/spanien/barcelona/forum/11659.aspx/spanien/barcelona/forum/11659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-27 00:54
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Patetiskt.... Även fast det är från förra året så har det sett minst lika hektiskt ut i år.. Släpp honom förfan
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:50
Tänk att den här videon passar varje sommar..

Cesc on!
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-27 00:45
Kolla in den här då. Cesc case!
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-27 00:44
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Är du chockad över det? ;)
Hör på detta då(!)

Skulle prata med en POLIS! och hon kunde inte engelska.
Jag fick fan en chock. (Trodde först hon skämtade men hon fattade verkligen inte)

"No habla Ingles" .....................................
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-27 00:44
Om man kunde ha Googe Street View liknande sak på Gago....snacka om att jag skulle följa det hela tiden.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-27 00:43
Det är inte normalt hur dåliga spanjorer är på engelska. Samt fransmän och italienare. Vi kan sitta här och tycka att svenskar har dåligt uttala när det gäller engelska språket, men fanimej vad man uppskattar svengelska när man talar med vissa européer.

I Barcelona letade jag efter tunnelbanan och gick i en bank. Min tanke var; dessa människor har en utbildning i ekonomi. De borde kunna engelska.

De kunde inte engelska och jag fick vända.
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:43
Ajaj, det lär bli mycket skitsnack nu...ett helt vanligt Camp Nou besök eller pratstund med spelare eller Rosell kommer ge media mycket skit att skriva om.
2011-06-27 00:42
Ni vet Google Street View?

Det är oldschool, har hört att Cesc.es ska släppa Cesc View.
Där kommer du att kunna följa med Cesc 24 timmar om dygnet.
Allt från toaletbesök till middagsbordet vidare till nattklubben.
Du kommer garanterat inte missa en sekund av Cesc:s liv.

Barcelona Alvés - Gago Barcelona número 10
2011-06-27 00:40
Cesc.es kommer säkert fixa så man kan se varje steg Cesc tar medans han är i Barcelona på semester, om han ens går nära Camp Nou kommer det stå att han är klar..
AndreD - Gago = King of the World
2011-06-27 00:36
Ja, Cesc är på semester i Barcelona ;)
2011-06-27 00:32
Pinsamt och se, jävla apbeteende.

Man skäms å människans vägnar.
2011-06-27 00:30
Cesc ya está en Barcelona

Cesc är i Barcelona!

Pastore: "Mi agente está en contacto con el Barça"

Pastores agent pratar med Barcelona.
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:29
¡Barca! - Crèma Catalana

Media...

Canaletes

Messis kan jag förstå, det är definitivt inte hans. Men Iniestas och Piques ser bra och riktigt ut.
Barcelona Canaletes
2011-06-27 00:28
Barca4eva

Tror inte det är Iniesta som skriver det, utan han säger yill nån och han skriver det. Samma sak gäller Messi. Deras engelska på facebook är bara för bra för att vara sant. Min teori iaf,
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-06-27 00:26
Guardiola rejected a few months ago the offer of president Rosell to sign Santos attacker Neymar (19) because of the player's character [md] Hur vet alla att Neymar har en "dålig" personlighet? Har jag missat något?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:25
Frodo

Iniesta kan nog en del, han skriver ganska bra i Facebook. Hur han snackar vet jag inte riktigt...och Messi, det lär vi nog aldrig få veta :p
Barcelona g23s
2011-06-27 00:25
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Om jag inte minns helt fel så var det du som beskrev Thiago ungefär såhär:
"Det är precis som att Deco och Ronaldinho fått barn tillsammans och resultatet blev Thiago"

För den beskrivningen passar in klockrent! ;)
Barcelona Frodo
2011-06-27 00:22
Barca4eva

Messi och Iniesta tar tydligen lektioner i engelska men än har jag inte hört någon intervju på engelska från de.

De flesta från La Masia verkar inte kunna engelska (vad jag vet i alla fall) förutom Pique som lärde sig det i England.

Hetfield

Det är svårt att inte gilla Thiago.:P

Haha! Tevez drar in stålarna i England. Han struntar i språket.;) Sen hade man Beckham som inte kunde dra enkla fraser på spanska efter 4 år i Madrid. Eller Hleb som typ inte kunde ett ord efter 1 år i Barcelona.
Barcelona Canaletes
2011-06-27 00:18
hahahahaha älskar den intervjun med Tevez så jävla rolig!!!

Joel Santana är väl i samma klass
2011-06-27 00:12
Frodo

HAHA, titta på när Tevez snackar engelska. Snubben har varit i West Ham, Man U och Man C, han pratar fortfarande som en vaktmästaren som har flytt in i landet :P
Barcelona Trippeln
2011-06-27 00:12
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Instämmer i precis allt du sa, han är fullkomligt briljant!
2011-06-27 00:10
Är det bara jag som har fått en lite gay crush i Thiago? En av mina idoler och förebilder för mig är Deco. Jag har själv en identisk spelstil när jag spelar, jag har suttit och kopierat honom när jag var yngre. Jag älskar den där irrationella spelstilen, fullkomligt magiskt.

När jag ser Thiago så är det som att se Deco igen. Och Ronaldinho.
Barcelona älskabarcelona
2011-06-27 00:09
City nära att köpa Marco Marin , Samuel Etoo och Alexis Sanchez ??!!! Hur många offensiva spelare vill det laget ha????
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:08
Frodo

Haha, men det glädjer mig att de kan lite iallafall. Undra hur lille Leo snackar :p
2011-06-27 00:06
Frodo

Om du tycker att det är knackig engelska så ska du höra när Robinho eller Tevez pratar engelska :P
Barcelona Frodo
2011-06-27 00:02
Vår guldgosse kan tydligen prata på engelska. Den är lite rostig men man förstår vad han säger.

Länken blir lite konstig. Man måste klicka på boxen nedanför där det står "Deserved victory".
Barcelona Rioja
2011-06-26 23:34
FC Barcelona har nu vunnit 16 eller om det är 17 titlar den här säsongen, det är mer än var Real Madrid vunnit det senaste decenniet :)

Ligmästare i

*Fotboll
*Basket
*Hanboll
*Futsal

Copa del Rey mästare i

*Basket
*Futsal

Champions League mästare i

*Fotboll
*Handboll

Spanska Supercupmästare i

*Fotboll
*Basket
*Handboll

På detta kan man lägga till en massa ungdoms och junior titlar!!!

FC Barcelona världens bästa SPORT-klubb 2011
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-06-26 23:14
Andreas - V.V / Crackòvia!

Hahah, jag skrattar högt för mig själv eftersom jag fejkat förkylning för en träff med cm0102.

Klockren!
2011-06-26 23:03
Guld till Barcelona!

Sjukt vad intensivt och spännade Futsal är egentligen och vilket publiktryck!
Med 1 minut kvar så har Caja Segovia ett stolpskott och Barcas målvakt gör en enhandsräddning också.

3-2 blev det!
Barcelona Blaugrana91
2011-06-26 22:59
"jag låter lite konspiratorisk nu men jag tror inte att barca tog qatar foundation som tröjsponsor för att man behövde pengar. Sanningen ligger nog högre upp än så.
Qatar behövde få fotbolls-Vm, spanien ändrade sin röst sista dan innan röstningen och ledaren av spanska delegationen är högst uppsatt inom barca.
Skulle inte förvåna mig särskilt mkt om han fixade så att spanska rösten gick till qatar i utbyte mot att de skulle sponsras av qatar foundation (vars "ägare" är samma snubbe som ledde deras VM-ansökan)."

Från Arsenals forum...Haha snacka om att killen är paranoid...

Dessutom Qatar Foundation ägs av Qatars kungafamilj...

Annons: