/spanien/barcelona/forum/11667.aspx/spanien/barcelona/forum/11667.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-24 02:06
Shanghai

Undrar vad han som skapa videon heter här på forumet.
Barcelona Shanghai
2011-06-24 02:01
"One of the most underrated players in the world in my opinion. Talk about power, talk about pace, talk about vision, about precision, about touch... This man is an absolute genius. He controls the game very well, even under high pressure he always knows how to protect the ball and open up the spaces for other players."

Så beskriver den mannen som gjort videon om kungarnas kung Fernando Gago.

Njut av hyllnings videon till min favorit spelare Fernando Gago ! (länktips)
Barcelona Hola Culès
2011-06-24 01:57
Barca4eva

Matchen är inte slut det är bara halvlek :)
Barcelona Barca4eva
2011-06-24 01:54
Hola Culès

Missade den då jag själv var ute och lirade boll, tyvärr för min del.

Ha det gött!
Barcelona Hola Culès
2011-06-24 01:46
Måste säga att Paraguay - Chile matchen var bättre än förväntat, Bägge lagen spelar väldigt tufft/hårt för att vara en vänskaps match
Barcelona Barca4eva
2011-06-24 01:46
Gago är Xavis naturliga ersättare men för att han ska komma krävs det att han övertalar Mourinho och klubben. Han måste hjälpa till lite så att han kan återvända till sitt hem där han hade så kul med Iniesta o Co i El Clasico.
Barcelona Barca-nist
2011-06-24 01:38
snart skapar vi en ny regel fast större än Bossman-regeln, Gago regeln!
Barcelona el Flaco
2011-06-24 01:25
Gud skapade världen. Gago skapade Gud.

Big bang orskades av att Gago knäppte med fingrarna.
Barcelona Alvés - Gago Barcelona número 10
2011-06-24 01:22
Gagofever
,Sami
2011-06-24 01:21
In case Barcelona sells Jeffren (23) this summer, a buy-back clause will be included in the contract. [md]
Barcelona Alvés
2011-06-24 01:21
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-24 01:17
Hetfield

Det är dumt att jämföra dåtidens Pelé med dagens spelare. Då är ju alla spelare per definition bättre än Pele någonsin var och därmed kan en spelare aldrig bli utnämnd till bäst genom tiderna. Man får sätta prestationen till sitt kontext. Jag har svårt för Pelé men jag vill inte ge mig in i debatten huruvida han är bäst genom alla tider eller inte.

Men att jämföra en spelare från 50-talet med dagens spelare går inte. Det är som att jämföra dåtidens elektronik med dagens. Givetvis har fotbollsspelare liksom teknik utvecklats. Men Pelé var väl antagligen lika dominant kontra sin omgivning som Messi är i dag om inte mer. Det är snarare så du får se på saker och ting.

För samtliga anfallsspelare i dagens La Liga är antagligen bättre både fysiskt och taktiskt än vad Pelé var då fobollen utvecklats rätt rejält på 50 år eller vad det nu har gått.

"Gud skapade världen på sex dagar, på den sjunde skapade han Fernando Gago"
Det sjuka med detta är ju att detta indikerar att först skapar Gud världen och sedan sig själv. Det är ologiskt. Men för Gago är det ologiska det mest logiska.

True story

Glad midsommar, nu drar jag iväg i 10 dagar, först midsommar och sedan Roskilde festival. Ha en trevlig sommar.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-24 01:17
el Flaco

Efter dina fantastiska krönikor de senaste dagarna.. När kommer din första Gago-krönika? Du kan läsa hans historia där han har huvudrollen för att underlätta att leta efter faktan.

Den heter: Bibeln.
Barcelona Barca-nist
2011-06-24 01:15
snart har vi Gago facts på t-shirtar till salu på svenska fan !!!
jag kan ta hand om det personligen .. jag får välja bland de bästa av era facts
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-06-24 01:12
Screw Cesc. Give us Fernando Gago!
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-24 01:10
addeh

Ja, va hände med Gago snacket ;) ?

För att avsluta är jag inget stort fan av jul, påsk, midsommarmat osv heller utan det blir bara mest lite standard, typ köttbullar och skinka samt sill & potäter.

Barca-nist /

Haha, tänkte jag också på :P

Aja, dags och hitta sängen..
Bona nit!

: Fear of spider is aracnaphobia, fear of tight spaces is chlaustraphobia, fear of Gago is called logic..

Barcelona el Flaco
2011-06-24 01:09
När Messi fyller år är Gago den som får hans presenter.
Barcelona Shanghai
2011-06-24 01:08
Vi vill ha Gago, Gago, Gago !

Grattis världens bäste !
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-24 01:08
Barca-nist

Jag hörde att det var Gago som skrev alla de historierna baserat på sina egna erfarenheter, men valde att hitta på en karaktär vid namn Chuck Norris för att vara anonym.. Liksom vem kommer inte på ett sånt coolt namn om inte Gago?
Dock knäckte vi här på forumet sanningen och har skrivit de rätta faktan här sedan ett par dagar bakåt.

True Story.
Atlético addeh
2011-06-24 01:05
Andreas

Å dra mig baklänges, det var inte dåligt jobbat. Är inte så mycket för varken jul-, påsk- eller midsommarmat om jag ska vara helt ärlig. Antar att det är något fel på mig. :P

Nåja, vi föll ur samtalsämnet helt där.
Barcelona Barca-nist
2011-06-24 01:03
när man läser era kommentarer om Gago så tänker man på chucknorrisfacts hehe

man borde tipsa dem som sköter om sidan att lägga till Gago i vissa facts!
Atlético addeh
2011-06-24 01:02
Chile-Paraguay lockar väl mer än Uruguay-Estland, men den sistnämnda matchen finns att se i länktips för den som önskar.

Längtar som tusan till Copa América. Argentina har fördel av hemmaplan & Messi, men Uruguay har ett riktigt giftigt lag. Brasilien saknar spets.
2011-06-24 01:02
addeh

Haha, va?
Jag förbrukar ungefär 1-2 burkar helt själv på 2 dagar, finns fan inget bättre än sill och potatis..
Enda nackdelen är att magen kan göra en liten revolt dagarna efter men det är det fanimej värt men smaken är som baken - dvs delad..
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-24 00:59
För den utråkade.. Chile - Paraguay

Ingen Sanchez dock..
Atlético addeh
2011-06-24 00:59
Andreas

Usch, sill kan vara bland det vidrigaste som finns. Jag vet, det är en traditionell svensk grej att alltid käka sill & potäter på midsommar, men inte för min del. Duger gott med bara alkohol. :-)

el Flaco. True story, Gago för 65 miljoner euro vore som tre nätter med Jennifer López. Jag ryser av bara tanken.
Barcelona B-Guden
2011-06-24 00:58
Lite off topic men.

Kan nån länka till klippet där Marcelo springer runt och kaxar sig efter att ha sparkat en spelare ? eller nåt sådant...
DavMessi
2011-06-24 00:58
Ja, jag vet men ändå. Det är ändå en klassiker.
Barcelona Alvés
2011-06-24 00:57
Undra vem som blir vårat första nyförvärv denna löjliga sommar
2011-06-24 00:56
Det ska bli gott med lite SILL(Y) Season & Potäter senare idag, inte sant?
Barcelona el Flaco
2011-06-24 00:46
Att betala 40 miljoner för Cesc vore en galenskap. Att betala 65 miljoner för Gago vore ett århundradets deal.
Annons: