/spanien/barcelona/forum/11633.aspx/spanien/barcelona/forum/11633.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-28 21:28
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

"Jag har inte strulat med prostituerade. Jag har inte ens pratat med en (så vitt jag vet)."

Äsch, sluta ljug ; )
Skämt osido...

I Barcelona så gick jag och polaren nattetid på La Rambla, jag går lite bakom polaren och ser hur han nästan blir indragen av en prostituerad i vad som liknar en mörk mörk gränd.

"Hello hunny, how are you doing? .. Wanna have a good time?"

Kan tilläggas att det var den fulaste varelse jag någonsin skådat, kan inte ens förklara. Föreställ bara er det värsta ni kan tänka er så blir det bra.

Lite läskigt dock att dom tog tag i armen och försökte rycka in han i gränden, huvva huvva..

Edit: Det var ju inte så pjåkiga brudar dom hade hittat på..
Fan, jag vill också vara rik och fotbollsspelare ;)
Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-28 21:28
And it´s a double post.
Barcelona westinho
2011-06-28 21:27
brasilianarna har problem med drickandet, mexikanarna har problem med de prostituerade och argentinarna har problem med drogerna...nja där va jag lite orättvis, argentinarna verkar hålla seriös nivå även utanför plan.
Barcelona Frodo
2011-06-28 21:22
Spelarna i det mexikanska landslaget verkar ha svårt med disciplinen. Jag tror att det var för ca 1 år sen flera spelare blev avstängda och fick böter för att man hade gjort något liknande som den här gången. Jag har för mig att Arsenals Vela var en av de som blev avstängda och att Rafa Marquez fick böter.
Barcelona Barca4eva
2011-06-28 21:16
Hetfield

Det är vid såna här tillfällen som "dubbelmoralen" visas. Vissa som försvarar en person hade förmodligen inte gjort samma sak om det var en annan liksom.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-28 21:14
Jag tror inte att Cristiano gillar tjejer :P Nej men skämtåsido, tror inte att han är den typen.
Barcelona Barca4eva
2011-06-28 21:12
Undra vad som hade skrivits om Cristiano hade gjort detsamma :p
Barcelona Alvés - Gago Barcelona número 10
2011-06-28 21:10
Håller med om att det tar tid med transferen, den stora frågan är vem av dom "större" namnen som blir klar först, själv hoppas man på Cesc eller Kun
2011-06-28 21:07
Shangai

Jag har inte strulat med prostituerade. Jag har inte ens pratat med en (så vitt jag vet). Man kan vara kåt utan att strula med prostituerade :P

Rambla

Du tror väl inte på allvar att man stänger en spelare i 6 månader och ger honom böter bara för att han stod oskyldigt i ett hörn och läste poesi? Kom igen, du kan inte vara så naiv :P
Barcelona Rambla~
2011-06-28 21:07
Seriöst Zubi, kan du får färdigt en transfer snart? Det börjar bli segt att vänta nu. :P
Barcelona Rambla~
2011-06-28 21:05
Hetfield, du är tydligen värsta korggossen. Vilken kyrkokör sjunger du i? :P

Seriöst, ingen här vet ens om grabbarna var inblandade i några sexuella aktiviteter. Ändå sitter ni och dömer dem på förhand.
Barcelona moedinho
2011-06-28 21:04
Tack för svar
Barcelona barcetia
2011-06-28 21:01
moedinho

han i bakgrunden med glaset i handen
Barcelona Shanghai - Angelina Jolie
Snacka om att kasta stora sten i ett glashus. Seriöst orka skriva skit om JDS, kan lova er vartenda en härinne hade gjort precis samma sak som honom (JDS). Jag vet att han är profossionell fotbollsspelare, men han är ändå en människa likt mig och resten i detta forum att han blir kåt.
Barcelona Barca4eva
moedinho

Längst bak.
Barcelona moedinho
2011-06-28 20:59
Barcetia

Vem är JDS i bilden?
Har inte sett han så många ggr
,Sami
2011-06-28 20:59
Dos Santos your dirty nasty boy.
Barcelona barcetia
2011-06-28 20:54
Världens mest underskattade målvakt. (utanför Barca)
2011-06-28 20:45
Jag sa ju, man vill bara örfila honom så fort man ser hans fyrkantiga huvud med backslicket :P
Barcelona barcetia
2011-06-28 20:43
Han ser ut som babyface, men han är egentligen en buse!

Förresten, läste detta tidigare idag:

Sanchez: Antingen Barca eller stanna med Udinese.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-28 20:36
Haha. Dos Santos som ser ut som en liten pojke.

Men jag läste att kvinnorna var anlitade av en liga och spelarna hade ingen vetskap om att de var prostituerade.
Barcelona Alvés - Gago Barcelona número 10
2011-06-28 20:17
Messi's oväntade fan
,Sami
2011-06-28 20:11
Andreas - V.V / Crackòvia!
Som du ser så var skolan inte min grej:P haha.
Atlético addeh
2011-06-28 20:11
Oavsett vad Jonathan dos Santos gjorde så var det tydligen ingenting som accepterades. Måste hålla med många andra här inne att han sjönk ganska kraftigt där. Idioti på hög nivå. Håll dig till fotbollen när du skall spela Copa América.

Riktigt trist, hade gärna sett hur han agerat mot bra motstånd i Copa América.

Från den ena brodern till den andra. Klubben som lyckas värva Giovani den här sommaren kommer göra ett kap. Han må vara en idiot, men han har skärpt till sig ordentligt sedan tiden i Barcelona och han är en gudabegåvad fotbollsspelare. Blir det Sevilla, som ryktas vara väldigt sugna på honom, tror jag helst plötsligt de blir att räkna med i toppen av ligan kommande säsong.

Hade jag varit Pellegrini hade jag i alla fall bönfallit shejken att köpa loss honom från Tottenham.
PedroRodriguez
2011-06-28 20:08
Blaugrana91

Ganska väntat. Det är dessa som imponerat mest och skall upp. Rafa har som bekant lirat ett tiotal matcher med B-laget medan Deulofeu och Espinosa som också nätade i sin B-debut fått känna på i 1 match. Intressant.
Barcelona DM1982
2011-06-28 20:07
Om du var i Mexiko det hände så är det faktiskt inte olagligt med prostitution där. Men som sagt, det finns alltid moraliska aspekter till regler.
Barcelona DM1982
2011-06-28 20:03
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Nu vet jag inte i vilket land dos Santos underhöll sig med prostituerade men prostitution är faktiskt inte olagligt i alla länder. I Grekland är det lagligt (lagliga bordeller) men även Tyskland och Holland har jag för mig. Sedan finns det många andra länder med.

Att det sedan är väldigt olämpligt att ha sex med en prostituerad är en helt annan sak med en moralisk aspekt. Att stänga av spelare för det är enligt mig bara fjantigt men å andra sidan kanske det fanns klara regler från förbundets sida från början. Då är det bara klantigt av grabbarna.
Barcelona Smogen
2011-06-28 20:00
Misstänker att dom har en lite annan syn på prostitution i Mexiko än vad vi har är i Sverige. Men det gör det ju inte mindre omoraliskt för det....

Rambla

ok, tack, då är jag med
Barcelona haeger
2011-06-28 19:57
JDS är 21 år, ska man begära att han ska vara en kyrkpojke som inte får göra ett piss på sin lediga tid?
Om han visste att de var prostituerade och gjorde något med dem så är det dumt eftersom han är en fotbollsspelare, han har ögon på sig och representerar sitt land och sin klubb. Annars så fan vad löjligt.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-28 19:54
Juvenil A players to be promoted to Barcelona B: Espinosa, Oriol, Rafa and Deulofeu. Last 2 will still be registered as Juv players. [sport]
Annons: