/spanien/barcelona/forum/11661.aspx/spanien/barcelona/forum/11661.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-06-26 15:58
Mesudine Zizil

Förmågan att anpassa sig till olika positioner, förmågan att spela sig ut ifrån svårigheter, bättre teknik, jag tycker Busq har mer potential än Xabi, men som spelare och vad de har åstadkommit i nuläget leder nog Xabi.
Barcelona Barca4eva
2011-06-26 15:55
Mesudine Zizil

Det är en svår fråga...men jag antar att Xabi är bättre som spelare samtidigt som Busquets ändå är bättre att ha än Xabi i vissa lag.
Mesudine Zizil
2011-06-26 15:53
Barca5eva// Säg bara vad du tycker, är inte här för att argumentera eller diskutera vill veta bara.
Barcelona Rambla~
2011-06-26 15:51
S-P

Jo, du är fortfarande ute och cyklar. Skatten i Spanien är i närheten av 45%. Jag förstår fortfarande inte hur detta är relevant dock. Fast vid det läget borde jag ju inte vara förvånad längre.
Barcelona Blaugrana91
DavMessi

Men Sanchez säger ju i en intervju att han vill spela i Barca, vinna titlar och bli en av världens bästa spelare. Vad mer vill du ha bekräftat?

Och hur vet du att han skulle vara nöjd med City? Har han sagt det? Nej.
Det är Udinese som vill att han ska gå till City så att dem får mer pengar, Sanchez vill själv inte dit, vet du varför? För om Sanchez hade varit "nöjd" med att gå dit hade affären redan varit klar....

Sluta tjafsa om det här nu...Vi får se vart han hamnar, men om Sanchez får som han vill är det ju Barca som gäller.
Barcelona Barca4eva
"Busquets vs Alonso? Till och med Barca fans fattar väl att Alonso är bättre... eller?"

Men herregud...here we go.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-26 15:50
Gago fuskade i ett engelska prov...med en miniräknare och han fick högsta betyget.

Only Gago.
Mesudine Zizil
2011-06-26 15:50
"Kan ni sluta att diskutera Arsenal vs Barcelona. Seriöst den här diskussionen är värre än Messi vs Cristiano eller Busquets vs Alonso."

Busquets vs Alonso? Till och med Barca fans fattar väl att Alonso är bättre... eller?
2011-06-26 15:48
Gago vinkade en gång till Stevie Wonder. Stevie såg det och vinkade tillbaks.

Only Gago can do that.
2011-06-26 15:46
Al pacino fick även han lifetime achievement award, även om han gjort kanske 10 bra filmer utav 500.

Hur många titlar har Wenger under sitt bälte efter så många år vid rodret?
Jag hatar Mourinho men killen har mer titlar på sitt lillfinger än vad Wenger åstadkommit.

Eloge till spelare han hjälpt på traven, men när det gäller titlar så är det inget man kommer ihåg honom för.

Shanghai

Jävla driv ynglingen har, när han skifta från vänster till höger så gick det undan.
Spanien S-P
2011-06-26 15:46
Rambla @

Skatten i Spanien är fortfarande lägre än den i England.

Är jag inte helt ute och cyklar nu är det runt 40 procent i Spanien och 50 i England.

Det jag vill få fram med skatten är att alla länder har sina fördelar respektive nackdelar.
2011-06-26 15:45
Lol, de som har valt Wenger till 2000-talet bästa tränare måste ha rökt något väldigt starkt. Lägg hans titlar bredvid Guardiola och Fergusons....

Svårt att ta det där på allvar.
Culé - Messi
2011-06-26 15:45
OT.
Ett Gago-skämt.

Xavi Hernandez : Om jag är en trollkarl så är Don Andres min trollspö. Men när han går sönder behöver jag en ännu bättre trollspö. ROSELL GIVE ME GAGO!

Visst den är kanske inte så bra, men hellre Gago-skämter än att se okunniga Arsenal-supportrar skriva i Les Rambles.
Barcelona Rambla~
2011-06-26 15:42
S-P

Har jag påstått att 24% är likvärdigt med 50%? Hitta för fan inte på saker va.
2011-06-26 15:41
Hetfield/Rambla

He is a man on a mission, a mission with no purpose!
Spanien S-P
Hetfield - Thiago isn't going anywhere @

En douchebag till tränare som blev utsedd till 2000 talets bästa tränare.

I rest my case.
Det är så synd. Jag gillar att se Arsenal spela fotboll, synd att de har en sådan douchebag till tränare och ännu drygare fans.

Tony Adams...vart är du, träna Arsenal.
Barcelona Rambla~
2011-06-26 15:40
S-P

Seriöst, är du trög eller? Jag skrev att skatten ändrades för några år sedan. Numera är den nära 50%-strecket även i Spanien.
Spanien S-P
2011-06-26 15:40
Rambla~ @

Väntar fortfarande på skatten, var det 24 procent nu igen eller 50? Hm.
Spanien S-P
2011-06-26 15:39

Som när du inte svarade på att Arsenals värvningar/försäljningar är en del av marknaden?

Tänkte väl det.
Barcelona Rambla~
2011-06-26 15:39
S-P

Du säger att ni inte har några skyldigheter mot Barcelona. Fine. Har Barca några skyldigheter mot Arsenal då? Vi skiter fullständigt i hur upprörda ni blir över att Barca jagar Cesc även om jag personligen inte vill ha honom till Barca. Vi skiter fullständigt i att arsenalfans blir upprörda när Pique och Puyol drar en barcatröja över hans huvud som ett practical joke. Gör det en arsenalsupporter upprörd så är det bara bra, en bonus. Hoppas på mer sånt faktiskt. :)
2011-06-26 15:37
Rambla

Det är inte lönt. Killen är den mest envisa killen, upprepar samma korkade argument sen när jag tog upp Wilshere så har han inget att säga mer om Puyol. Opportunist.

Ignorera bara.

S-P

Jag svarade. Kolla längre ner. Det var du som inte fattade.
Barcelona Shanghai
2011-06-26 15:37
Kan ni sluta att diskutera Arsenal vs Barcelona. Seriöst den här diskussionen är värre än Messi vs Cristiano eller Busquets vs Alonso.

Till alla Arsenal fans ! Själv så vill jag inte ha Fabregas och jag är säker på att Barca vill inte heller ha honom för vi har Thiago. Hoppas att han blir kvar i er klubb och vinner titlar så ni blir nöjda, men då måste ni satsa på stjärnor inte "barn".
DavMessi
2011-06-26 15:36
Blaugrana91

Jag förstår det, men problemet är att jag inte har fått någon bekräftelse på att han VERKLIGEN vill hit och inte City. Han föredrar säkert Barcelona, men han skulle vara nöjd med City. Jag läser både detta forum och engelska forum och det låter olika. Här är ni övertygade om att han älskar Barcelona, hatar City, City är ett smutsigt köpelag. Han kanske tycker så, vad vet jag. På engelska forum är det helt andra toner, där är de övertygade om att han vill spela med Tevez och ta samma väg som Cristiano genom att gå till England. Rambla är övertygad om att han hatar City och det kanske stämmer, men så fort jag kommer med en nyhet som jag inte ens litar på så ska herr Rambla komma med sina källor och övertyga mig om att han inte gillar City.

Det ni inte förstår är att City har varit med om detta hela tiden sedan de blev rika. Dzeko ville inte komma till City, han ville till Juventus. Toure ville spela i CL, Silva ville hellre stanna till Spanien. Ni ser väl resultatet.
Spanien S-P
2011-06-26 15:35
Rambla @

Nej. 50 procent i skatt för den som tjänar över 150 000 pund.

Du kanske tycker 24 procent och 50 procent är likadant? Vad vet jag :-)
Barcelona Rambla~
S-P

Nu ljög du igen. Värvar?
Spanien OTBAG
Hetfield - Thiago isn't going anywhere//

Brahim Abdelkader Diaz.
2011-06-26 15:34
Seriöst, ser jag ut som google. Varför ställer ni frågor som ni kan googla själva? Ska vi sitta och gå igenom vartenda spelares prislapp eller?

Poängen är att vi betalar lagen vi köper från, vi förhandlar med KLUBBEN. Vi kidnappar ingen.

S-P

Ok, detta är det sista jag skriver då du är trög och sjukt envis. För sista gången, vi BETALAR när vi förhandlar. Vi PRATAR med klubben innan vi förhandlar. Vi sitter inte utanför deras akademier och flörtar med spelaren så att vi får spelaren gratis.

Vi går inte bakom klubben som ni gör. Smutsiga Wenger.
Väl mött, ha det kul som 4:a i PL nästa säsong.
Spanien S-P
2011-06-26 15:34

Skillnaden är att ni gråter över att vi värvar från er, men att det är okej att ni gör likadant.

Vi har inga som helst skyldigheter gentemot Barcelona så länge vi håller oss till reglerna, vilket vi gör. Ändå gnäller ni. Ni gör för tusan likadant.
Spanien OTBAG
2011-06-26 15:33
Hetfield - Thiago isn't going anywhere//

Vad kostade Jonatan dos Santos och Giovani dos Santos?

Edit:

Eller någon annan som vet, jag hittar ingen summa.
Annons: