/spanien/barcelona/forum/11672.aspx/spanien/barcelona/forum/11672.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zamboza
2011-06-25 13:52
Jag har alltid älskat Gago haha, men efter senaste uttalandet älskar jag honom ännu mer. Han säger vad han tycker. Nu är han plötsligt hatad av puertan. Det svänger snabbt där som vanligt. Minnet är inte precis deras starka sida. Precis som deras gud till hycklare.

Barcelona FC Barcelona #10
2011-06-25 13:33
Kolla länktipset.

Började skratta när man ser vad Puyol och Pique gör med Fabregas :PP
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-25 13:26
Mata (Valencia), Willian (Shakhtar), Hazard (Lille) and Pastore (Palermo) är alternativen ifall Sanchez inte går.

Mata stryker jag bort direkt då jag vill se honom bli en fanbärare i Valencia, dessutom så känns han rätt så alldaglig. Willian är otroligt riskabelt då han är så ojämn. Hazard gillar jag väldigt mycket, han vann ligan med Lille och kan bli väldigt bra i framtiden. Pastore är en av mina favoriter, men han löser ju inte direkt problemet med kantspelet.
Även om det skulle vara intressant att få se honom som ytter då han har bra snabbhet, jag ifrågasätter dock konditionen.
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-25 13:02
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Inte för att sitta och vara pessimistisk. Men Pelligrini behöver minst 2 år för att göra Malaga till ett lag att räkna med. Sen så värvar Sevilla och Valencia ofta smart och man tror att man kan räkna med de. Glappet mellan 1-2 och resten av ligan kommer vara precis som förra året och året innan. Barcelona vill förstärka sitt redan utomjordiska lag och Real fyller på med pusselbitar och blir mer samspelta. Under andra platsen i La liga är det alltid jämt.

Jag tror dock Villareal kniper tredje platsen, Valencia fjärde och Athletic Bilbao femte. Bilbao kanske tar fjärde platsen med tanke på deras lag och eventuella tränare. Malaga hamnar nog på en sjätte plats som bäst om Atletico och Sevilla fortsätter floppa.
Barcelona BB
2011-06-25 12:58
Väldigt intrerssant att Arsenal är på väg att köpa Ricky Alvarez från Velez Sarsfield, möjligt att wenger vill säkra upp lite ifall fabregas är på gång till oss. Alvarez beskrivs i engelska media som den nye fabregas ohc visst har han lite kvaliteer.
Barcelona Canaletes
2011-06-25 12:53
Både Barcelona och Barcelona B vann priset för fair play i ligan
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-06-25 12:40
Hur tror ni rangordningen ser ut mellan lagen för nästa säsongs upplaga?
Malaga värvar till sig en saftig bredd,Real värvar på, Valencia värvar smart.

,Sami
2011-06-25 12:37
Mata (Valencia), Willian (Shakhtar), Hazard (Lille) and Pastore (Palermo) are the alternatives if Barcelona can't sign Alexis Sanchez. [md]
Barcelona Smogen
2011-06-25 12:34
Kung borel

Du har helt fel, enligt sport har han varit signad o klar inom 1 vecka i 3 års tid.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-25 12:27
Hetfield.

Jag säger inte att Messi kommer att gråta och börja sparka på saker och ting. Men Messi är untouchable i Barcelona. Hans vardag ska gå så smärtfritt som vanligt.

Milito blev ju förfrågad om han ville stanna i vintras. Han kommer nog bli ombedd om det nu också.
Barcelona BB
2011-06-25 12:27
David Villa har nyligen gått ut och sagt att det vore en dröm att få spela ihop med mata han säger även att han gärna får cesc och sanchez till klubben.
Barcelona MVP - 2011
2011-06-25 12:25
lite Gago-nytt på länktips!!!
2011-06-25 12:18
Heywood

Messi har förlorat viktigare vänner än så, Ronaldinho och Sylvinho var som hans "föräldrar" i laget.

Messi är 24 år, om han inte kan klara sig utan Milito så har han psykologiska problem.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-25 12:17
Hetfield.

Jag har faktiskt inga problem med om Milito stannar. En av Messis bästa vänner i klubben och vem är det han alltid kramar när han gör mål?

Milito gör Messi bättre.
Barcelona Bästelona
2011-06-25 12:15
Show me your skills, and I'll show you Gagos!
Barcelona Capitan Puyi
2011-06-25 12:06
, Sami

Hur vet de det? Avlyssnar de hans telefon eller har han själv sagt det till de? Ingen idé att tro på någonting förrän det är över.
,Sami
2011-06-25 11:34
Guardiola called a few days ago with Udinese attacker Alexis Sanchez (22) to discuss his situation and ask him to be patient. [md]

Tror ni på det här ryktet?
Spanien Kung Bore(ll)
2011-06-25 11:14
Om det är sport som kommer med nyheten kan man med säkerhet utgå ifrån att den är påhittad. Enligt de har ju Cesc varit signad och klar inom en vecka i över ett års tid.
2011-06-25 11:07
If centre-back Gabriel Milito (30) leaves the club, Barcelona will consider signing another central defender this summer. [md]

Vadå IF? Snälla Pep, lär dig att göra dig av med spelare som du tycker om, Gabi håller inte längre. När både Busquets och Mascherano är före honom så måste han bort.

Arsenal midfielder Cesc Fabregas is willing to give up his 15% commission on the transfer fee. That money would go to Arsenal. [sport]

Haha, snacka om att Cesc är desperat att gå bort från Arsenal.
2011-06-25 11:02
Ni vet väl varför Gago vågar säga sånt? Det är direkt länkat till varför han inte kan få hår på kulorna. He's got balls of steel.

Gago har talat, då lyssnar man.
Barcelona ForcaBarca
2011-06-25 10:59
el Maestro// Precis, titta på Pippo i Milan.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona el Maestro!
2011-06-25 10:02
Rambla~

Gago tillägger också att det var omöjligt för Real Madrid att vinna ligan. Jag menar, det förstår väl alla. Real Madrid var väldig bra men Barca var ju utomjordningar. Det går inte att förneka även om man är en inbiten rival. Gago säger det som alla spelare i Real Madrid vet om men som ingen vågar uttala det för att inte få fansen emot sig
Barcelona Rambla~
2011-06-25 09:37
Hm, om Gago hade svårt med att få speltid tidigare under Mou, så lär ju knappast det där uttalandet få honom närmare en startelva nästa säsong. Jag hade svårt att se honom bli kvar i Madrid även innan dessa kommentarer. Frågan är ju vad som händer nu?

Han säger också att han verkligen gillar att se Barca spela. :)
Barcelona el Maestro!
2011-06-25 09:02
Villa: "Ojalá me retire en el Barça"-

Jag vill spela i Barca tills jag lägger av.
Jag tror själv att han slutar i Sporting Gjon. Där spelar han innan han lägger av skorna på hyllan. Men först måste han förnya kontraktet med Barca för ytterligare två år. Villa skulle kunna fungera utmärkt även som inhoppare i sina sista två år.
Barcelona Canaletes
2011-06-25 07:20
Hahahaha med tanke på hur mycket ni skämta om Gago igår så säger han det här: "Madridfansen vill inte erkänna att Barcelona är världens bästa lag"

All in på att han inte fortsätter nästa säsong. Kul o läsa kommentatorsfältet son vanligt också :P
Barcelona Medgångsfan
2011-06-25 02:25
Fernando Gago doesn't play football. But if he did, he'd probably play the best football in the world.
Barcelona Barca4eva
2011-06-25 02:25
Andreas - V.V / Crackòvia!

Co-fuc**ng-sign.
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-25 02:18
Vem fan vill ens diskutera Silly Season? Ett tips: Gå in på FC Barcelonas hemsida 23.00 varje dag, då ser man om det hänt nåt..

Värt och diskutera rykten? Njae.. vi kan ju inte styra vilka spelare som ska inhandlas ändå..

Mer GAGO åt folket :)
Barcelona Gio Style
2011-06-25 02:07
Äsch sluta klaga på Gago hyllningarna.
Man ser ju rätt tydligt att det är en klar majoritet som föredrar dessa framför all silly season bullsh*t.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-25 01:57
Dragon Blood

Fake....

"note: quotes from cesc published by the website of french football magazine "so foot" seem fake or at least not recent... 1/2

note: ...since the magazine claims they were made at a press conference at arsenal's training centre, while he's in indonesia right now 2/2

Annons: