/spanien/barcelona/forum/11634.aspx/spanien/barcelona/forum/11634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-06-28 19:23
Hetfield

Det var fler stycken spelare det handlade om. Vad är det som säger att han varit den som utmärkt sig mest? Han ingick i en grupp, that's it. Självklart är det sen han som får mest skit pga sitt namn.

Annars håller jag med om att det bara är korkat att ens vara inblandad.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-28 19:22
Måste säga att JDS sjönk lite i mina ögon där. Jag har annars tyckt han har varit väldigt mogen, förståndig och bra på alla sätt.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-28 19:19
Jonathan Dos Santos är avstängd i landslaget för att han festade med prostituerade. Idiot :P

Nej, Dos Santos familjen är inte de mest intelligenta personerna i världen.
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-28 18:37
Barca4eva

Hans dator kanske saknade kalkylator också :P
Fast det är nog svårare att använda kalkylator än att räkna det där i huvudet, haha
Barcelona Barca4eva
2011-06-28 18:19
Andreas - V.V / Crackòvia!

Hahahaha

That's all I gotta say.
Gogogo
2011-06-28 18:10
Deulofeu

Jag beundrar modet på den gulklädde som ändå försökte hoppa upp och nicka Koemans frispark i början av klippet... Eller så visste han att han aldrig skulle nå fram och bara hoppade för att se bra ut. Det är nog ingen tillfällighet att försvarskollegan inte rörde en fena, utan snarare såg redo ut att ducka. Hade inte velat stå i vägen för de där rökarna.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-28 18:02
1.70-ligan

Det stämmer. JDS är avstängd och kommer inte att delta i Copa America.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-06-28 18:02
Sami

10% av 7 300 000...

Man lär sig det när man går i 4an eller 5an.
Det är 730 000 :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-28 17:59
JDS avstängd från Mexikanska landslaget efter att ha träffat prostituerade? Eller vad äre det står på MD?
2011-06-28 17:56
,Sami

?? 0.73M..
,Sami
2011-06-28 17:47
Tottenham want to sell Giovani dos Santos (22) for 7.3M. As agreed in 2008, Barcelona will get 10% of any tranfer fee. [daily mail]

Hur mycket är det?
Barcelona Deulofeu
2011-06-28 16:19
När jag ändå är inne på frisparkar...Någon sådan spelare kommer vi aldrig någonsin få se igen det törs jag lova.En mittback som vinner skytteliga i cl mäktigt!
2011-06-28 16:17
Någon som funderar på att åka på Supercup matchen mot Porto? Spelas i Monaco..26 Augusti.

Eller mot Madrid på Camp Nou, 17 Augusti.
Barcelona F_C_B
2011-06-28 16:16
Rivaldo <3
Barcelona Deulofeu
2011-06-28 16:09
Helt ot jag vet men jag minns när det blev klart att Ronaldo skulle lämna Barca och ersättas av Rivaldo.Jag lyckades hitta hans mål han gjorde i Depor säsongen innan han gick till Barvca vilka frisparkar vilken bössa helt sanslöst.Det är någo vi idag saknar ett riktigt bra långskott och frisparksmål är det för lite av.Jag tror Messi gör ett par nästa år men i Rivaldo klass knappast.
Barcelona Canaletes
2011-06-28 16:00
Gagos uttalande diskuteras på Punto Pelota. Kolla hur arg Hermel är hahahaha
Barcelona barcetia
2011-06-28 15:47
Vill även lägga till på Aguero att han sade att han vill stanna i Spanien för att slippa England. han kan gå till Italien också.

Jose Angel (Sporting): "I'm at the margin of the talks, I don't know what's going on. It takes long, but I'm optimistic."
2011-06-28 15:44
Det finns bara två spelare som kan göra något så här vackert, det är Guti & Gago.

Så vackert att man gråter.
Barcelona F_C_B
2011-06-28 15:44
Agueros agent går ut och säger att hans klient kan hamna i Juventus:

Juventus are very serious about signing Sergio Aguero from Atletico Madrid, the player’s agent claims.

Juve have been heavily associated with the Argentine for the last six weeks and talks have taken place.

“Contact with the Bianconeri has been constant,” representative Bruno Satin told Tuttosport on Tuesday.

“Aguero wants to move to a big club and Juventus fits this profile,” he added.

“We are aware of the club’s rejuvenation plans but that isn’t enough to impede an agreement.

“The chances of seeing Aguero wear the Juve jersey are concrete.”
2011-06-28 15:40
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

+1

Mina ögon blöder.
Barcelona barcetia
2011-06-28 15:34
La furia Roja:
Valdés
Azpilicueta Piqué Ramos Monreal/Didac
Busi
Xavi Iniesta
Pedro Llorente Villa
2011-06-28 15:01
Är det inte dags att börja banna folk som spammar forumet med sportal skitet? Sportal får ju aftonbladet att framstå som New York Times.
Real Madrid kråjjff
2011-06-28 14:53
Oväntat vettigt från Guti. 40 mål spelar ingen roll..
Barcelona Blaugrana91
2011-06-28 14:48
,Sami

Jo men samtidigt verkar han väldigt nära Juve nu. Förstår inte riktigt varför han skulle vilja gå dit? Dem spelar ju inte ens EL nästa år...
Han har sagt att anledningen till att han byter klubb är av sportsliga skäl, då borde ju inte Juve va ett så bra alternativ enligt mig.

Aja vi får se vart han hamnar. :P
Atlético addeh
2011-06-28 14:46
Frodo

Tyvärr har det blivit för mycket politik inblandat så min försvarstrupp lär inte bli verklighet då Real Madrid måste ha ett antal spelare med. Arbeloa och Albiol känns därför, även om de drar av korsbandet och blir borta hela säsongen, redan säkra inför nästa års EM-slutspel.

---

Angående Kun så tror jag han vill till Barça. Han har flertalet gånger uttalat sig om att han gillar filosofin och att han är bra kompis med Messi försämrar nog ingenting.
Barcelona Shanghai - Angelina Jolie
2011-06-28 14:37
Jag tror det skulle vara bättre om Thiago Àlcantara valde Brasilien istället för Spanien. Han har ju större chans att ta plats i startelvan i det brasilianska laget än i spanien då de har ett stjärnspäckat mittfält. Tittar vi på spanska landslagets bänk så finns spelare som D. Silva och Cesc på bänken de hade f*n varit med i vilken 11 som helst förutom spaniens. Så vad ska Thiago göra i La Roja ?

Väljer han däremot Brasilien så skulle han vara en perfekt partner med Ganso på mitten. Damn vilket lag brassarna kan fixa fram till VM 2014 som också spelas där. Mama mia!
,Sami
2011-06-28 14:26
Blaugrana91
Aguero har ju sagt att han vill gärna stanna i Spanien. Och då finns det 2 lag han kan gå till. Barca eller Real. Aguero hatar ju Real så det finns inte en chans att Aguero går till Real. Han sviker inte sina fans. Barca måste vara alternativet för Aguero.
Barcelona Frodo
2011-06-28 14:26
addeh

Co-sign på din försvarstrupp. Om Victor Ruiz gör en bra säsong i Napoli så kanske han kan kriga om den sista platsen med Ekiza. Tyvärr tror jag att Albiol tar den platsen. Han tillhör ju trots allt Real Madrid...
2011-06-28 14:24
Frodo

När de säger obvious s*it så blir marängerna galna. C.Ronaldo presterar alltid när showen är över och när alla är hemma.
,Sami
2011-06-28 14:21
Messi: "I won't join any other team. If I leave Barcelona it'll be to return to Argentina and retire." [el pais colombia]
Annons: