sanchez, en del av det betalas med spelare och bonusklausuler, men för mig så är Agero värd 40 miljoner i pengar.

Barcelona Canaletes
2011-06-21 14:40
Atlético har sålt Ujfalusi till Galatasaray och nu verkar också Reyes va klar för dem.
De Gea och Aguero verkar ju också lämna, snacka om att laget kommer få problem nästa säsong...
Barcelona B-Guden
2011-06-21 14:37
Shanghai

ja han har fin teknik men värdelösa avslut dåliga passningar
Barcelona Shanghai
2011-06-21 14:01
Ska man vara ärlig så är di Maria jävligt bra. Han kan dribbla förbi 3-4 styckna, men det som jag hatar med honom är att han filmar så f**king mycket.
Annons: