/spanien/barcelona/forum/11686.aspx/spanien/barcelona/forum/11686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-23 12:32
teddycule

Precis. Har man inte plats för honom idag så ser jag inte hur man ska ha det om två år. Knappast så att Barca kommer ändra från sin 4-3-3 (där Bojan uppenbarligen inte får plats) till en 4-2-3-1 eller liknande.
Real Madrid Robert16
2011-06-23 12:32
test
Barcelona Canaletes
2011-06-23 12:07
Rolig artikel från marca om ni vill skratta på morgonen, speciellt kommentatorsfältet.
Marca är bäst på det här!! :D
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-23 11:51
Suck, Guiza. Varför honom?
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-23 11:30
With Bojan and Jeffren likely to leave, B forward Soriano could be promoted. Guiza (Fenerbahce) and Forlan (Atletico) are other options [as]
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-23 11:20
Pozzo: "50M would even be a good deal deal for Barça. To start with, Madrid won't win anything next season if they sign Sanchez." [as]

Giampolo Pozzo (owner Udinese): "Alexis Sanchez is worth 50M. We can discuss about the way of paying, but not about the price." [as]

Hahaha! You f*cking wish! Vi vann just dubbeln och han säger sånt?!

Även Rossi dealen verkar inte bli av då Villarreal vill ha 30 miljoner och Barcelona vill ge 17 miljoner + bonusklausuler. Vad är Zubi för sportchef?
Skit i det och gå för Kun eller Hulk.
Barcelona teddycule
2011-06-23 11:08
elbraco - Bojan Krkic FCB´s nr. 9.

Jag hade hellre sett att priset varit lägre eller att klausulen varit högre och att vi istället hade rätten att köpa tillbaka honom när vi velat! Tänk om han gör två godkända säsonger i Roma men inte gör tillräckligt för att Barca ska vilja ha honom tillbaka för att sedan fullkomligt explodera det tredje året, då kan vi ha gått miste om våran nästa superstjärna!

vet att detta är föga troligt men det finns ju massvis med exempel på spelare som inte blir riktigt bra förens dom kommer upp 23-24 års ålder, det skulle ju kännas hemskt om bojan blir en världsstjärna men vi inte har rätt att köpa hem han!
Barcelona westinho
2011-06-23 11:00
Det är nu officiellt att Juan Carlos Unzue blir målvaktstränaren kommande säsong.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-23 10:40
Rambla~

Jag vet inte vad jag ska tycka om återköpsklausulen. Det är bra att den finns men vems idé var det att den bara ska gälla inom dom närmsta två åren? Hade det inte varit bättre om den INTE kunde gälla inom de närmsta två åren, men att den aktiverades de två åren efter?
Barcelona Rambla~
2011-06-23 09:33
Katalano

Det är ju följaktligen så. Alla unga spelare som lämnar Barca för att de haft svårt att få speltid reas nästan ut. Kolla på Giovani tex, och nu Bojan för 10m. Jag kan lova dig om Barca varit intressreade av att värva just Bojan om han nu inte varit deras produkt, så hade utgångspriset varit minst €22m om Barca visat intresse. Så är det bara. Detta gör ju att folk får för sig att det här dåliga spelare det handlar om när de lämnar Barca.

Nu blir Bojans pris lite lägre antagligen för att Barca kräver att få med en återköpsklausul i kontraktet.
Barcelona Katalano
2011-06-23 08:01
Jag ser inte hur Mata skulle kunna bidra med något. Han har varit OK i U21 EM men helt sjukt att det ska skilja så mycket i pris mellan honom och Jeffren. Tappar unga spelare som inte lyckas helt i Barca så mycket i värde? Behåller hellre Jeffren i vilket fall.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-06-23 06:07
Valencia player Juan Mata (23) could be the alternative option in case the transfer of Alexis Sanchez can't be finalized. Valencia would be willing to accept an offer of around 15M-plus-Jeffren for wing player Juan Mata (23). [la sexta]... Hellre Mata än Sanchez tycker jag.. Dessutom är han mkt billigare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Éluc
2011-06-23 05:16
Hans offensiv ser ju skitbra ut, men frågan är hur hans defensiv lämpar sig på den allra högsta nivån. Är vi dessutom villiga att ha två superoffensiva ytterbackar?
Blaugrana97
2011-06-23 04:05
jag tror ochså på andre santos i barcelona, länktips:
http://www.youtube.com/watch?v=UEhlvsHF1L8
Real Madrid sillyseason
2011-06-23 04:05
Och där gjorde Neymar mål.
Barcelona Antonio Puerta
2011-06-23 04:00
Ser jag rätt att självaste River Plate håller på och åker ner i andra divisionen dem ligger ju under på playoff matchen just nu med 2-0 !
JS#8
2011-06-23 03:50
om nu sanches går till barca, vilken nummer kommar han då få troligtvist?
David_Villa 7
2011-06-23 03:43
hoppas sanches blir klar snart med en fin säsong i udinese, men hoppas också att barca lägger pengarna på fenerbaches vänsterback santos som jag tror kommer passa in i barcas spelstil om nu maxwell försvinner.
Real Madrid sillyseason
2011-06-23 03:36
Någon som tittar på Santos-Penarol? Neymar har varit osynlig och dom gångerna han fått bollen så har han åkt ner i backen.

Ganso har inte heller visat upp så mycket, den enda som varti OK hittils är Elano.
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-06-23 03:10
Är det något nytt att skriva FCB-spelare? Den förkortningen låter löjlig.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-23 01:57
addeh

Beredd på att hålla med. Så länge Thiago är en registrerad FCB-spelare så behöver vi inte Fabregas. Om han värvas in så är det klart att Fabregas kommer att ha fansen vid sin sida, men jag gråter inte blod direkt om han aldrig värvas in.
Atlético addeh
2011-06-23 01:37
Dubbelpost.
Atlético addeh
2011-06-23 01:37
Like I said, Fábregas behövs varken nu eller i framtiden då vi har Thiago. Det behövs ingen längre motivering än så.
Barcelona Mascherano
2011-06-23 01:18
addeh
Varför vill du inte se Fabregas i Barca? Var det inte så att när Barca mötte Arsenal senast på Camp Nou så buade publiken åt Fabregas?
Atlético addeh
2011-06-23 01:06
Blaugrana91

Jag tror varken fansen eller Sport kommer bli särskilt glada om Cesc till slut kritar på. Varför? För att fansen är smarta nog att inse att han inte behövs då vi har Thiago, och Sport för att de i framtiden inte kommer ha något att fylla sina pappersark med.
Barcelona Barca4eva
2011-06-23 00:13
Blaugrana91

"Vem blir gladast om Fabregas kommer till Barca, fansen eller tidningen Sport? Hmm svår fråga det...."

Hahaha. No comment :-p
Barcelona Blaugrana91
2011-06-23 00:11
Haha Sport är verkligen helt besatta av Fabregas, varje dag en ny artikel om honom. Dem rapporter vad han gör, vart han är på jordklotet, vad han äter, vart han köpt sina kläder osv osv. (Okej kanske överdrev lite med dem sista), men som sagt dem är helt besatta av honom...

Vem blir gladast om Fabregas kommer till Barca, fansen eller tidningen Sport? Hmm svår fråga det....
Real Madrid HataBarca
2011-06-23 00:06
Brukar kolla på EuroSport 2 det är lag som är under 16 där

Typ Singapor u16 vs Flemengo och
Singapor u15 vs Juventus

i think
Barcelona Barca4eva
2011-06-23 00:05
B-Guden

Den andra kan vara seg så, denna funkar också bra.

Föreslår att låta den andra ladda dock.
Real Madrid HataBarca
2011-06-23 00:04
df
Annons: