/spanien/barcelona/forum/1168.aspx/spanien/barcelona/forum/1168.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Vlom
8/16/2016 23:08
@DM1982:

Bravo kommer att passa betydligt bättre än i Peps system jämfört med vad man kan säga om Joe Hart, engelsmannen behärskar knappast spelet med fötterna direkt...
Barcelona enkos
8/16/2016 23:01
@Vlom:

Nej Jag menar årets City, Peps City .
Vlom
8/16/2016 22:56
@Rambla~:

Tveksamt om Munir verkligen är beredd att vilja vara tredjevalet bakom Aspas & Guidetti....
Barcelona El Pistolero #9
8/16/2016 22:53
[QUOTE=Ribohn Fan]Vlom Så kan det ju vara att Steaua är dåliga. Men det är sättet dem utför matchen som gör mig glad och imponerad i a f. Dem rättar hela spelet efter deras egen förmåga och struntar i motståndarna. Ta t ex om United hade spelat idag mot Steaua, då hade dem rättat sig efter motståndarna med lågt försvar och kontringar, hade troligtvis vunnit och förlorat bollinnehavet. Man. City blir sevärda i år! [/QUOTE] För att dra en jämförelse så anpassa Lucho sig efter Sevilla o Sampaoli, spela 4-4-2 o vi var hur tråkiga som helst att se på.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
8/16/2016 22:46
[QUOTE=El Pistolero #9]Haha bättre att det diskuteras en Barçalegend som Pep än att det diskuteras Enkos? [/QUOTE] Med tanke på hur Pep beter sig just nu har jag ingen lust att diskutera honom heller....
Barcelona Ribohn Fan
8/16/2016 22:43
Vlom Så kan det ju vara att Steaua är dåliga. Men det är sättet dem utför matchen som gör mig glad och imponerad i a f. Dem rättar hela spelet efter deras egen förmåga och struntar i motståndarna. Ta t ex om United hade spelat idag mot Steaua, då hade dem rättat sig efter motståndarna med lågt försvar och kontringar, hade troligtvis vunnit matchen och förlorat bollinnehavet. Man. City blir sevärda i år!
Vlom
8/16/2016 22:43
@Blaugrana91:
Står tydligt på regelverket att fotbollsrelaterade ämnen får diskuteras här. Annars kan du själv försöka dra igång ett diskussionsämne som rör Barca, skrolla vidare eller helt enkelt lämna forumet. Enklare än så är det egentligen inte.
8/16/2016 22:41
[QUOTE=Blaugrana91]Är det här Citys forum eller Barcas?? [/QUOTE] Haha bättre att det diskuteras en Barçalegend som Pep än att det diskuteras Enkos?
Barcelona Blaugrana91
8/16/2016 22:40
[QUOTE=enkos]Vlom Peps City är mycket närmare både Barca och Bayern än man tror. Kommer att bli tufft. Se bara vilken inställning spelarna i City visar, de kommer bli svåra att knäcka. [/QUOTE] Men snälla.... Som sagt City har ett eget forum.
Vlom
8/16/2016 22:39
@enkos:
Menar du Manchester City som säsongen innan ej lyckades vinna mot något lag från topp 8 och slutade 4:a med ett nödrop? Det var oerhört tydligt hur pass mediokra Manchester-laget faktiskt var under Champions League, i synnerligen mot PSG och framförallt Real Madrid. Manchester City är långtifrån att vara bland allra främsta lagen i Europa i nuläget.
8/16/2016 22:37
[QUOTE=Vlom]Samtidigt så skall det sägas att Manchester City är långtifrån att vara lika bra som Barcelona
Barcelona Blaugrana91
8/16/2016 22:35
Är det här Citys forum eller Barcas??
Barcelona Junta Dimision
8/16/2016 22:35
@El Pistolero #9:

Jag vågar säga att Antonio Conte och Mourinho skulle kunna mäta sig taktiskt med Pep. Dock har de tre olika männen helt olika filosofier, så det är ju en smaksak egentligen :).
Barcelona Junta Dimision
8/16/2016 22:34
@enkos:

Vanligtvis längre resor vid EL matcher, dessutom kortare vila till nästa match för de lagen som spelar EL. I gruppspelet vågar jag säga att det är mer fysiskt krävande att spela EL än CL.
Vlom
8/16/2016 22:33
Enkos

Att köra över Steaua Bucuresti är inget att hänga upp i granen direkt om man får uttrycka det milt...
Barcelona enkos
8/16/2016 22:33
Vlom

Peps City är mycket närmare både Barca och Bayern än man tror. Kommer att bli tufft. Se bara vilken inställning spelarna i City visar, de kommer bli svåra att knäcka.
Vlom
8/16/2016 22:31
@El Pistolero #9:
Finns flera erkänt duktiga tränare i Premier League som onekligen kan ge Pep rejäl huvudbry (Mourinho, Conte, Klopp, Poch, Ranieri). Samtidigt så skall det sägas att Manchester City är långtifrån att vara lika bra som Barcelona & Bayern Munchen. Dessutom är det betydligt mer konkurrenskraftigt i kampen om PL-titeln jämfört med vad man kan säga under Peps tid som tränare i La Liga och framförallt i Bundesliga.
Barcelona enkos
8/16/2016 22:30
Citys trupp ikväll är nästan likadan som ifjol men kolla vilken skillnad alltså. laget ser så seriöst ut och ingen fuskar, eller ingen vågar fuska. Det är tack vare en bra tränare!!!
Barcelona enkos
8/16/2016 22:27
EL kräver int3 ens hälften kraft som CL och EL blir bara som en träning för United. Men så klart att City känns bättre och håller tummarna för Pep.
Barcelona Ribohn Fan
8/16/2016 22:25
El Pistolen

Jag var ironisk! Många skriver ner honom här inne.
Barcelona enkos
Det här måste vara det bästa matchen jag sett City göra och Pep har knappt börjat.
[QUOTE=enkos]United har stor fördel av att inte spela CL och satsa allt på ligan. [/QUOTE] De spelar EL. Sen CL eller ej, Pep har den bästa truppen o ingen tränare i PL kan mäta sig taktiskt med honom, kan bara sluta på ett sätt.
8/16/2016 22:22
[QUOTE=Ribohn Fan]Vad dålig han är Nolito! [/QUOTE] Han gör en otroligt bra match.
Barcelona enkos
@El Pistolero #9:

United har stor fördel av att inte spela CL och satsa allt på ligan.
Barcelona LeoMessi
Känns som att man kommer få läsa om city dagligen numera.
Barcelona Ribohn Fan
8/16/2016 22:21
Vad dålig han är Nolito!
8/16/2016 22:21
Mourinhos United kommer inte ha någon chans mot Peps City.
Barcelona enkos
8/16/2016 22:19
Pep har kört 4-3-3 i Barca medan i City blir det liksom i Bayern 4-1-4-1. Syns tydligt att Nolito och Sterling jobbar stenhårt hem. Trots det skapar City kaos i anfallet. Kunde lätt stått 8-0 nu ..
Barcelona Ribohn Fan
8/16/2016 22:17
rAN

Det undrar jag med. Bravo troligtvis 2:a världen och håller minst 5 år.
Känns konstigt att sälja för att en oprövad lovande målvakt som Ter Stegen ska få speltid. Ter Stegen har gjort sina tavlor, bl a i U21 slutspelet.

Det är guld att ha två så bra målvakter. Inför ett roterings system, för att göra dem nöjda istället.
Barcelona rANDOMhERO
8/16/2016 22:04
Snabb fråga, varför säljer vi Bravo? Förstår att Ter Stegen ska få sin chans, han är ung mycket stor potential. Är det så att Bravo inte accepterar mindre speltid?
Annons: