/spanien/barcelona/forum/1170.aspx/spanien/barcelona/forum/1170.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2016-02-12 21:21
[QUOTE=The Octopus of Badia]Hur ligger det till med Halilovic; vi lade väl inte in någon klausul i hans kontrakt som säger att han inte får spela mot oss? [/QUOTE] Vad jag vet så lägger Barça aldrig in sådan klausul.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona The Octopus of Badia
2016-02-12 21:20
Hur ligger det till med Halilovic; vi lade väl inte in någon klausul i hans kontrakt som säger att han inte får spela mot oss?
Barcelona Rambla~
2016-02-12 21:18
Halilovic mål på stopptid i 1:a halvlek. :)
Barcelona Mido
2016-02-12 21:17
El clasico legends slutade med 3-0 till Barça
Barcelona neymar JR
2016-02-12 21:02
Barcelona will monitor the situation of PSG centre back Marquinhos (21) after PSG coach Blanc said he can't continue being a sub. [efe]
Barcelona Lion24
2016-02-12 20:54
Vad är problemet här inne helt seriöst? Hur gamla är folk? Vad gjorde man när man satt i skolbänken? Jag råder alla här inne att återigen läsa Forumsreglerna. Där står det att man inte får skriva inlägg utan skiljetecken. Hur svårt kan det vara att avsluta en mening med punkt? Fick vi inte alla lära oss det när vi var skitungar? Det här är helt otroligt för det gäller punkt, PUNKT. Ibland, så är Les Rambles ett av dom absolut sämsta forumen på Svenska Fans. Saker som är helt normala och självklara på alla andra ställen är det precis tvärtom här inne. Jag har delat ut varningar till skribenter där jag säger åt dom att ANGE KÄLLA men fortfarande så ser jag skribenter i stort sett varje dag som inte länkar källa men som kopierar citaten. Samma sak med dom som inte avslutar meningar med punkter. Återigen, hur gamla är folk? Är det här respekten ni har för forumsreglerna? Är det här respekten ni har för moderatorerna? Är det här respekten ni har för Les Rambles och era Barca-syskon? Hur ska man ta det här forumet på allvar? Hur stor lust har respektabla och dukiga skribenter att komma in hit och föra med sin sina tankar? Jag har full förståelse för att man kan göra fel, och man måste göra fel men vissa gör fel medvetet. Dom bryr sig inte. Jag har också full förståelse att det dyker upp några mindre smickrande ord under matcher då känslor är heta och varma men jag fattar inte hur man kan hålla en sån låg nivå annars. Helt otroligt... Edit: Nästan hopplöst, men bara nästan.
Barcelona NoGo™
2016-02-12 20:53
Länka till tweetn bara.
Barcelona neymar JR
2016-02-12 20:48
BARCASTUFF ANVÄND TWITTER
Ivan Rakitc
2016-02-12 20:47
Halilovic är bänkad igen.
Barcelona Cule4life
2016-02-12 20:47
@Mido:

Har du elvan ?
Barcelona neymar JR
2016-02-12 20:33
ANGE KÄLLA! Varning! /Mod.
Barcelona Mido
2016-02-12 19:17
Just nu kollar jag på el clasico legends live.. Davids är fortfarande grym
Barcelona Santiago Cazorla
2016-02-12 18:44
Alltid en legend, Puyol .

Nu hoppas jag att Bellerin stannar men tror inte Bellerin är redo för Barcelona i vilket fall som helst. Bellerin är fortfarande ganska svag under press, blir lätt stressad och det fungerar inte riktigt i Barcelona och såna brister brukar märkas mer i La Liga med.
Barcelona Antintrogen
2016-02-12 18:11
Haha Bosketts! Jag skrattar lite för mig själv när jag läste ditt inlägg om att spara alla kommentarer som idag skrivs om Samper för att senare, om några år, plocka fram dom och slakta alla som pratade dåligt om honom. Jag har inte mycket att säga om Samper i sig, varken kritik eller lovord, men jag kan verkligen känna igen mig själv i ditt tankesätt, jag är också en av dom som ÄLSKAR att sätta folk på plats med deras egna ord, SVART PÅ FUCK*NG VITT skulle jag vilja kalla tankesättet. Du har mitt stöd i min kampanj! Glöm inte bort det den dagen du plockar fram arkivet för att börja slakta!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2016-02-12 18:08
Har kollat lite på Bellerin i Arsenal , vilken otrolig säsong han har mäktat med. Definitivt en spelare som kan vara väldigt aktuell för Barca. Däremot vet jag inte hur sugen Arsenal är på att sälja till Barca igen. En ganska sjuk transferhistorik som både gynnat men även failat ibland för båda klubbarna.

De spelare som jag personligen hade försökt värva antingen denna sommar eller överlag i framtiden vore Bellerin, Veratti, Dybala och Laporte. Fyra otroligt skickliga spelare som skulle passa in i vår trupp och startelva. Dessutom spelare med bra attityd som kämpat sig fram i rampljuset.
Barcelona Katalano
2016-02-12 17:46
@neymar JR:

Ah, anade det i efterhand. De har varit otroligt framgångsrika i Europa League må jag säga. Då har du säkert rätt.
Barcelona neymar JR
2016-02-12 17:04
Använd punkter när du avslutar meningar! Man kan missa en gång, två gånger men inte hela tiden. /Mod.
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-02-12 16:33
Är i London nu , dumt av mig att inte beställa biljett till matchen innan tror nån det går att köpa biljetter nu? Kosta vad det kostar
Barcelona Cule4life
2016-02-12 15:17
Gör Xavi till sportchef .

" Dybala och Veratti har Barça dna"
Barcelona Liunil Masse
2016-02-12 14:23
Ange källa! Varning! /Mod.
Ivan Rakitc
2016-02-12 14:20
@B-Guden:
Den spanska ligaförbundet givetvis (LFP).
Barcelona B-Guden
2016-02-12 14:10
Nån som har koll på vem/vilka som avgör vem månadens spelare är ?
Barcelona Den vise mannen
2016-02-12 13:56
Flavia Kul att Turan hade koll på J-O! Vill nog sträcka ut hakan och säga att det är Sveriges största bolltalang genom alla tider. Är ingen pingis-nörd men att se J-O spela bordtennis när han var som bäst är som att se Iniesta i toppslag. Allt ser otroligt enkelt och naturligt ut. Legend!!
Barcelona Katalano
2016-02-12 13:48
@neymar JR:
Om jag inte missminner mig så blandar du ihop Sevilla med Athletic Bilbao. Tror detta är typ andra gången som Sevilla når final i just spanska cupen. Edit: Kollade upp det nu. Sevilla har varit i final 2 ggr senaste 15 åren, 2007 och 2010 och de vann båda gångerna. Innan dess har de 3 vinster och 2 andraplatser men vi måste tillbaka ända till 1962 för senaste finalen innan 2007.
Barcelona B-Guden
2016-02-12 13:42
@AndreD:
Han är den, andra eller första Barca spelaren som gjort det också... Edit precis Neymar har också fått det.
Barcelona R.Gaucho 10
2016-02-12 13:26
Ska vi dra ihop ett gäng och åka på cupfinalen tillammans? Har varit på ett 30 tal matcher, bland annat cl finalen mot Juventus förra året. Hör av er vid intresse på Facebook. Hampus Lönn.

Visca el Barca y Visca boixos nois!
Barcelona AndreD
2016-02-12 12:11
Messi vann idag priset får månadens spelare i la liga, för första gången någonsin. Är detta ett skämt eller? Första gången någonsin? Hahahahahahahhahahaha
Barcelona neymar JR
2016-02-12 11:13
Måste berömma Sevilla som ytterligare en gång tar sig till finalen. Har jag inte fel så är det de laget som har flest finaler efter oss senaste 15 åren?!?!? "Medelklassens" Barcelona!!! Har redan lagt in pengar på att dom vinner el igen Kommer bli en oerhörd svettig match
Barcelona DM1982
2016-02-12 07:16
[QUOTE=[Carles Puyol 5]]Vilka spelare i Sevilla missar cupfinalen mot oss? Någon som vet [/QUOTE] Steven N'zonzi åkte på rött kort så han missar i alla fall.
Barcelona Vronskij
2016-02-12 06:48
Utvecklingsstörda Daily Mail tolkade (eller mer troligt vantolkade medvetet) Messis instagram-banter som att han bekräftade att han köpt en ferrari för 30 miljoner. Klicken ska in.
Annons: